Korpus bibliotekarstva

specialnih (629)


srečujejo knjižničarji v      specialnih      in univerznih knjižnicah  DD 1998_JP 1019
informacij za uporabnike      specialnih      in univerznih knjižnic  DD 1998_JP 1049
serijskih publikacij v      specialnih,      raziskovalnih in visokošolskih  DD 1998_JP 2373
serijskih publikacij v      specialnih      in visokošolskih knjižnicah  DD 1998_JP 2378
je na mestu, saj so v      specialnih      knjižnicah (ne glede kje  DD 1998_JP 2383
zbirke revij v večjih      specialnih      in univerzitetnih knjižnicah  DD 1998_JP 2462
rezultatov analize citiranja v      specialnih      in raziskovalnih knjižnicah  DD 1998_JP 2480
nacionalnih, akademskih in      specialnih      knjižnic, toda ni nujno  DD 1998_JP 2511
del, nekaj pa je prav      specialnih      (npr. o alkimiji -[ .  DD 2000_DF 1252
vodje splošnih, šolskih,      specialnih      in visokošolskih knjižnic  D 2004_VD 61
organizacijo in delovanje      specialnih      knjižnic (2000) predvidevajo  D 2004_VD 316
pravilnik število zaposlenih v      specialnih      knjižnicah veže na količino  D 2004_VD 320
000 enot gradiva 28,8%      specialnih      knjižnic, med 5.000 in  D 2004_VD 322
in 10.000 enot pa 17,6%      specialnih      knjižnic 8.Ambrožičeva  D 2004_VD 322
organizacijo in delovanje      specialnih      knjižnic, 2000). Število  D 2004_VD 401
knjižnic, 2000). Število      specialnih      knjižnic niha in s tem  D 2004_VD 402
1 kaže gibanje števila      specialnih      knjižnic ter njihovih  D 2004_VD 403
knjižničnih delavcev v      specialnih      knjižnicah niha, narašča  D 2004_VD 404
Zaradi nihanja števila      specialnih      knjižnic je težko predvideti  D 2004_VD 406
organizacijo in delovanje      specialnih      knjižnic, 2000): - ugotavljati  D 2004_VD 600
splošnih, visokošolskih in      specialnih      knjižnicah.Na splošno  D 2004_VD 1106
vključili 120 knjižnic: 30      specialnih,      30 splošnih, 30 šolskih  D 2004_VD 1140
vzorčenjem smo zajeli 24%      specialnih,      50% splošnih, 5,1% šolskih  D 2004_VD 1142
splošnih, 14 šolskih, 15      specialnih      in 10 visokošolskih knjižnic  D 2004_VD 1154
zaposluje po 9 šolskih in      specialnih      knjižnic, ki so izpolnile  D 2004_VD 1182
na kar kaže tudi primer      specialnih      knjižnic, kjer je, po  D 2004_VD 1189
izobrazbo 40% (8 od 20), v      specialnih      knjižnicah je takih delavcev  D 2004_VD 1192
knjižnicah 45% (9 od 20), v      specialnih      76,4% (21 od 27,5) in  D 2004_VD 1197
knjižničarji šolskih in      specialnih      knjižnic opazimo večjo  D 2004_VD 1207
socialni delavce. V      specialnih      knjižnicah, ki so izpolnile  D 2004_VD 1210
šolskih, 66,7% (10 od 15)      specialnih      in 70% (7 od 10) visokošolskih  D 2004_VD 1222
81,4% (48 od 59). V      specialnih      knjižnicah je zaposlenih  D 2004_VD 1227
ter v dveh šolskih in      specialnih      knjižnicah. Odstotki predstavl  D 2004_VD 1229
starosti. Zaposleni v      specialnih      knjižnicah se v enakem  D 2004_VD 1239
prisoten v treh (oz. 20%)      specialnih      knjižnicah, medtem ko  D 2004_VD 1262
lahko opazimo tudi pri      specialnih      in visokošolskih knjižnicah  D 2004_VD 1282
izvajajo v 53,3% (8 od 15)      specialnih      knjižnic, pri katerih  D 2004_VD 1283
načrtuje 20% (3 od 15)      specialnih      knjižnic; v eni izmed  D 2004_VD 1285
6,7% oz. 1 od 15 vseh      specialnih      knjižnic), ter v dveh  D 2004_VD 1286
managementa ni (13,3% vseh      specialnih      knjižnic).Visokošolske  D 2004_VD 1286
načrtovanje splošnih in      specialnih      knjižnic.V primeru "drugo  D 2004_VD 1302
nekaterih manjših šolskih,      specialnih      in visokošolskih knjižnicah  D 2004_VD 1309
pričakovanjih, v šolskih in      specialnih      knjižnicah, ki imajo nižje  D 2004_VD 1322
5 oseb, pa je v eni od      specialnih      knjižnic v obdobju zadnjih  D 2004_VD 1324
enako, pa 53,3% (8 od 15)      specialnih      knjižnic predvidevajo  D 2004_VD 1333
zapolnjena v 20% (3 od 15)      specialnih      knjižnic, preostale knjižnice  D 2004_VD 1334
drugo organizacijo. V      specialnih      knjižnicah se bo, po predvidevanju  D 2004_VD 1347
šolskih (8 od 14), 53,3%      specialnih      (8 od 15) in 20% visokošolskih  D 2004_VD 1353
financer v 2 šolskih, 3      specialnih      in 2 visokošolskih knjižnicah  D 2004_VD 1354
splošnih, 4 šolskih, 3      specialnih      in 6 visokošolskih knjižnicah  D 2004_VD 1358
značaja. Od preostalih dveh      specialnih      knjižnic, ki sta se odločili  D 2004_VD 1383
64,3% oz. 9 od 14) in      specialnih      (66,7% oz. 10 od 15) knjižnicah  D 2004_VD 1389
splošnih, 46,7% (7 od 15)      specialnih      in 50% (5 od 10) visokošolskih  D 2004_VD 1400
visokošolskih (40 % oz 4 od 10) in      specialnih      knjižnic (33,3% oz. 5  D 2004_VD 1408
uporabljano orodje je, razen pri      specialnih      knjižnicah, opazovanje  D 2004_VD 1435
uporabljajo, je ena od      specialnih      knjižnic pod "drugo" navedla  D 2004_VD 1437
predvsem pri zaposlovanju v      specialnih      in visokošolskih knjižnicah  D 2004_VD 1444
vpliva pozitivno predvsem v      specialnih      (46,7% oz. 7 od 53) knjižnicah  D 2004_VD 1446
v splošnih, šolskih in      specialnih      knjižnicah.Obvezna pa  D 2004_VD 1451
knjižnic (predvsem v šolskih,      specialnih      in visokošolskih).Stalno  D 2004_VD 1464
med podatki opazimo pri      specialnih      knjižnicah.Tri (20%) od  D 2004_VD 1483
izobraževanju zaposlenih v      specialnih      knjižnicah, saj to poteka  D 2004_VD 1485
v splošnih, šolskih in      specialnih      knjižnicah giblje med  D 2004_VD 1492
bolniška odsotnost, pri      specialnih      pa je najpogostejši razlog  D 2004_VD 1520
visokošolskih, univerzitetnih,      specialnih      in narodni knjižnici.  D 2005_KM 41
nacionalni, univerzitetnih in      specialnih      knjižnicah že uporabljali  D 2005_KM 90
institucij visokega šolstva,      specialnih      knjižnic, korporacij in  D 2006_FM 590
stalnem izobraževanju      specialnih      knjižničarjev v družbi  D 2006_FM 1109
učenje (ibid.). O vlogi      specialnih      knjižnic pri spodbujanju  D 2006_FM 1121
usposobljenost za evalvacijo      specialnih      in visokošolskih knjižnic  D 2009_PS 0
ali možnost uporabe v      specialnih      in visokošolskih knjižnicah  D 2009_PS 6
posvetovanje Kakovost v      specialnih      in visokošolskih knjižnicah  D 2009_PS 9
danes pa se, predvsem v      specialnih      knjižnicah, meri dostop  D 2009_PS 113
KAKOVOST VISOKOŠOLSKIH IN      SPECIALNIH      KNJIŽNIC 2.4.1 Kakovost  D 2009_PS 257
2008) 2.4.2 Kakovost      specialnih      knjižnic V dokumentu,  D 2009_PS 308
organizacijo in delovanje      specialnih      knjižnic (2000).Gre za  D 2009_PS 320
ocenjevanju ekonomske vrednosti      specialnih      knjižnic.Anketa za to  D 2009_PS 331
kakovosti v visokošolskih in      specialnih      knjižnicah v Sloveniji  D 2009_PS 337
prisotni knjižničarji iz 38      specialnih      in 30 visokošolskih knjižnic  D 2009_PS 386
univerzitetne knjižnice (UKM) in 4      specialnih      knjižnic. 3 AKTUALNOST  D 2009_PS 387
ponudniki. Če govorimo o      specialnih      knjižnicah, gre velikokrat  D 2009_PS 405
kakovosti v visokošolskih in      specialnih      knjižnicah je bilo prisotnih  D 2009_PS 424
knjižnicah je bilo prisotnih 38      specialnih      in 30 visokošolskih knjižnic  D 2009_PS 424
Slovenije. (ZBDS, 2008) Vseh      specialnih      knjižnic po podatkih Zveze  D 2009_PS 424
večina najpomembnejših      specialnih      in visokošolskih knjižnic  D 2009_PS 424
trendov, ki usmerjajo razvoj      specialnih      knjižnic in jih upoštevajo  D 2009_PS 428
ohranitev in razvoj vseh tipov      specialnih      knjižnic, " sodelovanje  D 2009_PS 428
stalnim naslovom: - Vloga      specialnih      knjižnic pri pospeševanju  D 2009_PS 434
velik vpliv na razvoj      specialnih      knjižnic v Sloveniji.  D 2009_PS 434
dejavnosti posameznih      specialnih      knjižnic, - tretje posvetovanje  D 2009_PS 435
posvečeno kakovosti storitev v      specialnih      knjižnicah, - teme šestega  D 2009_PS 435
njihovi uporabnosti v      specialnih      knjižnicah, - osmo posvetovanje  D 2009_PS 435
Izobraževalni menedžment v      specialnih      knjižnicah. - Deseto posvetova  D 2009_PS 435
perspektive visokošolskih in      specialnih      knjižnic leta 2005. (ZBDS  D 2009_PS 441
omenjeno že pri posvetovanjih      specialnih      knjižnic.Nato so sledila  D 2009_PS 442
jubilejno posvetovanje      specialnih      knjižnic: "Vloga specialnih  D 2009_PS 443
specialnih knjižnic: "Vloga      specialnih      in visokošolskih knjižnic  D 2009_PS 443
vloga visokošolskih in      specialnih      knjižnic, 2. skupno posvetovanje  D 2009_PS 443

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA