Korpus bibliotekarstva

splošnoizobraževalne (269)


glede na to, kje delujejo (     splošnoizobraževalne,      šolske ali visokošolske  DD 1998_JP 62
leta 1982 in Normativi za      splošnoizobraževalne      knjižnice iz leta 1987  DD 1998_JP 2095
si lahko dve področji -      splošnoizobraževalne      in šolske knjižnice.   DD 1998_JP 2106
in šolske knjižnice.      Splošnoizobraževalne      knjižnice v svetu predstavljajo  DD 1998_JP 2107
področja nanaša na javne (     splošnoizobraževalne)      knjižnice 225. V reviji  DD 1998_JP 2108
področjih knjižničarstva (     splošnoizobraževalne      in šolske knjižnice) se  DD 1998_JP 2165
Normativi in standardi za      splošnoizobraževalne      knjižnice (1987) predvidevajo  D 2004_VD 326
Normativov in standardov za      splošnoizobraževalne      knjižnice (1987).Ti na  D 2004_VD 336
imenovanih ljudske oz.      splošnoizobraževalne)      in šolskih knjižnicah  D 2005_KM 35
letih 1990 in 1991 so se      splošnoizobraževalne      knjižnice 1. in 2. skupine  D 2005_KM 122
tako urejene predvsem      splošnoizobraževalne      knjižnice in vrsta šolskih  D 2005_KM 169
1992) je v svojem članku      Splošnoizobraževalne      knjižnice in uporabniki  D 2006_FM 1124
otroka po prvih obiskih      splošnoizobraževalne      knjižnice, v koliki meri  D 2009_KD 19
načrtujejo skupne obiske      splošnoizobraževalne      knjižnice, kako pogosto  D 2009_KD 19
pri otrocih po obisku      splošnoizobraževalne      knjižnice ter v koliki  D 2009_KD 19
otroka po prvih obiskih      splošnoizobraževalne      knjižnice bodisi v spremstvu  D 2009_KD 25
predšolskega otroka zgodnji obisk      splošnoizobraževalne      knjižnice pomemben dejavnik  D 2009_KD 26
kažejo, da so redni obiski      splošnoizobraževalne      knjižnice pri otroku izboljšali  D 2009_KD 28
pri skupinskih obiskih      splošnoizobraževalne      knjižnice poleg gradiva  D 2009_KD 62
različnimi dejavnostmi, ki jih      splošnoizobraževalne      knjižnice pripravljamo  D 2009_KD 92
sami. Družinski obiski      splošnoizobraževalne      knjižnice so za predšolskega  D 2009_KD 99
otroka po prvih obiskih      splošnoizobraževalne      knjižnice in ali vzgojitelji  D 2009_KD 316
načrtujejo skupinske obiske      splošnoizobraževalne      knjižnice, kako pogosto  D 2009_KD 316
predšolskega otroka po obisku      splošnoizobraževalne      knjižnice v spremstvu  D 2009_KD 318
načrtujejo skupinske obiske      splošnoizobraževalne      knjižnice, * ugotoviti  D 2009_KD 319
vzgojitelji načrtujejo obiske      splošnoizobraževalne      knjižnice. HIPOTEZI 2  D 2009_KD 335
24 (24%) svoje obiske      splošnoizobraževalne      knjižnice redno načrtuje  D 2009_KD 378
STE SE ODLOČILI ZA OBISK      SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE      KNJIŽNICE? Razveseljujoč  D 2009_KD 393
staršev odločilo za obisk      splošnoizobraževalne      knjižnice s predšolskim  D 2009_KD 394
ocenjevanju dejavnosti      splošnoizobraževalne      knjižnice so anketirane  D 2009_KD 403
Vprašanje št. 12: REDNI OBISKI      SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE      KNJIŽNICE IN STIK S KNJIGO  D 2009_KD 419
VPLIVAJO SKUPINSKI OBISKI      SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE      KNJIŽNICE NA PREDŠOLSKEGA  D 2009_KD 428
odgovorili, da skupinski obiski      splošnoizobraževalne      knjižnice na predšolskega  D 2009_KD 430
ODLOČITEV DRUŽINE ZA OBISK      SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE      KNJIŽNICE? Čeprav je  D 2009_KD 431
odločitev družine za obisk      splošnoizobraževalne      knjižnice, saj so največkrat  D 2009_KD 433
ALI SO DRUŽINSKI OBISKI      SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE      KNJIŽNICE RUTINSKA NAVADA  D 2009_KD 438
predšolskega otroka za prvi obisk      splošnoizobraževalne      knjižnice (2 leti).Kar  D 2009_KD 443
BI SPREMENILI V PONUDBI      SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE      KNJIŽNICE? Odgovori,  D 2009_KD 452
odgovorili, da skupinski obiski      splošnoizobraževalne      knjižnice na predšolskega  D 2009_KD 473
pri odločitvi za obisk      splošnoizobraževalne      knjižnice. Skupni rezultati  D 2009_KD 476
otrok po rednih obiskih      splošnoizobraževalne      knjižnice prične kvalitetno  D 2009_KD 489
redni skupinski obiski      splošnoizobraževalne      knjižnice na predšolskega  D 2009_KD 547
ocenili, da skupinski obiski      splošnoizobraževalne      knjižnice na predšolskega  D 2009_KD 547
predšolskega otroka za prvi obisk      splošnoizobraževalne      knjižnice (2 leti).Kar  D 2009_KD 556
za otrokov prvi obisk      splošnoizobraževalne      knjižnice, saj otrok pri  D 2009_KD 560
sam prebere. Ponudba      splošnoizobraževalne      knjižnice je v današnjem  D 2009_KD 561
starost so po rednih obiskih      splošnoizobraževalne      knjižnice vidni nekateri  D 2009_KD 564
jim postane obiskovanje      splošnoizobraževalne      knjižnice pogosta dobra  D 2009_KD 566
letih 1990 in 1991 so se      splošnoizobraževalne      knjižnice, ki so v največjih  D 2011_BK 69
normativih in standardih za      splošnoizobraževalne      knjižnice, dopolnjenih  K 1997_1_NS 6
Naslonitev razvoja      splošnoizobraževalne      knjižnične mreže na osrednje  K 1997_1_NS 13
normativov in standardov za      splošnoizobraževalne      knjižnice (Normativi,  K 1997_1_NS 57
priporočili Unesco manifesta za      splošnoizobraževalne      knjižnice (Unesco, 1995  K 1997_1_NS 64
nadaljnja delitev knjižnic na      splošnoizobraževalne,      šolske, strokovne itd  K 1997_1_SR 5
Normativih in standardih za      splošnoizobraževalne      knjižnice: "...Za posebne  K 1997_2_3_BB 19
Normativi in standardi za      splošnoizobraževalne      knjižnice".Poročevalec  K 1997_2_3_BB 22
Normativi in standardi za      splošnoizobraževalne      knjižnice".Poročevalec  K 1997_2_3_BB 23
Klasifikacija - Šolske knjižnice /      Splošnoizobraževalne      knjižnice / Specialne  K 1997_2_3_FS 64
sodijo tudi osnovne šole in      splošnoizobraževalne      knjižnice, so financirani  K 1997_2_3_GV_CN 20
naslednje tipe knjižnic:      splošnoizobraževalne,      šolske, visokošolske,  K 1997_2_3_GV_CN 53
v našem okolju zlasti      splošnoizobraževalne      knjižnice, kjer učenci  K 1997_2_3_MZJ 97
kakšni povezavi je bližina      splošnoizobraževalne      knjižnice z bralnim uspehom  K 1997_2_3_NS 79
je 25 točk v šolah brez      splošnoizobraževalne      knjižnice v domačem kraju  K 1997_2_3_NS 81
samo branje. Bližina      splošnoizobraževalne      knjižnice pa daje tudi  K 1997_2_3_NS 84
stike s knjižničarjem      splošnoizobraževalne      knjižnice.Razlika v doseženem  K 1997_2_3_NS 84
nalog." Veljalo pa bi      splošnoizobraževalne      knjižnične storitve razširiti  K 1997_2_3_NS 90
posamezne spremenljivke. Za      splošnoizobraževaLne      knjižnice izdaja matična  K 1997_4_AM 264
uspešnosti, čeprav so      splošnoizobraževalne      knjižnice v svojih prizadevanjih  K 1997_4_AM 310
govorim o knjižnicah, gre za      splošnoizobraževalne      knjižnice. Poslanstvo  K 1998_1_CV 19
v šestdesetih letih v "     splošnoizobraževalne      knjižnice", pa čeprav  K 1998_1_CV 35
Lidija Klemenčič iz Ptujske      splošnoizobraževalne      knjižnice s šolskimi otroki  K 1998_1_MK 148
univerzitetna knjižnica in      splošnoizobraževalne      knjižnice na svojem območju  K 1998_1_NS 178
sekcije: - sekcijo za      splošnoizobraževalne      knjižnice, - sekcijo za  K 1998_1_ZBDS 61
zavedli tudi v Sekciji za      splošnoizobraževalne      knjižnice ter pohiteli  K 1998_2_3_DPM 165
Knjižnično gradivo 3.1      Splošnoizobraževalne      knjižnice Pravilnik o  K 1998_2_3_MI 68
Normativi in standardi za      splošnoizobraževalne      knjižnice (Poročevalec  K 1998_2_3_MI 75
knjižnice. 4. Kadri 4.1      Splošnoizobraževalne      knjižnice Pravilnik o  K 1998_2_3_MI 87
Silva Novljan, Slovenske      splošnoizobraževalne      knjižnice, Ljubljana 1997  K 1998_2_3_SL 5
op.16; Decentralizacija      Splošnoizobraževalne      knjižnice so ključni igralec  K 1998_2_3_SL 79
Nova ureditev navdaja      splošnoizobraževalne      knjižnice z mnogimi skrbmi  K 1998_2_3_SL 92
svetovanjem omejijo samo na      splošnoizobraževalne      knjižnice.Prav tako MZT  K 1998_2_3_SL 111
mednarodnim standardom za      splošnoizobraževalne      knjižnice, ureditev osnovnih  K 1998_2_3_SL 162
prostorskih pogojev za nekatere      splošnoizobraževalne      knjižnice in izenačevanje  K 1998_2_3_SL 162
149-163      SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE      KNJIŽNICE, JAVNE KNJIŽNICE  K 1998_4_KDE 0
uveljavljenega termina      splošnoizobraževalne      knjižnice uporabljati  K 1998_4_KDE 0
prenovljenih standardov za      splošnoizobraževalne      knjižnice pa je za ta  K 1998_4_KDE 1
pregled razvoja koncepta      splošnoizobraževalne      knjižnice in izrazov,  K 1998_4_KDE 4
standardov in normativov za      splošnoizobraževalne      knjižnice, so se začela  K 1998_4_KDE 6
izraza namesto starega.      Splošnoizobraževalne      knjižnice svojih funkcij  K 1998_4_KDE 10
Normativi in standardi za      splošnoizobraževalne      knjižnice niso bistveno  K 1998_4_KDE 10
Normativi in standardi za      splošnoizobraževalne      knjižnice.Poročevalec  K 1998_4_KDE 21
vsebinsko zasnovo današnje      splošnoizobraževalne      knjižnice.V slovenščino  K 1998_4_KDE 37
1970 Nova organizacija      splošnoizobraževalne      knjižnične mreže v Sloveniji  K 1998_4_KDE 56
predlog novih Standardov za      splošnoizobraževalne      knjižnice, ki je bil dan  K 1998_4_KDE 61
B. Noim organizacija      splošnoizobraževalne      knjižnične mreže v Sloveniji  K 1998_4_KDE 65
B. Nova organizacija      splošnoizobraževalne      knjižnične mreže v Sloveniji  K 1998_4_KDE 67
B. Nova organizacija      splošnoizobraževalne      knjižnične mreže v Sloveniji  K 1998_4_KDE 69
prevod IFLA standardov za      splošnoizobraževalne      knjižnice: Standardi za  K 1998_4_KDE 80

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA