Korpus bibliotekarstva
financiranih raziskovalnih | programov, | -ocena prednostnih raziskovalnih | DD 2005_KM 998 |
spletnih interaktivnih | programov. | Java je različica programskega | D 2004_KA 57 |
standardizacijo in integracijo | programov. | Vsi programi, razumljivo | D 2004_KA 160 |
uporabnik znotraj posameznih | programov | srečuje z enakimi pojmi | D 2004_KA 163 |
pomoči in diagnostičnih | programov, | najboljše pa seveda kar | D 2004_KA 184 |
učinkov javnih družbenih | programov" | . Po mnenju mnogih strokovnjako | D 2004_KA 392 |
virov je splet različnih | programov | in dejavnosti, s katerimi | D 2004_VD 103 |
števila zaposlenih, krčenju | programov | in ohranjanju organizacije | D 2004_VD 191 |
izvajanje gimnazijskih | programov | (2003) knjižničarje uvršča | D 2004_VD 346 |
izvajanje izobraževalnih | programov | za pridobitev poklicne | D 2004_VD 347 |
izvajanje gimnazijskih | programov | (2003).Zadnja pravilnika | D 2004_VD 347 |
za izvajanje študijskih | programov. | Število knjižničnih delavcev | D 2004_VD 357 |
usklajujejo pripravo in izvedbo | programov | izobraževanja uporabnikov | D 2004_VD 368 |
izvajanje izobraževalnih | programov | v šolah število knjižničnih | D 2004_VD 425 |
bibliografskih podatkov iz drugih | programov | (npr. VIR) v COBISS. | D 2005_KM 123 |
načrtovanje učinkovitih | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 7 |
prostoru, splošna razvitost | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 28 |
- potreba po vpeljavi | programov | tehnične pomoči za vzpostavitev | D 2006_FM 179 |
študentov, raznolikostjo | programov | itn. Čeprav se je v 60 | D 2006_FM 212 |
na daljavo ter njihovih | programov. | Nove priložnosti za nadaljnjo | D 2006_FM 261 |
diverzifikacijo institucij ter | programov, | vse bolj heterogene sestave | D 2006_FM 328 |
izobraževanje v obliki krajših | programov | za osvežitev in posodabljanje | D 2006_FM 353 |
odrasli, ki se udeležujejo | programov | izpopolnjevanja, in nazadnje | D 2006_FM 359 |
zagotovitvijo premostitvenih | programov | itn (The Alpine manual | D 2006_FM 391 |
pridobljenih znanj, prilagajanje | programov | posebnim potrebam odraslih | D 2006_FM 394 |
potrebam odraslih, razvoj | programov | namenjenih posebej odraslim | D 2006_FM 394 |
fleksibilnih študijskih | programov | ter z ustvarjanjem druge | D 2006_FM 399 |
krajših, dveletnih "višjih" | programov. | Izboljšale so se materialne | D 2006_FM 418 |
številnih nacionalnih | programov | in tudi slovenskega Nacionalnega | D 2006_FM 468 |
na trgu izobraževalnih | programov. | Primer kaže, da lahko zakonodaj | D 2006_FM 483 |
omogočajo uporabo računalnika, | programov, | baz podatkov in druge | D 2006_FM 602 |
pravico do enako kakovostnih | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 611 |
odraslih. 7 PRILAGAJANJE | PROGRAMOV | INFORMACIJSKE PISMENOSTI | D 2006_FM 1067 |
ZAHTEVE PO PRILAGAJANJU | PROGRAMOV | INFORMACIJSKE PISMENOSTI | D 2006_FM 1067 |
prilagajanju omenjenih | programov | odraslim opozarjajo nekateri | D 2006_FM 1067 |
odraslih študentov. 2. Večina | programov | bibliografskih inštrukcij | D 2006_FM 1071 |
potrjenimi prednostmi | programov, | ki omogočajo samostojno | D 2006_FM 1071 |
knjižničnih in izobraževalnih | programov | za to populacijo je nujno | D 2006_FM 1085 |
ZAHTEVE PO PRILAGAJANJU | PROGRAMOV | INFORMACIJSKE PISMENOSTI | D 2006_FM 1090 |
se ne bi razlikovala od | programov | za odrasle nasploh.V zvezi | D 2006_FM 1126 |
potrebo po prilagajanju | programov | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1128 |
obdobje. 7.3 PRILAGAJANJE | PROGRAMOV | INFORMACIJSKE PISMENOSTI | D 2006_FM 1130 |
knjižničarjem za pripravo | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1145 |
za načrtno razvijanje | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1146 |
pripomoček pri pripravi | programov, | ki bi jih seveda potem | D 2006_FM 1147 |
študentov. S pomočjo teh | programov | se je mogoče prilagajati | D 2006_FM 1205 |
visoko kakovost tovrstnih | programov | pri opismenjevanju odraslih | D 2006_FM 1207 |
nekaj primerov zelo dobrih | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1211 |
pravico do enako kakovostnih | programov, | kot bi jo imeli v tradicionalni | D 2006_FM 1221 |
tradicionalnih izobraževalnih | programov. | Pri tem moramo imeti ves | D 2006_FM 1225 |
vključiti v oblikovanje | programov | tako učno osebje fakultete | D 2006_FM 1226 |
najboljših praks spletnih | programov | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1231 |
nekaj primerov dobrih | programov | v ZDA in Evropi. Leta | D 2006_FM 1247 |
Pomanjkljivost vseh treh | programov | je, da ne omogočajo skupinskega | D 2006_FM 1323 |
zgoraj navedenih zglednih | programov | je v večini programov | D 2006_FM 1325 |
programov je v večini | programov, | ki so dandanes na voljo | D 2006_FM 1325 |
pri pripravi in izvedbi | programov | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1511 |
programa ter pri pripravi | programov | za ostale skupine študentov | D 2006_FM 1587 |
razvoj novih študijskih | programov | PNG je zelo ambiciozna | D 2006_FM 1589 |
po uvedbi dodiplomskih | programov. | Leta 1998 se je podiplomski | D 2006_FM 1591 |
dodiplomskih in 5 podiplomskih | programov, | en inštitut, dva raziskovalna | D 2006_FM 1594 |
trenutno izvaja skupaj 10 | programov. | Podiplomskemu študijskemu | D 2006_FM 1596 |
integracije v predmete | programov, | v omenjenih pogojih ne | D 2006_FM 1615 |
pedagoško osebje posameznih | programov | na takšno sodelovanje | D 2006_FM 1644 |
povečevanjem študijskih | programov | se povečuje števila študentov | D 2006_FM 1652 |
institucij, povečani ponudbi | programov | visokošolskega izobraževanja | D 2006_FM 1942 |
dostop do enako kvalitetnih | programov | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1977 |
Poleg tega pomeni kakovost | programov | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1979 |
vplivajo na organizacijo teh | programov | in njihovo prilagajanje | D 2006_FM 2025 |
potrebo po prilagajanju | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 2027 |
knjižnicah pri nas teh | programov | ne prilagajajo posebnim | D 2006_FM 2029 |
izjemo nekaterih študijskih | programov, | nimamo ustrezno razvitih | D 2006_FM 2035 |
nimamo ustrezno razvitih | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 2035 |
načrtovanje in izvajanje | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 2050 |
Predstavljal bo osnovo za razvoj | programov | namenjenih ostalim skupinam | D 2006_FM 2064 |
disciplinarno specifičnih | programov | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 2064 |
študijem v okviru učnih | programov. | D 2006_PP 474 | |
univerzitetnih študijskih | programov, | je diplomska naloga zaključni | D 2006_PP 745 |
vsaj osnovno poznavanje | programov | za urejanje besedil. | D 2006_PP 1015 |
že v okviru študijskih | programov | in obveznih vaj srečuje | D 2006_PP 1203 |
mnenje udeležencev teh | programov | o koristnosti izobraževanja | D 2007_GZ 13 |
mnenja udeležencev teh | programov | o koristnosti izobraževanja | D 2007_GZ 29 |
braževanje. Raziskala sem vrste | programov | izobraževanja, ki se jih | D 2007_GZ 30 |
o ugotoviti pomembnost | programov | za zaposlene v Mariborski | D 2007_GZ 268 |
zadovoljstvo udeležencev | programov | z vsebino programov in | D 2007_GZ 268 |
udeležencev programov z vsebino | programov | in njihovo izvedbo o ugotoviti | D 2007_GZ 268 |
pridobljeno znanje iz | programov | koristno uporabijo pri | D 2007_GZ 268 |
želela ugotoviti pomembnost | programov | za zaposlene, oceniti | D 2007_GZ 389 |
zadovoljstvo udeležencev | programov | z vsebino in izvedbo le | D 2007_GZ 389 |
pridobljeno znanje iz | programov | koristno uporabijo pri | D 2007_GZ 389 |
zadovoljni z izvedbo in vsebino | programov | izobraževanja, pogrešajo | D 2007_GZ 394 |
jezika in računalniških | programov, | za to ustrezno usposobiti | D 2007_GZ 409 |
zadovoljstvo udeležencev | programov | z vsebino in izvedbo programov | D 2007_GZ 423 |
programov z vsebino in izvedbo | programov. | Odgovori so pokazali, da | D 2007_GZ 423 |
zadovoljni z vsebino in izvedbo | programov, | nekateri pa menijo, da | D 2007_GZ 424 |
želim ugotoviti katerih | programov | izobraževanja ste se udeležili | D 2007_GZ 443 |
za uporabo posamičnih | programov, | ki jih uporabniki pogosto | D 2008_KT 505 |
in sistemsko pomembnih | programov. | To pomeni, da je potrebno | D 2009_MB 103 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |