Korpus bibliotekarstva

procesa (742)


pa sta rezultat nekega      procesa,      procesa znanstvenega komuniciranja  DD 1998_JP 41
rezultat nekega procesa,      procesa      znanstvenega komuniciranja  DD 1998_JP 41
rezultata raziskovalnega      procesa      oz. rezultatov. Referenca  DD 1998_JP 43
značilnost tega informacijskega      procesa,      ki ga pogosto označimo  DD 1998_JP 73
znanosti kot kontinuiranega      procesa      odkrivanja novega.Znanstveniki  DD 1998_JP 374
skrbnega selekcijskega      procesa.      Na eni strani je izbor  DD 1998_JP 536
negotovost raziskovalnega      procesa      (Rogers, 2003). Na začetku  DD 2005_KM 348
na vidike obravnavanja      procesa      poizvedovanja jih delimo  DD 2007_VP 470
govorijo o fazah ali epizodah      procesa      poizvedovanja in z njimi  DD 2007_VP 472
ustvarjalnost, ki je del      procesa      reševanja problemov (npr  DD 2007_VP 501
integrirani koncept učnega      procesa      poskuša opisati aktivnosti  DD 2007_VP 611
Sternberg (1997a) izhaja iz      procesa      reševanja problemov in  DD 2007_VP 653
uporabniku omogočajo izvajanje      procesa      poizvedovanja in so bile  DD 2007_VP 851
pa olajšati vrednotenje      procesa      poizvedovanja, omogočiti  DD 2007_VP 857
zahteven del informacijskega      procesa      (Žumer, 2000).Realizacija  DD 2007_VP 2652
znanja in razumevanja      procesa      končnega uporabnika, ki  D 2004_KA 42
pride do informacije preko      procesa      poizvedovanja. Prav zato  D 2004_KA 188
so faze zaposlitvenega      procesa,      poseben poudarek pa je  D 2004_VD 57
PO KADRIH V drugi fazi      procesa      načrtovanja človeških  D 2004_VD 302
analize v prvi fazi tega      procesa      dokaj uspešno napovedati  D 2004_VD 302
in potrebami delovnega      procesa.     Potreba po kadrih in kadrovska  D 2004_VD 307
USKLAJEVANJE Tretja faza      procesa      načrtovanja človeških  D 2004_VD 382
NAČRTI Zadnja, četrta faza      procesa      načrtovanja človeških  D 2004_VD 432
izvajanje poslovnega      procesa      poteka dinamično, z ljudmi  D 2004_VD 545
vprašanje poiščemo s pomočjo      procesa      planiranja, odgovor na  D 2004_VD 577
niso del selekcijskega      procesa,      saj prijave skupaj z življenjepisom  D 2004_VD 711
objektivnost selekcijskega      procesa.     Medtem ko so prijava, življenje  D 2004_VD 752
za vodje selekcijskega      procesa      zelo pomembni, kandidate  D 2004_VD 769
tudi del selekcijskega      procesa.     Nekaterim ljudem neformalni  D 2004_VD 874
ugotoviti prisotnost      procesa      kadrovskega managementa  D 2004_VD 1124
na organizacijo učnega      procesa      so samostojnost, bogate  D 2006_FM 1
organizacijo izobraževalnega      procesa.      Diplomska naloga temelji  D 2006_FM 23
potrebnega za začetek      procesa.     Gre za kvaliteto posameznikovih  D 2006_FM 95
izmed ciljev bolonjskega      procesa      se nanaša tudi na vseživljenjsko  D 2006_FM 394
organizacijo izobraževalnega      procesa,      zato jim ni potrebno posvečati  D 2006_FM 758
organizaciji izobraževalnega      procesa.     Pri informacijskem opismenjevan  D 2006_FM 759
značilnostmi subjektov učnega      procesa,      prav te značilnosti pa  D 2006_FM 762
nosilec izobraževalnega      procesa,      tako kot to lahko stori  D 2006_FM 774
Prav s pomočjo tega      procesa      lahko v večji meri pojasnimo  D 2006_FM 892
znanja, saj je uspeh tega      procesa      v precejšnji meri odvisen  D 2006_FM 892
izvajanje in vrednotenje      procesa      učenja v osnovni šoli  D 2006_FM 1113
pismenosti ključna komponenta      procesa      poučevanja in učenja.  D 2006_FM 1222
izobraževalno-vzgojnega      procesa.      5.Izpeljava izobraževalno  D 2006_FM 1370
izobraževalno vzgojnega      procesa      6.Vrednotenje rezultatov  D 2006_FM 1371
oblika izobraževalnega      procesa      (predavanje, praktične  D 2006_FM 1390
ciljem izobraževalnega      procesa,      velikosti in sestavi izobraževalne  D 2006_FM 1418
izpeljava izobraževalnega      procesa,      ki je osrednja faza izobraževalnega  D 2006_FM 1422
osrednja faza izobraževalnega      procesa,      v kateri se udeleženci  D 2006_FM 1422
sistematičnega usmerjenega      procesa      od osnovne šole do zaključka  D 2006_FM 1535
in se odloča o širjenju      procesa      iskanja informacij izven  D 2006_FM 1690
stopnje informacijskega      procesa)     ; o izbira teme (iskanje  D 2006_FM 1828
izobraževalno-vzgojnega      procesa      Sem spada izbira in priprava  D 2006_FM 1851
izobraževalno vzgojnega      procesa      Ta faza je v veliki meri  D 2006_FM 1866
je zelo pomembna faza      procesa,      saj morajo vsa priporočila  D 2006_FM 1867
Dobra priprava na ta del      procesa      je torej zelo pomembna  D 2006_FM 1868
Težišče izobraževalnega      procesa      je usmerjeno na posredovanje  D 2007_GZ 44
Jereb, 1998, str. 17-18).      Procesa      permanentnega izobraževanja  D 2007_GZ 47
vzgojno- izobraževalnega      procesa.      Usposabljanje je aktivnost  D 2007_GZ 52
ta proces ločujejo od      procesa      izobraževanja otrok in  D 2007_GZ 85
posebnosti andragoškega      procesa      (Jereb, 1989, str. 28  D 2007_GZ 86
omogočajo izvajanje poslovnega      procesa.      Elementi brskalnika so  D 2007_MA 93
usvojitev informacijskega      procesa.     Pri tem je nujna uporaba  D 2008_KT 66
aktivnosti informacijskega      procesa,      ki vključujejo opredelitev  D 2008_KT 68
učenčevega raziskovalnega      procesa      (Kuhlthau, 2004). Novljanova  D 2008_KT 78
usvojitev informacijskega      procesa      in da na ta proces, v  D 2008_KT 106
korakih informacijskega      procesa      2 (številno zbiranje podatkov  D 2008_KT 162
analiza informacijskega      procesa,      v katerem posameznik razrešuje  D 2008_KT 203
uporabe knjižnice kot      procesa,      ki je sestavljen iz množice  D 2008_KT 203
vzgojno - izobraževalnega      procesa      (pouk predmetov, dnevi  D 2008_KT 229
udeležencem izobraževalnega      procesa      prosto dostopni kadar  D 2008_KT 230
vzgojno - izobraževalnega      procesa.      4.1 Knjižnično informacijsko  D 2008_KT 232
vsakega problema odvisna od      procesa      informiranja, strategije  D 2008_KT 247
korake informacijskega      procesa:      1.  D 2008_KT 253
predmet? 4. Ovrednotenje      procesa      in dela. -  D 2008_KT 290
na različnih stopnjah      procesa?      -  D 2008_KT 294
Kaj sem se naučil iz      procesa?      -  D 2008_KT 298
kontekst celotnega učnega      procesa      in povezati s procesom  D 2008_KT 332
lastnega dela, tehnološkega      procesa      in izdelka/storitve v  D 2008_KT 825
vzgojno-izobraževalnega      procesa.      Kot strokovnjakinja je  D 2009_KD 184
temeljni akter vzgojnega      procesa      (Brumen, 1990, str. 5  D 2009_KD 194
del socializacijskega      procesa      predšolskega otroka, zato  D 2009_KD 256
samoregulacije kognitivnega      procesa      k pismenosti kot odločitvi  D 2009_PM 82
poudarjanja jezikovnega      procesa      k uporabi jezikovnega  D 2009_PM 82
do branja, razumevanje      procesa      branja in razumevanje  D 2009_PM 134
zavedanje celotnega delovnega      procesa      v organizaciji.Naloge  D 2009_PS 174
sistema vodenja, je del      procesa      poslovnega načrtovanja  D 2009_PS 230
Knjižnična dejavnost je del      procesa,      ki ga izvaja Inštitut  D 2009_PS 344
ki je del podpornega      procesa      v sistemu vodenja kakovosti  D 2009_PS 345
izboljšave, - vrednotenje      procesa,      ki se ob uspešnem izvajanju  D 2009_PS 357
in nosilci pedagoškega      procesa      na univerzah, " krepitev  D 2009_PS 439
sredstev in samega delovnega      procesa.     Poudarjeno pa je bilo,  D 2009_PS 527
semantično plat bralnega      procesa      Drugo skupino predstavljajo  D 2009_SS 99
semantično plat bralnega      procesa.     Predstavniki so K. S. Goodman  D 2009_SS 99
metakognicija bralnega      procesa;      3. razumevanje izbrane  D 2009_SS 304
delni cilj je razumevanje      procesa      branja.To razumevanje  D 2009_SS 309
predstavljene teoretične osnove      procesa      odločanja, s poudarkom  D 2010_PL 9
izvedbo odločitvenega      procesa.      S procesom odločanja  D 2010_PL 258
Faze odločitvenega      procesa      Odločitveni proces je  D 2010_PL 273

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA