Korpus bibliotekarstva
področjih razširjamo znanje | skozi | sodelovanje.Z objavami | DD 1998_JP 402 |
citirajo Ortego y Gasseta | skozi | njuno interpretacijo. | DD 1998_JP 474 |
relativne stabilnosti | skozi | leta, ocenimo odmevnost | DD 1998_JP 747 |
opazijo oz. za njih zvedo | skozi | osebne stike in reference | DD 1998_JP 1034 |
bolj detaljno to iskanje, | skozi | citirano literaturo.Indeks | DD 1998_JP 1037 |
tudi iskanje dokumentov | skozi | citiranost le-teh. Relativno | DD 1998_JP 1038 |
pristranskost" izražena tudi | skozi | ocene recenzentov, ki | DD 1998_JP 1575 |
raziskovalnih skupinah | skozi | daljše obdobje a, bi bila | DD 1998_JP 1612 |
razprava Anteja Gabra | Skozi | stoletja za našim novinarstvom | DD 2000_DF 71 |
poslanstvo krošnjarjev, ki so | skozi | stoletja širili pisano | DD 2000_DF 578 |
večkrat ponujal iste naslove | skozi | celo leto. 21.2. | DD 2000_DF 1900 |
paradigme, ki se izražajo | skozi | besede, izraze, dokumente | DD 2005_KM 522 |
odmevnosti slovenske znanosti | skozi | čas, in se izvaja pod | DD 2005_KM 657 |
odmevnosti slovenske znanosti | skozi | čas, in se izvaja pod | DD 2005_KM 666 |
zasledovanje razvoja specialnosti | skozi | čas v primeru longitudinalne | DD 2005_KM 998 |
tudi socialne povezave. | Skozi | celotno doktorsko delo | DD 2005_KM 1690 |
spodbude in naklonjenost | skozi | ves ta čas. "Človeka | DD 2007_VP 8 |
jih uporabniki zaznavajo | skozi | uporabniški vmesnik (ne | DD 2007_VP 124 |
uporabnikom se odvija | skozi | dialog v obliki vnosov | DD 2007_VP 214 |
ki se najbolje učijo | skozi | aktivnost), teoretike | DD 2007_VP 536 |
uporabniki doživljajo | skozi | uporabniški vmesnik, mora | DD 2007_VP 892 |
celotnega spektra funkcij ker | skozi | integracijo vseh funkcij | DD 2007_VP 896 |
postopka mehanično oziroma | skozi | memoriranje.Namesto tega | DD 2007_VP 1712 |
Science Direct, realizirane | skozi | njegov vmesnik, je bila | DD 2007_VP 2130 |
ustrezen ukaz, ter ga vodijo | skozi | proces poizvedovanja v | D 2004_KA 412 |
poznano. Ni nujno iti | skozi | pretekle izkušnje, vendar | D 2004_VD 878 |
izpraševalec, ki strmi | skozi | okno in občasno zeha, | D 2004_VD 957 |
zagotavljanju objektivnosti | skozi | celoten postopek na koncu | D 2004_VD 972 |
vpeljati novih kriterijev. | Skozi | proces selekcije je potrebno | D 2004_VD 999 |
je last knjižnice, ga | skozi | reže potegne v poseben | D 2005_KM 423 |
lahko transponder prebere | skozi | nekovinske materiale | D 2005_KM 440 |
in njihovo spreminjanje | skozi | čas, ter vpliv teh sprememb | D 2006_FM 54 |
izobraževanje in učenje | skozi | vse življenje.Koncept | D 2006_FM 65 |
nenehnega samoizobraževanja | skozi | celotno življenje, ki | D 2006_FM 87 |
kompetenc pridobljenih | skozi | formalno ali neformalno | D 2006_FM 92 |
tekmovalnosti in zaposljivosti | skozi | vse življenje, temveč | D 2006_FM 155 |
učenja, ki se uresničuje | skozi | koncept vseživljenjskega | D 2006_FM 165 |
kako se njihov delež | skozi | leta spreminja.Na podlagi | D 2006_FM 440 |
relevantne informacije | skozi | ogromno količino objavljenega | D 2006_FM 564 |
spretnosti je naraščala | skozi | čas: V 70-ih letih 20 | D 2006_FM 640 |
zavod in se ohranjajo | skozi | vsa leta študija kot tudi | D 2006_FM 714 |
informacijskega opismenjevanja in | skozi | te programe ozavestili | D 2006_FM 1623 |
interpretacije informacij | skozi | razpravo z drugimi posamezniki | D 2006_FM 1738 |
najprimernejša diskusija, saj lahko | skozi | pogovor usmerjamo udeležence | D 2006_FM 1811 |
lahko ugotovim, da sem jih | skozi | nalogo v glavnem potrdila | D 2006_FM 2065 |
izbrane pisave držimo | skozi | vse delo. | D 2006_PP 1029 |
se je v resnici gradilo | skozi | vsa štiri leta študija | D 2007_MT 13 |
vsako zamisel, ki se je | skozi | desetletja pojavila pri | D 2007_MT 57 |
piše, da je knjižnica | skozi | zgodovino predstavljala | D 2007_MT 176 |
ljudi, ki gradi skupnost | skozi | participacijo, pri čimer | D 2007_MT 182 |
skupinah fasetne navigacije, | skozi | brskanje pa ga vodi lokator | D 2007_MT 278 |
informacijskega problema | skozi | informacijski proces, | D 2008_KT 75 |
je potrebno usposobiti | skozi | formalne in neformalne | D 2008_KT 75 |
naloga, zato jo je treba | skozi | vzgojno - izobraževalni | D 2008_KT 103 |
informacijskega problema | skozi | informacijski proces, | D 2008_KT 113 |
je potrebno usposobiti | skozi | formalne in neformalne | D 2008_KT 113 |
ki smo jih pridobili | skozi | informacijski proces, | D 2008_KT 127 |
Raziskava Učenje učencev | skozi | šolske knjižnice Ohia | D 2008_KT 143 |
z učenčevim napredkom | skozi | šolanje, statistično značilno | D 2008_KT 151 |
vame in mi bili v oporo | skozi | celoten študij in mi kakorkoli | D 2009_KD 14 |
doživetij, ki se odražajo tudi | skozi | sociološke vidike.Predšolskega | D 2009_KD 48 |
oblikujejo. Otrok si | skozi | življenje, na podlagi | D 2009_KD 257 |
starši razporejajo obiske | skozi | leto popolnoma drugače | D 2009_KD 387 |
program čarovnik vodi | skozi | vse potrebne postopke | D 2009_MB 231 |
Dolinar v knjigi Knjižnice | skozi | stoletja pojmuje knjižnico | D 2009_PM 52 |
knjižnice se je ne samo | skozi | stoletja, ampak tudi v | D 2009_PM 221 |
(2004: 41?44) razvije | skozi | metodični sistem šolske | D 2009_SS 171 |
aktivnosti, ki se manifestirajo | skozi | branje, pisanje, poslušanje | D 2009_SS 281 |
okolica doživlja in tako | skozi | branje spoznava, kako | D 2009_SS 666 |
debato o teh dveh romanih, | skozi | katero bi tako spoznali | D 2009_SS 899 |
da signali ne potujejo | skozi | kovine in zelo močno elektromagnetno | D 2011_BK 89 |
lastnosti: signali potujejo | skozi | nekovinske materiale | D 2011_BK 148 |
kot "potovanje" knjige | skozi | knjižnico (na Sliki 6 | D 2011_BK 149 |
uporabnik vstopi v knjižnico | skozi | senzorska vrata.Vhodna | D 2011_BK 150 |
uporabnik te knjige odnese | skozi | senzorska vrata pri izhodu | D 2011_BK 158 |
izposojenimi knjigami | skozi | senzorska vrata, se alarm | D 2011_BK 163 |
vmesnika, ki uporabnika vodi | skozi | postopek.Na koncu je možen | D 2011_BK 189 |
MHz in lahko prehajajo | skozi | nekovinske materiale, | D 2011_BK 280 |
invalidnost obravnavana | skozi | socialni model invalidnosti | D 2011_SB 54 |
ali na nivoju storitev | skozi | prepoznavanje dobrih praks | D 2011_SB 679 |
potrebami. Rezultati Učenje | skozi | konkretne izkušnje in | D 2011_SB 856 |
točke, ki so nas vodile | skozi | intervju, ter tako omogočili | D 2011_SB 960 |
bibliotekarji večinoma srečajo | skozi | delo, največ znanja bi | D 2011_SB 1110 |
s to tematiko srečajo | skozi | seminarje, pa še to ne | D 2011_SB 1112 |
potrebami še vedno gledajo | skozi | medicinski model.Potrebno | D 2011_SB 1415 |
dejavnosti ali zgodovini | skozi | čitalnike in, končno, | KN 2008_12_PM 20 |
vrsta majhnih lukenj, | skozi | katere se na površino | KN 2009_4_5_JD 86 |
identiteto vlagalca, nato pa | skozi | definicijo procesa uvoza | KN 2011_5_KM 52 |
nadaljnjega razvoja in | skozi | zgodovino srečamo celo | KN 2011_6_PM 19 |
na njihove posebnosti. | Skozi | okna delovnih prostorov | K 1957_4_SM 146 |
sodobna, kijih preučuje | skozi | prizmo sebi lastnega metodološkega | K 1997_1_HJ 37 |
obdobju 16. stoletja, se je | skozi | posamezna obdobja zgodovine | K 1997_1_NS 3 |
zaprta in niti izolirana. | Skozi | vsa leta se vlaga, temperatura | K 1997_1_PM1 57 |
zpostavljeni direktnemu soncu. | Skozi | okenske odprtine na fasadi | K 1997_1_PM1 78 |
Sanacija naj bi potekala | skozi | daljše obdobje, odvisno | K 1997_1_PM1 132 |
delovne prakse gledam | skozi | oči študentke bibliotekarstva | K 1997_2_3_FS 13 |
knjižnice ne pozna drugače kot | skozi | oči uporabnika.Največkrat | K 1997_2_3_FS 36 |
Knjižnico poznajo le | skozi | oči uporabnika.O knjižničarstv | K 1997_2_3_FS 150 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |