Korpus bibliotekarstva
navigacije in način izhoda iz | programa, | - bližnjice in možnosti | DD 2007_VP 1017 |
pomočjo računalniškega | programa | My Screen Recorder, različica | DD 2007_VP 1099 |
Navigacija in izhod iz | programa | Z izjemo Emeralda je | DD 2007_VP 1534 |
Glede možnosti izhoda iz | programa, | ki naj bi bila dostopna | DD 2007_VP 1536 |
predviden noben gumb, izhod iz | programa | je mogoč le z zapiranjem | DD 2007_VP 1536 |
opcije v določenem delu | programa | lahko izberemo, katerih | DD 2007_VP 1576 |
oziroma 'gumba' za izhod iz | programa | oziroma sistema ter tudi | DD 2007_VP 1679 |
začne s funkcionalnostjo | programa, | definiranjem cilja in | D 2004_KA 152 |
zagotoviti zanesljivost | programa. | Program mora delovati v | D 2004_KA 154 |
biti nedovoljen dostop do | programa | ali do podatkov, kakor | D 2004_KA 157 |
karakteristik posameznega | programa, | kot so poznavanje sistemov | D 2004_KA 172 |
preučiti, katere funkcije | programa | ustrezajo posameznim profilom | D 2004_KA 173 |
informacije o delovanju | programa | in nasvete, navodila in | D 2004_KA 240 |
zasnovana za optimalno izvedbo | programa? | Znano je, da uporabniki | D 2004_KA 449 |
menija v menijski vrstici | programa, | ki je namenjen le za pomoč | D 2004_KA 461 |
obsega in zahtevnosti | programa, | ki ga zagotavlja specialna | D 2004_VD 318 |
diplomanta študijskega | programa | in študenta istega programa | D 2004_VD 376 |
programa in študenta istega | programa. | 17 D so diplomanti rednega | D 2004_VD 376 |
najbolj zaželeno poznavanje | programa | COBISS (96,2% oz. 51 od | D 2004_VD 1453 |
. Predlog razvojnega | programa | izgraditve avtomatiziranega | D 2005_KM 86 |
Nove Gorice. Testiranje | programa | in vnašanje popravkov | D 2005_KM 113 |
uporabila za pripravo | programa | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 8 |
Pripravila sem predlog | programa | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 43 |
so udeleženci daljšega | programa | za pridobitev formalne | D 2006_FM 358 |
podlagah nacionalnega | programa | za izobraževanje odraslih | D 2006_FM 430 |
slovenskega Nacionalnega | programa | visokega šolstva.Vseživljenjsk | D 2006_FM 468 |
povečala učinkovitost | programa, | saj bodo tako okrepili | D 2006_FM 839 |
sklopov pojasniti na začetku | programa | oz. sklopa ter na koncu | D 2006_FM 945 |
pomaga pri prilagajanju | programa | njihovim željam.Za razvijanje | D 2006_FM 946 |
katerega prikažemo cilje | programa. | Ta model moramo prikazati | D 2006_FM 957 |
pokazalo tudi pri udeležencih | programa, | ki je potekal na Fakulteti | D 2006_FM 1003 |
projekta Phare 2000. Namen | programa | je bil tudi vzpodbuditi | D 2006_FM 1004 |
začetnim znanjem. Študentje | programa | Phare so se od rednih | D 2006_FM 1008 |
sposobnosti pri udeležencih | programa | Phare, na drugem mestu | D 2006_FM 1009 |
izkazal tudi v posebnega | programa | LAST v Veliki Britaniji | D 2006_FM 1018 |
knjižnic in poda predlog | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1097 |
kateregakoli študijskega | programa | dosegli predpisane cilje | D 2006_FM 1150 |
predmete znotraj študijskega | programa, | kar pomeni, da so izobraževanja | D 2006_FM 1164 |
pridobil v okviru študijskega | programa, | "/.../ si jo mora pridobiti | D 2006_FM 1189 |
zavedajo snovalci spletnega | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1224 |
o Pravičen dostop do | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1224 |
vaje. Pomanjkljivost tega | programa | je kazalo, ki je premajhno | D 2006_FM 1293 |
Največja pomanjkljivost tega | programa | je, da ne omogoča kontakta | D 2006_FM 1313 |
To so odlike tudi RDN | programa. | Vsi programi imajo jasno | D 2006_FM 1316 |
učenje, 2005). Omenjena | programa | sta izjema v slovenskem | D 2006_FM 1342 |
rezultatov oddelka), - model | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1351 |
izredni študentje določenega | programa. | Zdaj, ko smo natančno določili | D 2006_FM 1364 |
pripravo izobraževalnega | programa. | Če analiziramo postopke | D 2006_FM 1365 |
se izvaja načrtovanje | programa | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1380 |
izobraževalne akcije; o namen | programa | ; o organizacijska oblika | D 2006_FM 1381 |
naloge in določimo namen | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1382 |
Odrasli ne bodo sprejeli | programa, | če bodo opazili, da ne | D 2006_FM 1387 |
uporabili, kdo bo izvajalec | programa, | in določimo časovni načrt | D 2006_FM 1390 |
določene cilje in naloge | programa, | šele nato lahko izberemo | D 2006_FM 1396 |
sestavljamo shemo vsebine | programa, | moramo sestaviti logično | D 2006_FM 1399 |
motivacijo odraslih udeležencev | programa. | Vsebino temeljnih informacij | D 2006_FM 1404 |
zagotovimo "zemljevid" | programa | v obliki kazal vsebine | D 2006_FM 1407 |
predstavlja strukturo | programa. | Paziti moramo, da smo osredotoč | D 2006_FM 1407 |
poudarjanja uporabnosti vsebin | programa, | pomena v programu pridobljenih | D 2006_FM 1421 |
bodo dosegli ob zaključku | programa. | Sledi predzadnja faza | D 2006_FM 1421 |
dosegli predvidene cilje | programa, | ugotavljamo, kako so bili | D 2006_FM 1436 |
uporabnikov. Izvršitvi | programa | mora slediti zbiranje | D 2006_FM 1440 |
rezultatov in izboljševanje | programa. | Nihče ne želi stagnirati | D 2006_FM 1440 |
ki se bodo udeležili | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1449 |
s poudarjanjem smisla | programa, | vključevanjem izkušenj | D 2006_FM 1451 |
odraslih: 1. Pri pripravi | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1476 |
sooblikovanju podrobnejšega | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1478 |
zagotovili večjo uporabnost | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1485 |
s stalnim podpiranjem | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1543 |
moremo razviti nobenega | programa. | Zato morajo partnerji vedeti | D 2006_FM 1546 |
opismenjevanje vključimo v pripravo | programa | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1556 |
zaradi tega pri pripravi | programa | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1559 |
nadaljnjem razvijanju | programa | ter pri pripravi programov | D 2006_FM 1587 |
podiplomske). 9.3 NAČRTOVANJE | PROGRAMA | INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA | D 2006_FM 1588 |
imajo vpliv na oblikovanje | programa: | a) Hiter razvoj novih | D 2006_FM 1589 |
univerzitetnega študijskega | programa | Slovenistika zaplula v | D 2006_FM 1598 |
še dva nova študijska | programa, | in sicer visokošolski | D 2006_FM 1599 |
podiplomskega študijskega | programa | in čeprav je kje več smeri | D 2006_FM 1602 |
izhodišče pri pripravi | programa, | več izkušenj pa si bomo | D 2006_FM 1614 |
bom omejila na pripravo | programa | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1632 |
odrasle. 9.4 PRIPRAVA | PROGRAMA | INFORMACIJSKEGA OPISMENJEVANJA | D 2006_FM 1633 |
ODRASLE Pri razvijanju | programa | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1633 |
razmišljati tudi o integraciji | programa | v učni načrt. Pri načrtovanju | D 2006_FM 1636 |
načrt. Pri načrtovanju | programa | si bomo pomagali z andragoškim | D 2006_FM 1637 |
osnovo vsebinskega dela | programa | bomo vzeli ALA standarde | D 2006_FM 1638 |
smer študija pri pripravi | programa | zaenkrat zanemarili.Za | D 2006_FM 1642 |
močno zavleklo pripravo | programa, | ki pa ga je potrebno začeti | D 2006_FM 1643 |
pri pripravi in izvedbi | programa. | Določili smo ciljno skupino | D 2006_FM 1662 |
lahko začnemo s pripravo | programa. | S pomočjo andragoškega | D 2006_FM 1663 |
pomagali pri načrtovanju | programa | in njegovemu prilagajanju | D 2006_FM 1664 |
potencialne udeležence | programa, | saj jih na ta način seznanimo | D 2006_FM 1667 |
z bodočimi udeleženci | programa. | Konkretnim potrebam ciljne | D 2006_FM 1675 |
izobraževalne akcije o namen | programa | o organizacijsko obliko | D 2006_FM 1769 |
učitelji) Namen in cilje | programa | bomo izpeljali iz ALA | D 2006_FM 1769 |
ciklusa. 1. Namen oz. smoter | programa | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1770 |
študentov. Ob zaključku | programa | bodo študentje prepoznali | D 2006_FM 1771 |
splošno opredelitev namena | programa | moramo sedaj natančneje | D 2006_FM 1772 |
pomoč tako pri izpeljavi | programa | kot tudi pri vrednotenju | D 2006_FM 1772 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |