Korpus bibliotekarstva
število strani prijave | projekta | in najpomembneje bistveno | DD 1998_JP 354 |
prijavljenega raziskovalnega | projekta. | Tako sta poskusila z analizo | DD 1998_JP 355 |
predloga raziskovalnega | projekta, | je uporaba tujih recenzentov | DD 1998_JP 1352 |
zato, ker v času začetka | projekta | popularnost oz. možnosti | DD 1998_JP 2633 |
izvolitev ali odobritev | projekta. | Takšen seznam relevantne | DD 1998_JP 2729 |
od osnovnih elementov | projekta | Spremljanje odmevnosti | DD 2005_KM 657 |
od osnovnih elementov | projekta | Spremljanje odmevnosti | DD 2005_KM 666 |
oblikovalcev o jasnem cilju | projekta | so se ob našem pregledu | D 2004_KA 87 |
srednja, poznejša), - novost | projekta | (dobro definiran ali je | D 2004_KA 432 |
med 1 in 10% vrednosti | projekta. | Shneiderman navaja šest | D 2004_KA 434 |
postopkov izposoje do izdelave | projekta | računalniške obdelave | D 2005_KM 117 |
izposoji. Priporočila iz | projekta | SELF so proizvajalci knjigomatov | D 2005_KM 194 |
2003) predstavi rezultate | projekta | nakup računalniške in | D 2005_KM 295 |
2003), ki poteka v okviru | projekta | EU SOCRATES Grundtvig | D 2006_FM 345 |
letu 2002/03 so v okviru | projekta | Phare 2000 pripravili | D 2006_FM 479 |
letu 2002/03 v okviru | projekta | Phare 2000.Namen programa | D 2006_FM 1003 |
je širša skupina lotila | projekta | izdelave modela ključnih | D 2007_GZ 436 |
spletnega mesta in hrbtenica | projekta | (oblikovanja spletnega | D 2008_KT 436 |
sedmošolci v okviru tega | projekta | obiskali splošno knjižnico | D 2009_PM 554 |
povzela po spletni strani | projekta | moja najljubša knjiga | D 2009_PM 583 |
Tabela 4: Nosilci priznanj | projekta | moja najljubša knjiga | D 2009_PM 584 |
Ločniškar - Fidler, avtorici | projekta | "Slovenske knjige berem | D 2010_PL 2 |
Februarja letos je v sklopu | projekta | "Slovenske avtorje berem | D 2010_PL 188 |
izposojo. Priporočila iz | projekta | SELF so proizvajalci knjigomatov | D 2011_BK 206 |
razvoju, zato smo k izvedbi | projekta | povabili strokovnjakinjo | D 2011_SB 882 |
so razvidna s strani | projekta | Romeo/Sherpa (www.sherpa | KN 2009_11_KM 21 |
vse Evrope). V okviru | projekta | bo zgrajena digitalna | KN 2009_11_KM 40 |
tega cilja. Ugotovitve | projekta | DIZZIS kažejo, da slovenske | KN 2009_6_7_KM 3 |
pri pripravi prijave EU | projekta | OpenAIRE na razpis FP7 | KN 2009_6_7_KM 32 |
V okviru načrtovanega | projekta | bo predvidoma izgrajena | KN 2009_6_7_KM 33 |
stanja v Sloveniji V okviru | projekta | DIZZIS (Razvoj digitalne | KN 2009_6_7_KM 36 |
Ljubljani po zaključku | projekta | DIZZIS dne 2. 3. 2009 | KN 2009_6_7_KM 44 |
v zaključnem poročilu | projekta | DIZZIS) in s tem neracionalno | KN 2009_6_7_KM 60 |
To potrjujejo rezultati | projekta | Raba Interneta v Sloveniji | K 1997_1_VZ 10 |
knjižnic. Pri uvajanju | projekta | za izboljšanje popisa | K 1997_1_VZ 35 |
bi definirala vsebino | projekta | in opredelila ključne | K 1997_2_3_FS 46 |
knjižnice kot izvajalke | projekta | oz.delovne prakse 5. opis | K 1997_2_3_FS 47 |
je glavni nosilec tega | projekta | - določi glavna izhodišča | K 1997_2_3_FS 76 |
bi želeli v okviru tega | projekta: | - določiti vzorčno knjižnico | K 1997_2_3_FS 83 |
nastali na osnovi Čopovega | projekta, | je knjižnica uporabljala | K 1997_2_3_KDE 3 |
naslednje: Predstavitev | projekta | na kratko: Namen: podpreti | K 1997_2_3_MV_LSA 48 |
Motivacija za izvedbo | projekta: | - najti boljšo rešitev | K 1997_2_3_MV_LSA 51 |
tehnologijo. Namen tega | projekta | je bil v kratkem času | K 1997_2_3_PL 21 |
nosilca raziskovalnega | projekta. | Pri enem mentorju se lahko | K 1997_2_3_PL 23 |
Britaniji je v okviru | projekta | EIES v letih 80-84 v programu | K 1997_2_3_VL_VM 11 |
je bil stari koncept | projekta | NUK II za samostojno Narodno | K 1997_2_3_ZM 24 |
zaradi finančne zahtevnosti | projekta | in več nerešenih zadev | K 1997_2_3_ZM 30 |
Peter Tancig in vodja | projekta | UKL g.Stane Mikuž sta | K 1997_2_3_ZM 38 |
Ciljna skupina tega | projekta | so mali šolarji.Vsak otrok | K 1997_4_KS 102 |
knjige). Smoter tega | projekta | je razvijati in bogatiti | K 1997_4_KS 139 |
priprava za šolo. Namen | projekta | "Koraki do knjige" (družinskega | K 1997_4_KS 140 |
3-letne izkušnje tega | projekta | pa lahko rečem, da "predšolska | K 1997_4_KS 149 |
tudi mene kot avtorice | projekta) | . Moje ugotovitve: - kvaliteta | K 1997_4_KS 149 |
Kot pozitivno posledico | projekta | opažam tudi, da se zanimanje | K 1997_4_KS 171 |
Medijska odmevnost | projekta | "Koraki do knjige": - | K 1997_4_KS 174 |
in še pozitivnih plati | projekta | bi lahko naštela.Vendar | K 1997_4_KS 199 |
natančno predstavile cilj | projekta, | povedale, kaj pričakujemo | K 1997_4_KS 260 |
je tudi avtorica tega | projekta. | Otroci našega vrtca že | K 1997_4_KS 276 |
sistem leta 1985 v okviru | projekta | spremljanja rezultatov | K 1997_4_SM 13 |
podatkov NUK. Med izvajanjem | projekta | smo se srečevali s številnimi | K 1997_4_SM 26 |
COBISS. V okviru tega | projekta | je bilo financirano komunikacijsko | K 1997_4_SM 31 |
2. skupine Na osnovi " | Projekta | opremljanja regionalnih | K 1997_4_SM 35 |
1993 je bilo v okviru | projekta | "Program opremljanja knjižnic | K 1997_4_SM 35 |
sodelovanju pri pripravi | projekta | "Koncept razvoja slovenskih | K 1997_4_SM 43 |
odjemalca Z39.50. Cilj | projekta | je bil omogočiti knjižnicam | K 1997_4_SM 59 |
JUSTINFO13. Rezultat | projekta | so baze podatkov o bazah | K 1997_4_SM 63 |
Grosuplje v okviru izvajanja | projekta | "Bralni palček", kasneje | K 1998_1_MK 25 |
1980-1989, poroča vodja | projekta | Breda Filo v več prispevkih | K 1998_2_3_DPM 28 |
študijskih programov avtorji | projekta | uvrščajo med drugim tudi | K 1998_2_3_DPM 143 |
drugim: - nadaljevanje | projekta | Preobrazba knjižničnega | K 1998_2_3_DPM 172 |
postavila na začetek velikega | projekta | "New Library: The People | K 1998_2_3_PF_ST 93 |
priporočila. Za izpeljavo | projekta | ne predvidevajo in ne | K 1998_2_3_PF_ST 95 |
programa proizvodnje, | projekta, | stranke ali geografske | K 1999_2_3_KCA 48 |
in sodelujejo le v času | projekta, | naloga vodilnih delavcev | K 1999_2_3_KCA 92 |
tem timu je znan vodja | projekta, | ki je odgovoren za njegovo | K 1999_2_3_KCA 94 |
oddelka) in potrebami | projekta. | Prednosti matrične organizacij | K 1999_2_3_KCA 94 |
sodelujejo in odgovarjajo vodji | projekta, | ki jim je enakopraven | K 1999_2_3_KCA 111 |
čutijo svobodne v okviru | projekta | in da razvtjajo svojo | K 1999_2_3_KCA 118 |
takoimenovanega profesionalnega | projekta. | V nadaljevanju pa bomo | K 1999_2_3_SI 11 |
koncept profesionalnega | projekta | (Macdonald, 1995, str | K 1999_2_3_SI 78 |
začrta v obliki posebnega | projekta, | katerega jedro je v vzpostavitvi | K 1999_2_3_SI 81 |
Uresničitev profesionalnega | projekta | je v mnogočem odvisna | K 1999_2_3_SI 95 |
stališče ključne javnosti do | projekta: | npr. če je mnenje med | K 1999_4_FS 81 |
ponudbi, način predstavitve | projekta | strokovni javnosti, lokalnim | K 1999_4_FS 82 |
pred in ob realizaciji | projekta. | 4.Vrednotenje ali ocenjevanje | K 1999_4_FS 82 |
podobe je končni izdelek | projekta | izdelave celostne podobe | K 1999_4_FS 97 |
uspešno preživel fazo | projekta | in postal neločljiv del | K 1999_4_KB 3 |
predvidena za postavitev | projekta | Borze dela. Žal so potem | K 1999_4_KB 14 |
izvajali. Ob zaključku | projekta | je KOŽ organizirala prvo | K 1999_4_KB 18 |
projektne skupine so vodja | projekta, | knjižničar-informatorin | K 1999_4_KB 25 |
Aplis, 1989,2 : 57-63 Oba | projekta | sta nastala že v 80-tih | K 1999_4_KB 43 |
za program skrbi vodja | projekta, | to je pomočnica ravnatelja | K 1999_4_KB 52 |
To je bil najtežji del | projekta, | kajti pri njem je bilo | K 1999_4_KB 59 |
Danske v Koldingus. Namen | projekta | je razviti forum za izobraževanje | K 1999_4_KCA 70 |
njegove pravice. V okviru | projekta | ima knjižnica nalogo, | K 1999_4_KCA 75 |
Framework / EDUCATE. Namen | projekta | je pomagati študentom | K 1999_4_KCA 94 |
Če primerjamo podatke | projekta | RIS (Raba interneta v | K 1999_4_PMH 56 |
okviru raziskovalnega | projekta | "Sodobne psihološke kOllcepcije | K 1999_4_SS 16 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |