Korpus bibliotekarstva
izbire) opisuje kognitivne | spretnosti | oziroma znanje, ki ga | DD 2007_VP 134 |
naporom osvoji znanja in | spretnosti, | ki jih potrebuje za delo | DD 2007_VP 294 |
hitrost in čim manj posebnih | spretnosti. | Pri njih naj uporabnik | DD 2007_VP 296 |
kombinacijam tipk - upoštevanje | spretnosti | slepega tipkanja - preprečevanje | DD 2007_VP 320 |
ugotavljanju socialnih | spretnosti | in življenjskih stilov | DD 2007_VP 727 |
znanja, sposobnosti in | spretnosti, | ne moremo predvideti, | D 2004_VD 37 |
temveč tudi, katera znanja, | spretnosti | in sposobnosti bodo potrebna | D 2004_VD 260 |
igra vlogo "zbiralnika" | spretnosti | in sposobnosti zaposlenih | D 2004_VD 273 |
v prihodnje in njihove | spretnosti | ter sposobnosti, ki so | D 2004_VD 304 |
(znanja, sposobnosti, | spretnosti, | pripravljenost na usposabljanje | D 2004_VD 307 |
katera znanja, sposobnosti, | spretnosti | in osebnostne lastnosti | D 2004_VD 517 |
kot so organizacijske | spretnosti, | znanje jezikov idr., | D 2004_VD 585 |
delo, delo z uporabniki, | spretnosti | za katalogiziranje in | D 2004_VD 596 |
informacijskih virov, ročne | spretnosti | idr. do tehničnih in vodstvenih | D 2004_VD 596 |
tehničnih in vodstvenih | spretnosti. | Zaradi hitrega zastarevanja | D 2004_VD 596 |
teorije, informacijske | spretnosti | in uporabo informacij | D 2004_VD 616 |
vključno z navedbo posebnih | spretnosti | in dosedanjih odgovornosti | D 2004_VD 774 |
Intervjuvanje vključuje namreč | spretnosti, | ki jih poseduje večina | D 2004_VD 837 |
mesta, mora pa posedovati | spretnosti, | ki vodijo k učinkovitemu | D 2004_VD 855 |
še potrditev, osnovne | spretnosti | in sposobnosti, ki so | D 2004_VD 881 |
oz. 33 od 53). Ročne | spretnosti | so zaželene predvsem v | D 2004_VD 1460 |
študentov, informacijske | spretnosti | pa postajajo v današnji | D 2006_FM 3 |
prepoznalo njen pomen in | spretnosti | informacijske pismenosti | D 2006_FM 18 |
sistematičnemu pridobivanju | spretnosti | informacijske pismenosti | D 2006_FM 19 |
pomanjkanje omenjenih | spretnosti | pri študentih. V šestem | D 2006_FM 34 |
osredinjena na pridobivanje | spretnosti, | ki bodo služile osebnim | D 2006_FM 70 |
pridobijo znanje, vrednote, | spretnosti | in razumevanje, ki jih | D 2006_FM 71 |
namenom izboljšanja znanja, | spretnosti | in kompetenc.Osredotoča | D 2006_FM 73 |
prilagajati svoje znanje in | spretnosti | nepredvidljivim zahtevam | D 2006_FM 86 |
pomena za pridobivanje | spretnosti | učenja in odločilna za | D 2006_FM 89 |
mehanizem za prepoznavanje | spretnosti | in kompetenc pridobljenih | D 2006_FM 92 |
gre za pridobitev znanj, | spretnosti | brez javno priznane stopnje | D 2006_FM 112 |
stališča, pridobiva vrednote, | spretnosti | in znanja iz vsakdanjih | D 2006_FM 112 |
omogočen razvoj znanja in | spretnosti | ter navade učenja.To pa | D 2006_FM 192 |
izobraževanje za razvoj določenih | spretnosti | ali napredovanje na delovnem | D 2006_FM 469 |
pridobivajo tehnološke | spretnosti, | izboljšujejo delovne spretnosti | D 2006_FM 553 |
izboljšujejo delovne | spretnosti, | učijo novih spretnosti | D 2006_FM 553 |
spretnosti, učijo novih | spretnosti | in razširjajo znanje za | D 2006_FM 553 |
uporabnikom pridobiti | spretnosti, | ki jim bodo v pomoč, da | D 2006_FM 555 |
na to novost, potrebne | spretnosti | in znanja, ki jih morajo | D 2006_FM 558 |
uporabnikom, ki nimajo ustreznih | spretnosti | in znanja.V tem primeru | D 2006_FM 559 |
tisti, ki imajo ustrezne | spretnosti. | Poleg tega pa pomanjkanje | D 2006_FM 560 |
pomanjkanje ustreznih | spretnosti | odvrača posameznika od | D 2006_FM 561 |
potrebnih informacijskih | spretnosti, | lahko predstavlja resno | D 2006_FM 562 |
uporabnik nima ustreznih | spretnosti | iskanja in izkoriščanja | D 2006_FM 570 |
etike in komunikacijskih | spretnosti | (Rockman, 2004a, str.3 | D 2006_FM 581 |
definicija torej poudarja | spretnosti | in sposobnosti, ki jih | D 2006_FM 588 |
visokim šolstvom. Tehnološke | spretnosti | so predpogoj informacijske | D 2006_FM 602 |
Takšno učenje zahteva nove | spretnosti, | kot so: sposobnosti reševanja | D 2006_FM 604 |
kreativno raziskovanje, | spretnosti | komunikacije itn.Uspeh | D 2006_FM 604 |
veliki meri odvisen od | spretnosti | informacijske pismenosti | D 2006_FM 605 |
obširneje obravnavajo | spretnosti | informacijske pismenosti | D 2006_FM 605 |
šolstvu. Poleg teh osnovnih | spretnosti | pa morajo knjižnice skupaj | D 2006_FM 610 |
z doprinosom omenjenih | spretnosti | k večji kvalitete študijskega | D 2006_FM 610 |
okrepitveno vlogo teh | spretnosti, | ki omogočajo kvalitetnejše | D 2006_FM 610 |
si pridobijo potrebne | spretnosti | za iskanje in izkoriščanje | D 2006_FM 612 |
prostem času. Razvoj teh | spretnosti | je nujen za uspešno delovanje | D 2006_FM 613 |
vseživljenjskemu učenju. | Spretnosti | informacijske pismenosti | D 2006_FM 617 |
hitrimi spremembami. Te | spretnosti | so poimenovali temeljne | D 2006_FM 620 |
prenosne oz. ključne | spretnosti | in so mišljene kot splošne | D 2006_FM 620 |
splošne, nedisciplinarne | spretnosti | in spretnosti, ki jih | D 2006_FM 620 |
nedisciplinarne spretnosti in | spretnosti, | ki jih je mogoče prenesti | D 2006_FM 620 |
komunikacijo, številčne | spretnosti, | osebne ali medosebne spretnosti | D 2006_FM 621 |
osebne ali medosebne | spretnosti, | reševanje problemov.Uporaba | D 2006_FM 621 |
pa imajo tudi ustrezne | spretnosti | vseživljenjskih učencev | D 2006_FM 623 |
lahko od pridobljenih | spretnosti | informacijske pismenosti | D 2006_FM 627 |
koristi v življenju. Te | spretnosti | so inteligentno in sistematično | D 2006_FM 628 |
prevzeti pobudo za razvoj teh | spretnosti, | saj jih je mogoče pridobiti | D 2006_FM 630 |
daljavo. Veliko temeljnih | spretnosti | potrebnih za učinkovito | D 2006_FM 632 |
da učijo te pomembne | spretnosti | (Kirby, Liddiard, Moore | D 2006_FM 633 |
in doseči enako stopnjo | spretnosti | informacijske pismenosti | D 2006_FM 635 |
sistematičnim razvijanjem teh | spretnosti. | 5.5.4 Raziskave in potrebe | D 2006_FM 636 |
sistematičnem razvijanju | spretnosti | informacijske pismenosti | D 2006_FM 636 |
ugotavljale, koliko so te | spretnosti | razvite pri študentih | D 2006_FM 636 |
nizko stopnjo ustreznih | spretnosti | in zadovoljstva, poleg | D 2006_FM 638 |
pismenosti in knjižničnih | spretnosti | je naraščala skozi čas | D 2006_FM 640 |
ugotavljala omejene knjižnične | spretnosti | ob vstopu na visokošolski | D 2006_FM 640 |
in sicer nizko stopnjo | spretnosti | pri uporabi računalniških | D 2006_FM 640 |
nimajo dovolj izkušenj in | spretnosti | za učinkovito rabo informacijske | D 2006_FM 651 |
lahko dokažejo kritične | spretnosti | vrednotenja spletnih virov | D 2006_FM 658 |
informacijskih in raziskovalnih | spretnosti | (npr. sposobnosti formiranja | D 2006_FM 659 |
univerzo brez temeljnih | spretnosti | in sposobnosti kot so | D 2006_FM 662 |
ugotovitve o iskalnih | spretnosti | podiplomskih študentov | D 2006_FM 667 |
nujno potrebnih prenosnih | spretnosti | za obvladovanje na informacijah | D 2006_FM 668 |
nezadostnih knjižničnih | spretnosti; | - nekateri niso uporabniki | D 2006_FM 673 |
časa, da bi si pridobili | spretnosti | informacijskega raziskovanja | D 2006_FM 673 |
označilo svoje knjižnične | spretnosti | kot zadovoljive, kar dobre | D 2006_FM 691 |
odstotkov je označilo te | spretnosti | kot nezadostne.Toda na | D 2006_FM 691 |
pomanjkanja ustreznih | spretnosti | se zato sramujejo in hočejo | D 2006_FM 709 |
razvitih ali nerazvitih | spretnosti | iskanja informacij.Zaradi | D 2006_FM 712 |
šibko obvladovanje teh | spretnosti | med uporabniki visokošolskih | D 2006_FM 715 |
izobraževanje in učenje teh | spretnosti. | Krivdo nosijo delno tudi | D 2006_FM 715 |
tega, da se študentje teh | spretnosti | sploh ne zavedajo in zato | D 2006_FM 717 |
odgovornost za razvijanje | spretnosti | informacijske pismenosti | D 2006_FM 718 |
posamezniki preizkušajo lastne | spretnosti | iskanja informacij.Prav | D 2006_FM 760 |
pridobiva številne osnovne | spretnosti | in koncepte.Dejstvo je | D 2006_FM 793 |
je odvisno od njihovih | spretnosti. | Pomembno je, da jih vzpodbujamo | D 2006_FM 837 |
bodo tako okrepili svoje | spretnosti. | Poleg tega pa bodo lahko | D 2006_FM 839 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |