Korpus bibliotekarstva
glede na to, kje delujejo ( | splošnoizobraževalne, | šolske ali visokošolske | DD 1998_JP 62 |
leta 1982 in Normativi za | splošnoizobraževalne | knjižnice iz leta 1987 | DD 1998_JP 2095 |
si lahko dve področji - | splošnoizobraževalne | in šolske knjižnice. | DD 1998_JP 2106 |
in šolske knjižnice. | Splošnoizobraževalne | knjižnice v svetu predstavljajo | DD 1998_JP 2107 |
področja nanaša na javne ( | splošnoizobraževalne) | knjižnice 225. V reviji | DD 1998_JP 2108 |
področjih knjižničarstva ( | splošnoizobraževalne | in šolske knjižnice) se | DD 1998_JP 2165 |
Normativi in standardi za | splošnoizobraževalne | knjižnice (1987) predvidevajo | D 2004_VD 326 |
Normativov in standardov za | splošnoizobraževalne | knjižnice (1987).Ti na | D 2004_VD 336 |
imenovanih ljudske oz. | splošnoizobraževalne) | in šolskih knjižnicah | D 2005_KM 35 |
letih 1990 in 1991 so se | splošnoizobraževalne | knjižnice 1. in 2. skupine | D 2005_KM 122 |
tako urejene predvsem | splošnoizobraževalne | knjižnice in vrsta šolskih | D 2005_KM 169 |
1992) je v svojem članku | Splošnoizobraževalne | knjižnice in uporabniki | D 2006_FM 1124 |
otroka po prvih obiskih | splošnoizobraževalne | knjižnice, v koliki meri | D 2009_KD 19 |
načrtujejo skupne obiske | splošnoizobraževalne | knjižnice, kako pogosto | D 2009_KD 19 |
pri otrocih po obisku | splošnoizobraževalne | knjižnice ter v koliki | D 2009_KD 19 |
otroka po prvih obiskih | splošnoizobraževalne | knjižnice bodisi v spremstvu | D 2009_KD 25 |
predšolskega otroka zgodnji obisk | splošnoizobraževalne | knjižnice pomemben dejavnik | D 2009_KD 26 |
kažejo, da so redni obiski | splošnoizobraževalne | knjižnice pri otroku izboljšali | D 2009_KD 28 |
pri skupinskih obiskih | splošnoizobraževalne | knjižnice poleg gradiva | D 2009_KD 62 |
različnimi dejavnostmi, ki jih | splošnoizobraževalne | knjižnice pripravljamo | D 2009_KD 92 |
sami. Družinski obiski | splošnoizobraževalne | knjižnice so za predšolskega | D 2009_KD 99 |
otroka po prvih obiskih | splošnoizobraževalne | knjižnice in ali vzgojitelji | D 2009_KD 316 |
načrtujejo skupinske obiske | splošnoizobraževalne | knjižnice, kako pogosto | D 2009_KD 316 |
predšolskega otroka po obisku | splošnoizobraževalne | knjižnice v spremstvu | D 2009_KD 318 |
načrtujejo skupinske obiske | splošnoizobraževalne | knjižnice, * ugotoviti | D 2009_KD 319 |
vzgojitelji načrtujejo obiske | splošnoizobraževalne | knjižnice. HIPOTEZI 2 | D 2009_KD 335 |
24 (24%) svoje obiske | splošnoizobraževalne | knjižnice redno načrtuje | D 2009_KD 378 |
STE SE ODLOČILI ZA OBISK | SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE | KNJIŽNICE? Razveseljujoč | D 2009_KD 393 |
staršev odločilo za obisk | splošnoizobraževalne | knjižnice s predšolskim | D 2009_KD 394 |
ocenjevanju dejavnosti | splošnoizobraževalne | knjižnice so anketirane | D 2009_KD 403 |
Vprašanje št. 12: REDNI OBISKI | SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE | KNJIŽNICE IN STIK S KNJIGO | D 2009_KD 419 |
VPLIVAJO SKUPINSKI OBISKI | SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE | KNJIŽNICE NA PREDŠOLSKEGA | D 2009_KD 428 |
odgovorili, da skupinski obiski | splošnoizobraževalne | knjižnice na predšolskega | D 2009_KD 430 |
ODLOČITEV DRUŽINE ZA OBISK | SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE | KNJIŽNICE? Čeprav je | D 2009_KD 431 |
odločitev družine za obisk | splošnoizobraževalne | knjižnice, saj so največkrat | D 2009_KD 433 |
ALI SO DRUŽINSKI OBISKI | SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE | KNJIŽNICE RUTINSKA NAVADA | D 2009_KD 438 |
predšolskega otroka za prvi obisk | splošnoizobraževalne | knjižnice (2 leti).Kar | D 2009_KD 443 |
BI SPREMENILI V PONUDBI | SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE | KNJIŽNICE? Odgovori, | D 2009_KD 452 |
odgovorili, da skupinski obiski | splošnoizobraževalne | knjižnice na predšolskega | D 2009_KD 473 |
pri odločitvi za obisk | splošnoizobraževalne | knjižnice. Skupni rezultati | D 2009_KD 476 |
otrok po rednih obiskih | splošnoizobraževalne | knjižnice prične kvalitetno | D 2009_KD 489 |
redni skupinski obiski | splošnoizobraževalne | knjižnice na predšolskega | D 2009_KD 547 |
ocenili, da skupinski obiski | splošnoizobraževalne | knjižnice na predšolskega | D 2009_KD 547 |
predšolskega otroka za prvi obisk | splošnoizobraževalne | knjižnice (2 leti).Kar | D 2009_KD 556 |
za otrokov prvi obisk | splošnoizobraževalne | knjižnice, saj otrok pri | D 2009_KD 560 |
sam prebere. Ponudba | splošnoizobraževalne | knjižnice je v današnjem | D 2009_KD 561 |
starost so po rednih obiskih | splošnoizobraževalne | knjižnice vidni nekateri | D 2009_KD 564 |
jim postane obiskovanje | splošnoizobraževalne | knjižnice pogosta dobra | D 2009_KD 566 |
letih 1990 in 1991 so se | splošnoizobraževalne | knjižnice, ki so v največjih | D 2011_BK 69 |
normativih in standardih za | splošnoizobraževalne | knjižnice, dopolnjenih | K 1997_1_NS 6 |
Naslonitev razvoja | splošnoizobraževalne | knjižnične mreže na osrednje | K 1997_1_NS 13 |
normativov in standardov za | splošnoizobraževalne | knjižnice (Normativi, | K 1997_1_NS 57 |
priporočili Unesco manifesta za | splošnoizobraževalne | knjižnice (Unesco, 1995 | K 1997_1_NS 64 |
nadaljnja delitev knjižnic na | splošnoizobraževalne, | šolske, strokovne itd | K 1997_1_SR 5 |
Normativih in standardih za | splošnoizobraževalne | knjižnice: "...Za posebne | K 1997_2_3_BB 19 |
Normativi in standardi za | splošnoizobraževalne | knjižnice".Poročevalec | K 1997_2_3_BB 22 |
Normativi in standardi za | splošnoizobraževalne | knjižnice".Poročevalec | K 1997_2_3_BB 23 |
Klasifikacija - Šolske knjižnice / | Splošnoizobraževalne | knjižnice / Specialne | K 1997_2_3_FS 64 |
sodijo tudi osnovne šole in | splošnoizobraževalne | knjižnice, so financirani | K 1997_2_3_GV_CN 20 |
naslednje tipe knjižnic: | splošnoizobraževalne, | šolske, visokošolske, | K 1997_2_3_GV_CN 53 |
v našem okolju zlasti | splošnoizobraževalne | knjižnice, kjer učenci | K 1997_2_3_MZJ 97 |
kakšni povezavi je bližina | splošnoizobraževalne | knjižnice z bralnim uspehom | K 1997_2_3_NS 79 |
je 25 točk v šolah brez | splošnoizobraževalne | knjižnice v domačem kraju | K 1997_2_3_NS 81 |
samo branje. Bližina | splošnoizobraževalne | knjižnice pa daje tudi | K 1997_2_3_NS 84 |
stike s knjižničarjem | splošnoizobraževalne | knjižnice.Razlika v doseženem | K 1997_2_3_NS 84 |
nalog." Veljalo pa bi | splošnoizobraževalne | knjižnične storitve razširiti | K 1997_2_3_NS 90 |
posamezne spremenljivke. Za | splošnoizobraževaLne | knjižnice izdaja matična | K 1997_4_AM 264 |
uspešnosti, čeprav so | splošnoizobraževalne | knjižnice v svojih prizadevanjih | K 1997_4_AM 310 |
govorim o knjižnicah, gre za | splošnoizobraževalne | knjižnice. Poslanstvo | K 1998_1_CV 19 |
v šestdesetih letih v " | splošnoizobraževalne | knjižnice", pa čeprav | K 1998_1_CV 35 |
Lidija Klemenčič iz Ptujske | splošnoizobraževalne | knjižnice s šolskimi otroki | K 1998_1_MK 148 |
univerzitetna knjižnica in | splošnoizobraževalne | knjižnice na svojem območju | K 1998_1_NS 178 |
sekcije: - sekcijo za | splošnoizobraževalne | knjižnice, - sekcijo za | K 1998_1_ZBDS 61 |
zavedli tudi v Sekciji za | splošnoizobraževalne | knjižnice ter pohiteli | K 1998_2_3_DPM 165 |
Knjižnično gradivo 3.1 | Splošnoizobraževalne | knjižnice Pravilnik o | K 1998_2_3_MI 68 |
Normativi in standardi za | splošnoizobraževalne | knjižnice (Poročevalec | K 1998_2_3_MI 75 |
knjižnice. 4. Kadri 4.1 | Splošnoizobraževalne | knjižnice Pravilnik o | K 1998_2_3_MI 87 |
Silva Novljan, Slovenske | splošnoizobraževalne | knjižnice, Ljubljana 1997 | K 1998_2_3_SL 5 |
op.16; Decentralizacija | Splošnoizobraževalne | knjižnice so ključni igralec | K 1998_2_3_SL 79 |
Nova ureditev navdaja | splošnoizobraževalne | knjižnice z mnogimi skrbmi | K 1998_2_3_SL 92 |
svetovanjem omejijo samo na | splošnoizobraževalne | knjižnice.Prav tako MZT | K 1998_2_3_SL 111 |
mednarodnim standardom za | splošnoizobraževalne | knjižnice, ureditev osnovnih | K 1998_2_3_SL 162 |
prostorskih pogojev za nekatere | splošnoizobraževalne | knjižnice in izenačevanje | K 1998_2_3_SL 162 |
149-163 | SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNE | KNJIŽNICE, JAVNE KNJIŽNICE | K 1998_4_KDE 0 |
uveljavljenega termina | splošnoizobraževalne | knjižnice uporabljati | K 1998_4_KDE 0 |
prenovljenih standardov za | splošnoizobraževalne | knjižnice pa je za ta | K 1998_4_KDE 1 |
pregled razvoja koncepta | splošnoizobraževalne | knjižnice in izrazov, | K 1998_4_KDE 4 |
standardov in normativov za | splošnoizobraževalne | knjižnice, so se začela | K 1998_4_KDE 6 |
izraza namesto starega. | Splošnoizobraževalne | knjižnice svojih funkcij | K 1998_4_KDE 10 |
Normativi in standardi za | splošnoizobraževalne | knjižnice niso bistveno | K 1998_4_KDE 10 |
Normativi in standardi za | splošnoizobraževalne | knjižnice.Poročevalec | K 1998_4_KDE 21 |
vsebinsko zasnovo današnje | splošnoizobraževalne | knjižnice.V slovenščino | K 1998_4_KDE 37 |
1970 Nova organizacija | splošnoizobraževalne | knjižnične mreže v Sloveniji | K 1998_4_KDE 56 |
predlog novih Standardov za | splošnoizobraževalne | knjižnice, ki je bil dan | K 1998_4_KDE 61 |
B. Noim organizacija | splošnoizobraževalne | knjižnične mreže v Sloveniji | K 1998_4_KDE 65 |
B. Nova organizacija | splošnoizobraževalne | knjižnične mreže v Sloveniji | K 1998_4_KDE 67 |
B. Nova organizacija | splošnoizobraževalne | knjižnične mreže v Sloveniji | K 1998_4_KDE 69 |
prevod IFLA standardov za | splošnoizobraževalne | knjižnice: Standardi za | K 1998_4_KDE 80 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |