Korpus bibliotekarstva

sposobnosti (690)


področja oziroma tehnološke      sposobnosti      analiziranega podjetja  DD 2005_KM 1183
izogibanje preobremenjevanja      sposobnosti      pomnjenja, težje dosegljiv  DD 2007_VP 279
je spremljala stopnjo      sposobnosti      abstraktnega sklepanja  DD 2007_VP 515
sklepanja, prostorske      sposobnosti,      učni stil po Jungu (konkretna  DD 2007_VP 515
proučevali prostorske      sposobnosti,      kognitivni stil odvisnost  DD 2007_VP 526
in bolj dvomijo v svoje      sposobnosti,      pri poizvedovanju pa so  DD 2007_VP 538
najljubši način uporabe      sposobnosti.     Vpliva na to, kako posamezniku  DD 2007_VP 653
utemeljuje, da stili niso      sposobnosti,      delujejo pa kot posredniki  DD 2007_VP 662
posamezniki uporabljajo svoje      sposobnosti      mišljenja. - zakonodajni  DD 2007_VP 668
dojame, da so njegove      sposobnosti      pomanjkljive, oziroma  DD 2007_VP 700
mišljenja in posameznikovih      sposobnosti.     Posamezniki, ki jih označujemo  DD 2007_VP 701
razlike kot so prostorske      sposobnosti      ali učni stil vpliv na  DD 2007_VP 752
funkcije. Gre za vprašanje      sposobnosti      delovanja sistema oz.  D 2004_KA 108
delovno okolje, osebne      sposobnosti,      itd.Če z analizo uporabnikov  D 2004_KA 172
poseduje določena znanja,      sposobnosti      in spretnosti, ne moremo  D 2004_VD 37
opredeljujemo zaposlene, njihove      sposobnosti,      znanja, motiviranost,  D 2004_VD 97
dejavnik človek, njegove      sposobnosti,      znanja, veščine in stopnja  D 2004_VD 133
na pridobivanje znanja,      sposobnosti      in vedenja, ki posamezniku  D 2004_VD 152
izkoristiti obstoječe      sposobnosti      zaposlenih (Svetlik, 2002c  D 2004_VD 194
znanja, spretnosti in      sposobnosti      bodo potrebna v prihodnje  D 2004_VD 260
zbiralnika" spretnosti in      sposobnosti      zaposlenih, ki so na voljo  D 2004_VD 273
Vpliva na zmanjšanje      sposobnosti      organizacije, da bi dosegla  D 2004_VD 290
njihove spretnosti ter      sposobnosti,      ki so potrebne v organizaciji  D 2004_VD 304
kadrovsko strukturo (znanja,      sposobnosti,      spretnosti, pripravljenost  D 2004_VD 307
in ocenjevanja njihovih      sposobnosti,      motivacije in uspeha.  D 2004_VD 474
iskanja kandidatov, ki imajo      sposobnosti,      znanja in lastnosti potrebne  D 2004_VD 495
mesto ter katera znanja,      sposobnosti,      spretnosti in osebnostne  D 2004_VD 517
knjižnice, 2002). Znanje,      sposobnosti      in motivacijo s skupnim  D 2004_VD 575
znanje potrebuje, - kakšne      sposobnosti      mora imeti, - za kaj se  D 2004_VD 579
inteligentnosti, - posebne      sposobnosti,      kot so organizacijske  D 2004_VD 585
kvalifikacije, - prirojene      sposobnosti,      - motivacija in - prilagodljivost  D 2004_VD 586
široko paleto lastnosti, od      sposobnosti      za timsko delo, delo z  D 2004_VD 596
predvsem organizacijske      sposobnosti,      ustvarjalnost in samoiniciativnost  D 2004_VD 601
katerem zastari pol znanj in      sposobnosti      zaposlenega zmanjšalo  D 2004_VD 602
storitev, organizacijske      sposobnosti,      - sposobnost za prepoznavanje  D 2004_VD 606
storitev, - organizacijske      sposobnosti,      - sposobnosti za prepoznavanje  D 2004_VD 606
organizacijske sposobnosti, -      sposobnosti      za prepoznavanje in uveljavljanje  D 2004_VD 606
da preveri kandidatove      sposobnosti      verbalne komunikacije  D 2004_VD 838
osnovne spretnosti in      sposobnosti,      ki so potrebne za delo  D 2004_VD 881
potrebno presojati glede na      sposobnosti      za delo (Clayton, McKenna  D 2004_VD 1002
katera znanja, lastnosti in      sposobnosti      knjižnice iščejo pri kandidatih  D 2004_VD 1357
izobrazbe, imajo pa druge      sposobnosti      (30,2% oz. 16 od 53).  D 2004_VD 1387
navajali izkušenj, temveč      sposobnosti      in osebnostne lastnosti  D 2004_VD 1413
sistemov, organizacijske      sposobnosti,      smisel za delo z ljudmi  D 2004_VD 1424
od 53), organizacijske      sposobnosti      (90,6% oz. 48 od 53),  D 2004_VD 1459
nadrejeni izkušnje, znanja,      sposobnosti      in osebnostne lastnosti  D 2004_VD 1574
naj ima samodiagnostične      sposobnosti.      -Transponderji naj bodo  D 2005_KM 457
učenja in od njegovih      sposobnosti      ter motivacije za učenje  D 2006_FM 82
samozaupanja v lastne      sposobnosti      in seveda obvladovanje  D 2006_FM 276
izkoriščanje lastnih kapacitet in      sposobnosti.     Racionalizacija v tem primeru  D 2006_FM 306
izpite za odrasle ali teste      sposobnosti;      organizirajo stopenjski  D 2006_FM 400
informacij in lastnih      sposobnosti      iskanja in izkoriščanja  D 2006_FM 552
vrednosti. Izziv ni več v      sposobnosti      najti dovolj informacij  D 2006_FM 569
dovolj informacij ampak v      sposobnosti      izbire naj uporabnejših  D 2006_FM 569
poudarja spretnosti in      sposobnosti,      ki jih mora posameznik  D 2006_FM 588
marsikomu zdijo nekatere      sposobnosti      pomembnejše od drugih  D 2006_FM 589
nove spretnosti, kot so:      sposobnosti      reševanja problemov, kritično  D 2006_FM 604
ustrezne intelektualne      sposobnosti      razsojanja in kritičnega  D 2006_FM 615
povezanih z informacijami:      sposobnosti      iskanja, vrednotenja,  D 2006_FM 632
raziskovalnih spretnosti (npr.      sposobnosti      formiranja raziskovalnega  D 2006_FM 659
temeljnih spretnosti in      sposobnosti      kot so kritično mišljenje  D 2006_FM 662
telesnih zmožnosti, mentalnih      sposobnosti,      interesov, navad, vrednot  D 2006_FM 727
odrasli lahko učijo in da      sposobnosti      s starostjo ne vpadajo  D 2006_FM 738
povzročijo upad nekaterih      sposobnosti      oz. zmanjšajo sposobnost  D 2006_FM 740
odvisna od intelektualnih      sposobnosti      posameznika, motivacije  D 2006_FM 742
starosti. Po 40-ih vpadajo      sposobnosti      približno za en odstotek  D 2006_FM 743
ali upad intelektualnih      sposobnosti      je v veliki meri odvisen  D 2006_FM 745
posamezniki z višjim nivojem      sposobnosti      je padec nekaterih sposobnosti  D 2006_FM 748
sposobnosti je padec nekaterih      sposobnosti      majhen, pri drugih pa  D 2006_FM 748
izgube intelektualnih      sposobnosti      v odrasli dobi pri zdravih  D 2006_FM 758
zmanjšanja senzornih in drugih      sposobnosti      pri starejših pa prav  D 2006_FM 759
stvari. Če ostajajo      sposobnosti      odraslih, s katerimi največkrat  D 2006_FM 762
sreča z mejami svojih      sposobnosti,      ali pa se mora učiti snov  D 2006_FM 794
lastnosti tistega, ki se uči (     sposobnosti,      kognitivnega stila, navad  D 2006_FM 971
in podcenjujejo lastne      sposobnosti      učenja v formalnem izobraževanju  D 2006_FM 999
faktorjev ne le resnične      sposobnosti      za učenje (Knapper, Cropley  D 2006_FM 1002
Nezaupanje v lastne      sposobnosti      se je pokazalo tudi pri  D 2006_FM 1003
samozavesti glede nekaterih      sposobnosti,      ki so jih v projektu primerjali  D 2006_FM 1008
organizacijskih in vodstvenih      sposobnosti      pri udeležencih programa  D 2006_FM 1009
mestu so interpersonalne      sposobnosti      ter sposobnosti za študij  D 2006_FM 1009
interpersonalne sposobnosti ter      sposobnosti      za študij, medtem ko je  D 2006_FM 1009
samozaupanja v ustvarjalne      sposobnosti      enaka pri obeh skupinah  D 2006_FM 1009
njihova samozavest glede      sposobnosti      učenja.Cilji informacijskega  D 2006_FM 1023
Pedagoška izobrazba zagotavlja      sposobnosti,      ki jih mora imeti vsak  D 2006_FM 1184
2004) govori o pedagoški      sposobnosti      le v 55. členu kot pogoju  D 2006_FM 1195
Preverjanje pedagoških      sposobnosti      pa izvaja fakulteta oz  D 2006_FM 1196
je mogoče preizkušati      sposobnosti      v pravem okolju, in sicer  D 2006_FM 1282
tudi nezaupanje v lastne      sposobnosti.     Zaradi omenjenih značilnosti  D 2006_FM 1334
morajo znati. Na različne      sposobnosti      in predznanje odraslih  D 2006_FM 1410
potrebah. Za razvijanje      sposobnosti      identifikacije različnih  D 2006_FM 1812
morajo znati. Na različne      sposobnosti      in predznanje odraslih  D 2006_FM 1845
da upad intelektualnih      sposobnosti      z leti lahko zanemarimo  D 2006_FM 1988
ne vpliva bistveno na      sposobnosti      odraslih za učenje.Posamezniki  D 2006_FM 1988
leti celo izboljšujejo      sposobnosti      učenja in pomnjenja.Tudi  D 2006_FM 1989
upad senzornih in drugih      sposobnosti      ne zahteva bistvenih sprememb  D 2006_FM 1990
avtorjevi objektivnosti in      sposobnosti      distanciranja od raziskave  D 2006_PP 252
poznavanja obravnavane teme ter      sposobnosti      samostojnega širjenja  D 2006_PP 498
razvijanja posameznih znanj,      sposobnosti      in navad, ki človeku omogočajo  D 2007_GZ 41

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA