Korpus bibliotekarstva

programa (1083)


navigacije in način izhoda iz      programa,      - bližnjice in možnosti  DD 2007_VP 1017
pomočjo računalniškega      programa      My Screen Recorder, različica  DD 2007_VP 1099
Navigacija in izhod iz      programa      Z izjemo Emeralda je  DD 2007_VP 1534
Glede možnosti izhoda iz      programa,      ki naj bi bila dostopna  DD 2007_VP 1536
predviden noben gumb, izhod iz      programa      je mogoč le z zapiranjem  DD 2007_VP 1536
opcije v določenem delu      programa      lahko izberemo, katerih  DD 2007_VP 1576
oziroma 'gumba' za izhod iz      programa      oziroma sistema ter tudi  DD 2007_VP 1679
začne s funkcionalnostjo      programa,      definiranjem cilja in  D 2004_KA 152
zagotoviti zanesljivost      programa.     Program mora delovati v  D 2004_KA 154
biti nedovoljen dostop do      programa      ali do podatkov, kakor  D 2004_KA 157
karakteristik posameznega      programa,      kot so poznavanje sistemov  D 2004_KA 172
preučiti, katere funkcije      programa      ustrezajo posameznim profilom  D 2004_KA 173
informacije o delovanju      programa      in nasvete, navodila in  D 2004_KA 240
zasnovana za optimalno izvedbo      programa?     Znano je, da uporabniki  D 2004_KA 449
menija v menijski vrstici      programa,      ki je namenjen le za pomoč  D 2004_KA 461
obsega in zahtevnosti      programa,      ki ga zagotavlja specialna  D 2004_VD 318
diplomanta študijskega      programa      in študenta istega programa  D 2004_VD 376
programa in študenta istega      programa.      17 D so diplomanti rednega  D 2004_VD 376
najbolj zaželeno poznavanje      programa      COBISS (96,2% oz. 51 od  D 2004_VD 1453
. Predlog razvojnega      programa      izgraditve avtomatiziranega  D 2005_KM 86
Nove Gorice. Testiranje      programa      in vnašanje popravkov  D 2005_KM 113
uporabila za pripravo      programa      informacijskega opismenjevanja  D 2006_FM 8
Pripravila sem predlog      programa      informacijskega opismenjevanja  D 2006_FM 43
so udeleženci daljšega      programa      za pridobitev formalne  D 2006_FM 358
podlagah nacionalnega      programa      za izobraževanje odraslih  D 2006_FM 430
slovenskega Nacionalnega      programa      visokega šolstva.Vseživljenjsk  D 2006_FM 468
povečala učinkovitost      programa,      saj bodo tako okrepili  D 2006_FM 839
sklopov pojasniti na začetku      programa      oz. sklopa ter na koncu  D 2006_FM 945
pomaga pri prilagajanju      programa      njihovim željam.Za razvijanje  D 2006_FM 946
katerega prikažemo cilje      programa.     Ta model moramo prikazati  D 2006_FM 957
pokazalo tudi pri udeležencih      programa,      ki je potekal na Fakulteti  D 2006_FM 1003
projekta Phare 2000. Namen      programa      je bil tudi vzpodbuditi  D 2006_FM 1004
začetnim znanjem. Študentje      programa      Phare so se od rednih  D 2006_FM 1008
sposobnosti pri udeležencih      programa      Phare, na drugem mestu  D 2006_FM 1009
izkazal tudi v posebnega      programa      LAST v Veliki Britaniji  D 2006_FM 1018
knjižnic in poda predlog      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1097
kateregakoli študijskega      programa      dosegli predpisane cilje  D 2006_FM 1150
predmete znotraj študijskega      programa,      kar pomeni, da so izobraževanja  D 2006_FM 1164
pridobil v okviru študijskega      programa,      "/.../ si jo mora pridobiti  D 2006_FM 1189
zavedajo snovalci spletnega      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1224
o Pravičen dostop do      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1224
vaje. Pomanjkljivost tega      programa      je kazalo, ki je premajhno  D 2006_FM 1293
Največja pomanjkljivost tega      programa      je, da ne omogoča kontakta  D 2006_FM 1313
To so odlike tudi RDN      programa.     Vsi programi imajo jasno  D 2006_FM 1316
učenje, 2005). Omenjena      programa      sta izjema v slovenskem  D 2006_FM 1342
rezultatov oddelka), - model      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1351
izredni študentje določenega      programa.     Zdaj, ko smo natančno določili  D 2006_FM 1364
pripravo izobraževalnega      programa.      Če analiziramo postopke  D 2006_FM 1365
se izvaja načrtovanje      programa      informacijskega opismenjevanja  D 2006_FM 1380
izobraževalne akcije; o namen      programa      ; o organizacijska oblika  D 2006_FM 1381
naloge in določimo namen      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1382
Odrasli ne bodo sprejeli      programa,      če bodo opazili, da ne  D 2006_FM 1387
uporabili, kdo bo izvajalec      programa,      in določimo časovni načrt  D 2006_FM 1390
določene cilje in naloge      programa,      šele nato lahko izberemo  D 2006_FM 1396
sestavljamo shemo vsebine      programa,      moramo sestaviti logično  D 2006_FM 1399
motivacijo odraslih udeležencev      programa.     Vsebino temeljnih informacij  D 2006_FM 1404
zagotovimo "zemljevid"      programa      v obliki kazal vsebine  D 2006_FM 1407
predstavlja strukturo      programa.     Paziti moramo, da smo osredotoč  D 2006_FM 1407
poudarjanja uporabnosti vsebin      programa,      pomena v programu pridobljenih  D 2006_FM 1421
bodo dosegli ob zaključku      programa.      Sledi predzadnja faza  D 2006_FM 1421
dosegli predvidene cilje      programa,      ugotavljamo, kako so bili  D 2006_FM 1436
uporabnikov. Izvršitvi      programa      mora slediti zbiranje  D 2006_FM 1440
rezultatov in izboljševanje      programa.     Nihče ne želi stagnirati  D 2006_FM 1440
ki se bodo udeležili      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1449
s poudarjanjem smisla      programa,      vključevanjem izkušenj  D 2006_FM 1451
odraslih: 1. Pri pripravi      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1476
sooblikovanju podrobnejšega      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1478
zagotovili večjo uporabnost      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1485
s stalnim podpiranjem      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1543
moremo razviti nobenega      programa.     Zato morajo partnerji vedeti  D 2006_FM 1546
opismenjevanje vključimo v pripravo      programa      informacijskega opismenjevanja  D 2006_FM 1556
zaradi tega pri pripravi      programa      informacijskega opismenjevanja  D 2006_FM 1559
nadaljnjem razvijanju      programa      ter pri pripravi programov  D 2006_FM 1587
podiplomske). 9.3 NAČRTOVANJE      PROGRAMA      INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA  D 2006_FM 1588
imajo vpliv na oblikovanje      programa:      a) Hiter razvoj novih  D 2006_FM 1589
univerzitetnega študijskega      programa      Slovenistika zaplula v  D 2006_FM 1598
še dva nova študijska      programa,      in sicer visokošolski  D 2006_FM 1599
podiplomskega študijskega      programa      in čeprav je kje več smeri  D 2006_FM 1602
izhodišče pri pripravi      programa,      več izkušenj pa si bomo  D 2006_FM 1614
bom omejila na pripravo      programa      informacijske pismenosti  D 2006_FM 1632
odrasle. 9.4 PRIPRAVA      PROGRAMA      INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA  D 2006_FM 1633
ODRASLE Pri razvijanju      programa      informacijskega opismenjevanja  D 2006_FM 1633
razmišljati tudi o integraciji      programa      v učni načrt. Pri načrtovanju  D 2006_FM 1636
načrt. Pri načrtovanju      programa      si bomo pomagali z andragoškim  D 2006_FM 1637
osnovo vsebinskega dela      programa      bomo vzeli ALA standarde  D 2006_FM 1638
smer študija pri pripravi      programa      zaenkrat zanemarili.Za  D 2006_FM 1642
močno zavleklo pripravo      programa,      ki pa ga je potrebno začeti  D 2006_FM 1643
pri pripravi in izvedbi      programa.     Določili smo ciljno skupino  D 2006_FM 1662
lahko začnemo s pripravo      programa.     S pomočjo andragoškega  D 2006_FM 1663
pomagali pri načrtovanju      programa      in njegovemu prilagajanju  D 2006_FM 1664
potencialne udeležence      programa,      saj jih na ta način seznanimo  D 2006_FM 1667
z bodočimi udeleženci      programa.     Konkretnim potrebam ciljne  D 2006_FM 1675
izobraževalne akcije o namen      programa      o organizacijsko obliko  D 2006_FM 1769
učitelji) Namen in cilje      programa      bomo izpeljali iz ALA  D 2006_FM 1769
ciklusa. 1. Namen oz. smoter      programa      informacijskega opismenjevanja  D 2006_FM 1770
študentov. Ob zaključku      programa      bodo študentje prepoznali  D 2006_FM 1771
splošno opredelitev namena      programa      moramo sedaj natančneje  D 2006_FM 1772
pomoč tako pri izpeljavi      programa      kot tudi pri vrednotenju  D 2006_FM 1772

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA