Korpus bibliotekarstva

splošnih (1402)


predvsem laikom. Poleg      splošnih      knjig o anatomiji, o vročičnih  DD 2000_DF 1139
področje kemije je precej      splošnih      del, nekaj pa je prav  DD 2000_DF 1252
seznamu najdemo tudi nekaj      splošnih      zgodovinskih del, medtem  DD 2000_DF 2005
Naprodaj je bilo več      splošnih      priročnikov in enciklopedij  DD 2000_DF 2161
seznamu le dve. Večje tudi      splošnih      priročnikov za razna področja  DD 2000_DF 2218
literaturi najdemo veliko      splošnih      priporočil za načrtovanje  DD 2007_VP 125
poizvedovanje velja nekaj      splošnih      pravil, ki jih povzema  DD 2007_VP 207
Shneidermanovih (1998)      splošnih      principih načrtovanja  DD 2007_VP 277
proučevanje uporabnikov      splošnih      spletnih iskalnikov (glej  DD 2007_VP 901
vsebine. Na področju      splošnih      značilnosti uporabniškega  DD 2007_VP 1667
ZNAČILNOSTMI 3.4.1 Povezave      splošnih      zaznav in preference vmesnika  DD 2007_VP 1998
bi bilo prehajanje iz      splošnih      informacij k bolj specifičnim  D 2004_KA 251
Podajata tudi nekaj      splošnih      pravil za oblikovanje  D 2004_KA 416
naključno izbrane vodje      splošnih,      šolskih, specialnih in  D 2004_VD 61
tipih knjižnic, ne le v      splošnih.     Poleg tega bi morali zaposlene  D 2004_VD 237
predvsem v šolskih in      splošnih      knjižnicah), imajo dolžnost  D 2004_VD 395
knjižničnih delavcev v      splošnih      knjižnicah povečalo, je  D 2004_VD 417
Leta 2002 je bilo v      splošnih      knjižnicah zaposlenih  D 2004_VD 418
kar pomeni, da se tudi v      splošnih      knjižnicah povečuje število  D 2004_VD 418
IFLA/UNESCO Manifest o      splošnih      knjižnicah.V: Splošne  D 2004_VD 603
. Pri zaposlovanju v      splošnih      knjižnicah je potrebno  D 2004_VD 611
angleških visokošolskih in      splošnih      knjižnic je pokazala,  D 2004_VD 906
zaposlenih v knjižnicah zaradi      splošnih      ekonomskih gibanj, problem  D 2004_VD 1081
predvsem v šolskih in      splošnih      knjižnicah, medtem ko  D 2004_VD 1106
študija radi dobili delo v      splošnih,      visokošolskih in specialnih  D 2004_VD 1106
knjižnic: 30 specialnih, 30      splošnih,      30 šolskih in 30 visokošolskih  D 2004_VD 1140
zajeli 24% specialnih, 50%      splošnih,      5,1% šolskih in 56% visokošolskih  D 2004_VD 1142
25.5.2004 izpolnilo 14      splošnih,      14 šolskih, 15 specialnih  D 2004_VD 1154
zastavljena z namenom pridobitve      splošnih      podatkov o anketirancu  D 2004_VD 1165
knjižničnih delavcev 5      splošnih      knjižnic.Ob tem moramo  D 2004_VD 1183
tem ne gre za del/enoto      splošnih      knjižnic, temveč za knjižnice  D 2004_VD 1184
odstopanj prihaja pri      splošnih      knjižnicah, kjer se podatki  D 2004_VD 1187
knjižničnih delavcev. V      splošnih      knjižnicah predstavljajo  D 2004_VD 1191
delavcev. Največ jih dela v      splošnih      knjižnicah - 15% (33,5  D 2004_VD 1194
(206,75 od 302,75). V      splošnih      knjižnicah je izučenih  D 2004_VD 1197
delavcev zaposlenih v      splošnih      knjižnicah, lahko tam  D 2004_VD 1202
izobrazbi zaposlenih. V      splošnih      knjižnicah delajo tako  D 2004_VD 1203
prisotna v 21,4% (3 od 14)      splošnih,      85,7% (12 od 14) šolskih  D 2004_VD 1222
pojasni nižji odstotek      splošnih      knjižnic z izključno ženskim  D 2004_VD 1223
Največ jih je zaposlenih v      splošnih      knjižnicah, 81,4% (48  D 2004_VD 1226
strokovnih knjižničnih delavcev      splošnih      in šolskih knjižnic sodi  D 2004_VD 1238
dveh knjižnicah. Ena od      splošnih      knjižnic v pomurski regiji  D 2004_VD 1246
prisoten v 21,4% (3 od 14)      splošnih      knjižnic.Prisoten oz.  D 2004_VD 1258
poteka v vseh anketiranih      splošnih      knjižnicah.V 85,7% (12  D 2004_VD 1273
vplivajo tudi na načrtovanje      splošnih      in specialnih knjižnic  D 2004_VD 1302
primanjkljaj zaposlenih v      splošnih      knjižnicah, saj se te  D 2004_VD 1307
ki je najpogostejši pri      splošnih      knjižnicah (57,1% oz.  D 2004_VD 1310
razmerje 6 osebam. Pri      splošnih      knjižnicah je fluktuacija  D 2004_VD 1325
skupnega povprečja. V      splošnih      knjižnicah je najbolj  D 2004_VD 1344
dodatne osebe, pa so potrebe      splošnih      knjižnic veliko večje  D 2004_VD 1349
delovni čas razpisalo 6      splošnih      knjižnic (42,9% oz. 6  D 2004_VD 1352
knjižnic (22 od 53); v 9      splošnih,      4 šolskih, 3 specialnih  D 2004_VD 1358
razpisanih pogojev so v      splošnih      (64,3% oz. 9 od 14) in  D 2004_VD 1389
mnenja 71,4% (10 od 14)      splošnih,      46,7% (7 od 15) specialnih  D 2004_VD 1400
eno leto, idr. Le ena od      splošnih      knjižnic je odgovorila  D 2004_VD 1415
30 od 53), predvsem v      splošnih,      šolskih in specialnih  D 2004_VD 1451
so zaželene predvsem v      splošnih      knjižnicah (42,9% oz.  D 2004_VD 1460
je najbolj očitno pri      splošnih      knjižnicah, kjer je oseba  D 2004_VD 1480
poteka v vseh anketiranih      splošnih      knjižnicah. 10 šolskih  D 2004_VD 1480
knjižničnih delavcev se v      splošnih,      šolskih in specialnih  D 2004_VD 1492
povečalo pa naj bi se v      splošnih      in visokošolskih knjižnicah  D 2004_VD 1526
temveč je prisotna tudi v      splošnih      knjižnicah, kjer bi za  D 2004_VD 1604
razširjena, še posebej v      splošnih      (v preteklosti imenovanih  D 2005_KM 35
vpeljali v 20 slovenskih      splošnih      knjižnic (Rugelj, 1991  D 2005_KM 109
Snudden, 2001) veriga      splošnih      knjižnic v Shropshiru  D 2005_KM 190
je še posebej pogosto v      splošnih      knjižnicah, kjer so uporabniki  D 2005_KM 230
PIN koda (vsaj v naših      splošnih      knjižnicah) ne služi svojemu  D 2005_KM 271
komunikacijske opreme za potrebe      splošnih      knjižnic, ki jih je v  D 2005_KM 291
sistema COBISS za potrebe      splošnih      knjižnic.Za namene tega  D 2005_KM 292
PROBLEMA Izkušnje slovenskih      splošnih      knjižnic, ki so naprave  D 2005_KM 477
v eni od ljubljanskih      splošnih      knjižnic, pri čemer smo  D 2005_KM 483
uvedlo še šest slovenskih      splošnih      knjižnic. Problematika  D 2005_KM 731
knjižnice od nastanka      splošnih      knjižnic vse do danes  D 2006_FM 521
imeti v mislih. Poleg      splošnih      značilnosti učenja odraslih  D 2006_FM 738
omenja v okviru povezovanja      splošnih      knjižnic z univerzo za  D 2006_FM 1102
preko interneta. Na vlogo      splošnih      knjižnic pri izobraževanju  D 2006_FM 1108
nekoliko bolj zavedajo v      splošnih      knjižnicah, in sicer predvsem  D 2006_FM 1129
nas, in ne le po najbolj      splošnih      virih, kot je značilno  D 2006_FM 1312
prišteva tako obvladovanje      splošnih      norm knjižnega jezika  D 2006_PP 496
zahteva ne le poznavanje      splošnih      norm knjižnega, pač pa  D 2006_PP 498
obravnavane tematike in      splošnih      norm knjižnega jezika  D 2006_PP 1227
Mariborska knjižnica je sistem      splošnih      knjižnic, z razčlenjeno  D 2007_GZ 183
je anketa spraševala po      splošnih      podatkih o anketirancu  D 2007_GZ 288
pomagamo s kopiranjem      splošnih      podatkov s prvega vnesenega  D 2007_MA 176
želeli izbrati kataloge      splošnih      knjižnic, saj so namenjeni  D 2007_MT 320
pregledovanju katalogov      splošnih      knjižnic smo ugotovili  D 2007_MT 320
ki pa vsi prihajajo iz      splošnih      knjižnic v Združenih državah  D 2007_MT 322
Izobraževalnem programu je poleg      splošnih      ciljev vzgoje in izobraževanja  D 2008_KT 824
in staršem, bomo poleg      splošnih      virov dodali tiste, ki  D 2008_KT 1077
času. Ključna vloga      splošnih      knjižnic se kaže tudi  D 2009_KD 151
pomembno, da je ponudba v      splošnih      knjižnicah pestra in zanimiva  D 2009_KD 212
nalogami. Pomen ponudbe v      splošnih      knjižnicah se kaže v izboru  D 2009_KD 213
privlačno. Pomen ponudbe      splošnih      knjižnic se kaže v upoštevanju  D 2009_KD 215
ponudba na knjižnih policah      splošnih      knjižnic široka, saj upošteva  D 2009_KD 217
in zanimiva ponudba v      splošnih      knjižnicah je tako za  D 2009_KD 224
o enotnem opremljanju      splošnih      knjižnic in njihovo vključitev  D 2009_MB 55
vrtcih; v srednjih šolah (     splošnih      in strokovnih gimnazijah  D 2009_PM 60
je, da se "omejujemo od      splošnih,      funkcionalnih in izobraževalnih  D 2009_PM 242

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA