Korpus bibliotekarstva

sem (1549)


literature res zelo velik,      sem      se omejil na dvoje vrst  DD 1998_JP 30
že omenjenih revij, ki      sem      jih sistematično spremljal  DD 1998_JP 32
sistematično spremljal,      sem      podatke o drugih delih  DD 1998_JP 32
šolskem letu 1996/1997      sem      prvič izvajal predmet  DD 1998_JP 57
bibliotekarstva. Ob tem      sem      pisal tudi pričujoče delo  DD 1998_JP 58
je bil viden takoj. Ko      sem      v ugledni ameriški reviji  DD 1998_JP 1938
nekdanji Jugoslaviji,      sem      takoj reagiral s pismom  DD 1998_JP 1938
reagiral s pismom, v katerem      sem      jih opozoril na nasproten  DD 1998_JP 1938
citiranja. Primeri, ki      sem      jih navedel, kažejo, da  DD 1998_JP 2363
nesmisel. V pričujočem delu      sem      na različne načine opozarjal  DD 1998_JP 2724
in kolegom, s katerimi      sem      lahko marsikatero misel  DD 1998_JP 2754
zgledom spodbujala, da      sem      besedilo uspešno zaključil  DD 1998_JP 2755
zaključni poglavji. Vesela      sem,      da se lahko na tem mestu  DD 2000_DF 33
relegi, recensui "(Prebral      sem,      popravil, pregledal, zopet  DD 2000_DF 264
slovenskega krošnjarja,      sem      se odločila zanj, čeprav  DD 2000_DF 518
kranjske dežele; ne samo da      sem      mnogo potrošil za postavitev  DD 2000_DF 1190
postavitev tiskarne, ampak      sem      tudi svojo knjigarno ob  DD 2000_DF 1190
znanje, ljubi bralec, da      sem      knjige, ki sem jih zbral  DD 2000_DF 1191
bralec, da sem knjige, ki      sem      jih zbral v tvoj prid  DD 2000_DF 1191
pratike. Koledarski tisk (     sem      prištevamo tudi pratike  DD 2000_DF 1545
doktorskega dela, za kar      sem      mu zelo hvaležna. Vsebinsko  DD 2005_KM 1757
Dr. Klementini Možina      sem      hvaležna za nasvete glede  DD 2005_KM 1761
luč sveta. Iskreno pa      sem      hvaležna tudi za celotno  DD 2007_VP 3
možna vprašanja: "Kaj      sem      naredil narobe?(Zakaj  D 2004_KA 209
naredil narobe? (Zakaj      sem      dobil to sporočilo o napaki  D 2004_KA 210
delam pravilno?" "Kje      sem      in kako lahko nadaljujem  D 2004_KA 212
Identifikacija stanja: Kje      sem      v sistemu? Večina vprašanj  D 2004_KA 458
nisem našel, tisto kar pa      sem,      je bilo rahlo... malo pomoči  D 2004_KA 632
Ponovno iskanje: reset      sem      našel šele pri nalogi  D 2004_KA 715
za računalnik. Najprej      sem      jo seznanil s cilji in  D 2004_KA 817
sistema GeaBios. Nato      sem      ji odprl vstopno stran  D 2004_KA 818
razpisanih za določen čas.      Sem      so vključena tako delovna  D 2004_VD 1362
KNJIŽNIC Spoštovani!      Sem      študentka Oddelka za bibliotekarstvo  D 2004_VD 1628
VPRAŠALNIKA Spoštovani!      Sem      študentka Oddelka za bibliotekarstvo  D 2004_VD 1636
Ljubljani. Pred tednom dni      sem      vam poslala anketo, s  D 2004_VD 1637
strani od trenutka, ko      sem      ji predstavila idejo o  D 2005_KM 15
vsakih nekaj let oz. danes      sem      v knjižnici prvič. Pregledni  D 2005_KM 530
Namen druge trditve "Ko      sem      uporabljal/a knjigomat  D 2005_KM 566
značilnostim odraslih, na kar      sem      želela v diplomski nalogi  D 2006_FM 2
"netradicionalnih" ur      sem      ocenila kako so visokošolske  D 2006_FM 4
odrasle študente. Ugotovila      sem,      da kar 50 odstotkov visokošolskih  D 2006_FM 5
znanja. Spoznanja te naloge      sem      na koncu uporabila za  D 2006_FM 8
izobraževanju. V ta namen      sem      preverjala, koliko se  D 2006_FM 23
pomočjo pregleda literature      sem      poskušala pokazati, da  D 2006_FM 25
nas kot v svetu. Nato      sem      s pomočjo teorije o izobraževanju  D 2006_FM 26
knjižnicah. Poleg tega      sem      poskušala pokazati, da  D 2006_FM 27
potrebam odraslih, pa      sem      poskušala potrditi s posrednimi  D 2006_FM 28
odraslih. V drugem poglavju      sem      opredelila koncepta vseživljenjskega  D 2006_FM 30
netradicionalnim študentom, kar      sem      opisala v naslednjem poglavju  D 2006_FM 30
študentov pri nas in v Evropi,      sem      v četrtem poglavju prikazala  D 2006_FM 31
narašča. Peto poglavje      sem      posvetila opredelitvi  D 2006_FM 32
opismenjevanju. V nadaljevanju      sem      opredelila informacijsko  D 2006_FM 33
opismenjevanju študentov, pa      sem      utemeljila tudi s pomočjo  D 2006_FM 34
študentih. V šestem poglavju      sem      opisala značilnosti učenja  D 2006_FM 35
učenja otrok. Še posebej      sem      poudarila posebnosti odraslih  D 2006_FM 36
rmacijskem opismenjevanju. Tako      sem      utemeljila potrebo po  D 2006_FM 37
tujini. V sedmem poglavju      sem      preverjala, koliko se  D 2006_FM 38
značilnostim odraslih, ki      sem      jih opisala v prejšnjem  D 2006_FM 38
prejšnjem poglavju. To      sem      ugotavljala s pomočjo  D 2006_FM 39
študenti. Poleg tega      sem      opisala primere nekaterih  D 2006_FM 40
V predzadnjem poglavju      sem      strnila priporočila za  D 2006_FM 41
V zadnjem poglavju      sem      se osredotočila na knjižnico  D 2006_FM 42
uporabljena. Pripravila      sem      predlog programa informacijskega  D 2006_FM 43
niso mogli izobraževati.      Sem      sodijo seveda tudi odrasli  D 2006_FM 246
pri nas in v Evropi, pa      sem      kot odrasle opredelila  D 2006_FM 352
urada Republike Slovenije      sem      od študijskega leta 1977  D 2006_FM 443
število odraslih. Upoštevala      sem      vse študente, ki so stari  D 2006_FM 444
glej graf 4). Študente      sem      po starosti razdelila  D 2006_FM 451
Slovenije, 1978-2004 (podatke      sem      črpala iz publikacij Ložar  D 2006_FM 459
Slovenije, 1978-2004 (podatke      sem      črpala iz publikacij Ložar  D 2006_FM 467
v visokem šolstvu, ki      sem      jih natančneje opisala  D 2006_FM 515
elitne v množično, ki      sem      jih opisala v prejšnjem  D 2006_FM 518
povezavi z izobraževanjem, ki      sem      ga zasledila. Odrasle  D 2006_FM 1101
oblike izobraževanja.      Sem      sodijo študijski krožki  D 2006_FM 1105
opismenjevanja odraslim študentom,      sem      preverjala s pomočjo posrednih  D 2006_FM 1130
visokošolskih knjižnic na spletu      sem      našla podatek o času poslovanja  D 2006_FM 1168
službenih obveznosti)      sem      preverila, koliko knjižnic  D 2006_FM 1169
knjižnic prilagojeno odraslim      sem      ugotavljala tako, da sem  D 2006_FM 1170
sem ugotavljala tako, da      sem      upoštevala vse ure odprtosti  D 2006_FM 1170
knjižnice, od katerih      sem      si jih nekaj ogledala  D 2006_FM 1211
učne izkušnje. Ogledala      sem      si tri prostodostopne  D 2006_FM 1275
Naslednji e-program, ki      sem      si ga ogledala je InfoSkills  D 2006_FM 1286
posebnosti učenja odraslih, ki      sem      jih opisala v prejšnjem  D 2006_FM 1356
Večino napotkov za to fazo      sem      že opisala pri programiranju  D 2006_FM 1425
avtodiagnozo potreb itn., ki      sem      jih natančneje opisala  D 2006_FM 1451
informacijskim opismenjevanjem Kot      sem      že omenila, v knjižnici  D 2006_FM 1612
primanjkuje. Na kratko      sem      opisala predlog poteka  D 2006_FM 1631
skupina odrasli študentje,      sem      najprej preverila koliko  D 2006_FM 1649
študirati, zelo težko zbrati,      sem      odrasle tudi zdaj opredelila  D 2006_FM 1650
starosti. Pregledala      sem,      koliko študentov v starosti  D 2006_FM 1651
izobraževalno-vzgojnega procesa      Sem      spada izbira in priprava  D 2006_FM 1851
sploh ne zavedajo. Zato      sem      preverila, koliko ur na  D 2006_FM 2030
vsako leto zbira NUK,      sem      ugotovila, da kar polovica  D 2006_FM 2032
ustanovah. V nadaljevanju      sem      preverila, kako imajo  D 2006_FM 2039
visokošolskih knjižnic, ki      sem      jih preverila, ne posluje  D 2006_FM 2040
prilagojen odraslim. Na koncu      sem      preverila še, ali so knjižničarji  D 2006_FM 2044
odraslimi študenti. Ugotovila      sem,      da zakonodaja s področja  D 2006_FM 2045
opismenjevanja. V ta namen      sem      v nalogi pripravila program  D 2006_FM 2060

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA