Korpus bibliotekarstva
in informiranja. To je | proces, | ki ga bomo seveda razložili | DD 1998_JP 42 |
ga pogosto označimo kot | proces | znanstvenega informiranja | DD 1998_JP 73 |
biblos knjiga), saj je ta | proces | praviloma potekal prek | DD 1998_JP 94 |
bibliometrijskih metod in | proces | preoblikovanja bibliometrije | DD 1998_JP 120 |
znanosti. S tem se še pospeši | proces | znanstvenega razvoja. | DD 1998_JP 405 |
skupine je kontinuiran | proces, | raziskovalna pot, katere | DD 1998_JP 841 |
izmed virov bo navedel. | Proces | odločanja o vključitvi | DD 1998_JP 847 |
raziskovalnega dela, dobro poznati | proces | citiranja v znanosti. | DD 1998_JP 1047 |
je citiranje kompleksen | proces. | Nekateri avtorji tako ločijo | DD 1998_JP 1068 |
dejstva o tem, kako poteka | proces | nagrajevanja raziskovalnega | DD 1998_JP 1118 |
dobesedno. Zato je dosleden | proces | citiranja tako pomemben | DD 1998_JP 1126 |
Posebno zanimiv je | proces | citiranja na področju | DD 1998_JP 1212 |
in citatih je podoben | proces | enakomernejšega razvoja | DD 1998_JP 1827 |
trdimo, kako dolgo ta | proces | lahko še deluje in kdaj | DD 1998_JP 1998 |
da gre za univerzalni | proces | v znanosti.Vendar pa podatki | DD 1998_JP 2305 |
let, kažejo, da se je ta | proces | ustavil in da se število | DD 1998_JP 2306 |
sam po sebi enoznačen | proces, | vendar pri tem predpostavljamo | DD 1998_JP 2452 |
citiranje ni premoznačen | proces, | da ni nujno, da avtorji | DD 1998_JP 2458 |
DEL Izum (invention) je | proces, | v katerem je odkrita ali | DD 2005_KM 121 |
Razširjenje inovacije je | proces, | v katerem je informacija | DD 2005_KM 131 |
Kreativni in miselni | proces, | ki je vodil do izuma, | DD 2005_KM 135 |
patentov. Komunikacija je | proces, | v katerem udeleženci ustvarjajo | DD 2005_KM 277 |
cializirane znanstvene revije. | Proces | tvorjenja, organiziranja | DD 2005_KM 279 |
pristranski ter da upočasni | proces | objave članka (Meadows | DD 2005_KM 467 |
zvedovanje. Poizvedovanje je | proces, | v katerem uporabniki v | DD 2007_VP 99 |
1997), ki obravnavajo | proces | načrtovanja po fazah, | DD 2007_VP 175 |
vključevanje uporabnikov v | proces | nastajanja vmesnika (npr | DD 2007_VP 188 |
Poizvedovanje je kompleksen | proces, | ki ga označujejo različne | DD 2007_VP 218 |
strogo gledano ne sodi v | proces | poizvedovanja, res pa | DD 2007_VP 224 |
okoliščin in situacije odvisen | proces, | ki ga poleg posameznikovih | DD 2007_VP 363 |
informacij, ki ga definira kot | proces | analiziranja in klasificiranja | DD 2007_VP 379 |
zaznavanje te potrebe - | proces | ali akcije, ki sestavljajo | DD 2007_VP 451 |
sestavljajo informacijski | proces, | katerih posledica so različne | DD 2007_VP 462 |
obravnavajo kot linearen | proces: | - Behavioristični model | DD 2007_VP 463 |
povezanih aktivnostih ( | proces | poizvedovanja delijo na | DD 2007_VP 472 |
na to, kako obravnavajo | proces | poizvedovanja.Predvsem | DD 2007_VP 475 |
postopoma preusmerile na | proces | poizvedovanja z vidika | DD 2007_VP 494 |
nadaljevanju poglavja. | Proces | iskanja informacij, kamor | DD 2007_VP 501 |
lateralizacijo opredeljuje kot " | proces, | v katerem postanejo različne | DD 2007_VP 715 |
ki naj bi raziskovalni | proces, | kamor sodi tudi iskanje | DD 2007_VP 2257 |
da so za informacijski | proces | dobro usposobljeni ter | DD 2007_VP 2728 |
rabniškega vmesnika. GEABIOS je | proces | in ne fiksna rešitev" | D 2004_KA 44 |
zato je ključnega pomena | proces | komunikacije med sistemom | D 2004_KA 189 |
nujno enkraten, zaključen | proces | tudi ko uporabnik že oblikuje | D 2004_KA 198 |
sistemu je zelo kompleksen | proces, | zato mora biti uporabniku | D 2004_KA 202 |
želimo raziskovati. Je | proces | sistematičnega izbiranja | D 2004_KA 333 |
et al. (1990) razdelijo | proces | vrednotenja ustreznosti | D 2004_KA 406 |
ukaz, ter ga vodijo skozi | proces | poizvedovanja v zbirki | D 2004_KA 412 |
zaposlenih v njej. Je | proces, | s katerim skušajo organizacije | D 2004_VD 41 |
Kadrovski management je | proces, | v katerem organizacija | D 2004_VD 102 |
pri delu je sistem in | proces | vplivanja na vedenje ljudi | D 2004_VD 102 |
Vukovič, 1999, str. 40): - | proces | kadrovanja in razvoja | D 2004_VD 148 |
pogodbenih odnosov, - | proces | normativne dejavnosti | D 2004_VD 148 |
stikov z javnostjo, - | proces | varovanja objektov in | D 2004_VD 148 |
materialne koristi, - | proces | arhiviranja poslovne dokumentacije | D 2004_VD 148 |
managementa. Planiranje in | proces | kadrovanja ter njune aktivnosti | D 2004_VD 151 |
Zaposleni, ki so vključeni v | proces | sprejemanja odločitev | D 2004_VD 235 |
opredeljujejo celoten | proces | kadrovskega managementa | D 2004_VD 258 |
kvaliteto kandidatov. | Proces | načrtovanja človeških | D 2004_VD 263 |
nasledstva dolgotrajen | proces, | v katerega bi bilo potrebno | D 2004_VD 439 |
knjižnici, čeprav mora biti | proces | voden od zgoraj.Pri tem | D 2004_VD 439 |
potrebnega dela, sledi | proces | zaposlovanja v ožjem smislu | D 2004_VD 441 |
Zaposlovanje je torej | proces, | s katerim si organizacija | D 2004_VD 444 |
njihovega privabljanja. To je | proces | iskanja kandidatov, ki | D 2004_VD 495 |
Nadaljnji selekcijski | proces | morajo voditi tisti posamezniki | D 2004_VD 737 |
selekcijskih orodij. | Proces | kadrovanja mora slediti | D 2004_VD 745 |
podatkov zapletlo selekcijski | proces, | se pri anketiranju omejimo | D 2004_VD 817 |
potrebujemo za selekcijski | proces. | Ker se kandidat nekaterih | D 2004_VD 822 |
kadrov preveč pomemben | proces, | da bi se pri tem zanašali | D 2004_VD 842 |
nadaljnji selekcijski | proces. | Vrednotenje razgovora ima | D 2004_VD 896 |
nam omogoča natančnejši | proces | kadrovanja, saj si npr | D 2004_VD 959 |
novih sodelavcev dvosmerni | proces, | ki teče med organizacijo | D 2004_VD 973 |
notranji javnosti. Tudi | proces | pridobivanja kandidatov | D 2004_VD 976 |
novih kriterijev. Skozi | proces | selekcije je potrebno | D 2004_VD 999 |
spol in raso. Tudi ko | proces | izbire poteka pod najboljšimi | D 2004_VD 1003 |
dobi in nastopu dela. | Proces | izbire vključuje tudi | D 2004_VD 1012 |
Bolj kot sam delovni | proces | jih zanimajo rezultati | D 2004_VD 1058 |
kadrov upoštevati, da je | proces | sestavljen iz analize | D 2004_VD 1531 |
zahteven in dolgotrajen | proces, | ki ga je potrebno skrbno | D 2005_KM 87 |
Chachra (2003) razdeli | proces | uvajanja RFID tehnologije | D 2005_KM 455 |
delovanje sistema. -V celoten | proces | uvajanja RFID tehnologije | D 2005_KM 460 |
bolj produkt in vse manj | proces. | Takšne opredelitve se pojavljaj | D 2006_FM 75 |
izobraževanje postaja | proces | in več pozornosti naj | D 2006_FM 209 |
pri kateri je dokončan | proces | biološke rasti in je bolj | D 2006_FM 313 |
tiru, saj se bolonjski | proces | še vedno osredotoča predvsem | D 2006_FM 395 |
izrednih/ob delu. Pedagoški | proces | je vseboval le malo pedagoških | D 2006_FM 424 |
študijski in raziskovalni | proces, | tako da izvajajo knjižnično | D 2006_FM 500 |
vse bolj osredotočati na | proces | učenja.Usposabljanje uporabnik | D 2006_FM 573 |
2002) spremljal iskalni | proces | dodiplomskih študentov | D 2006_FM 641 |
pomembneje vplivajo na učni | proces. | 6.1.2 Psihosocialne značilnosti | D 2006_FM 762 |
informacij. Za učni | proces | je bistvena kvalitativna | D 2006_FM 772 |
vseh področjih. Za učni | proces | to pomeni, da je otrok | D 2006_FM 774 |
odrasli v izobraževalni | proces, | je zelo koristno vpletati | D 2006_FM 829 |
ustreznih informacij je | proces, | s katerim se srečujejo | D 2006_FM 836 |
informacij. Za komunikacijski | proces | je značilno, da ima vsak | D 2006_FM 848 |
prejemnika informacij lahko | proces | učenja dosega neverjetne | D 2006_FM 853 |
izrazito intrapersonalni | proces. | Pri odraslih poteka ta | D 2006_FM 860 |
izkušnje tudi zavirajo | proces | sprejemanja informacij | D 2006_FM 863 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |