Korpus bibliotekarstva
zanimivo izhodišče za | razumevanje | rezultatov analize citiranja | DD 1998_JP 356 |
vse vplivajo na današnje | razumevanje | analize citiranja in jih | DD 1998_JP 373 |
V osnovi gre namreč za | razumevanje | sodobne znanosti kot kontinuiranega | DD 1998_JP 374 |
kumulativne dejavnosti. Takšno | razumevanje | znanstvenega raziskovanja | DD 1998_JP 396 |
Razlike v številu citatov, | razumevanje | motivov citiranja in vplivov | DD 1998_JP 502 |
predstavljajo osnovo za | razumevanje | teorije indeksov citiranja | DD 1998_JP 523 |
vrnili, saj so pomembne za | razumevanje | rezultatov analize citiranja | DD 1998_JP 1453 |
pomemben vir za širše | razumevanje | kulturne zgodovine. Z | DD 2000_DF 7 |
povzetki in pripomočki za | razumevanje | pravne teorije (sinopsisi | DD 2000_DF 1101 |
.]) in priročniki za | razumevanje | klasičnih jezikov ([ | DD 2000_DF 1274 |
obvladali (Popper, 1998). Za | razumevanje | mesta znanstvenih odkritij | DD 2005_KM 166 |
da bi dosegli vzajemno | razumevanje | (Rogers, 2003).Komunikacija | DD 2005_KM 277 |
znanstvenega področja ali novo | razumevanje | hitro spreminjajočega | DD 2005_KM 432 |
ljubezen, oporo, spodbudo, | razumevanje | in pomoč, kadar je bilo | DD 2007_VP 7 |
ter oblikovati okvir za | razumevanje | specifičnih vidikov pri | DD 2007_VP 132 |
opazovanje stanja sistema, | razumevanje | stanja sistema, vrednotenje | DD 2007_VP 140 |
ormacijskega vedenja. Za boljše | razumevanje | informacijskega vedenja | DD 2007_VP 381 |
poizvedovanje. To je osnova za | razumevanje | načinov in vzorcev njihove | DD 2007_VP 485 |
informacijskimi viri izboljša tudi | razumevanje | uporabe informacij in | DD 2007_VP 497 |
celostno, so usmerjeni v | razumevanje | in povezovanje ter tudi | DD 2007_VP 614 |
ki jo študirajo, ter | razumevanje | in povezovanje. - neuspešni | DD 2007_VP 614 |
holistični pristop, globlje | razumevanje, | povezovanje in osmišljevanje | DD 2007_VP 618 |
konkretne izkušnje in | razumevanje | na osnovi abstraktno-logičnega | DD 2007_VP 638 |
enega od dveh ciljev: - | razumevanje | vedenja uporabnikov pri | DD 2007_VP 771 |
in dopolnile znanje in | razumevanje | uporabe in vedenja končnih | DD 2007_VP 902 |
faktor (usmerjenost v | razumevanje, | povezovanje v postopkih | DD 2007_VP 1234 |
značilna usmerjenost v | razumevanje | in povezovanje med postopkom | DD 2007_VP 2341 |
kjer so usmerjenost v | razumevanje | in povezovanje povezali | DD 2007_VP 2343 |
Uporabniki, usmerjeni v | razumevanje | in globinski pristop k | DD 2007_VP 2472 |
struktur bi dodatno omogočilo | razumevanje | delovanja uporabnikov | DD 2007_VP 2774 |
sistema znakov in vključuje | razumevanje | in ustvarjalno uporabo | D 2004_KA 59 |
sistem in pristopov za | razumevanje | celotne interakcije med | D 2004_KA 144 |
Shneiderman, 1998). Za | razumevanje | uporabniških vmesnikov | D 2004_KA 147 |
njegovih sestavnih delih, za | razumevanje | uporabnikovega razmišljanja | D 2004_KA 381 |
iskalnik, ker je lažji za | razumevanje | in bolj preprost, ter | D 2004_KA 570 |
Alenki in vsem v NUK-u za | razumevanje. | Oddelku za bibliotekarstvo | D 2004_VD 24 |
Planiranje vključuje tudi | razumevanje | ekonomske klime in trg | D 2004_VD 253 |
ljudmi, - sposobnost za | razumevanje | potreb uporabnikov, - | D 2004_VD 606 |
skupnosti, - poznavanje in | razumevanje | kulturne raznolikosti | D 2004_VD 606 |
in dostopa do njega, - | razumevanje | in naklonjenost do načel | D 2004_VD 606 |
preverimo kandidatovo | razumevanje | delovnih pogojev (nadure | D 2004_VD 889 |
uporabe knjigomata in | razumevanje | navodil (Trditev 1 in | D 2005_KM 621 |
označili kot enostavna za | razumevanje. | 99% interval zaupanja | D 2005_KM 622 |
izkazano potrpežljivost in | razumevanje | ob zaključevanju študija | D 2006_FM 11 |
vrednote, spretnosti in | razumevanje, | ki jih bodo potrebovali | D 2006_FM 71 |
VSEŽIVLJENJSKEM UČENJU Naše | razumevanje | učenja odraslih moramo | D 2006_FM 170 |
interakcija, diskusija, | razumevanje, | spodbujanje mišljenja | D 2006_FM 209 |
čustev in konfliktov; o | razumevanje | obstoječe realnosti; o | D 2006_FM 305 |
ne najde asociacije za | razumevanje | nove informacije, lahko | D 2006_FM 863 |
ampak utrjeno obstoječe | razumevanje | (Illeris, 2003). Zato | D 2006_FM 899 |
takoj popravijo napačno | razumevanje | in napake.V spletnem okolju | D 2006_FM 1237 |
lahko preverili svoje | razumevanje | naučenega.S pomočjo povratnih | D 2006_FM 1509 |
želenih informacij in za | razumevanje | njihovega konteksta. | D 2006_FM 1691 |
razpravlja o njih. - Prikaže | razumevanje | intelektualne lastnine | D 2006_FM 1758 |
drugih kot svoja. 7. Kaže | razumevanje | institucionalnih pravil | D 2006_FM 1766 |
ga lahko opredelimo kot | razumevanje | in obvladovanje posameznih | D 2007_GZ 36 |
nesreč pri delu, na boljše | razumevanje | procesov dela, na večjo | D 2007_GZ 99 |
je njegovo dojemanje in | razumevanje, | boljše in lažje je njegovo | D 2007_GZ 116 |
ustrezne sposobnosti za | razumevanje | in predstavitev informacij | D 2008_KT 67 |
pomembnost metakognicije, | razumevanje) | " (Novljan, 2002, str. | D 2008_KT 68 |
problemov, ki vključuje | razumevanje, | sintezo, analizo, interpretiranje | D 2008_KT 74 |
problemov, ki vključuje | razumevanje, | sintezo, analizo, interpretiranje | D 2008_KT 112 |
za kritično mišljenje ( | razumevanje, | sintezo, analizo, interpretacijo | D 2008_KT 125 |
ustrezne sposobnosti za | razumevanje | in predstavitev informacij | D 2008_KT 126 |
informacij, ki so pomembne za | razumevanje | in reševanje problemov | D 2008_KT 184 |
razrešuje problem, omogoča | razumevanje | uporabe knjižnice kot | D 2008_KT 203 |
upravljanje podatkov ter | razumevanje | možnosti ter potencialnih | D 2008_KT 209 |
proizvodnjo, predstavitev in | razumevanje | kompleksnih informacij | D 2008_KT 212 |
besedili (razčlenjevanje, | razumevanje, | tvorjenje), - prepoznavajo | D 2008_KT 327 |
in temeljna znanja za | razumevanje | zakonitosti v naravi, | D 2008_KT 825 |
prizadeva si za spoštovanje in | razumevanje, | hkrati pa išče načine | D 2009_KD 306 |
za strokovno pomoč in | razumevanje | pri izdelavi diplomskega | D 2009_PM 1 |
zgodovinskem okolju, o svoje | razumevanje | besedila nadzorujejo in | D 2009_PM 86 |
po zaključku branja, o | razumevanje | je trajna, naporna in | D 2009_PM 86 |
stališča učenca do branja, | razumevanje | procesa branja in razumevanje | D 2009_PM 134 |
razumevanje procesa branja in | razumevanje | vsebine besedila. Novejša | D 2009_PM 134 |
sistema znakov in vključuje | razumevanje | in ustvarjalno uporabo | D 2009_PM 187 |
predstavitev določene snovi, | razumevanje | in uporabo v različnih | D 2009_PM 440 |
sistematičen proces, usmerjen na | razumevanje | potreb uporabnikov in | D 2009_PS 173 |
veliko pasti. Pomanjkljivo | razumevanje | pristopov, subjektivnost | D 2009_PS 243 |
predstavlja poznavanje in | razumevanje | svojih uporabnikov, njihovih | D 2009_PS 393 |
ki pomeni poznavanje in | razumevanje | svojih uporabnikov, njihovih | D 2009_PS 567 |
Cilj branja je torej | razumevanje | prebranega oz. oblikovanje | D 2009_SS 18 |
zmožnost literarnega branja ( | razumevanje, | doživljanje, vrednotenje | D 2009_SS 27 |
branju (dekodiranje in | razumevanje) | .To so Thorndike (1941 | D 2009_SS 101 |
dobesedno ali smiselno | razumevanje | pomena besedila, temveč | D 2009_SS 112 |
namenom; - percepcija in | razumevanje | napisanega sporočila na | D 2009_SS 112 |
enote; - prepoznavanje in | razumevanje | pomena besed, stavkov | D 2009_SS 116 |
povezovanje teh črk v besede ter | razumevanje | smisla in pomena teh besed | D 2009_SS 117 |
vključuje zaznavanje, | razumevanje | in vrednotenje.V bistvu | D 2009_SS 171 |
odklonilno mnenje. b) | razumevanje: | pomeni zavestno bralčevo | D 2009_SS 175 |
gibanje oči); - hitrost; - | razumevanje; | - inteligentnost; - koncentracija | D 2009_SS 188 |
povečujejo besedišče bralcev in | razumevanje | prebranih besedil.Pečjakova | D 2009_SS 189 |
naj bi služile za boljše | razumevanje | tega, kako poteka razvoj | D 2009_SS 196 |
besedila, besed, stavkov; - | razumevanje | (bralec povezuje stavke | D 2009_SS 249 |
besedilno zaznavanje in | razumevanje. | Bralne zmožnosti je treba | D 2009_SS 251 |
vpliv interesa na bralčevo | razumevanje | in učenje, dejavnike, | D 2009_SS 257 |
bistveno vpliva na bralčevo | razumevanje | besedila. V SSKJ najdemo | D 2009_SS 258 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |