Korpus bibliotekarstva

splošnoizobraževalni (67)


predmete prvih letnikov), -      splošnoizobraževalni      model (informacijska pismenost  D 2006_FM 1351
PREDŠOLSKEGA OTROKA V      SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNI      KNJIŽNICI Darja Kolar  D 2009_KD 0
predšolskega otroka v      splošnoizobraževalni      knjižnici pod mentorstvom  D 2009_KD 16
predšolskega otroka v      splošnoizobraževalni      knjižnici predstavlja  D 2009_KD 19
obiski vrtca in družine v      splošnoizobraževalni      knjižnici, vrste družin  D 2009_KD 22
2.1 Vrtec na obisku v      splošnoizobraževalni      knjižnici Vrtec na obisku  D 2009_KD 58
knjižnici Vrtec na obisku v      splošnoizobraževalni      knjižnici je oblika sistematične  D 2009_KD 58
skupinski obisk vrtca v      splošnoizobraževalni      knjižnici za otroke pripravimo  D 2009_KD 73
2.2 Družinski obiski v      splošnoizobraževalni      knjižnici Sodobni družini  D 2009_KD 79
ugotoviti, katere dejavnosti v      splošnoizobraževalni      knjižnici najbolj pritegnejo  D 2009_KD 319
vzgojitelji načrtujejo obiske v      Splošnoizobraževalni      knjižnici? * Kolikokrat  D 2009_KD 322
načrtovanje obiskov v      splošnoizobraževalni      knjižnici 2. pozitiven  D 2009_KD 346
so opazni po obiskih v      splošnoizobraževalni      knjižnici. Vprašanja so  D 2009_KD 357
ALI NAČRTUJETE OBISKE V      SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNI      KNJIŽNICI? Od 50 (50  D 2009_KD 377
anketiranih staršev obiske v      splošnoizobraževalni      knjižnici redno načrtuje  D 2009_KD 379
še, da so se za obisk v      splošnoizobraževalni      knjižnici odločili: ker  D 2009_KD 396
bibliopedagoške ure v      splošnoizobraževalni      knjižnici namenjene predvsem  D 2009_KD 411
ocenjuje, da redni obiski v      splošnoizobraževalni      knjižnici in stik s knjigo  D 2009_KD 420
eden izjavil, da obiski v      splošnoizobraževalni      knjižnici pri predšolskem  D 2009_KD 425
izjavilo, da obiski v      splošnoizobraževalni      knjižnici niso rutinska  D 2009_KD 439
da so njihovi obiski v      splošnoizobraževalni      knjižnici rutinska navada  D 2009_KD 439
primeren čas za prvi obisk v      splošnoizobraževalni      knjižnici.Ta starost se  D 2009_KD 446
najbolj primeren za obisk v      splošnoizobraževalni      knjižnici.Ta starost se  D 2009_KD 448
nadaljnjem načrtovanju dela v      splošnoizobraževalni      knjižnici. 3.4.1 Postopki  D 2009_KD 459
vzgojiteljice obiske v      splošnoizobraževalni      knjižnici načrtujejo   D 2009_KD 469
vzgojiteljic obiskov v      splošnoizobraževalni      knjižnici sploh ne načrtuje  D 2009_KD 470
starši odločili za obisk v      splošnoizobraževalni      knjižnici po pogovoru  D 2009_KD 474
) po rednih obiskih v      splošnoizobraževalni      knjižnici in rednem stiku  D 2009_KD 490
otroka po prvih obiskih v      splošnoizobraževalni      knjižnici.Z nalogo smo  D 2009_KD 497
načrtujejo skupinske obiske v      splošnoizobraževalni      knjižnici, kako pogosto  D 2009_KD 498
svoje skupinske obiske v      splošnoizobraževalni      knjižnici redno načrtuje  D 2009_KD 506
vzgojiteljev obiskov v      splošnoizobraževalni      knjižnici sploh ne načrtuje  D 2009_KD 508
rezultati kažejo, da obiske v      splošnoizobraževalni      knjižnici redno načrtuje  D 2009_KD 510
Najpogosteje načrtujejo obiske v      splošnoizobraževalni      knjižnici skupaj s predšolskim  D 2009_KD 516
starši odločajo za obisk v      splošnoizobraževalni      knjižnici s predšolskim  D 2009_KD 520
knjižnice. Za obisk v      splošnoizobraževalni      knjižnici so se vzgojiteljice  D 2009_KD 521
bibliopedagoške ure v      splošnoizobraževalni      knjižnici izvajajo pri  D 2009_KD 532
literarna srečanja namenjena v      splošnoizobraževalni      knjižnici prav predšolskemu  D 2009_KD 533
srečanjih. Redni obiski v      splošnoizobraževalni      knjižnici in stik s knjigo  D 2009_KD 538
dialoga. Redni obiski v      splošnoizobraževalni      knjižnici in stik s knjigo  D 2009_KD 540
eden opazil, da obiski v      splošnoizobraževalni      knjižnici pri predšolskem  D 2009_KD 544
pomemben za obisk družine v      splošnoizobraževalni      knjižnici. Da je vpliv  D 2009_KD 549
vzgojitelji vpliva na obiske v      splošnoizobraževalni      knjižnici sploh nimajo  D 2009_KD 551
družine glede obiskov v      splošnoizobraževalni      knjižnici. Prav tako je  D 2009_KD 552
predšolskega otroka za obisk v      splošnoizobraževalni      knjižnici pri 2 letih  D 2009_KD 555
primeren čas za prvi obisk v      splošnoizobraževalni      knjižnici.Tudi ti anketiranci  D 2009_KD 558
Knjižničarji našega območja v      splošnoizobraževalni      knjižnici izvedejo tudi  D 2009_PM 412
konkretnem primeru prakse v      splošnoizobraževalni      knjižnici, v Mariborski  K 1997_2_3_FS 4
na izkušnjah ob delu v      splošnoizobraževalni      knjižnici (dalje SIK)  K 1997_2_3_HBE 6
uporabi računalnikov v      splošnoizobraževalni      knjižnici izvemo, da zaposleni  K 1997_2_3_JP 125
knjižničaručitelj dobi v      splošnoizobraževalni      knjižnici zgled za ureditev  K 1997_2_3_NS 86
knjižnica, ko govorijo o      splošnoizobraževalni      knjižnici 1.V predlogu  K 1998_4_KDE 7
organizacija delovnega procesa v      splošnoizobraževalni      knjižnici, upravna organiziranost  K 1998_4_MI1 143
pokrival vse potrebe po      splošnoizobraževalni      knjižnični dejavnosti  K 1998_4_NS 27
potreb po tako organizirani      splošnoizobraževalni      knjižnični dejavnosti  K 1998_4_NS 143
v povprečni slovenski      splošnoizobraževalni      knjižnici tipa III. (za  K 1998_4_ZM_FU 164
izločanjav vsaki posamezni      splošnoizobraževalni      knjižnici. Odpis knjig  K 1999_1_KI 183
Informacijska referenčna služba v      splošnoizobraževalni      knjižnici kot odgovor  K 1999_1_NS 133
šolski knjižnici, 22,5% v      splošnoizobraževalni      knjižnici, 51,6% pa je  K 1999_1_SM 266
dijakov iskalo informacije v      splošnoizobraževalni      knjižnici, 36,6% doma  K 1999_1_SM 268
večji in manj poznani      splošnoizobraževalni      knjižnici.Zaradi tega  K 2000_1_2_BM 271
zaman. Zato šolski in      splošnoizobraževalni      knjižničar poskušata izpeljati  K 2000_1_2_BM 300
združujočih elementov v      splošnoizobraževalni      knjižnični dejavnosti  K 2001_1_2_NS 9
v razredni, šolski in      splošnoizobraževalni      knjižnici in s prisotnostjo  K 2001_1_2_NS 225
glede na zaposlenega v      splošnoizobraževalni      knjižnici povečevala,  K 2001_3_TD 133
pri prirastu naslovov v      splošnoizobraževalni      knjižnici dajala prednost  Z Kp_2007_KDE 91
uporabnike, se pa prav pri      splošnoizobraževalni      knjižnici takoj opazi  Z Zr_1998_NS 42

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA