Korpus bibliotekarstva
pa sta rezultat nekega | procesa, | procesa znanstvenega komuniciranja | DD 1998_JP 41 |
rezultat nekega procesa, | procesa | znanstvenega komuniciranja | DD 1998_JP 41 |
rezultata raziskovalnega | procesa | oz. rezultatov. Referenca | DD 1998_JP 43 |
značilnost tega informacijskega | procesa, | ki ga pogosto označimo | DD 1998_JP 73 |
znanosti kot kontinuiranega | procesa | odkrivanja novega.Znanstveniki | DD 1998_JP 374 |
skrbnega selekcijskega | procesa. | Na eni strani je izbor | DD 1998_JP 536 |
negotovost raziskovalnega | procesa | (Rogers, 2003). Na začetku | DD 2005_KM 348 |
na vidike obravnavanja | procesa | poizvedovanja jih delimo | DD 2007_VP 470 |
govorijo o fazah ali epizodah | procesa | poizvedovanja in z njimi | DD 2007_VP 472 |
ustvarjalnost, ki je del | procesa | reševanja problemov (npr | DD 2007_VP 501 |
integrirani koncept učnega | procesa | poskuša opisati aktivnosti | DD 2007_VP 611 |
Sternberg (1997a) izhaja iz | procesa | reševanja problemov in | DD 2007_VP 653 |
uporabniku omogočajo izvajanje | procesa | poizvedovanja in so bile | DD 2007_VP 851 |
pa olajšati vrednotenje | procesa | poizvedovanja, omogočiti | DD 2007_VP 857 |
zahteven del informacijskega | procesa | (Žumer, 2000).Realizacija | DD 2007_VP 2652 |
znanja in razumevanja | procesa | končnega uporabnika, ki | D 2004_KA 42 |
pride do informacije preko | procesa | poizvedovanja. Prav zato | D 2004_KA 188 |
so faze zaposlitvenega | procesa, | poseben poudarek pa je | D 2004_VD 57 |
PO KADRIH V drugi fazi | procesa | načrtovanja človeških | D 2004_VD 302 |
analize v prvi fazi tega | procesa | dokaj uspešno napovedati | D 2004_VD 302 |
in potrebami delovnega | procesa. | Potreba po kadrih in kadrovska | D 2004_VD 307 |
USKLAJEVANJE Tretja faza | procesa | načrtovanja človeških | D 2004_VD 382 |
NAČRTI Zadnja, četrta faza | procesa | načrtovanja človeških | D 2004_VD 432 |
izvajanje poslovnega | procesa | poteka dinamično, z ljudmi | D 2004_VD 545 |
vprašanje poiščemo s pomočjo | procesa | planiranja, odgovor na | D 2004_VD 577 |
niso del selekcijskega | procesa, | saj prijave skupaj z življenjepisom | D 2004_VD 711 |
objektivnost selekcijskega | procesa. | Medtem ko so prijava, življenje | D 2004_VD 752 |
za vodje selekcijskega | procesa | zelo pomembni, kandidate | D 2004_VD 769 |
tudi del selekcijskega | procesa. | Nekaterim ljudem neformalni | D 2004_VD 874 |
ugotoviti prisotnost | procesa | kadrovskega managementa | D 2004_VD 1124 |
na organizacijo učnega | procesa | so samostojnost, bogate | D 2006_FM 1 |
organizacijo izobraževalnega | procesa. | Diplomska naloga temelji | D 2006_FM 23 |
potrebnega za začetek | procesa. | Gre za kvaliteto posameznikovih | D 2006_FM 95 |
izmed ciljev bolonjskega | procesa | se nanaša tudi na vseživljenjsko | D 2006_FM 394 |
organizacijo izobraževalnega | procesa, | zato jim ni potrebno posvečati | D 2006_FM 758 |
organizaciji izobraževalnega | procesa. | Pri informacijskem opismenjevan | D 2006_FM 759 |
značilnostmi subjektov učnega | procesa, | prav te značilnosti pa | D 2006_FM 762 |
nosilec izobraževalnega | procesa, | tako kot to lahko stori | D 2006_FM 774 |
Prav s pomočjo tega | procesa | lahko v večji meri pojasnimo | D 2006_FM 892 |
znanja, saj je uspeh tega | procesa | v precejšnji meri odvisen | D 2006_FM 892 |
izvajanje in vrednotenje | procesa | učenja v osnovni šoli | D 2006_FM 1113 |
pismenosti ključna komponenta | procesa | poučevanja in učenja. | D 2006_FM 1222 |
izobraževalno-vzgojnega | procesa. | 5.Izpeljava izobraževalno | D 2006_FM 1370 |
izobraževalno vzgojnega | procesa | 6.Vrednotenje rezultatov | D 2006_FM 1371 |
oblika izobraževalnega | procesa | (predavanje, praktične | D 2006_FM 1390 |
ciljem izobraževalnega | procesa, | velikosti in sestavi izobraževalne | D 2006_FM 1418 |
izpeljava izobraževalnega | procesa, | ki je osrednja faza izobraževalnega | D 2006_FM 1422 |
osrednja faza izobraževalnega | procesa, | v kateri se udeleženci | D 2006_FM 1422 |
sistematičnega usmerjenega | procesa | od osnovne šole do zaključka | D 2006_FM 1535 |
in se odloča o širjenju | procesa | iskanja informacij izven | D 2006_FM 1690 |
stopnje informacijskega | procesa) | ; o izbira teme (iskanje | D 2006_FM 1828 |
izobraževalno-vzgojnega | procesa | Sem spada izbira in priprava | D 2006_FM 1851 |
izobraževalno vzgojnega | procesa | Ta faza je v veliki meri | D 2006_FM 1866 |
je zelo pomembna faza | procesa, | saj morajo vsa priporočila | D 2006_FM 1867 |
Dobra priprava na ta del | procesa | je torej zelo pomembna | D 2006_FM 1868 |
Težišče izobraževalnega | procesa | je usmerjeno na posredovanje | D 2007_GZ 44 |
Jereb, 1998, str. 17-18). | Procesa | permanentnega izobraževanja | D 2007_GZ 47 |
vzgojno- izobraževalnega | procesa. | Usposabljanje je aktivnost | D 2007_GZ 52 |
ta proces ločujejo od | procesa | izobraževanja otrok in | D 2007_GZ 85 |
posebnosti andragoškega | procesa | (Jereb, 1989, str. 28 | D 2007_GZ 86 |
omogočajo izvajanje poslovnega | procesa. | Elementi brskalnika so | D 2007_MA 93 |
usvojitev informacijskega | procesa. | Pri tem je nujna uporaba | D 2008_KT 66 |
aktivnosti informacijskega | procesa, | ki vključujejo opredelitev | D 2008_KT 68 |
učenčevega raziskovalnega | procesa | (Kuhlthau, 2004). Novljanova | D 2008_KT 78 |
usvojitev informacijskega | procesa | in da na ta proces, v | D 2008_KT 106 |
korakih informacijskega | procesa | 2 (številno zbiranje podatkov | D 2008_KT 162 |
analiza informacijskega | procesa, | v katerem posameznik razrešuje | D 2008_KT 203 |
uporabe knjižnice kot | procesa, | ki je sestavljen iz množice | D 2008_KT 203 |
vzgojno - izobraževalnega | procesa | (pouk predmetov, dnevi | D 2008_KT 229 |
udeležencem izobraževalnega | procesa | prosto dostopni kadar | D 2008_KT 230 |
vzgojno - izobraževalnega | procesa. | 4.1 Knjižnično informacijsko | D 2008_KT 232 |
vsakega problema odvisna od | procesa | informiranja, strategije | D 2008_KT 247 |
korake informacijskega | procesa: | 1. | D 2008_KT 253 |
predmet? 4. Ovrednotenje | procesa | in dela. - | D 2008_KT 290 |
na različnih stopnjah | procesa? | - | D 2008_KT 294 |
Kaj sem se naučil iz | procesa? | - | D 2008_KT 298 |
kontekst celotnega učnega | procesa | in povezati s procesom | D 2008_KT 332 |
lastnega dela, tehnološkega | procesa | in izdelka/storitve v | D 2008_KT 825 |
vzgojno-izobraževalnega | procesa. | Kot strokovnjakinja je | D 2009_KD 184 |
temeljni akter vzgojnega | procesa | (Brumen, 1990, str. 5 | D 2009_KD 194 |
del socializacijskega | procesa | predšolskega otroka, zato | D 2009_KD 256 |
samoregulacije kognitivnega | procesa | k pismenosti kot odločitvi | D 2009_PM 82 |
poudarjanja jezikovnega | procesa | k uporabi jezikovnega | D 2009_PM 82 |
do branja, razumevanje | procesa | branja in razumevanje | D 2009_PM 134 |
zavedanje celotnega delovnega | procesa | v organizaciji.Naloge | D 2009_PS 174 |
sistema vodenja, je del | procesa | poslovnega načrtovanja | D 2009_PS 230 |
Knjižnična dejavnost je del | procesa, | ki ga izvaja Inštitut | D 2009_PS 344 |
ki je del podpornega | procesa | v sistemu vodenja kakovosti | D 2009_PS 345 |
izboljšave, - vrednotenje | procesa, | ki se ob uspešnem izvajanju | D 2009_PS 357 |
in nosilci pedagoškega | procesa | na univerzah, " krepitev | D 2009_PS 439 |
sredstev in samega delovnega | procesa. | Poudarjeno pa je bilo, | D 2009_PS 527 |
semantično plat bralnega | procesa | Drugo skupino predstavljajo | D 2009_SS 99 |
semantično plat bralnega | procesa. | Predstavniki so K. S. Goodman | D 2009_SS 99 |
metakognicija bralnega | procesa; | 3. razumevanje izbrane | D 2009_SS 304 |
delni cilj je razumevanje | procesa | branja.To razumevanje | D 2009_SS 309 |
predstavljene teoretične osnove | procesa | odločanja, s poudarkom | D 2010_PL 9 |
izvedbo odločitvenega | procesa. | S procesom odločanja | D 2010_PL 258 |
Faze odločitvenega | procesa | Odločitveni proces je | D 2010_PL 273 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |