Korpus bibliotekarstva
. za relativno majhno | skupino | znanstvenikov, kar je | DD 1998_JP 404 |
lahko torej raziskovalno | skupino | z določenega znanstvenega | DD 1998_JP 1732 |
je že legenda: skupaj s | skupino | študentov so osnovni program | DD 1998_JP 2542 |
recenzente oz. ekspertno | skupino, | ki ocenjuje to raziskovalno | DD 1998_JP 2762 |
srednjem veku, smo v tretjo | skupino | uvrstili dominikance, | DD 2000_DF 373 |
juristov, prve označujejo kot | skupino | Usus Modernus, drugi pa | DD 2000_DF 1456 |
šole ([ . . .]). Drugo | skupino | so predstavljale bralke | DD 2000_DF 2016 |
Omenimo naj še tretjo | skupino | ljudi, ki jim je bila | DD 2000_DF 2473 |
paradigem, kar spremeni neko | skupino | v stroko ali vsaj v disciplino | DD 2005_KM 41 |
let pred Carothersovo | skupino | so se s sintezo poliamidov | DD 2005_KM 178 |
raziskovalnem laboratoriju s | skupino | vrhunskih strokovnjakov | DD 2005_KM 206 |
To analizo prištevamo v | skupino | informetrijskih analiz | DD 2005_KM 508 |
je dokument uvrščen v | skupino | (cluster), če je vsaj | DD 2005_KM 861 |
vedno razvrščen samo v eno | skupino | oziroma umeščen na eno | DD 2005_KM 872 |
citirajočih člankov Za vsako | skupino | socitiranih dokumentov | DD 2005_KM 890 |
bili reprezentativni za | skupino | avtorjev s tega področja | DD 2005_KM 988 |
avtorjev definirala kot | skupino | tehnik za zbiranje podatkov | DD 2005_KM 1054 |
polimerov" in drugo večjo | skupino | "Termoplastični polimeri | DD 2005_KM 1592 |
sestavljata prvo večjo | skupino | "Mešanice polimerov": | DD 2005_KM 1597 |
dendograma je razvidno, da | skupino | sestavljata dve skupini | DD 2005_KM 1598 |
strukturi polipropilena. | Skupino | zaključi Paul, ki se ukvarja | DD 2005_KM 1608 |
sestavljajo drugo večjo | skupino | "Termoplastični polimeri | DD 2005_KM 1610 |
da so bili združeni v | skupino | že v prvem koraku (Arimoto | DD 2005_KM 1611 |
nekaj korakov združile v | skupino, | katere točke so na diagramu | DD 2005_KM 1617 |
struktura) združili v | skupino, | ki na diagramu tesno meji | DD 2005_KM 1621 |
diagramu tesno meji na | skupino | "Poliamid 6, poliamid | DD 2005_KM 1621 |
smeri dimenzije 2 preide v | skupino, | za katero so značilne | DD 2005_KM 1631 |
Razvrščeni so bili v določeno | skupino, | njihov položaj na diagramu | DD 2005_KM 1638 |
da je mogoče za vsako | skupino | posebej organizirati ustrezne | DD 2007_VP 399 |
vključujejo več kot eno | skupino | kognitivnih dejavnikov | DD 2007_VP 555 |
mogoče označiti določeno | skupino | besed kot frazo. Pregledali | DD 2007_VP 990 |
uporabniško prijaznost. V to | skupino | smo združili naslednje | DD 2007_VP 1017 |
pomeni, da smo za ciljno | skupino | ljubljanskih podiplomskih | DD 2007_VP 1056 |
tehnoloških ved. Za to | skupino | so bile od individualnih | DD 2007_VP 1743 |
dimenzij spada v drugo | skupino | stilov mišljenja.Celostni | DD 2007_VP 2096 |
Science Direct, sodijo v | skupino, | za katero so značilne | DD 2007_VP 2381 |
posamezna funkcija za določeno | skupino | uporabnikov pomembna. | DD 2007_VP 2742 |
dobro definiramo homogeno | skupino | uporabnikov, je ta cilj | D 2004_KA 166 |
kadar imamo zelo homogeno | skupino | uporabnikov.Elemente te | D 2004_KA 232 |
bodo zajeti v vzorčno | skupino. | Za določitev velikosti | D 2004_KA 335 |
analizirali. Za drugo | skupino | je uporabila metodo časovnega | D 2004_KA 356 |
svojo raziskavo za vzorčno | skupino | vključili 30 ljudi in | D 2004_KA 359 |
uporabnost pa je uvrstila v | skupino | 'Splošni kazalci enostavnosti | D 2004_KA 478 |
Zajemal je dve skupini: prvo | skupino | je predstavljalo deset | D 2004_KA 513 |
informacijsko tehnologijo, drugo | skupino | posamezniki v starosti | D 2004_KA 513 |
naleteli na zelo heterogeno | skupino | posameznikov, bi bilo | D 2004_KA 757 |
njihovo navezanost na | skupino, | organizacijo, pripravljenost | D 2004_VD 97 |
primerjavi s prvo študijsko | skupino. | 19 Merila morajo biti | D 2004_VD 376 |
najprej definirati ciljno | skupino | oglasa.Tej primerno je | D 2004_VD 625 |
postopku upoštevamo le tisto | skupino, | v kateri so kandidati | D 2004_VD 716 |
je potrebo sestaviti | skupino | izpraševalcev, določiti | D 2004_VD 845 |
knjižnice". Zato bi lahko v to | skupino | odgovorov uvrstili tudi | D 2004_VD 1170 |
delavcev sodi v starostno | skupino | med 35 in 44 dopolnjenim | D 2004_VD 1233 |
knjižnic sodi v starostno | skupino | od 40 do 44 let, na drugem | D 2004_VD 1238 |
odgovor lahko uvrstili v | skupino | "prisoten" oz. "delno | D 2004_VD 1261 |
odgovora lahko uvrstili v | skupino | "nekaj let vnaprej".Tretja | D 2004_VD 1297 |
zaposlenih sodi v starostno | skupino | med 30 in 34 letom starosti | D 2004_VD 1493 |
knjižnici, sodijo v tretjo | skupino. | Pomembna komponenta uvajanja | D 2005_KM 352 |
soočajo z vse bolj raznoliko | skupino | študentov.Nekoč elitne | D 2006_FM 279 |
institucije z razmeroma homogeno | skupino | študentov so postale danes | D 2006_FM 280 |
bi težko uvrstili v to | skupino | (ibid.). Tradicionalne | D 2006_FM 329 |
najti v literaturi za to | skupino | študentov številne izraze | D 2006_FM 336 |
prav jasno, kdo je v to | skupino | sodil (Mihevc, 1995b, | D 2006_FM 417 |
usposabljanje izvajalo za eno | skupino | uporabnikov vsa štiri | D 2006_FM 1134 |
natančno določili ciljno | skupino, | lahko začnemo s pripravo | D 2006_FM 1365 |
postavljanju ciljev. Za vsako | skupino | uporabnikov moramo ugotoviti | D 2006_FM 1384 |
natančneje opredeliti ciljno | skupino, | ki ji bo program namenjen | D 2006_FM 1640 |
natančno opredelimo ciljno | skupino, | in sicer ni dovolj, da | D 2006_FM 1641 |
odstotkov) spada v starostno | skupino | od 25 do 29 let, sledi | D 2006_FM 1655 |
študentov spada v starostno | skupino | od 25 do 29 let, medtem | D 2006_FM 1658 |
odraslih bomo izbrali ciljno | skupino, | in sicer bodo to vsi dodiplomski | D 2006_FM 1659 |
med njimi ne sodi v to | skupino. | V vsakem primeru je to | D 2006_FM 1660 |
Določili smo ciljno | skupino, | zdaj pa lahko začnemo | D 2006_FM 1663 |
Identificira namen in ciljno | skupino | potencialnih virov (npr | D 2006_FM 1687 |
priliko, da dela z manjšo | skupino | študentov, tiste stvari | D 2006_FM 1855 |
informacijskega opismenjevanja za to | skupino | študentov. Odrasli so | D 2006_FM 1982 |
zgradbe navodil za vsako | skupino | posebej. | D 2006_PP 825 |
V to | skupino | sodijo navodila M12S, | D 2006_PP 921 |
Poleg omenjenih treh v to | skupino | sodijo še L28S, L29S, | D 2006_PP 925 |
V drugo | skupino | uvrščam navodila, ki predvsem | D 2006_PP 927 |
uvrstila ne v prvo ne v drugo | skupino. | D 2006_PP 929 | |
poklicnega dela; v drugo | skupino | bi uvrstili motive, ki | D 2007_GZ 112 |
družbenem življenju; v tretjo | skupino | pa naj bi spadali motivi | D 2007_GZ 112 |
posameznika, družbeno | skupino, | ali družbo kot celoto | D 2007_GZ 139 |
različnih področij poveže v | skupino | oziroma tim.Tako organizirana | D 2007_GZ 193 |
avtorjem in sekundarno | skupino, | ki prispeva komentarje | D 2007_MT 126 |
namreč predstavlja tudi | skupino | ljudi, ki gradi skupnost | D 2007_MT 182 |
želen jezik in starostno | skupino | ter se naročijo na obvestila | D 2007_MT 475 |
oizvedovanje. 10. Novosti V to | skupino | uvrščamo vse informacije | D 2008_KT 509 |
svojo družino kot družbeno | skupino | in kot institucijo družbe | D 2009_KD 83 |
kot temeljno družbeno | skupino | in tudi za posameznika | D 2009_KD 110 |
leto obiščejo knjižnico s | skupino | otrok? * Zakaj se odločijo | D 2009_KD 323 |
postavljamo posebej, ampak pod | skupino | M.Na stopnji P in M so | D 2009_PM 321 |
ki je splošen izraz za | skupino | vodstvenih pristopov znotraj | D 2009_PS 193 |
dekodiranja simbolov V prvo | skupino | sodijo definicije, ki | D 2009_SS 97 |
bralnega procesa Drugo | skupino | predstavljajo definicije | D 2009_SS 99 |
in razumevanja Tretjo | skupino | definicij tvori skupina | D 2009_SS 101 |
večstopenjski proces Četrto | skupino | predstavljajo definicije | D 2009_SS 105 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |