Korpus bibliotekarstva

razvoja (1256)


vključuje ravno v ta trend      razvoja      bibliometrije.Rezultati  DD 1998_JP 17
pač glede na stopnjo      razvoja      in potreb.Vprašanje produktivn  DD 1998_JP 24
dejavnosti in njenega      razvoja      4, Bibliometrija uporablja  DD 1998_JP 98
družbenega in ekonomskega      razvoja      jih nujno pripelje do  DD 1998_JP 200
pospeši proces znanstvenega      razvoja.      Samo v drugem planu, z  DD 1998_JP 405
področij, zgodovinskih študij      razvoja      določene discipline, ovrednotenje  DD 1998_JP 568
na 4,8%). S stališča      razvoja      svetovne znanosti so analiza  DD 1998_JP 1821
proces enakomernejšega      razvoja,      manjše specializacije  DD 1998_JP 1827
odražajo vse tri faze      razvoja      neke revije.Primer revij  DD 1998_JP 2352
24 in razprava Pregled      razvoja      založništva in knjigotrštva  DD 2000_DF 77
raziskovanje nastanka in      razvoja      novih znanstvenih področij  DD 2005_KM 24
prepozna kot novost. Faze      razvoja      inovacije vključujejo  DD 2005_KM 126
uporabili za predstavitev      razvoja      poliamidnih vlaken (slika  DD 2005_KM 196
upravljanje raziskav in      razvoja,      vlogo znanosti in tehnologij  DD 2005_KM 503
komunikacije (značilnosti in      razvoja      znanstvenih specialnosti  DD 2005_KM 559
popolna za potrebe pregleda      razvoja      metode. Iz bibliografije  DD 2005_KM 767
stanja ali zgodovinskega      razvoja      preiskovane specialnosti  DD 2005_KM 913
raziskovalnih front, -zasledovanje      razvoja      specialnosti skozi čas  DD 2005_KM 998
zgodovinskega pregleda      razvoja      analize socitiranja in  DD 2005_KM 1221
zgodovinski pregledi izuma in      razvoja      vlaken iz poliamida 6  DD 2005_KM 1370
Razni zgodovinski pregledi      razvoja      sintetičnih vlaken kot  DD 2005_KM 1390
zgodovinski pregledi izuma ter      razvoja      vlaken iz poliamida 6  DD 2005_KM 1420
bile na primeru izumov in      razvoja      poliamidnih vlaken z bibliometrijskimi  DD 2005_KM 1700
rijaznosti. Ena izmed posledic      razvoja      tehnologije je bila, da  DD 2007_VP 88
prevladujočim trendom      razvoja      informacijske in komunikacijske  DD 2007_VP 212
predvsem z vidika hitrega      razvoja      in raznolike ponudbe na  DD 2007_VP 227
in so še stvar bodočega      razvoja      ter raziskovanja na tem  D 2004_KA 130
ta se tekom nadaljnjega      razvoja      aplikacij mnogokrat izgubi  D 2004_KA 396
UVOD V obdobju hitrega      razvoja      informacijske tehnologije  D 2004_VD 29
njene rasti in hkratnega      razvoja      zaposlenih (Možina, 2002  D 2004_VD 108
proces kadrovanja in      razvoja      kadrov, - planiranja kadrov  D 2004_VD 148
mogoče načrtovati sistem      razvoja      kadrov.Hkrati je z ocenjevanje  D 2004_VD 156
nagrajevanja in sistemom      razvoja      kadrov. Motiviranje in  D 2004_VD 162
od stopnje tehnološkega      razvoja      organizacije in od vrste  D 2004_VD 308
1990). Idejni načrt      razvoja      slovenskih šolskih knjižnic  D 2004_VD 344
knjižnice Idejni načrt      razvoja      slovenskih šolskih knjižnic  D 2004_VD 420
sistem napredovanja in      razvoja      kadrov. Oblikovanje lastnih  D 2004_VD 480
- vizija prihodnjega      razvoja      in odprtost do novih idej  D 2004_VD 606
predlaga Idejni načrt      razvoja      slovenskih šolskih knjižnic  D 2004_VD 612
prihodnosti in kot možnost      razvoja      avtomatiziranih procesov  D 2005_KM 733
zaposlenosti, ekonomskega      razvoja,      demokracije in socialne  D 2006_FM 159
lastnega individualnega      razvoja,      vendar se s tem nič ne  D 2006_FM 165
Cropley, 1991). Hiter tempo      razvoja,      ki ga prinaša današnji  D 2006_FM 177
usposobljenosti delavcev zaradi      razvoja      tehnologije); prestrukturiranja  D 2006_FM 179
predstavlja poglavitno "orožje"      razvoja,      prav zato pa ne more biti  D 2006_FM 195
politika spreminjanja in      razvoja      visokega šolstva vidi  D 2006_FM 270
education, 2005). Možnosti      razvoja      in uporabe informacijske  D 2006_FM 274
središče in generator      razvoja      bolj ali manj celotnega  D 2006_FM 379
da je zgodnejše obdobje      razvoja      izobraževanja odraslih  D 2006_FM 414
predvideva "pospešitev      razvoja      študija na daljavo, saj  D 2006_FM 475
tehnološkega in znanstvenega      razvoja      ter posledica razvoja  D 2006_FM 520
razvoja ter posledica      razvoja      informacijske in komunikacijske  D 2006_FM 520
nastala kot posledica      razvoja      informacijske tehnologije  D 2006_FM 532
nastale kot rezultat hitrega      razvoja      znanosti, tehnologije  D 2006_FM 534
pričakovati hitrega kognitivnega      razvoja.     Predvsem posamezniki, ki  D 2006_FM 824
Princip aktivnosti in      razvoja      Princip aktivnosti je  D 2006_FM 1456
odiplomsko področje. Strategija      razvoja      pa se je spremenila septembra  D 2006_FM 1591
s pomočjo kronološkega      razvoja,      statističnimi podatki  D 2006_FM 1897
predvideva pospešitev      razvoja      študija na daljavo ter  D 2006_FM 1956
informacij je posledica hitrega      razvoja      znanosti, tehnologije  D 2006_FM 1964
povečuje. Tudi trend      razvoja      na področju visokega šolstva  D 2006_FM 2067
uspešnosti. Ključni dejavnik      razvoja      je znanje, ki ga lahko  D 2007_GZ 36
kadri so temeljni dejavnik      razvoja,      kakovosti in uspešnosti  D 2007_GZ 40
permanentnega izobraževanja in      razvoja      organizacije sta med seboj  D 2007_GZ 47
vsakega posameznika in      razvoja      njegove kariere, vključno  D 2007_GZ 412
bibliografskega servisa ter nosilca      razvoja      organizacijskih rešitev  D 2007_MA 29
obravnavanje vprašanj      razvoja      in delovanja nacionalnih  D 2007_MA 57
zajema zgodovinski pregled      razvoja      sistema COBISS, mreže  D 2007_MA 331
članku »Povijesni pregled      razvoja      OPAC-a«. 1. generacija  D 2007_MT 200
zagotavljanje optimalnega      razvoja      posameznika ne glede na  D 2008_KT 308
izobraževanja, ki ustreza stopnji      razvoja      in življenjski dobi posameznika  D 2008_KT 308
zahtevnosti, - omogočanje      razvoja      in doseganje čim višje  D 2008_KT 308
med pomembne dejavnike      razvoja      pismenosti (Novljan, 2006  D 2008_KT 315
telesnega in duševnega      razvoja,      - otrokovo vedoželjnost  D 2009_KD 152
zakonitosti otrokovega      razvoja      oziroma človekovo bit  D 2009_KD 199
cilje in smeri otrokovega      razvoja,      v kateri se zrcali smisel  D 2009_KD 199
telesnega in duševnega      razvoja,      - različnim problemom  D 2009_KD 220
spodbujanja miselnega      razvoja      otroka, ker so knjige  D 2009_KD 396
trenutno sodobne usmeritve      razvoja      informacijskih sistemov  D 2009_MB 15
enovitega načrta prihodnjega      razvoja      svoje infrastrukture in  D 2009_MB 39
delo je načrt možnega      razvoja      informacijske infrastrukture  D 2009_MB 320
porabnike. Svetovne smernice      razvoja      informacijskih sistemov  D 2009_MB 334
in stopnjo jezikovnega      razvoja      predbralcev (Grginič 2006  D 2009_PM 220
konkurence in hitrega      razvoja.     Ključna dejavnika pri konkurenč  D 2009_PS 365
potrebno upoštevati smernice      razvoja      stroke v svetu in zahteve  D 2009_PS 418
družbenega in gospodarskega      razvoja,      ki so imela velik vpliv  D 2009_PS 434
pospeševanje sodobnega      razvoja      visokošolskega knjižničarstva  D 2009_PS 439
ki pojasnjujejo potek      razvoja      bralnih sposobnosti v  D 2009_SS 76
letih. S preučevanjem      razvoja      bralnih sposobnosti so  D 2009_SS 79
drugo, torej o možnostih      razvoja      iz začetnih oblik branja  D 2009_SS 195
sistemizacije bralnega      razvoja.     Tako niso zajete edinstvene  D 2009_SS 214
procesov, ki pripeljejo do      razvoja,      ne upoštevajo bralčeve  D 2009_SS 216
različnih stopnjah bralnega      razvoja.     Mnogi dijaki sploh ne berejo  D 2009_SS 218
otrokovega psihološkega      razvoja      po Piagetu, ki loči senzomotorno  D 2009_SS 232
. S stališča bralnega      razvoja      je pomembno, da se otrok  D 2009_SS 234
literarnozgodovinkega      razvoja.      Po literarnoteoretičnem  D 2009_SS 381
še ogromno tehnološkega      razvoja.     Izumiti je bilo namreč  D 2010_PL 193
zaslonov v času digitalnega      razvoja      računalnikov in elektronike  D 2010_PL 197

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA