Korpus bibliotekarstva
vključuje ravno v ta trend | razvoja | bibliometrije.Rezultati | DD 1998_JP 17 |
pač glede na stopnjo | razvoja | in potreb.Vprašanje produktivn | DD 1998_JP 24 |
dejavnosti in njenega | razvoja | 4, Bibliometrija uporablja | DD 1998_JP 98 |
družbenega in ekonomskega | razvoja | jih nujno pripelje do | DD 1998_JP 200 |
pospeši proces znanstvenega | razvoja. | Samo v drugem planu, z | DD 1998_JP 405 |
področij, zgodovinskih študij | razvoja | določene discipline, ovrednotenje | DD 1998_JP 568 |
na 4,8%). S stališča | razvoja | svetovne znanosti so analiza | DD 1998_JP 1821 |
proces enakomernejšega | razvoja, | manjše specializacije | DD 1998_JP 1827 |
odražajo vse tri faze | razvoja | neke revije.Primer revij | DD 1998_JP 2352 |
24 in razprava Pregled | razvoja | založništva in knjigotrštva | DD 2000_DF 77 |
raziskovanje nastanka in | razvoja | novih znanstvenih področij | DD 2005_KM 24 |
prepozna kot novost. Faze | razvoja | inovacije vključujejo | DD 2005_KM 126 |
uporabili za predstavitev | razvoja | poliamidnih vlaken (slika | DD 2005_KM 196 |
upravljanje raziskav in | razvoja, | vlogo znanosti in tehnologij | DD 2005_KM 503 |
komunikacije (značilnosti in | razvoja | znanstvenih specialnosti | DD 2005_KM 559 |
popolna za potrebe pregleda | razvoja | metode. Iz bibliografije | DD 2005_KM 767 |
stanja ali zgodovinskega | razvoja | preiskovane specialnosti | DD 2005_KM 913 |
raziskovalnih front, -zasledovanje | razvoja | specialnosti skozi čas | DD 2005_KM 998 |
zgodovinskega pregleda | razvoja | analize socitiranja in | DD 2005_KM 1221 |
zgodovinski pregledi izuma in | razvoja | vlaken iz poliamida 6 | DD 2005_KM 1370 |
Razni zgodovinski pregledi | razvoja | sintetičnih vlaken kot | DD 2005_KM 1390 |
zgodovinski pregledi izuma ter | razvoja | vlaken iz poliamida 6 | DD 2005_KM 1420 |
bile na primeru izumov in | razvoja | poliamidnih vlaken z bibliometrijskimi | DD 2005_KM 1700 |
rijaznosti. Ena izmed posledic | razvoja | tehnologije je bila, da | DD 2007_VP 88 |
prevladujočim trendom | razvoja | informacijske in komunikacijske | DD 2007_VP 212 |
predvsem z vidika hitrega | razvoja | in raznolike ponudbe na | DD 2007_VP 227 |
in so še stvar bodočega | razvoja | ter raziskovanja na tem | D 2004_KA 130 |
ta se tekom nadaljnjega | razvoja | aplikacij mnogokrat izgubi | D 2004_KA 396 |
UVOD V obdobju hitrega | razvoja | informacijske tehnologije | D 2004_VD 29 |
njene rasti in hkratnega | razvoja | zaposlenih (Možina, 2002 | D 2004_VD 108 |
proces kadrovanja in | razvoja | kadrov, - planiranja kadrov | D 2004_VD 148 |
mogoče načrtovati sistem | razvoja | kadrov.Hkrati je z ocenjevanje | D 2004_VD 156 |
nagrajevanja in sistemom | razvoja | kadrov. Motiviranje in | D 2004_VD 162 |
od stopnje tehnološkega | razvoja | organizacije in od vrste | D 2004_VD 308 |
1990). Idejni načrt | razvoja | slovenskih šolskih knjižnic | D 2004_VD 344 |
knjižnice Idejni načrt | razvoja | slovenskih šolskih knjižnic | D 2004_VD 420 |
sistem napredovanja in | razvoja | kadrov. Oblikovanje lastnih | D 2004_VD 480 |
- vizija prihodnjega | razvoja | in odprtost do novih idej | D 2004_VD 606 |
predlaga Idejni načrt | razvoja | slovenskih šolskih knjižnic | D 2004_VD 612 |
prihodnosti in kot možnost | razvoja | avtomatiziranih procesov | D 2005_KM 733 |
zaposlenosti, ekonomskega | razvoja, | demokracije in socialne | D 2006_FM 159 |
lastnega individualnega | razvoja, | vendar se s tem nič ne | D 2006_FM 165 |
Cropley, 1991). Hiter tempo | razvoja, | ki ga prinaša današnji | D 2006_FM 177 |
usposobljenosti delavcev zaradi | razvoja | tehnologije); prestrukturiranja | D 2006_FM 179 |
predstavlja poglavitno "orožje" | razvoja, | prav zato pa ne more biti | D 2006_FM 195 |
politika spreminjanja in | razvoja | visokega šolstva vidi | D 2006_FM 270 |
education, 2005). Možnosti | razvoja | in uporabe informacijske | D 2006_FM 274 |
središče in generator | razvoja | bolj ali manj celotnega | D 2006_FM 379 |
da je zgodnejše obdobje | razvoja | izobraževanja odraslih | D 2006_FM 414 |
predvideva "pospešitev | razvoja | študija na daljavo, saj | D 2006_FM 475 |
tehnološkega in znanstvenega | razvoja | ter posledica razvoja | D 2006_FM 520 |
razvoja ter posledica | razvoja | informacijske in komunikacijske | D 2006_FM 520 |
nastala kot posledica | razvoja | informacijske tehnologije | D 2006_FM 532 |
nastale kot rezultat hitrega | razvoja | znanosti, tehnologije | D 2006_FM 534 |
pričakovati hitrega kognitivnega | razvoja. | Predvsem posamezniki, ki | D 2006_FM 824 |
Princip aktivnosti in | razvoja | Princip aktivnosti je | D 2006_FM 1456 |
odiplomsko področje. Strategija | razvoja | pa se je spremenila septembra | D 2006_FM 1591 |
s pomočjo kronološkega | razvoja, | statističnimi podatki | D 2006_FM 1897 |
predvideva pospešitev | razvoja | študija na daljavo ter | D 2006_FM 1956 |
informacij je posledica hitrega | razvoja | znanosti, tehnologije | D 2006_FM 1964 |
povečuje. Tudi trend | razvoja | na področju visokega šolstva | D 2006_FM 2067 |
uspešnosti. Ključni dejavnik | razvoja | je znanje, ki ga lahko | D 2007_GZ 36 |
kadri so temeljni dejavnik | razvoja, | kakovosti in uspešnosti | D 2007_GZ 40 |
permanentnega izobraževanja in | razvoja | organizacije sta med seboj | D 2007_GZ 47 |
vsakega posameznika in | razvoja | njegove kariere, vključno | D 2007_GZ 412 |
bibliografskega servisa ter nosilca | razvoja | organizacijskih rešitev | D 2007_MA 29 |
obravnavanje vprašanj | razvoja | in delovanja nacionalnih | D 2007_MA 57 |
zajema zgodovinski pregled | razvoja | sistema COBISS, mreže | D 2007_MA 331 |
članku »Povijesni pregled | razvoja | OPAC-a«. 1. generacija | D 2007_MT 200 |
zagotavljanje optimalnega | razvoja | posameznika ne glede na | D 2008_KT 308 |
izobraževanja, ki ustreza stopnji | razvoja | in življenjski dobi posameznika | D 2008_KT 308 |
zahtevnosti, - omogočanje | razvoja | in doseganje čim višje | D 2008_KT 308 |
med pomembne dejavnike | razvoja | pismenosti (Novljan, 2006 | D 2008_KT 315 |
telesnega in duševnega | razvoja, | - otrokovo vedoželjnost | D 2009_KD 152 |
zakonitosti otrokovega | razvoja | oziroma človekovo bit | D 2009_KD 199 |
cilje in smeri otrokovega | razvoja, | v kateri se zrcali smisel | D 2009_KD 199 |
telesnega in duševnega | razvoja, | - različnim problemom | D 2009_KD 220 |
spodbujanja miselnega | razvoja | otroka, ker so knjige | D 2009_KD 396 |
trenutno sodobne usmeritve | razvoja | informacijskih sistemov | D 2009_MB 15 |
enovitega načrta prihodnjega | razvoja | svoje infrastrukture in | D 2009_MB 39 |
delo je načrt možnega | razvoja | informacijske infrastrukture | D 2009_MB 320 |
porabnike. Svetovne smernice | razvoja | informacijskih sistemov | D 2009_MB 334 |
in stopnjo jezikovnega | razvoja | predbralcev (Grginič 2006 | D 2009_PM 220 |
konkurence in hitrega | razvoja. | Ključna dejavnika pri konkurenč | D 2009_PS 365 |
potrebno upoštevati smernice | razvoja | stroke v svetu in zahteve | D 2009_PS 418 |
družbenega in gospodarskega | razvoja, | ki so imela velik vpliv | D 2009_PS 434 |
pospeševanje sodobnega | razvoja | visokošolskega knjižničarstva | D 2009_PS 439 |
ki pojasnjujejo potek | razvoja | bralnih sposobnosti v | D 2009_SS 76 |
letih. S preučevanjem | razvoja | bralnih sposobnosti so | D 2009_SS 79 |
drugo, torej o možnostih | razvoja | iz začetnih oblik branja | D 2009_SS 195 |
sistemizacije bralnega | razvoja. | Tako niso zajete edinstvene | D 2009_SS 214 |
procesov, ki pripeljejo do | razvoja, | ne upoštevajo bralčeve | D 2009_SS 216 |
različnih stopnjah bralnega | razvoja. | Mnogi dijaki sploh ne berejo | D 2009_SS 218 |
otrokovega psihološkega | razvoja | po Piagetu, ki loči senzomotorno | D 2009_SS 232 |
. S stališča bralnega | razvoja | je pomembno, da se otrok | D 2009_SS 234 |
literarnozgodovinkega | razvoja. | Po literarnoteoretičnem | D 2009_SS 381 |
še ogromno tehnološkega | razvoja. | Izumiti je bilo namreč | D 2010_PL 193 |
zaslonov v času digitalnega | razvoja | računalnikov in elektronike | D 2010_PL 197 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |