Korpus bibliotekarstva

projekta (869)


število strani prijave      projekta      in najpomembneje bistveno  DD 1998_JP 354
prijavljenega raziskovalnega      projekta.     Tako sta poskusila z analizo  DD 1998_JP 355
predloga raziskovalnega      projekta,      je uporaba tujih recenzentov  DD 1998_JP 1352
zato, ker v času začetka      projekta      popularnost oz. možnosti  DD 1998_JP 2633
izvolitev ali odobritev      projekta.     Takšen seznam relevantne  DD 1998_JP 2729
od osnovnih elementov      projekta      Spremljanje odmevnosti  DD 2005_KM 657
od osnovnih elementov      projekta      Spremljanje odmevnosti  DD 2005_KM 666
oblikovalcev o jasnem cilju      projekta      so se ob našem pregledu  D 2004_KA 87
srednja, poznejša), - novost      projekta      (dobro definiran ali je  D 2004_KA 432
med 1 in 10% vrednosti      projekta.      Shneiderman navaja šest  D 2004_KA 434
postopkov izposoje do izdelave      projekta      računalniške obdelave  D 2005_KM 117
izposoji. Priporočila iz      projekta      SELF so proizvajalci knjigomatov  D 2005_KM 194
2003) predstavi rezultate      projekta      nakup računalniške in  D 2005_KM 295
2003), ki poteka v okviru      projekta      EU SOCRATES Grundtvig  D 2006_FM 345
letu 2002/03 so v okviru      projekta      Phare 2000 pripravili  D 2006_FM 479
letu 2002/03 v okviru      projekta      Phare 2000.Namen programa  D 2006_FM 1003
je širša skupina lotila      projekta      izdelave modela ključnih  D 2007_GZ 436
spletnega mesta in hrbtenica      projekta      (oblikovanja spletnega  D 2008_KT 436
sedmošolci v okviru tega      projekta      obiskali splošno knjižnico  D 2009_PM 554
povzela po spletni strani      projekta      moja najljubša knjiga  D 2009_PM 583
Tabela 4: Nosilci priznanj      projekta      moja najljubša knjiga  D 2009_PM 584
Ločniškar - Fidler, avtorici      projekta      "Slovenske knjige berem  D 2010_PL 2
Februarja letos je v sklopu      projekta      "Slovenske avtorje berem  D 2010_PL 188
izposojo. Priporočila iz      projekta      SELF so proizvajalci knjigomatov  D 2011_BK 206
razvoju, zato smo k izvedbi      projekta      povabili strokovnjakinjo  D 2011_SB 882
so razvidna s strani      projekta      Romeo/Sherpa (www.sherpa  KN 2009_11_KM 21
vse Evrope). V okviru      projekta      bo zgrajena digitalna  KN 2009_11_KM 40
tega cilja. Ugotovitve      projekta      DIZZIS kažejo, da slovenske  KN 2009_6_7_KM 3
pri pripravi prijave EU      projekta      OpenAIRE na razpis FP7  KN 2009_6_7_KM 32
V okviru načrtovanega      projekta      bo predvidoma izgrajena  KN 2009_6_7_KM 33
stanja v Sloveniji V okviru      projekta      DIZZIS (Razvoj digitalne  KN 2009_6_7_KM 36
Ljubljani po zaključku      projekta      DIZZIS dne 2. 3. 2009  KN 2009_6_7_KM 44
v zaključnem poročilu      projekta      DIZZIS) in s tem neracionalno  KN 2009_6_7_KM 60
To potrjujejo rezultati      projekta      Raba Interneta v Sloveniji  K 1997_1_VZ 10
knjižnic. Pri uvajanju      projekta      za izboljšanje popisa  K 1997_1_VZ 35
bi definirala vsebino      projekta      in opredelila ključne  K 1997_2_3_FS 46
knjižnice kot izvajalke      projekta      oz.delovne prakse 5. opis  K 1997_2_3_FS 47
je glavni nosilec tega      projekta      - določi glavna izhodišča  K 1997_2_3_FS 76
bi želeli v okviru tega      projekta:      - določiti vzorčno knjižnico  K 1997_2_3_FS 83
nastali na osnovi Čopovega      projekta,      je knjižnica uporabljala  K 1997_2_3_KDE 3
naslednje: Predstavitev      projekta      na kratko: Namen: podpreti  K 1997_2_3_MV_LSA 48
Motivacija za izvedbo      projekta:      - najti boljšo rešitev  K 1997_2_3_MV_LSA 51
tehnologijo. Namen tega      projekta      je bil v kratkem času  K 1997_2_3_PL 21
nosilca raziskovalnega      projekta.     Pri enem mentorju se lahko  K 1997_2_3_PL 23
Britaniji je v okviru      projekta      EIES v letih 80-84 v programu  K 1997_2_3_VL_VM 11
je bil stari koncept      projekta      NUK II za samostojno Narodno  K 1997_2_3_ZM 24
zaradi finančne zahtevnosti      projekta      in več nerešenih zadev  K 1997_2_3_ZM 30
Peter Tancig in vodja      projekta      UKL g.Stane Mikuž sta  K 1997_2_3_ZM 38
Ciljna skupina tega      projekta      so mali šolarji.Vsak otrok  K 1997_4_KS 102
knjige). Smoter tega      projekta      je razvijati in bogatiti  K 1997_4_KS 139
priprava za šolo. Namen      projekta      "Koraki do knjige" (družinskega  K 1997_4_KS 140
3-letne izkušnje tega      projekta      pa lahko rečem, da "predšolska  K 1997_4_KS 149
tudi mene kot avtorice      projekta)     . Moje ugotovitve: - kvaliteta  K 1997_4_KS 149
Kot pozitivno posledico      projekta      opažam tudi, da se zanimanje  K 1997_4_KS 171
Medijska odmevnost      projekta      "Koraki do knjige": -  K 1997_4_KS 174
in še pozitivnih plati      projekta      bi lahko naštela.Vendar  K 1997_4_KS 199
natančno predstavile cilj      projekta,      povedale, kaj pričakujemo  K 1997_4_KS 260
je tudi avtorica tega      projekta.     Otroci našega vrtca že  K 1997_4_KS 276
sistem leta 1985 v okviru      projekta      spremljanja rezultatov  K 1997_4_SM 13
podatkov NUK. Med izvajanjem      projekta      smo se srečevali s številnimi  K 1997_4_SM 26
COBISS. V okviru tega      projekta      je bilo financirano komunikacijsko  K 1997_4_SM 31
2. skupine Na osnovi "     Projekta      opremljanja regionalnih  K 1997_4_SM 35
1993 je bilo v okviru      projekta      "Program opremljanja knjižnic  K 1997_4_SM 35
sodelovanju pri pripravi      projekta      "Koncept razvoja slovenskih  K 1997_4_SM 43
odjemalca Z39.50. Cilj      projekta      je bil omogočiti knjižnicam  K 1997_4_SM 59
JUSTINFO13. Rezultat      projekta      so baze podatkov o bazah  K 1997_4_SM 63
Grosuplje v okviru izvajanja      projekta      "Bralni palček", kasneje  K 1998_1_MK 25
1980-1989, poroča vodja      projekta      Breda Filo v več prispevkih  K 1998_2_3_DPM 28
študijskih programov avtorji      projekta      uvrščajo med drugim tudi  K 1998_2_3_DPM 143
drugim: - nadaljevanje      projekta      Preobrazba knjižničnega  K 1998_2_3_DPM 172
postavila na začetek velikega      projekta      "New Library: The People  K 1998_2_3_PF_ST 93
priporočila. Za izpeljavo      projekta      ne predvidevajo in ne  K 1998_2_3_PF_ST 95
programa proizvodnje,      projekta,      stranke ali geografske  K 1999_2_3_KCA 48
in sodelujejo le v času      projekta,      naloga vodilnih delavcev  K 1999_2_3_KCA 92
tem timu je znan vodja      projekta,      ki je odgovoren za njegovo  K 1999_2_3_KCA 94
oddelka) in potrebami      projekta.      Prednosti matrične organizacij  K 1999_2_3_KCA 94
sodelujejo in odgovarjajo vodji      projekta,      ki jim je enakopraven  K 1999_2_3_KCA 111
čutijo svobodne v okviru      projekta      in da razvtjajo svojo  K 1999_2_3_KCA 118
takoimenovanega profesionalnega      projekta.     V nadaljevanju pa bomo  K 1999_2_3_SI 11
koncept profesionalnega      projekta      (Macdonald, 1995, str  K 1999_2_3_SI 78
začrta v obliki posebnega      projekta,      katerega jedro je v vzpostavitvi  K 1999_2_3_SI 81
Uresničitev profesionalnega      projekta      je v mnogočem odvisna  K 1999_2_3_SI 95
stališče ključne javnosti do      projekta:      npr. če je mnenje med  K 1999_4_FS 81
ponudbi, način predstavitve      projekta      strokovni javnosti, lokalnim  K 1999_4_FS 82
pred in ob realizaciji      projekta.      4.Vrednotenje ali ocenjevanje  K 1999_4_FS 82
podobe je končni izdelek      projekta      izdelave celostne podobe  K 1999_4_FS 97
uspešno preživel fazo      projekta      in postal neločljiv del  K 1999_4_KB 3
predvidena za postavitev      projekta      Borze dela. Žal so potem  K 1999_4_KB 14
izvajali. Ob zaključku      projekta      je KOŽ organizirala prvo  K 1999_4_KB 18
projektne skupine so vodja      projekta,      knjižničar-informatorin  K 1999_4_KB 25
Aplis, 1989,2 : 57-63 Oba      projekta      sta nastala že v 80-tih  K 1999_4_KB 43
za program skrbi vodja      projekta,      to je pomočnica ravnatelja  K 1999_4_KB 52
To je bil najtežji del      projekta,      kajti pri njem je bilo  K 1999_4_KB 59
Danske v Koldingus. Namen      projekta      je razviti forum za izobraževanje  K 1999_4_KCA 70
njegove pravice. V okviru      projekta      ima knjižnica nalogo,  K 1999_4_KCA 75
Framework / EDUCATE. Namen      projekta      je pomagati študentom  K 1999_4_KCA 94
Če primerjamo podatke      projekta      RIS (Raba interneta v  K 1999_4_PMH 56
okviru raziskovalnega      projekta      "Sodobne psihološke kOllcepcije  K 1999_4_SS 16

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA