Korpus bibliotekarstva

procesu (736)


opozarjale na modalitete v      procesu      citiranja oz. navajanja  DD 1998_JP 391
prek odkritih napak pri      procesu      citiranja nekaj več zvedeli  DD 1998_JP 840
več zvedeli tudi o samem      procesu      citiranja. 5.1.1 Kompletnost  DD 1998_JP 840
razumevanju ekonomske logike v      procesu      objavljanja raziskovalnih  DD 1998_JP 1123
tem tudi pomembna v tem      procesu.     Ta pomen knjižnic, po eni  DD 1998_JP 1587
družboslovja in humanistike O      procesu      večanja števil navedb  DD 1998_JP 2304
raziskovalnih rezultatov, motenj v      procesu      znanstvenega komuniciranja  DD 1998_JP 2518
seveda v veliko težjem      procesu      zbiranja podatkov, ki  DD 1998_JP 2657
stopnjo v informacijskem      procesu,      ipd.Koncept človekovega  DD 2007_VP 20
skupin v informacijskem      procesu,      vzroke in posledice teh  DD 2007_VP 22
uporabniških vmesnikov V      procesu      načrtovanja vmesnika se  DD 2007_VP 119
prejšnjem razdelku. Tudi v      procesu      načrtovanja sistemov za  DD 2007_VP 211
jih uporabnik izvaja v      procesu      poizvedovanja: - prepoznavanje  DD 2007_VP 222
uporabnik kadarkoli v      procesu      poizvedovanja imeti možnost  DD 2007_VP 260
temeljijo na fazah v      procesu      poizvedovanja in nalogah  DD 2007_VP 281
Vendarle pa niso vse naloge v      procesu      poizvedovanja enakovredne  DD 2007_VP 349
omogočiti interaktivnost v      procesu      poizvedovanja (Xie, 2003  DD 2007_VP 359
vedenja v informacijskem      procesu      oziroma izražanja značilnosti  DD 2007_VP 364
značilnosti posameznika v      procesu      iskanja informacij, se  DD 2007_VP 364
Wilson (1981). V tem      procesu,      kot navaja kasneje (Wilson  DD 2007_VP 365
vedenja v informacijskem      procesu      Modeli informacijskega  DD 2007_VP 448
nastopa v informacijskem      procesu.     Večina modelov ostaja na  DD 2007_VP 448
aktivnosti v informacijskem      procesu,      vzroke in posledice teh  DD 2007_VP 450
odnose med stopnjami v tem      procesu.     Splošni model informacijskega  DD 2007_VP 450
celotnem informacijskem      procesu,      ki nastane kot posledica  DD 2007_VP 456
vedenja, ki nastopajo v      procesu      iskanja informacij, ne  DD 2007_VP 459
Zato so uporabni tudi v      procesu      načrtovanja sistemov za  DD 2007_VP 460
obravnavajo vedenje v      procesu      iskanja informacij: 1  DD 2007_VP 461
nastopajo v informacijskem      procesu,      ki ga večinoma ne obravnavajo  DD 2007_VP 463
različne vrste aktivnosti v      procesu      iskanja informacij, se  DD 2007_VP 463
elemente in postopke v      procesu      poizvedovanja (obravnavajo  DD 2007_VP 471
obravnavajo udeležence v      procesu      poizvedovanja, različne  DD 2007_VP 471
- Model interakcij v      procesu      poizvedovanja (Spink,  DD 2007_VP 471
večinoma govorijo o linearnem      procesu,      kjer si postopki sledijo  DD 2007_VP 476
mestu, posamezniki v tem      procesu,      njihovo vedenje, zaznavanje  DD 2007_VP 478
pristopajo k informacijskemu      procesu      oziroma uporabljajo sisteme  DD 2007_VP 483
procese, ki nastopajo v tem      procesu.     Ta pristop je dobil poimenovanj  DD 2007_VP 494
Marchioninijevim (1995) nalogam v      procesu      poizvedovanja, ki uporabniku  DD 2007_VP 851
strokovnjaki pomagajo v tem      procesu,      ipd.; - uporabnost, uporabniška  DD 2007_VP 881
bogati vlogo uporabnika v      procesu      poizvedovanja, tako, da  DD 2007_VP 899
o določenem področju,      procesu,      izdelku, pojavu, teoremu  DD 2007_VP 1064
opazno, da poskušajo k      procesu      pristopiti na logičen  DD 2007_VP 1711
opisujejo, kako raziskovanci v      procesu      poizvedovanja uporabljajo  DD 2007_VP 2397
podporo mojemu študijskemu      procesu,      prav tako bratu Primožu  D 2004_KA 10
naj bi prvo stopničko v      procesu      zaposlovanja predstavljalo  D 2004_VD 247
predstavlja odločujoč element v      procesu      strateškega planiranja  D 2004_VD 456
virov (ta ugotavljamo že v      procesu      planiranja). 4.1 ZUNANJI  D 2004_VD 461
pravega kandidata pri      procesu      zaposlovanja (Parry, 1994  D 2004_VD 526
določa taktičen pristop k      procesu      selekcije.Uporaben je  D 2004_VD 528
različne metode, ki imajo v      procesu      kadrovanja vlogo selekcijskih  D 2004_VD 744
potrebujemo pri selekcijskem      procesu.     Žal pri obrazcu ne moremo  D 2004_VD 762
ugotovimo, da se intervjuju v      procesu      zaposlovanja ne bomo mogli  D 2004_VD 845
testov in podobno. V      procesu      selekcije kadrov je včasih  D 2004_VD 967
ustreznejšim pristopom k      procesu      zaposlovanja našla boljšega  D 2004_VD 1612
blaga v distribucijskem      procesu,      sledenju divjih in domačih  D 2005_KM 369
izobraževalnem ali učnem      procesu      in ne govori o značilnostih  D 2006_FM 315
vzgojno izobraževalnem      procesu      obravnavamo kot odraslega  D 2006_FM 316
vzgojno izobraževalnem      procesu.     Biti odrasel v legalnem  D 2006_FM 764
sporočila v komunikacijskem      procesu      napačno percepiramo, si  D 2006_FM 892
Ker v izobraževalnem      procesu      ne bomo čakali, kdaj se  D 2006_FM 923
posameznik udeležen v      procesu      in postopku diagnoze in  D 2006_FM 967
vsi lahko sledijo učnemu      procesu,      in glede na odzive zmanjšujemo  D 2006_FM 1428
zgodovinskosti v učnem      procesu      deluje spodbudno.Pri informaci  D 2006_FM 1472
priporočljivo, da so v      procesu      izobraževanja aktivni  D 2006_FM 1872
najpomembnejša faza v      procesu      izobraževanja, saj z njo  D 2007_GZ 27
ODRASLI V IZOBRAŽEVALNEM      PROCESU      Izobraževanje odraslih  D 2007_GZ 78
posebnostim, ki nastopajo v      procesu      izobraževanja odraslih  D 2007_GZ 85
Odrasli v izobraževalnem      procesu      (Jereb, 1989, str. 31  D 2007_GZ 91
uspeha v izobraževalnem      procesu.     Če človeka nekaj zanima  D 2007_GZ 115
sodelovanju v izobraževalnem      procesu.     Obe značilnosti sta za  D 2007_GZ 117
moramo v izobraževalnem      procesu      odraslega skrbeti, da  D 2007_GZ 121
sodelujejo v katalogizacijskem      procesu.     Pri tem poudarja, da se  D 2007_MT 186
stopenj v informacijskem      procesu.      Uporabnik mora zase znati  D 2008_KT 81
je nujno, da se v tem      procesu      povežejo učitelji predmetov  D 2008_KT 128
uporabo informacij. V tem      procesu      sta knjižničar in učitelj  D 2008_KT 131
uporabljati katalog, v učnem      procesu      pa se bo naučil, kdaj  D 2008_KT 133
osebja v izobraževalnem      procesu      (v pouku obveznih in izbirnih  D 2008_KT 249
stopenj v informacijskem      procesu.      "Uporabnik mora zase znati  D 2008_KT 302
poročilo o raziskovalnem      procesu,      hitro pisanje, govorjenje  D 2008_KT 333
sodeluje pri vzgojnem      procesu,      je ves čas z otroki in  D 2009_KD 181
zavedati, da gre v celotnem      procesu      v prvi vrsti za otroka  D 2009_KD 205
vzgojno - izobraževalnem      procesu,      hkrati pa mu bo eden od  D 2009_KD 290
branju, dajejo bralnemu      procesu      smisel in tako pomagajo  D 2009_PM 95
učenec v komunikacijskem      procesu.     Pri receptivnih dejavnostih  D 2009_PM 132
učenci so tudi aktivni v      procesu      učenja, kar vodi do večje  D 2009_PM 447
razlaga rezultatov. V tem      procesu      ugotovimo, na katerih  D 2009_PS 121
mnenj in k sodelovanju v      procesu      odločanja.Zaposleni se  D 2009_PS 185
premik v celotnem delovnem      procesu      knjižnice, kar zahteva  D 2009_PS 189
študijev, spremembe v učnem      procesu      in omejitve pri financiranju  D 2009_PS 305
organizacijo in kje se v      procesu      napredka nahajajo.Knjižnica  D 2009_PS 354
visokošolskih knjižnic v      procesu      evropske integracije,  D 2009_PS 443
je učinkovito orodje v      procesu      evalvacije in zagotavljanja  D 2009_PS 558
značilnosti zaznavanja v      procesu      branja, predvsem v povezavi  D 2009_SS 74
motivacijskih so v tem      procesu      upoštevani tudi kognitivni  D 2009_SS 161
oz. najvišja stopnja v      procesu      zaznavanja): je izrekanje  D 2009_SS 180
učenec v komunikacijskem      procesu.     S tega vidika deli komunikacijs  D 2009_SS 295
branju, dajejo bralnemu      procesu      smisel in tako pomagajo  D 2009_SS 328
knjižničarja v knjižničarskem      procesu      odčitati kodo vsakega  D 2011_BK 37

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA