Korpus bibliotekarstva
področja oziroma tehnološke | sposobnosti | analiziranega podjetja | DD 2005_KM 1183 |
izogibanje preobremenjevanja | sposobnosti | pomnjenja, težje dosegljiv | DD 2007_VP 279 |
je spremljala stopnjo | sposobnosti | abstraktnega sklepanja | DD 2007_VP 515 |
sklepanja, prostorske | sposobnosti, | učni stil po Jungu (konkretna | DD 2007_VP 515 |
proučevali prostorske | sposobnosti, | kognitivni stil odvisnost | DD 2007_VP 526 |
in bolj dvomijo v svoje | sposobnosti, | pri poizvedovanju pa so | DD 2007_VP 538 |
najljubši način uporabe | sposobnosti. | Vpliva na to, kako posamezniku | DD 2007_VP 653 |
utemeljuje, da stili niso | sposobnosti, | delujejo pa kot posredniki | DD 2007_VP 662 |
posamezniki uporabljajo svoje | sposobnosti | mišljenja. - zakonodajni | DD 2007_VP 668 |
dojame, da so njegove | sposobnosti | pomanjkljive, oziroma | DD 2007_VP 700 |
mišljenja in posameznikovih | sposobnosti. | Posamezniki, ki jih označujemo | DD 2007_VP 701 |
razlike kot so prostorske | sposobnosti | ali učni stil vpliv na | DD 2007_VP 752 |
funkcije. Gre za vprašanje | sposobnosti | delovanja sistema oz. | D 2004_KA 108 |
delovno okolje, osebne | sposobnosti, | itd.Če z analizo uporabnikov | D 2004_KA 172 |
poseduje določena znanja, | sposobnosti | in spretnosti, ne moremo | D 2004_VD 37 |
opredeljujemo zaposlene, njihove | sposobnosti, | znanja, motiviranost, | D 2004_VD 97 |
dejavnik človek, njegove | sposobnosti, | znanja, veščine in stopnja | D 2004_VD 133 |
na pridobivanje znanja, | sposobnosti | in vedenja, ki posamezniku | D 2004_VD 152 |
izkoristiti obstoječe | sposobnosti | zaposlenih (Svetlik, 2002c | D 2004_VD 194 |
znanja, spretnosti in | sposobnosti | bodo potrebna v prihodnje | D 2004_VD 260 |
zbiralnika" spretnosti in | sposobnosti | zaposlenih, ki so na voljo | D 2004_VD 273 |
Vpliva na zmanjšanje | sposobnosti | organizacije, da bi dosegla | D 2004_VD 290 |
njihove spretnosti ter | sposobnosti, | ki so potrebne v organizaciji | D 2004_VD 304 |
kadrovsko strukturo (znanja, | sposobnosti, | spretnosti, pripravljenost | D 2004_VD 307 |
in ocenjevanja njihovih | sposobnosti, | motivacije in uspeha. | D 2004_VD 474 |
iskanja kandidatov, ki imajo | sposobnosti, | znanja in lastnosti potrebne | D 2004_VD 495 |
mesto ter katera znanja, | sposobnosti, | spretnosti in osebnostne | D 2004_VD 517 |
knjižnice, 2002). Znanje, | sposobnosti | in motivacijo s skupnim | D 2004_VD 575 |
znanje potrebuje, - kakšne | sposobnosti | mora imeti, - za kaj se | D 2004_VD 579 |
inteligentnosti, - posebne | sposobnosti, | kot so organizacijske | D 2004_VD 585 |
kvalifikacije, - prirojene | sposobnosti, | - motivacija in - prilagodljivost | D 2004_VD 586 |
široko paleto lastnosti, od | sposobnosti | za timsko delo, delo z | D 2004_VD 596 |
predvsem organizacijske | sposobnosti, | ustvarjalnost in samoiniciativnost | D 2004_VD 601 |
katerem zastari pol znanj in | sposobnosti | zaposlenega zmanjšalo | D 2004_VD 602 |
storitev, organizacijske | sposobnosti, | - sposobnost za prepoznavanje | D 2004_VD 606 |
storitev, - organizacijske | sposobnosti, | - sposobnosti za prepoznavanje | D 2004_VD 606 |
organizacijske sposobnosti, - | sposobnosti | za prepoznavanje in uveljavljanje | D 2004_VD 606 |
da preveri kandidatove | sposobnosti | verbalne komunikacije | D 2004_VD 838 |
osnovne spretnosti in | sposobnosti, | ki so potrebne za delo | D 2004_VD 881 |
potrebno presojati glede na | sposobnosti | za delo (Clayton, McKenna | D 2004_VD 1002 |
katera znanja, lastnosti in | sposobnosti | knjižnice iščejo pri kandidatih | D 2004_VD 1357 |
izobrazbe, imajo pa druge | sposobnosti | (30,2% oz. 16 od 53). | D 2004_VD 1387 |
navajali izkušenj, temveč | sposobnosti | in osebnostne lastnosti | D 2004_VD 1413 |
sistemov, organizacijske | sposobnosti, | smisel za delo z ljudmi | D 2004_VD 1424 |
od 53), organizacijske | sposobnosti | (90,6% oz. 48 od 53), | D 2004_VD 1459 |
nadrejeni izkušnje, znanja, | sposobnosti | in osebnostne lastnosti | D 2004_VD 1574 |
naj ima samodiagnostične | sposobnosti. | -Transponderji naj bodo | D 2005_KM 457 |
učenja in od njegovih | sposobnosti | ter motivacije za učenje | D 2006_FM 82 |
samozaupanja v lastne | sposobnosti | in seveda obvladovanje | D 2006_FM 276 |
izkoriščanje lastnih kapacitet in | sposobnosti. | Racionalizacija v tem primeru | D 2006_FM 306 |
izpite za odrasle ali teste | sposobnosti; | organizirajo stopenjski | D 2006_FM 400 |
informacij in lastnih | sposobnosti | iskanja in izkoriščanja | D 2006_FM 552 |
vrednosti. Izziv ni več v | sposobnosti | najti dovolj informacij | D 2006_FM 569 |
dovolj informacij ampak v | sposobnosti | izbire naj uporabnejših | D 2006_FM 569 |
poudarja spretnosti in | sposobnosti, | ki jih mora posameznik | D 2006_FM 588 |
marsikomu zdijo nekatere | sposobnosti | pomembnejše od drugih | D 2006_FM 589 |
nove spretnosti, kot so: | sposobnosti | reševanja problemov, kritično | D 2006_FM 604 |
ustrezne intelektualne | sposobnosti | razsojanja in kritičnega | D 2006_FM 615 |
povezanih z informacijami: | sposobnosti | iskanja, vrednotenja, | D 2006_FM 632 |
raziskovalnih spretnosti (npr. | sposobnosti | formiranja raziskovalnega | D 2006_FM 659 |
temeljnih spretnosti in | sposobnosti | kot so kritično mišljenje | D 2006_FM 662 |
telesnih zmožnosti, mentalnih | sposobnosti, | interesov, navad, vrednot | D 2006_FM 727 |
odrasli lahko učijo in da | sposobnosti | s starostjo ne vpadajo | D 2006_FM 738 |
povzročijo upad nekaterih | sposobnosti | oz. zmanjšajo sposobnost | D 2006_FM 740 |
odvisna od intelektualnih | sposobnosti | posameznika, motivacije | D 2006_FM 742 |
starosti. Po 40-ih vpadajo | sposobnosti | približno za en odstotek | D 2006_FM 743 |
ali upad intelektualnih | sposobnosti | je v veliki meri odvisen | D 2006_FM 745 |
posamezniki z višjim nivojem | sposobnosti | je padec nekaterih sposobnosti | D 2006_FM 748 |
sposobnosti je padec nekaterih | sposobnosti | majhen, pri drugih pa | D 2006_FM 748 |
izgube intelektualnih | sposobnosti | v odrasli dobi pri zdravih | D 2006_FM 758 |
zmanjšanja senzornih in drugih | sposobnosti | pri starejših pa prav | D 2006_FM 759 |
stvari. Če ostajajo | sposobnosti | odraslih, s katerimi največkrat | D 2006_FM 762 |
sreča z mejami svojih | sposobnosti, | ali pa se mora učiti snov | D 2006_FM 794 |
lastnosti tistega, ki se uči ( | sposobnosti, | kognitivnega stila, navad | D 2006_FM 971 |
in podcenjujejo lastne | sposobnosti | učenja v formalnem izobraževanju | D 2006_FM 999 |
faktorjev ne le resnične | sposobnosti | za učenje (Knapper, Cropley | D 2006_FM 1002 |
Nezaupanje v lastne | sposobnosti | se je pokazalo tudi pri | D 2006_FM 1003 |
samozavesti glede nekaterih | sposobnosti, | ki so jih v projektu primerjali | D 2006_FM 1008 |
organizacijskih in vodstvenih | sposobnosti | pri udeležencih programa | D 2006_FM 1009 |
mestu so interpersonalne | sposobnosti | ter sposobnosti za študij | D 2006_FM 1009 |
interpersonalne sposobnosti ter | sposobnosti | za študij, medtem ko je | D 2006_FM 1009 |
samozaupanja v ustvarjalne | sposobnosti | enaka pri obeh skupinah | D 2006_FM 1009 |
njihova samozavest glede | sposobnosti | učenja.Cilji informacijskega | D 2006_FM 1023 |
Pedagoška izobrazba zagotavlja | sposobnosti, | ki jih mora imeti vsak | D 2006_FM 1184 |
2004) govori o pedagoški | sposobnosti | le v 55. členu kot pogoju | D 2006_FM 1195 |
Preverjanje pedagoških | sposobnosti | pa izvaja fakulteta oz | D 2006_FM 1196 |
je mogoče preizkušati | sposobnosti | v pravem okolju, in sicer | D 2006_FM 1282 |
tudi nezaupanje v lastne | sposobnosti. | Zaradi omenjenih značilnosti | D 2006_FM 1334 |
morajo znati. Na različne | sposobnosti | in predznanje odraslih | D 2006_FM 1410 |
potrebah. Za razvijanje | sposobnosti | identifikacije različnih | D 2006_FM 1812 |
morajo znati. Na različne | sposobnosti | in predznanje odraslih | D 2006_FM 1845 |
da upad intelektualnih | sposobnosti | z leti lahko zanemarimo | D 2006_FM 1988 |
ne vpliva bistveno na | sposobnosti | odraslih za učenje.Posamezniki | D 2006_FM 1988 |
leti celo izboljšujejo | sposobnosti | učenja in pomnjenja.Tudi | D 2006_FM 1989 |
upad senzornih in drugih | sposobnosti | ne zahteva bistvenih sprememb | D 2006_FM 1990 |
avtorjevi objektivnosti in | sposobnosti | distanciranja od raziskave | D 2006_PP 252 |
poznavanja obravnavane teme ter | sposobnosti | samostojnega širjenja | D 2006_PP 498 |
razvijanja posameznih znanj, | sposobnosti | in navad, ki človeku omogočajo | D 2007_GZ 41 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |