Korpus bibliotekarstva

predstavlja (1335)


z založbo Elsevier in      predstavlja      eno najbolj znanih in  DD 1998_JP 125
kvaliteto objavljenega dela.      Predstavlja      samo izziv za tiste, ki  DD 1998_JP 244
znanost Velika znanost",      predstavlja      klasično delo s področja  DD 1998_JP 358
letu. Matrika v bistvu      predstavlja      dve različni strukturi  DD 1998_JP 602
Dejavnik vpliva revije      predstavlja      dovolj približen povpreček  DD 1998_JP 719
pomenijo, da posamezna revija      predstavlja      v resnici stratificiran  DD 1998_JP 730
relativno majhen odstotek, ki      predstavlja      bolj izjemo kot pravilo  DD 1998_JP 1286
zunaj kategorije, kar      predstavlja      citiranje del, ki niso  DD 1998_JP 1673
podan zato, ker dejansko      predstavlja      metodološko vzorčen tekst  DD 1998_JP 1785
tiskovine. Leto 1678      predstavlja      v knjigotrški ponudbi  DD 2000_DF 25
vendar pa v njem avtor      predstavlja      tako svoja že objavljena  DD 2000_DF 217
ovalen predmet, ki najbrž      predstavlja      tulec za akte.Pisana beseda  DD 2000_DF 286
bitki pri Sisku (1593), ki      predstavlja      pomemben preobrat moči  DD 2000_DF 884
prištevamo tudi pratike)      predstavlja      namreč od 18. stoletja  DD 2000_DF 1545
ljubljanskemu časopisu. V njej      predstavlja      zbirko JVerke Deutschlands  DD 2000_DF 1698
zgodovino knjigotrštva      predstavlja      letnica 1678 mejnik tudi  DD 2000_DF 2399
le domena knjigovezov,      predstavlja      prelomnico leto 1678.  DD 2000_DF 2557
področja (Kuhn, 1973)      predstavlja      soglasje znanstvenikov  DD 2005_KM 994
avtorja v tej analizi      predstavlja      vse njegove publikacije  DD 2005_KM 1053
v točki tri, večinoma      predstavlja      avtorje s področja poliamidov  DD 2005_KM 1259
Ime avtorja v analizi      predstavlja      vse njegove publikacije  DD 2005_KM 1512
primeru socitiranja avtorjev      predstavlja      model znanstvene komunikacije  DD 2005_KM 1577
sistema navadno natančneje      predstavlja      delovanje sistema, vendar  DD 2007_VP 116
sistema: konceptualni nivo      predstavlja      uporabnikov mentalni model  DD 2007_VP 133
zanj izvajanje akcij ne      predstavlja      obremenitve.Pogosto je  DD 2007_VP 330
iskanju informacij, ki      predstavlja      velik del informacijskega  DD 2007_VP 452
uporabnika, stičišče pa      predstavlja      primerjanje oziroma ujemanje  DD 2007_VP 466
razumljivo, obenem pa tudi      predstavlja      izziv nadaljnjemu raziskovanju  DD 2007_VP 757
prijaznost. Opažene razlike      predstavlja      preglednica 4. Preglednica  DD 2007_VP 1531
informacij, kar gotovo lahko      predstavlja      oviro za uporabnika.Pri  DD 2007_VP 1590
različnih mestih, kar lahko      predstavlja      težavo za uporabnika.  DD 2007_VP 1644
aktualno oziroma prej      predstavlja      dodatno obremenitev.Uporabniki  DD 2007_VP 2287
uporabniki. Raziskava      predstavlja      enega od možnih pristopov  DD 2007_VP 2636
oziroma informacijskega vira      predstavlja      zelo zahteven del informacijskega  DD 2007_VP 2652
ugotovitvah. Vsekakor      predstavlja      proučevanje individualnih  DD 2007_VP 2767
komunicirajo med seboj.      Predstavlja      celoten, popoln sistem  D 2004_KA 126
predvideval, da le-ta      predstavlja      iskano naselje).Podan  D 2004_KA 654
je ugotovila, da le-ta      predstavlja      zadetek.Izrisala se ji  D 2004_KA 834
mesto. Četrto poglavje      predstavlja      na podlagi virov in literature  D 2004_VD 58
marketinške strategije. Del te      predstavlja      tudi ravnanje z razpoložljivimi  D 2004_VD 71
uporabljan izraz zaposlovanje      predstavlja      zaposlovanje v ožjem smislu  D 2004_VD 113
kadrovskega sistema pa      predstavlja      tudi stil vodenja knjižnice  D 2004_VD 221
managementa v knjižnice      predstavlja      tudi sama narava knjižnic  D 2004_VD 227
kadra). Socialni vidik pa      predstavlja      integriranje posameznika  D 2004_VD 453
kadrovskega managementa in      predstavlja      odločujoč element v procesu  D 2004_VD 456
končni produkt, temveč      predstavlja      prispevek k sistematičnemu  D 2004_VD 517
Amerike ta generacija      predstavlja      25%, v Avstraliji pa 20  D 2004_VD 1036
managementa. Drug problem      predstavlja      pomanjkanje knjižničnih  D 2004_VD 1118
katerih delujejo. Problem ne      predstavlja      le slab položaj knjižnic  D 2004_VD 1596
debelejših in tanjših črt in      predstavlja      zaporedje binarnih števil  D 2005_KM 132
podobni podatkom, ki jih      predstavlja      črtna koda (inventarna  D 2005_KM 446
številko in varnostni bit, ne      predstavlja      vdora v zasebnost per  D 2005_KM 450
knjižnem gradivu obenem pa      predstavlja      za uporabnike in knjižničarje  D 2005_KM 710
Knjigomat dolgoročno      predstavlja      za knjižnično osebje pri  D 2005_KM 715
okoliščine. Omenjeni program      predstavlja      poleg smernic informacijskega  D 2006_FM 44
deklaracija), ki jim znanje      predstavlja      orodje za doseganje ekonomskih  D 2006_FM 77
Slowey, 2000). Prva      predstavlja      vseživljenjskost, ki v  D 2006_FM 88
institucij. Zadnjo lastnost      predstavlja      motivacija.Vzpodbujanje  D 2006_FM 94
formalnega šolanja in      predstavlja      demokratizacijo izobraževanja  D 2006_FM 129
učenju. Ta generacija      predstavlja      drugo skrajnost, in sicer  D 2006_FM 147
braževalnih politik. Poleg tega      predstavlja      realizacija koncepta pomemben  D 2006_FM 159
vse bolj vrednoteno in      predstavlja      poglavitno "orožje" razvoja  D 2006_FM 195
delovnih mest in skupnosti      predstavlja      visoko šolstvo le en element  D 2006_FM 203
družbo povezano institucijo      predstavlja      prvo fazo uveljavljanja  D 2006_FM 228
2000). Za visoko šolstvo      predstavlja      to pritisk k večjemu poudarjanju  D 2006_FM 238
nove skupine študentov pa      predstavlja      razvoj informacijske in  D 2006_FM 241
oblikah izobraževanja,      predstavlja      danes elektronsko izobraževanje  D 2006_FM 249
sili. Drugi element pa      predstavlja      vse širše sprejemanje  D 2006_FM 408
študentov. To pomeni, da      predstavlja      ta oblika študija alternativno  D 2006_FM 420
starost, ki v mnogih državah      predstavlja      mejo med mladimi in odraslimi  D 2006_FM 445
na 2.800. Velik preskok      predstavlja      leto 2002/03, ko se to  D 2006_FM 461
informacijska tehnologija vsekakor      predstavlja      oviro tistim uporabnikom  D 2006_FM 559
nove tehnologije ali pa      predstavlja      neprijetno in celo stresno  D 2006_FM 561
informacijskih spretnosti, lahko      predstavlja      resno psihološko oviro  D 2006_FM 562
razvitejših državah torej ne      predstavlja      več ovire ampak ravno  D 2006_FM 568
ravno nasprotno problem      predstavlja      zdaj preveč informacij  D 2006_FM 568
Informacijska pismenost      predstavlja      osnovo za vseživljenjsko  D 2006_FM 581
opismenjevanju, saj lahko      predstavlja      ta učna izkušnja za odrasle  D 2006_FM 768
informacijske pismenosti      predstavlja      težave predvsem tistim  D 2006_FM 865
od tega, kakšno novost      predstavlja      za posameznika.Popolnoma  D 2006_FM 869
ibid.). Dodaten izziv      predstavlja      za knjižničarje velik  D 2006_FM 1048
visokošolske knjižnice      predstavlja      poučevanje raznolike skupine  D 2006_FM 1064
uvoda ali diagrama, ki      predstavlja      strukturo programa.Paziti  D 2006_FM 1407
znanje. Večjo novost kot      predstavlja      informacija, večji mora  D 2006_FM 1430
od tega, kakšno novost      predstavlja      za posameznika.Medtem  D 2006_FM 1494
pri učenju odraslih ne      predstavlja      vedno samo prednosti ampak  D 2006_FM 1497
informacijskega opismenjevanja,      predstavlja      informacijsko potrebo  D 2006_FM 1674
kaj je plagiarizem in ne      predstavlja      dela drugih kot svoja  D 2006_FM 1765
uvoda ali diagrama, ki      predstavlja      strukturo programa.Paziti  D 2006_FM 1842
prinesla informacijska doba,      predstavlja      velik izziv tudi za visokošolske  D 2006_FM 1914
nam na voljo. Poleg tega      predstavlja      nova informacijska tehnologija  D 2006_FM 1968
ustreznih spretnosti pa lahko      predstavlja      zelo neprijetno, celo  D 2006_FM 1971
v izobraževanje, lahko      predstavlja      informacijsko opismenjevanje  D 2006_FM 2016
ali tehnofobija lahko      predstavlja      resno oviro pri informacijskem  D 2006_FM 2017
Ne      predstavlja      le študenta-avtorja, pač  D 2006_PP 12
Diplomsko delo ne      predstavlja      le avtorja, pač pa tudi  D 2006_PP 64
Fakultete za strojništvo      predstavlja      nekaj natisnjenih strani  D 2006_PP 630
Univerzo v Mariboru      predstavlja      pet fakultet in ena visoka  D 2006_PP 771

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA