Korpus bibliotekarstva

specialne (551)


šolske ali visokošolske in      specialne      knjižnice), svoje uporabnike  DD 1998_JP 62
informiranja in komuniciranja (     specialne      in univerzne knjižnice  DD 1998_JP 1587
knjižničarstva, pedagogike in      specialne      pedagogike (defektologije  DD 1998_JP 2023
konkretne uporabnike neke      specialne      ali univerzitetne knjižnice  DD 1998_JP 2413
Knjižnice, predvsem      specialne      in univerzne (visokošolske  DD 1998_JP 2591
principia), druge pa so bolj      specialne      ([ .. .]).   DD 2000_DF 1250
bibliofil in zbiralec      specialne      literature, je lahko marsikaj  DD 2000_DF 2497
Šolske, visokošolske in      specialne      knjižnice povečini niso  D 2004_VD 198
posamezne tipe knjižnic. 3.2.1      Specialne      knjižnice Merila in standardi  D 2004_VD 316
usposobljenih delavcev      specialne      knjižnice mora biti dovolj  D 2004_VD 317
strukture uporabnikov.      Specialne      knjižnice, ki izvajajo  D 2004_VD 319
knjižnični delavec. Za      specialne      knjižnice z manj kot 5  D 2004_VD 321
opozarja, da se sodobne      specialne      knjižnice razvijajo v  D 2004_VD 323
ni navedeno, da bi bile      specialne      knjižnice upravičene do  D 2004_VD 324
opozarjajo mnogi avtorji. 3.3.1      Specialne      knjižnice Češnovarjeva  D 2004_VD 399
1998) ugotavlja, da imajo      specialne      knjižnice premalo kadrov  D 2004_VD 399
ižničarske pomoči. Standardi za      specialne      knjižnice predvidevajo  D 2004_VD 401
23, kar pomeni, da so      specialne      knjižnice priporočila  D 2004_VD 405
knjižnice poteka delo. 4.2.3.1      Specialne      knjižnice Strokovni delavec  D 2004_VD 598
knjižnice Strokovni delavec      specialne      knjižnice mora po Pravilniku  D 2004_VD 598
storitev. Glede na to, da so      specialne      knjižnice navadno manjše  D 2004_VD 601
delavcev le pri Sekciji za      specialne      knjižnice (http://www  D 2004_VD 687
nove strani Sekcije za      specialne      knjižnice, vendar ta trenutno  D 2004_VD 691
planirajo predvsem šolske,      specialne      in visokošolske knjižnice  D 2004_VD 1294
Ministrstvo za šolstvo in šport,      specialne      knjižnice pa so navajale  D 2004_VD 1299
je to izvedljivo, ter      specialne      knjižnice (53,3% oz. 8  D 2004_VD 1306
z njim srečujejo tudi      specialne      in visokošolske knjižnice  D 2004_VD 1310
oz. 5 od 10), medtem ko      specialne      knjižnice kot najbolj  D 2004_VD 1318
ostalo enako (šolske in      specialne      knjižnice).Ena od šolskih  D 2004_VD 1327
šolske, visokošolske in      specialne      knjižnice potrebovale  D 2004_VD 1349
diplomiranega bibliotekarja.      Specialne      knjižnice so želele zaposliti  D 2004_VD 1368
oglašuje. Splošne in      specialne      knjižnice prosta delovna  D 2004_VD 1384
poznavanje literature.      Specialne      knjižnice med kandidate  D 2004_VD 1422
značilnosti šolske in      specialne      knjižnice ne omenjajo  D 2004_VD 1469
ustreznih prijav so prejele      specialne      knjižnice.Kljub majhnemu  D 2004_VD 1546
Vseživljenjsko izobraževanje in      specialne      knjižnice.Specialne knjižnice  D 2006_FM 1121
specialne knjižnice.      Specialne      knjižnice bi morale spodbujati  D 2006_FM 1122
andragogiko, didaktiko in      specialne      didaktike posameznih strok  D 2006_FM 1193
splošne, visokošolske,      specialne,      šolske) po kriteriju skupno  D 2007_MA 57
iskalniki Povezave na      specialne      študentske in otroške  D 2008_KT 705
Izvleček: Visokošolske in      specialne      knjižnice se danes srečujejo  D 2009_PS 0
posvetovanja sekcije za      specialne      knjižnice in sekcije visokošolske  D 2009_PS 58
merilih in standardih za      specialne      knjižnice je zapisano  D 2009_PS 308
obstoj le-teh. Zato je za      specialne      knjižnice zelo pomembno  D 2009_PS 317
storitev, ki jih ponujajo      specialne      knjižnice, vrednost pa  D 2009_PS 319
obravnavam visokošolske in      specialne      knjižnice, zato je bilo  D 2009_PS 329
katerem knjižnica deluje.      Specialne      knjižnice delujejo v ožjem  D 2009_PS 399
POMEN ZBDS IN SEKCIJ ZA      SPECIALNE      IN VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE  D 2009_PS 425
stroke. Tudi sekciji za      specialne      in visokošolske knjižnice  D 2009_PS 427
okviru ZBDS. Sekcija za      specialne      knjižnice si prizadeva  D 2009_PS 428
Nada Češnovar (2002), se      specialne      knjižnice po svojih nalogah  D 2009_PS 429
našega življenja in dela.      Specialne      knjižnice so znotraj matičnih  D 2009_PS 431
javnosti nevidno. Sekcija za      specialne      knjižnice je ob pomoči  D 2009_PS 434
vzpostavljanju partnerstev, ker      specialne      knjižnice delujejo v globalnem  D 2009_PS 436
skupna aktivnost sekcij za      specialne      in visokošolske knjižnice  D 2009_PS 437
2009) Tudi Sekcija za      specialne      knjižnice prireja strokovna  D 2009_PS 440
posvetovanja sta Sekcija za      specialne      knjižnice in Sekcija za  D 2009_PS 441
visokošolske in Sekcije za      specialne      knjižnice z naslovom Kakovost  D 2009_PS 444
posvetovanju Sekcije za      specialne      knjižnice in Sekcije za  D 2009_PS 458
posvetovanju Sekcije za      specialne      knjižnice in Sekcije za  D 2009_PS 460
posvetovanju, ne pa na primer vse      specialne      in visokošolske.Večji  D 2009_PS 469
spraševali po vrsti knjižnice,      specialne      pa še dodatno, na katerem  D 2009_PS 474
in 19 (slabih 53 %) kot      specialne.     Specialne knjižnice so  D 2009_PS 474
slabih 53 %) kot specialne.      Specialne      knjižnice so delovale  D 2009_PS 475
visokošolske in Sekcije za      specialne      knjižnice "Kakovost v  D 2009_PS 538
posvetovanje Sekcije za      specialne      knjižnice in Sekcije za  D 2009_PS 541
posvetovanja Sekcije za      specialne      knjižnice in Sekcije za  D 2009_PS 562
posvetovanja Sekcije za      specialne      knjižnice in Sekcije za  D 2009_PS 593
visokošolske in Sekcije za      specialne      knjižnice: "Kakovost v  D 2009_PS 620
visokošolske, šolske,      specialne      in splošne. Splošna  D 2011_BK 25
pojem segregacije (primer:      specialne      knjižnice za določene  D 2011_SB 76
okviru študijskih programov      specialne      in rehabilitacijske pedagogike  D 2011_SB 646
, splošne, šolske in      specialne      knjižnice, s posebnimi  D 2011_SB 654
posvetovanje Sekcije za      specialne      knjižnice in Sekcije za  KN 2010_11_KI 1
torej visokošolske in      specialne      knjižničarje, zato je  KN 2010_11_KI 33
materiala v razne tekoče      specialne      bibliografije, ki jih  K 1957_1_PM 20
nesamostojne knjižnice (     specialne)      pa lahko uporabljajo posredno  K 1997_1_SM 170
Splošnoizobraževalne knjižnice /      Specialne      knjižnice / Visokošolske  K 1997_2_3_FS 64
šolske, visokošolske,      specialne      knjižnice in narodno knjižnico  K 1997_2_3_GV_CN 53
Zato so te, predvsem      specialne      knjižnice prve, ki se  K 1997_2_3_JP 89
manj. Izjema so nekatere      specialne      knjižnice, kjer se bolje  K 1997_2_3_JP 129
sodelovanje v ZBDS, Sekciji za      specialne      knjižnice), kot na mednarodni  K 1997_2_3_MV_LSA 17
zlasti za visokošolske in      specialne      knjižnice bi bila zanimiva  K 1997_2_3_PL 61
sekcije redno organizirajo      specialne      konference in izdajajo  K 1997_2_3_ZS 16
knjižnice, šolske knjižnice,      specialne      knjižnice in javne knjižnice  K 1997_4_AM 141
knjižnice ter 1984 za      specialne      knjižnice.Tak način zbiranja  K 1997_4_AM 151
knjižnice ter 3. del:      Specialne      knjižnice. Vprašalniki  K 1997_4_AM 155
podatkov za šolske in      specialne      knjižnice ne zbirajo)  K 1997_4_AM 156
113) navaja, da morajo      specialne      knjižnice, ne glede na  K 1997_4_AM 209
analiziranju podatkov za      specialne      knjižnice.Statistično  K 1997_4_AM 265
bodo lahko opravljali      specialne      svetovalne naloge s svojega  K 1998_1_NS 184
dobrin dobro dopolnujejo      specialne      knjižnice muzejev, galerij  K 1998_1_NS 189
strokovnimi standardi za      specialne      knjižnice, stanje pa se  K 1998_1_NS 194
sistemu. Sredi piramide so      specialne      knjižnice za kulturo in  K 1998_1_NS 204
knjižnice, - sekcijo za      specialne      knjižnice, - sekcijo za  K 1998_1_ZBDS 61
Ljubljana Povzetek Slovenske      specialne      knjižnice so pomemben  K 1998_2_3_CN 0
Uvod Temeljni namen vsake      specialne      knjižnice je, da posreduje  K 1998_2_3_CN 8
določene karakteristike      specialne      knjižnice, oziroma definiramo  K 1998_2_3_CN 12

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA