Korpus bibliotekarstva
dejavnost in znanost na | splošno. | Tega se vse bolj zavedajo | DD 1998_JP 82 |
informetrics), kot bolj | splošno | področje raziskovanja | DD 1998_JP 138 |
štetje citatov je postalo | splošno | sprejeto merilo za oceno | DD 1998_JP 265 |
javno objavo disertacije. | Splošno | znana pa postane z objavo | DD 1998_JP 413 |
bibliografskih zbirk in | splošno | dostopnost le-teh.Bibliografsk | DD 1998_JP 877 |
Gre za preveč enostavno, | splošno | trditev, ki nam tudi ne | DD 1998_JP 1056 |
ali drugi obliki, ki je | splošno | dosegljiva, - so objavljena | DD 1998_JP 1243 |
potrebno tu ponavljati | splošno | znane trditve o pomembnosti | DD 1998_JP 1508 |
o Avstriji, začenja s | splošno | primerjavo števila indeksiranih | DD 1998_JP 1787 |
ali pa jim da samo neko | splošno | oceno. Razmerje med mnenji | DD 1998_JP 2385 |
da bi uporabili danes | splošno | sprejeti SGM format, so | DD 1998_JP 2632 |
poskrbela, daje dobil široko | splošno | in strokovno izobrazbo | DD 2000_DF 1860 |
njihovo delo postalo del | splošno | sprejetega znanja.Garfield | DD 2005_KM 72 |
da ga sprejema kot del | splošno | sprejetega znanja in ne | DD 2005_KM 73 |
dejstva sprejmejo kot | splošno | veljaven okvir, ne raziskujejo | DD 2005_KM 168 |
strani vrstnikov, kot sta | splošno | sprejetje teorije ali | DD 2005_KM 563 |
zelo hitro preidejo v | splošno | znanje (obliteration by | DD 2005_KM 925 |
33, tehnologije 16,67, | splošno | 11,67, fizika 5,00, inženirstvo | DD 2005_KM 1406 |
odkritja so postala del | splošno | sprejetega znanja, zato | DD 2005_KM 1426 |
strukturo polimerov na | splošno | in Stepaniak le s kristaliničnostjo | DD 2005_KM 1661 |
njihova odkritja postala del | splošno | sprejetega znanja, zato | DD 2005_KM 1729 |
UPORABNIŠKI VMESNIKI 2.1.1 | Splošno | o uporabniških vmesnikih | DD 2007_VP 69 |
informacijskih virov v | splošno | javnost (Nicholas, Dobrowolski | DD 2007_VP 432 |
online storitev in virov v | splošno | javnost, v kateri nastopajo | DD 2007_VP 441 |
kognitivnih dejavnikov. 2.3.3.1 | Splošno | o kognitivnih in učnih | DD 2007_VP 555 |
korakov in se tudi na | splošno | težje znajdejo v okolju | DD 2007_VP 593 |
uporabniškega vmesnika in | splošno | uporabniško prijaznost | DD 2007_VP 1016 |
medijev. Gre torej za | splošno | uporabno družboslovno | DD 2007_VP 1109 |
elektronskih časopisih ali | splošno | iskanje po celotni Emerald | DD 2007_VP 1572 |
celotnih besedilih ali | splošno | brskanje po celotni spletni | DD 2007_VP 1572 |
pričakovanih mestih. | Splošno | za vse sisteme velja, | DD 2007_VP 1603 |
enem primeru pomenita | splošno | iskanje/brskanje, v drugem | DD 2007_VP 1679 |
navajali vizualne razlike in | splošno | uporabnost, poleg tega | DD 2007_VP 1898 |
skoraj enako pogosto tudi | splošno | prijetnost oziroma uporabnost | DD 2007_VP 1906 |
pomembne so ocenjevali tudi | splošno | uporabnost ter vizualno | DD 2007_VP 2314 |
kontekstu in stili na | splošno, | še ni.Zato ne moremo trditi | DD 2007_VP 2349 |
uspešno delo s sistemom. Na | splošno | se je zahtevnost izbiranja | DD 2007_VP 2533 |
ZA POIZVEDOVANJE 5.2.1 | Splošno | načrtovanje vmesnikov | DD 2007_VP 2644 |
komunikacijsko tehnologijo na | splošno | bodisi s sistemi za poizvedovanje | DD 2007_VP 2721 |
informacijsko tehnologijo na | splošno. | To tudi pomeni, da nismo | DD 2007_VP 2770 |
Novljan (2002, str. 10), " | splošno | opredeljena kot sposobnost | D 2004_KA 58 |
potrebno v tem iskalniku. | Splošno | gledano je pri izbrani | D 2004_KA 70 |
pa v meniju GeaBios. | Splošno | gledano je pomoč kar razumljiva | D 2004_KA 75 |
Nekateri med njimi so že | splošno | sprejeti in tudi uporabljani | D 2004_KA 93 |
teorije dobro povezljive s | splošno | teorijo o uporabniških | D 2004_KA 145 |
zahtevnosti kakor tudi | splošno | načrtovanje izobraževanja | D 2004_KA 220 |
potrebne spremembe. Za | splošno | mnenje uporabnikov o sistemu | D 2004_KA 381 |
na tri dele in sicer: | splošno, | lastnosti aplikacije ter | D 2004_KA 502 |
da so uporabljeni samo | splošno | uveljavljeni kartografski | D 2004_KA 653 |
zato "zelo psihedeličen". | Splošno | gledano so vsi uporabniki | D 2004_KA 662 |
tekom uporabe, se pokaže | splošno | mnenje o sistemu in storitvi | D 2004_KA 695 |
v anketi ni navedla. | Splošno | gledano se je uporabnikom | D 2004_KA 702 |
poenostavitev sistema za | splošno | uporabo - širšo uporabo | D 2004_KA 713 |
izkušnje uporabnikov in | splošno | sliko o ustreznosti sistema | D 2004_KA 748 |
za to podanih črtah. | SPLOŠNO | Vaš spol? moški ženska | D 2004_KA 807 |
dobra povprečna slaba | Splošno | mnenje o sistemu Geabios | D 2004_KA 807 |
Če govorimo o ljudeh na | splošno, | je primernejši izraz človeški | D 2004_VD 99 |
javnih oblasti, ki so | splošno | dostopna na elektronskih | D 2004_VD 339 |
znanega kandidata. Na | splošno | se organizacije bolj navdušujejo | D 2004_VD 477 |
je navadno napisan na | splošno | in ne za razpisano delovno | D 2004_VD 769 |
pisna. Ta so napisana na | splošno, | da jih bo kandidat uporabil | D 2004_VD 801 |
specialnih knjižnicah. Na | splošno | je večina anketiranih | D 2004_VD 1107 |
odgovorov uvrstili tudi | splošno | in šolsko knjižnico, ki | D 2004_VD 1170 |
srednje, lahko, zelo lahko. | Splošno | mnenje anketirancev je | D 2004_VD 1394 |
komunikativnost, samostojnost, | splošno | razgledanost in željo | D 2004_VD 1424 |
govorili o izkušnjah na | splošno. | Knjižnice izbiri kandidata | D 2004_VD 1431 |
kandidat, govorili na | splošno | in ne v povezavi z delovnim | D 2004_VD 1563 |
značilnosti določali na | splošno | in ne za določeno delovno | D 2004_VD 1573 |
podatkov (Adams, 2004). Na | splošno | najbolj znane in uporabljane | D 2005_KM 135 |
vračanje gradiva). Na | splošno | ni mogoče kategorizirati | D 2005_KM 222 |
učenja. Danes je prav tako | splošno | priznano, da je vseživljenjsko | D 2006_FM 80 |
majhna v primerjavi s | splošno | brezposelnostjo, tako | D 2006_FM 220 |
Visoko šolstvo lahko na | splošno | opredelimo kot "sistem | D 2006_FM 287 |
akademskimi diplomami; - | splošno | ali "liberalno" izobraževanje | D 2006_FM 353 |
že imajo diplomo. Le | splošno | izobraževanje v obliki | D 2006_FM 356 |
izobraževanja uporabnikov so zelo | splošno | opredeljeni, saj veljajo | D 2006_FM 507 |
informacijskem raziskovanju na | splošno | v nasprotju z rezultati | D 2006_FM 690 |
drža odraslih do šole na | splošno | zelo protislovna.Po eni | D 2006_FM 796 |
Izkušnja o učenju na | splošno | v povezavi z mentalno | D 2006_FM 823 |
da se razvije nekakšno | splošno | predrazumevanje znotraj | D 2006_FM 897 |
izpeljemo iz naslednjega | splošno | priznanega pravila.Interes | D 2006_FM 948 |
v preverjanja znotraj | splošno | izobraževalnih predmetov | D 2006_FM 1351 |
opismenjevanje študentov na | splošno. | Sodobna priporočila in | D 2006_FM 1525 |
to odrasli študentje na | splošno | ampak moramo opredeliti | D 2006_FM 1641 |
učinkovito uporabiti. Takšno | splošno | opredelitev namena programa | D 2006_FM 1772 |
informacijsko opismenjevanje na | splošno, | ne moremo pričakovati | D 2006_FM 2031 |
ustreznosti navodil na | splošno. | D 2006_PP 30 | |
univerze potrebno izdati | splošno | uporabna knjižna navodila | D 2006_PP 817 |
na strokovno pisanje na | splošno, | segment B na raziskovanje | D 2006_PP 853 |
strokovnega pisanja na | splošno | pa le eden. | D 2006_PP 865 |
strokovnem pisanju na | splošno | niti o samem raziskovanju | D 2006_PP 887 |
navodila, ki predvsem na | splošno | razlagajo zgradbo naloge | D 2006_PP 927 |
Kaj je | splošno | področje njihovega dela | D 2006_PP 955 |
predpisuje, pač pa jo le | splošno | razlaga. | D 2006_PP 1247 |
pogled na svet. Ločimo | splošno | in strokovno izobraževanje | D 2007_GZ 42 |
strokovno izobraževanje. | Splošno | izobraževanje se prične | D 2007_GZ 43 |
določenega strokovnega dela. | Splošno | in strokovno izobraževanje | D 2007_GZ 46 |
težko reči, kje se neha | splošno | in kje začne strokovno | D 2007_GZ 46 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |