Korpus bibliotekarstva
Ortega y Gasset npr.). | Sam | izraz "bibliometrija" | DD 1998_JP 105 |
na, kar je zanimivo, en | sam | članek.Odmevi so jasno | DD 1998_JP 150 |
svoje znanosti, ki jo | sam | komajda pozna in z njo | DD 1998_JP 436 |
nepravilna pa tudi tekst | sam | je predstavljen v spremenjeni | DD 1998_JP 480 |
Tako jo je tudi opisal | sam | Garfield, pred več kot | DD 1998_JP 778 |
da jih naredil že avtor | sam, | kar je najpogosteje ali | DD 1998_JP 837 |
motivi, ki so vezani na | sam | potek raziskovalnega dela | DD 1998_JP 1235 |
število citatov, tudi | sam | tip članka.Pregledni članek | DD 1998_JP 1471 |
stroke, kot jih definira | sam | Indeks citiranja (SCI | DD 1998_JP 1754 |
svojih objavah, tudi ni | sam | po sebi enoznačen proces | DD 1998_JP 2452 |
področje enako novo, kot | sam | Internet. Leta 1991 je | DD 1998_JP 2533 |
Internet. Leta 1991 je en | sam | človek spremenil celoten | DD 1998_JP 2534 |
nastajajo na WWW in je seveda | sam | aplikacija SGML standarda | DD 1998_JP 2555 |
v slovenskem prospektu | sam | poslovenil ime, piše namreč | DD 2000_DF 48 |
seje bilo težko odločiti, | sam | ni nikoli uporabljal slovenske | DD 2000_DF 49 |
naj abecednik, ki gaje | sam | sestavil, preproste molitvenike | DD 2000_DF 575 |
v to bavarsko mesto je | sam | večkrat jezdil.V Ljubljani | DD 2000_DF 711 |
je vodil Janez Krstnik | sam, | po tem času pa je zanjo | DD 2000_DF 1069 |
Kleinmavr, kije imel tudi | sam | v Ljubljani veliko knjigarno | DD 2000_DF 1682 |
gibanje vključen tudi | sam, | ali pa je bil vsaj njegov | DD 2000_DF 2364 |
je na temo poliamidov | sam | ali s sodelavci objavil | DD 2005_KM 272 |
predhodne članke in pozneje | sam | postane predmet navajanja | DD 2005_KM 290 |
Nosilec informacije | sam | po sebi ni več merilo | DD 2005_KM 362 |
(assignees) je lahko | sam | raziskovalec, najpogosteje | DD 2005_KM 488 |
analize citiranja ima | sam | ali skupaj s svojimi diplomanti | DD 2005_KM 656 |
analize citiranja ima | sam | ali skupaj s svojimi diplomanti | DD 2005_KM 665 |
njihovem mnenju je že | sam | obstoj teh skupin z visoko | DD 2005_KM 966 |
ki jih je motilo, da je | sam | raziskovalec analize socitiranja | DD 2005_KM 981 |
da je lahko uporabnik | sam | izbral začetno točko za | DD 2005_KM 1010 |
skupin. Raziskovalec | sam | izbere končno število | DD 2005_KM 1576 |
pomagamo, da to odkrije | sam. | " Galileo Galilei 1 | DD 2007_VP 10 |
do informacijskih virov | sam | po sebi eden izmed velikih | DD 2007_VP 228 |
osredotočenost na en | sam | cilj ali problem, zelo | DD 2007_VP 670 |
enako terminologijo, kot | sam | vmesnik), - glede dizajna | DD 2007_VP 1011 |
stil osredotočenost na en | sam | cilj ali potrebo, povezano | DD 2007_VP 1219 |
motivacija in usmerjenost v en | sam | cilj, ignoriranje problemov | DD 2007_VP 1219 |
ki jih je bil izbral | sam | (npr. članki določenega | DD 2007_VP 1552 |
sistem GeaBios, ker pa je | sam | po sebi preveč kompleksen | D 2004_KA 17 |
uporabnikovih želja, lahko program | sam | popravi 7, ali pa poskrbi | D 2004_KA 185 |
zastavljena in integrirana v | sam | sistem pa je lahko dobra | D 2004_KA 205 |
Satisfaction - QUIS), ki ga je | sam | razvil, nato pa dopolnjeval | D 2004_KA 483 |
želimo posebej vrednotiti. | Sam | vprašalnik se deli na | D 2004_KA 486 |
knjižnica, oz. je lahko tudi | sam | element, ki pripomore | D 2004_VD 213 |
delojemalec bolj zanašati na | sam | opis delovnih nalog kot | D 2004_VD 555 |
rešitve problemov. Bolj kot | sam | delovni proces jih zanimajo | D 2004_VD 1058 |
uporabnik med policami lahko | sam | izbiral želeno knjižnično | D 2005_KM 180 |
zadovoljitve) samostojen; | sam | si gradivo ogleda, izbere | D 2005_KM 181 |
preizkusil knjigomat tudi | sam, | kakor pa uporabnik, ki | D 2005_KM 228 |
številko), ki si jo je | sam | predhodno izbral in katero | D 2005_KM 310 |
da ju opravi uporabnik | sam | in za to ne potrebuje | D 2005_KM 657 |
andragoška literatura. Pojem | sam | je bil dolgo časa razumljen | D 2006_FM 56 |
vseživljenjsko učenje povzdignilo v | sam | vrh nacionalnih politik | D 2006_FM 151 |
vsebin; o vsak se lahko uči | sam | in uči tudi druge; o razvija | D 2006_FM 209 |
in zato pristojnejši za | sam | izbor in potek študija | D 2006_FM 781 |
Posameznik se lahko | sam | odloča glede področja | D 2006_FM 1242 |
knjižnici je zaposlen en | sam | knjižničar, ki opravlja | D 2006_FM 1571 |
znanstvenih krogov povzpel v | sam | vrh nacionalnih politik | D 2006_FM 1940 |
obrazce in navodila za | sam | postopek pridobitve diplome | D 2006_PP 92 |
potencialni bralec možnost, da | sam | poišče prevzete misli | D 2006_PP 268 |
in možnosti, ki jih ima | sam | ali ki mu jih nudi njegova | D 2007_GZ 97 |
bibliotekarsko izobrazbo. | Sam | način iskanja je pravzaprav | D 2007_MT 205 |
Hamlet« na primer vrne en | sam | zadetek, ki pa vključuje | D 2007_MT 281 |
jo raziskovalec opravi | sam | in sestoji iz sistematične | D 2007_MT 309 |
celoti izvede raziskovalec | sam. | 5.1 POTEK IN VZOREC Proces | D 2007_MT 311 |
knjižni predlogi v en | sam | zadetek, prevode in glasbeno | D 2007_MT 413 |
naloži na svoj računalnik. | Sam | prenos datoteke pa ne | D 2007_MT 585 |
vsebine, ki jih prispeva | sam | Amazon in ne uporabniki | D 2007_MT 657 |
dejstev ne upošteva, ostaja | sam | na obrobju skupnosti. | D 2008_KT 35 |
enota oglasa. Kot tak že | sam | izkazuje sporočanjski | D 2008_KT 915 |
odslikanih dinamičnih linij. | Sam | logotip je ploskev, dvodimenzionalna | D 2008_KT 944 |
ki je otrok ne zmore | sam. | Potrebuje pomoč odraslega | D 2009_KD 268 |
sposobnostih postopoma tudi | sam | dejavno vključuje. Življenje | D 2009_KD 285 |
ker otrok lahko izbira | sam | (raznolika ponudba in | D 2009_KD 396 |
ter včasih že tudi kaj | sam | prebere. Ponudba splošnoizobra | D 2009_KD 560 |
Intel vPro ni računalnik | sam | po sebi, niti ni enoten | D 2009_MB 128 |
se stalno uporablja en | sam | naslov IP.Takšna rešitev | D 2009_MB 203 |
močno" geslo. Program | sam | opozori, če izbrano geslo | D 2009_MB 270 |
se pretakajo podatki, | sam | po sebi pomeni dodatno | D 2009_MB 329 |
zaseda pomembno mesto | sam | prostor, predstavila sem | D 2009_PM 20 |
motivaciji za branje. Že | sam | prostor mora biti ustrezno | D 2009_PM 223 |
različnih vidikov. Ker je | sam | najpogosteje v stiku z | D 2009_PM 383 |
da posamezni predmet ni | sam | sebi namen, nastajajo | D 2009_PM 447 |
izdelki učencev, ki že | sam | prostor zelo popestrijo | D 2009_PM 527 |
ni osamljen, čeprav je | sam. | Branje zahteva čas in kdor | D 2009_SS 67 |
ta čas vzame, zna biti | sam | s seboj in mu ni dolg | D 2009_SS 68 |
razlago pojmov, ki jih | sam | ne potrebuje) ter zazna | D 2009_SS 146 |
izbirajo besedila. Avtor | sam | navaja tudi mnoge slabosti | D 2009_SS 214 |
namreč, da otrok bere že | sam. | A številni otroci imajo | D 2009_SS 240 |
besedila in kadar je sposoben | sam | tvoriti razumljiva umetnostna | D 2009_SS 301 |
model pomeni, da tudi | sam | veliko bere, bere učencem | D 2009_SS 355 |
cilje. je prilagodljiv. si | sam | postavi bralne cilje. | D 2009_SS 367 |
učencu, da izraža, kako | sam | doživlja literaturo, hkrati | D 2009_SS 908 |
določi jo prijavitelj | sam | in je lahko alfanumerična | D 2010_PL 161 |
njihovih storitev. Lahko si | sam | izposodi knjigo, si pregleda | D 2011_BK 417 |
Uporabnik je poseben, | sam | zase, ne vključuje se | D 2011_SB 74 |
lahko se delno hrani | sam. | Pri izvajanju dela potrebuje | D 2011_SB 242 |
razkrije svoje težave, če | sam | tega ne želi.V kolikor | D 2011_SB 283 |
pošiljajo, da gradivo najde | sam. | 3.1.2 Dostopnost gradiva | D 2011_SB 341 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |