Korpus bibliotekarstva

problem (868)


in tu samo nakazujemo      problem,      predvsem v funkciji razlage  DD 1998_JP 145
za katerikoli podoben      problem.     Manifest je odziv frustracije  DD 1998_JP 187
ampak gre izključno za      problem      kvalitete podatkov in  DD 1998_JP 251
nesporazum in osnovni      problem      v tem, da mešajo prikaz  DD 1998_JP 295
to delo citiralo. To je      problem,      ki naj bi po nekaterih  DD 1998_JP 478
filozofske misli bolj      problem      ozke specializacije v  DD 1998_JP 485
v angleškem jeziku.      Problem      je bolj pereč na bolj  DD 1998_JP 545
citiranja. To je zanimiv      problem      za samo bibliometrijo  DD 1998_JP 835
bo tisti, ki raziskuje      problem,      predlaga teorijo ali pojasnjuje  DD 1998_JP 843
opozarjajo, da gre za      problem.     Menijo celo, da je takšna  DD 1998_JP 854
sicer opozarja na določen      problem      zanesljivosti rezultatov  DD 1998_JP 861
Nedvomno bolj aktualen      problem      je vključevanje virov  DD 1998_JP 876
virtualna knjižnica, ki ta      problem      rešuje, toda pridobljene  DD 1998_JP 886
ki so raziskovali enak      problem      ali delali na istem področju  DD 1998_JP 1054
kvantitativno analizo odpre      problem,      zakaj in kako nekdo citira  DD 1998_JP 1160
motivih citiranja trčili ob      problem      dejavnikov, ki vplivajo  DD 1998_JP 1358
je nesmiselno, saj je      problem      bibliografij umetno ustvarjen  DD 1998_JP 2035
in je predvsem zakril      problem      spremljanja kvalitete  DD 1998_JP 2035
neprebavljivih. Osnovni      problem      je,da "prevajalci" ne  DD 1998_JP 2544
najbolj neprijeten je      problem      kontrole verzij dokumentov  DD 1998_JP 2579
raziskovalcih ne gre toliko za      problem      cenzure ali nespodobnih  DD 1998_JP 2587
raziskovalcih gre za drug      problem,      za zanesljivost, kredibilnost  DD 1998_JP 2588
protest antike Največji      problem      pri širjenju protestantskih  DD 2000_DF 757
obstaja vsaj en filozofski      problem,      ki zanima vse razmišljujoče  DD 2005_KM 13
ljudi in ki ga poimenuje      problem      kozmologije: "problem  DD 2005_KM 13
problem kozmologije: "     problem      razumeti svet - vključno  DD 2005_KM 13
rešila določeno potrebo ali      problem.     Merilo za uspešnost raziskav  DD 2005_KM 129
dodatno opozarjajo na      problem      dostopnosti podatkov o  DD 2005_KM 755
socitiranja avtorjev se pojavi      problem      soimenjakov.Avtor je pravilno  DD 2005_KM 1276
konkretizirajo opisani raziskovalni      problem,      predstavljamo v metodološkem  DD 2007_VP 54
trenutku, ko je informacijski      problem      natančno definiran.To  DD 2007_VP 224
predvideva, da je informacijski      problem      pred poizvedovanjem že  DD 2007_VP 226
za konkretno nalogo ali      problem.     Žumrova (1994) te pristope  DD 2007_VP 394
osredotočenost na en sam cilj ali      problem,      zelo močna motivacija  DD 2007_VP 670
predstavljamo raziskovalni      problem      in raziskovalna vprašanja  DD 2007_VP 922
med samim snemanjem. 1.      Problem      govorjenja: Udeleženci  DD 2007_VP 1273
študiji, kjer pa se ta      problem      ni pojavil. 3.Poizvedovanje  DD 2007_VP 1279
Skupina ve, da je Internet      problem      in ne rešitev.GEABIOS  D 2004_KA 39
spoznanja, kako rešiti      problem      Interneta za določena  D 2004_KA 40
vendar se zna pokazati      problem      pri razumevanju delovanja  D 2004_KA 85
rešiti svoj informacijski      problem,      dobiti želi odgovor in  D 2004_KA 190
mora uporabnik odgovor na      problem      dobiti v čim krajši obliki  D 2004_KA 225
PRIMERJALNA VREDNOTENJA Glavni      problem      pri izbiranju posameznikov  D 2004_KA 331
Lahko bi rekli, da je      problem      v nerazumevanju, kaj uporabniki  D 2004_KA 397
neugoden način. Vendar je      problem      tudi v uporabnikih.Le  D 2004_KA 400
želeli rešiti informacijski      problem.     Ob svoji raziskavi je ugotovila  D 2004_KA 471
hitreje in lažje rešijo svoj      problem.      Schwartz (1993) meni,  D 2004_KA 475
sistema Windows. Ta      problem      se najbolje pokaže na  D 2004_KA 642
vedel, vendar je bil to      problem      pri drugem uporabniku  D 2004_KA 665
Tudi tu se je pokazal      problem      disleksije, saj je nalogo  D 2004_KA 839
downsizing), ostaja temeljni      problem      učinkovito vodenje intelektualnega  D 2004_VD 195
katerih del je knjižnica.      Problem      pri vzpostavljanju učinkovitega  D 2004_VD 221
zaposleni knjižnični delavci.      Problem      pa nastopi, če tudi ti  D 2004_VD 398
predvsem kot dokaz, da      problem      ni regionalno omejen,  D 2004_VD 413
izločanju neprimernih. Drug      problem      izpostavi Poličeva (1996  D 2004_VD 511
lahko preveriti. Večji      problem      so izjemno pozitivna priporočila  D 2004_VD 805
bibliotekarski poklic.      Problem      vidita tudi v slabi javni  D 2004_VD 1074
tridesetih (Everhart, 2002).      Problem      skušajo reševati s podeljevanjem  D 2004_VD 1078
ripravljeni delati v knjižnici.      Problem      pa ni omejen le na šolske  D 2004_VD 1079
splošnih ekonomskih gibanj,      problem      pomanjkanja kandidatov  D 2004_VD 1081
da bo po koncu recesije      problem      ponovno izbruhnil.Na to  D 2004_VD 1081
kadrovskega managementa. Drug      problem      predstavlja pomanjkanje  D 2004_VD 1118
imanjkljaj zaposlenih. Tretji      problem,      ki ga želimo izpostaviti  D 2004_VD 1121
smo naleteli še na en      problem      - anketiranci, med katerimi  D 2004_VD 1486
anketo izognili. Drug      problem,      ki je nastopil, so bile  D 2004_VD 1580
znotraj katerih delujejo.      Problem      ne predstavlja le slab  D 2004_VD 1596
Seveda se je ob tem pojavil      problem      kako voditi evidenco izposojenih  D 2005_KM 29
knjižničarjev izpostavile      problem      varovanja zasebnosti uporabnikov  D 2005_KM 737
nadaljevanju osredotoča na      problem      dostopa in pravičnosti  D 2006_FM 409
naraščajoča kompleksnost ostaja      problem      že mnogo let.Specializacija  D 2006_FM 543
ampak ravno nasprotno      problem      predstavlja zdaj preveč  D 2006_FM 568
knjižnična anksioznost skupen      problem      na vseh stopnjah študija  D 2006_FM 705
utrjujemo določeno temo.      Problem      individualnih razlik je  D 2006_FM 1434
definirati raziskovalni      problem,      postaviti primerne delovne  D 2006_PP 913
raziskave, kako opredeliti      problem      in postaviti delovno hipotezo  D 2006_PP 955
spoznati raziskovalni      problem,      svetuje mu ustrezno literaturo  D 2006_PP 1161
knjižnici se pojavlja      problem      v organizaciji in izvedbi  D 2007_GZ 262
uporabniki in novice na blogu.      Problem      pri veliki izbiri RSS  D 2007_MT 687
pozna svoj informacijski      problem.     Od njegovih sposobnosti  D 2008_KT 71
pozna svoj informacijski      problem.     Od njegovih sposobnosti  D 2008_KT 109
nastopi informacijski      problem      in struktura znanja, ki  D 2008_KT 121
Opredeljena potreba in      problem      prisilita posameznika  D 2008_KT 125
informacij za svoj raziskovalni      problem.     Učenci so na izbrano temo  D 2008_KT 154
katerem posameznik razrešuje      problem,      omogoča razumevanje uporabe  D 2008_KT 203
anketiranec smiselno prodiral v      problem.      Merske karakteristike  D 2009_KD 359
knjižničarje opozarjali na ta      problem      in apelirali na njih,  D 2009_PM 348
- opisati in razumeti      problem,      in sicer s fazami raziskovanja  D 2009_PS 142
napisali, da je velik      problem      predvsem pomanjkanje časa  D 2009_PS 510
potreb uporabnikov. Glavni      problem      pa se je pokazal pri pomanjkanju  D 2009_PS 575
specialnih knjižnicah se      problem      pokaže pri tem, da so  D 2009_PS 576
literature preučiti zastavljen      problem      z naslednjih vidikov:  D 2009_SS 53
motivirani za branje.      Problem      se poveča, ko branje postane  D 2009_SS 338
zanimiva klasična knjiga.      Problem      pa je tudi sevanje računalniškega  D 2009_SS 882
predstavljen odločitveni      problem.     Razvoj družbe spreminja  D 2010_PL 6
spoznanju, da je odločitveni      problem,      pred katerega smo postavljeni  D 2010_PL 274
fazi poskušamo definirati      problem      in opredeliti cilje in  D 2010_PL 275
odločanja je v tem, da je      problem      potrebno razgraditi na  D 2010_PL 316
in ocenili. Odločitveni      problem      razgradimo na najmanjše  D 2010_PL 367

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA