Korpus bibliotekarstva
opozarjale na modalitete v | procesu | citiranja oz. navajanja | DD 1998_JP 391 |
prek odkritih napak pri | procesu | citiranja nekaj več zvedeli | DD 1998_JP 840 |
več zvedeli tudi o samem | procesu | citiranja. 5.1.1 Kompletnost | DD 1998_JP 840 |
razumevanju ekonomske logike v | procesu | objavljanja raziskovalnih | DD 1998_JP 1123 |
tem tudi pomembna v tem | procesu. | Ta pomen knjižnic, po eni | DD 1998_JP 1587 |
družboslovja in humanistike O | procesu | večanja števil navedb | DD 1998_JP 2304 |
raziskovalnih rezultatov, motenj v | procesu | znanstvenega komuniciranja | DD 1998_JP 2518 |
seveda v veliko težjem | procesu | zbiranja podatkov, ki | DD 1998_JP 2657 |
stopnjo v informacijskem | procesu, | ipd.Koncept človekovega | DD 2007_VP 20 |
skupin v informacijskem | procesu, | vzroke in posledice teh | DD 2007_VP 22 |
uporabniških vmesnikov V | procesu | načrtovanja vmesnika se | DD 2007_VP 119 |
prejšnjem razdelku. Tudi v | procesu | načrtovanja sistemov za | DD 2007_VP 211 |
jih uporabnik izvaja v | procesu | poizvedovanja: - prepoznavanje | DD 2007_VP 222 |
uporabnik kadarkoli v | procesu | poizvedovanja imeti možnost | DD 2007_VP 260 |
temeljijo na fazah v | procesu | poizvedovanja in nalogah | DD 2007_VP 281 |
Vendarle pa niso vse naloge v | procesu | poizvedovanja enakovredne | DD 2007_VP 349 |
omogočiti interaktivnost v | procesu | poizvedovanja (Xie, 2003 | DD 2007_VP 359 |
vedenja v informacijskem | procesu | oziroma izražanja značilnosti | DD 2007_VP 364 |
značilnosti posameznika v | procesu | iskanja informacij, se | DD 2007_VP 364 |
Wilson (1981). V tem | procesu, | kot navaja kasneje (Wilson | DD 2007_VP 365 |
vedenja v informacijskem | procesu | Modeli informacijskega | DD 2007_VP 448 |
nastopa v informacijskem | procesu. | Večina modelov ostaja na | DD 2007_VP 448 |
aktivnosti v informacijskem | procesu, | vzroke in posledice teh | DD 2007_VP 450 |
odnose med stopnjami v tem | procesu. | Splošni model informacijskega | DD 2007_VP 450 |
celotnem informacijskem | procesu, | ki nastane kot posledica | DD 2007_VP 456 |
vedenja, ki nastopajo v | procesu | iskanja informacij, ne | DD 2007_VP 459 |
Zato so uporabni tudi v | procesu | načrtovanja sistemov za | DD 2007_VP 460 |
obravnavajo vedenje v | procesu | iskanja informacij: 1 | DD 2007_VP 461 |
nastopajo v informacijskem | procesu, | ki ga večinoma ne obravnavajo | DD 2007_VP 463 |
različne vrste aktivnosti v | procesu | iskanja informacij, se | DD 2007_VP 463 |
elemente in postopke v | procesu | poizvedovanja (obravnavajo | DD 2007_VP 471 |
obravnavajo udeležence v | procesu | poizvedovanja, različne | DD 2007_VP 471 |
- Model interakcij v | procesu | poizvedovanja (Spink, | DD 2007_VP 471 |
večinoma govorijo o linearnem | procesu, | kjer si postopki sledijo | DD 2007_VP 476 |
mestu, posamezniki v tem | procesu, | njihovo vedenje, zaznavanje | DD 2007_VP 478 |
pristopajo k informacijskemu | procesu | oziroma uporabljajo sisteme | DD 2007_VP 483 |
procese, ki nastopajo v tem | procesu. | Ta pristop je dobil poimenovanj | DD 2007_VP 494 |
Marchioninijevim (1995) nalogam v | procesu | poizvedovanja, ki uporabniku | DD 2007_VP 851 |
strokovnjaki pomagajo v tem | procesu, | ipd.; - uporabnost, uporabniška | DD 2007_VP 881 |
bogati vlogo uporabnika v | procesu | poizvedovanja, tako, da | DD 2007_VP 899 |
o določenem področju, | procesu, | izdelku, pojavu, teoremu | DD 2007_VP 1064 |
opazno, da poskušajo k | procesu | pristopiti na logičen | DD 2007_VP 1711 |
opisujejo, kako raziskovanci v | procesu | poizvedovanja uporabljajo | DD 2007_VP 2397 |
podporo mojemu študijskemu | procesu, | prav tako bratu Primožu | D 2004_KA 10 |
naj bi prvo stopničko v | procesu | zaposlovanja predstavljalo | D 2004_VD 247 |
predstavlja odločujoč element v | procesu | strateškega planiranja | D 2004_VD 456 |
virov (ta ugotavljamo že v | procesu | planiranja). 4.1 ZUNANJI | D 2004_VD 461 |
pravega kandidata pri | procesu | zaposlovanja (Parry, 1994 | D 2004_VD 526 |
določa taktičen pristop k | procesu | selekcije.Uporaben je | D 2004_VD 528 |
različne metode, ki imajo v | procesu | kadrovanja vlogo selekcijskih | D 2004_VD 744 |
potrebujemo pri selekcijskem | procesu. | Žal pri obrazcu ne moremo | D 2004_VD 762 |
ugotovimo, da se intervjuju v | procesu | zaposlovanja ne bomo mogli | D 2004_VD 845 |
testov in podobno. V | procesu | selekcije kadrov je včasih | D 2004_VD 967 |
ustreznejšim pristopom k | procesu | zaposlovanja našla boljšega | D 2004_VD 1612 |
blaga v distribucijskem | procesu, | sledenju divjih in domačih | D 2005_KM 369 |
izobraževalnem ali učnem | procesu | in ne govori o značilnostih | D 2006_FM 315 |
vzgojno izobraževalnem | procesu | obravnavamo kot odraslega | D 2006_FM 316 |
vzgojno izobraževalnem | procesu. | Biti odrasel v legalnem | D 2006_FM 764 |
sporočila v komunikacijskem | procesu | napačno percepiramo, si | D 2006_FM 892 |
Ker v izobraževalnem | procesu | ne bomo čakali, kdaj se | D 2006_FM 923 |
posameznik udeležen v | procesu | in postopku diagnoze in | D 2006_FM 967 |
vsi lahko sledijo učnemu | procesu, | in glede na odzive zmanjšujemo | D 2006_FM 1428 |
zgodovinskosti v učnem | procesu | deluje spodbudno.Pri informaci | D 2006_FM 1472 |
priporočljivo, da so v | procesu | izobraževanja aktivni | D 2006_FM 1872 |
najpomembnejša faza v | procesu | izobraževanja, saj z njo | D 2007_GZ 27 |
ODRASLI V IZOBRAŽEVALNEM | PROCESU | Izobraževanje odraslih | D 2007_GZ 78 |
posebnostim, ki nastopajo v | procesu | izobraževanja odraslih | D 2007_GZ 85 |
Odrasli v izobraževalnem | procesu | (Jereb, 1989, str. 31 | D 2007_GZ 91 |
uspeha v izobraževalnem | procesu. | Če človeka nekaj zanima | D 2007_GZ 115 |
sodelovanju v izobraževalnem | procesu. | Obe značilnosti sta za | D 2007_GZ 117 |
moramo v izobraževalnem | procesu | odraslega skrbeti, da | D 2007_GZ 121 |
sodelujejo v katalogizacijskem | procesu. | Pri tem poudarja, da se | D 2007_MT 186 |
stopenj v informacijskem | procesu. | Uporabnik mora zase znati | D 2008_KT 81 |
je nujno, da se v tem | procesu | povežejo učitelji predmetov | D 2008_KT 128 |
uporabo informacij. V tem | procesu | sta knjižničar in učitelj | D 2008_KT 131 |
uporabljati katalog, v učnem | procesu | pa se bo naučil, kdaj | D 2008_KT 133 |
osebja v izobraževalnem | procesu | (v pouku obveznih in izbirnih | D 2008_KT 249 |
stopenj v informacijskem | procesu. | "Uporabnik mora zase znati | D 2008_KT 302 |
poročilo o raziskovalnem | procesu, | hitro pisanje, govorjenje | D 2008_KT 333 |
sodeluje pri vzgojnem | procesu, | je ves čas z otroki in | D 2009_KD 181 |
zavedati, da gre v celotnem | procesu | v prvi vrsti za otroka | D 2009_KD 205 |
vzgojno - izobraževalnem | procesu, | hkrati pa mu bo eden od | D 2009_KD 290 |
branju, dajejo bralnemu | procesu | smisel in tako pomagajo | D 2009_PM 95 |
učenec v komunikacijskem | procesu. | Pri receptivnih dejavnostih | D 2009_PM 132 |
učenci so tudi aktivni v | procesu | učenja, kar vodi do večje | D 2009_PM 447 |
razlaga rezultatov. V tem | procesu | ugotovimo, na katerih | D 2009_PS 121 |
mnenj in k sodelovanju v | procesu | odločanja.Zaposleni se | D 2009_PS 185 |
premik v celotnem delovnem | procesu | knjižnice, kar zahteva | D 2009_PS 189 |
študijev, spremembe v učnem | procesu | in omejitve pri financiranju | D 2009_PS 305 |
organizacijo in kje se v | procesu | napredka nahajajo.Knjižnica | D 2009_PS 354 |
visokošolskih knjižnic v | procesu | evropske integracije, | D 2009_PS 443 |
je učinkovito orodje v | procesu | evalvacije in zagotavljanja | D 2009_PS 558 |
značilnosti zaznavanja v | procesu | branja, predvsem v povezavi | D 2009_SS 74 |
motivacijskih so v tem | procesu | upoštevani tudi kognitivni | D 2009_SS 161 |
oz. najvišja stopnja v | procesu | zaznavanja): je izrekanje | D 2009_SS 180 |
učenec v komunikacijskem | procesu. | S tega vidika deli komunikacijs | D 2009_SS 295 |
branju, dajejo bralnemu | procesu | smisel in tako pomagajo | D 2009_SS 328 |
knjižničarja v knjižničarskem | procesu | odčitati kodo vsakega | D 2011_BK 37 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |