Korpus bibliotekarstva
literature res zelo velik, | sem | se omejil na dvoje vrst | DD 1998_JP 30 |
že omenjenih revij, ki | sem | jih sistematično spremljal | DD 1998_JP 32 |
sistematično spremljal, | sem | podatke o drugih delih | DD 1998_JP 32 |
šolskem letu 1996/1997 | sem | prvič izvajal predmet | DD 1998_JP 57 |
bibliotekarstva. Ob tem | sem | pisal tudi pričujoče delo | DD 1998_JP 58 |
je bil viden takoj. Ko | sem | v ugledni ameriški reviji | DD 1998_JP 1938 |
nekdanji Jugoslaviji, | sem | takoj reagiral s pismom | DD 1998_JP 1938 |
reagiral s pismom, v katerem | sem | jih opozoril na nasproten | DD 1998_JP 1938 |
citiranja. Primeri, ki | sem | jih navedel, kažejo, da | DD 1998_JP 2363 |
nesmisel. V pričujočem delu | sem | na različne načine opozarjal | DD 1998_JP 2724 |
in kolegom, s katerimi | sem | lahko marsikatero misel | DD 1998_JP 2754 |
zgledom spodbujala, da | sem | besedilo uspešno zaključil | DD 1998_JP 2755 |
zaključni poglavji. Vesela | sem, | da se lahko na tem mestu | DD 2000_DF 33 |
relegi, recensui "(Prebral | sem, | popravil, pregledal, zopet | DD 2000_DF 264 |
slovenskega krošnjarja, | sem | se odločila zanj, čeprav | DD 2000_DF 518 |
kranjske dežele; ne samo da | sem | mnogo potrošil za postavitev | DD 2000_DF 1190 |
postavitev tiskarne, ampak | sem | tudi svojo knjigarno ob | DD 2000_DF 1190 |
znanje, ljubi bralec, da | sem | knjige, ki sem jih zbral | DD 2000_DF 1191 |
bralec, da sem knjige, ki | sem | jih zbral v tvoj prid | DD 2000_DF 1191 |
pratike. Koledarski tisk ( | sem | prištevamo tudi pratike | DD 2000_DF 1545 |
doktorskega dela, za kar | sem | mu zelo hvaležna. Vsebinsko | DD 2005_KM 1757 |
Dr. Klementini Možina | sem | hvaležna za nasvete glede | DD 2005_KM 1761 |
luč sveta. Iskreno pa | sem | hvaležna tudi za celotno | DD 2007_VP 3 |
možna vprašanja: "Kaj | sem | naredil narobe?(Zakaj | D 2004_KA 209 |
naredil narobe? (Zakaj | sem | dobil to sporočilo o napaki | D 2004_KA 210 |
delam pravilno?" "Kje | sem | in kako lahko nadaljujem | D 2004_KA 212 |
Identifikacija stanja: Kje | sem | v sistemu? Večina vprašanj | D 2004_KA 458 |
nisem našel, tisto kar pa | sem, | je bilo rahlo... malo pomoči | D 2004_KA 632 |
Ponovno iskanje: reset | sem | našel šele pri nalogi | D 2004_KA 715 |
za računalnik. Najprej | sem | jo seznanil s cilji in | D 2004_KA 817 |
sistema GeaBios. Nato | sem | ji odprl vstopno stran | D 2004_KA 818 |
razpisanih za določen čas. | Sem | so vključena tako delovna | D 2004_VD 1362 |
KNJIŽNIC Spoštovani! | Sem | študentka Oddelka za bibliotekarstvo | D 2004_VD 1628 |
VPRAŠALNIKA Spoštovani! | Sem | študentka Oddelka za bibliotekarstvo | D 2004_VD 1636 |
Ljubljani. Pred tednom dni | sem | vam poslala anketo, s | D 2004_VD 1637 |
strani od trenutka, ko | sem | ji predstavila idejo o | D 2005_KM 15 |
vsakih nekaj let oz. danes | sem | v knjižnici prvič. Pregledni | D 2005_KM 530 |
Namen druge trditve "Ko | sem | uporabljal/a knjigomat | D 2005_KM 566 |
značilnostim odraslih, na kar | sem | želela v diplomski nalogi | D 2006_FM 2 |
"netradicionalnih" ur | sem | ocenila kako so visokošolske | D 2006_FM 4 |
odrasle študente. Ugotovila | sem, | da kar 50 odstotkov visokošolskih | D 2006_FM 5 |
znanja. Spoznanja te naloge | sem | na koncu uporabila za | D 2006_FM 8 |
izobraževanju. V ta namen | sem | preverjala, koliko se | D 2006_FM 23 |
pomočjo pregleda literature | sem | poskušala pokazati, da | D 2006_FM 25 |
nas kot v svetu. Nato | sem | s pomočjo teorije o izobraževanju | D 2006_FM 26 |
knjižnicah. Poleg tega | sem | poskušala pokazati, da | D 2006_FM 27 |
potrebam odraslih, pa | sem | poskušala potrditi s posrednimi | D 2006_FM 28 |
odraslih. V drugem poglavju | sem | opredelila koncepta vseživljenjskega | D 2006_FM 30 |
netradicionalnim študentom, kar | sem | opisala v naslednjem poglavju | D 2006_FM 30 |
študentov pri nas in v Evropi, | sem | v četrtem poglavju prikazala | D 2006_FM 31 |
narašča. Peto poglavje | sem | posvetila opredelitvi | D 2006_FM 32 |
opismenjevanju. V nadaljevanju | sem | opredelila informacijsko | D 2006_FM 33 |
opismenjevanju študentov, pa | sem | utemeljila tudi s pomočjo | D 2006_FM 34 |
študentih. V šestem poglavju | sem | opisala značilnosti učenja | D 2006_FM 35 |
učenja otrok. Še posebej | sem | poudarila posebnosti odraslih | D 2006_FM 36 |
rmacijskem opismenjevanju. Tako | sem | utemeljila potrebo po | D 2006_FM 37 |
tujini. V sedmem poglavju | sem | preverjala, koliko se | D 2006_FM 38 |
značilnostim odraslih, ki | sem | jih opisala v prejšnjem | D 2006_FM 38 |
prejšnjem poglavju. To | sem | ugotavljala s pomočjo | D 2006_FM 39 |
študenti. Poleg tega | sem | opisala primere nekaterih | D 2006_FM 40 |
V predzadnjem poglavju | sem | strnila priporočila za | D 2006_FM 41 |
V zadnjem poglavju | sem | se osredotočila na knjižnico | D 2006_FM 42 |
uporabljena. Pripravila | sem | predlog programa informacijskega | D 2006_FM 43 |
niso mogli izobraževati. | Sem | sodijo seveda tudi odrasli | D 2006_FM 246 |
pri nas in v Evropi, pa | sem | kot odrasle opredelila | D 2006_FM 352 |
urada Republike Slovenije | sem | od študijskega leta 1977 | D 2006_FM 443 |
število odraslih. Upoštevala | sem | vse študente, ki so stari | D 2006_FM 444 |
glej graf 4). Študente | sem | po starosti razdelila | D 2006_FM 451 |
Slovenije, 1978-2004 (podatke | sem | črpala iz publikacij Ložar | D 2006_FM 459 |
Slovenije, 1978-2004 (podatke | sem | črpala iz publikacij Ložar | D 2006_FM 467 |
v visokem šolstvu, ki | sem | jih natančneje opisala | D 2006_FM 515 |
elitne v množično, ki | sem | jih opisala v prejšnjem | D 2006_FM 518 |
povezavi z izobraževanjem, ki | sem | ga zasledila. Odrasle | D 2006_FM 1101 |
oblike izobraževanja. | Sem | sodijo študijski krožki | D 2006_FM 1105 |
opismenjevanja odraslim študentom, | sem | preverjala s pomočjo posrednih | D 2006_FM 1130 |
visokošolskih knjižnic na spletu | sem | našla podatek o času poslovanja | D 2006_FM 1168 |
službenih obveznosti) | sem | preverila, koliko knjižnic | D 2006_FM 1169 |
knjižnic prilagojeno odraslim | sem | ugotavljala tako, da sem | D 2006_FM 1170 |
sem ugotavljala tako, da | sem | upoštevala vse ure odprtosti | D 2006_FM 1170 |
knjižnice, od katerih | sem | si jih nekaj ogledala | D 2006_FM 1211 |
učne izkušnje. Ogledala | sem | si tri prostodostopne | D 2006_FM 1275 |
Naslednji e-program, ki | sem | si ga ogledala je InfoSkills | D 2006_FM 1286 |
posebnosti učenja odraslih, ki | sem | jih opisala v prejšnjem | D 2006_FM 1356 |
Večino napotkov za to fazo | sem | že opisala pri programiranju | D 2006_FM 1425 |
avtodiagnozo potreb itn., ki | sem | jih natančneje opisala | D 2006_FM 1451 |
informacijskim opismenjevanjem Kot | sem | že omenila, v knjižnici | D 2006_FM 1612 |
primanjkuje. Na kratko | sem | opisala predlog poteka | D 2006_FM 1631 |
skupina odrasli študentje, | sem | najprej preverila koliko | D 2006_FM 1649 |
študirati, zelo težko zbrati, | sem | odrasle tudi zdaj opredelila | D 2006_FM 1650 |
starosti. Pregledala | sem, | koliko študentov v starosti | D 2006_FM 1651 |
izobraževalno-vzgojnega procesa | Sem | spada izbira in priprava | D 2006_FM 1851 |
sploh ne zavedajo. Zato | sem | preverila, koliko ur na | D 2006_FM 2030 |
vsako leto zbira NUK, | sem | ugotovila, da kar polovica | D 2006_FM 2032 |
ustanovah. V nadaljevanju | sem | preverila, kako imajo | D 2006_FM 2039 |
visokošolskih knjižnic, ki | sem | jih preverila, ne posluje | D 2006_FM 2040 |
prilagojen odraslim. Na koncu | sem | preverila še, ali so knjižničarji | D 2006_FM 2044 |
odraslimi študenti. Ugotovila | sem, | da zakonodaja s področja | D 2006_FM 2045 |
opismenjevanja. V ta namen | sem | v nalogi pripravila program | D 2006_FM 2060 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |