Korpus bibliotekarstva

spretnosti (570)


izbire) opisuje kognitivne      spretnosti      oziroma znanje, ki ga  DD 2007_VP 134
naporom osvoji znanja in      spretnosti,      ki jih potrebuje za delo  DD 2007_VP 294
hitrost in čim manj posebnih      spretnosti.     Pri njih naj uporabnik  DD 2007_VP 296
kombinacijam tipk - upoštevanje      spretnosti      slepega tipkanja - preprečevanje  DD 2007_VP 320
ugotavljanju socialnih      spretnosti      in življenjskih stilov  DD 2007_VP 727
znanja, sposobnosti in      spretnosti,      ne moremo predvideti,  D 2004_VD 37
temveč tudi, katera znanja,      spretnosti      in sposobnosti bodo potrebna  D 2004_VD 260
igra vlogo "zbiralnika"      spretnosti      in sposobnosti zaposlenih  D 2004_VD 273
v prihodnje in njihove      spretnosti      ter sposobnosti, ki so  D 2004_VD 304
(znanja, sposobnosti,      spretnosti,      pripravljenost na usposabljanje  D 2004_VD 307
katera znanja, sposobnosti,      spretnosti      in osebnostne lastnosti  D 2004_VD 517
kot so organizacijske      spretnosti,      znanje jezikov idr.,   D 2004_VD 585
delo, delo z uporabniki,      spretnosti      za katalogiziranje in  D 2004_VD 596
informacijskih virov, ročne      spretnosti      idr. do tehničnih in vodstvenih  D 2004_VD 596
tehničnih in vodstvenih      spretnosti.     Zaradi hitrega zastarevanja  D 2004_VD 596
teorije, informacijske      spretnosti      in uporabo informacij  D 2004_VD 616
vključno z navedbo posebnih      spretnosti      in dosedanjih odgovornosti  D 2004_VD 774
Intervjuvanje vključuje namreč      spretnosti,      ki jih poseduje večina  D 2004_VD 837
mesta, mora pa posedovati      spretnosti,      ki vodijo k učinkovitemu  D 2004_VD 855
še potrditev, osnovne      spretnosti      in sposobnosti, ki so  D 2004_VD 881
oz. 33 od 53). Ročne      spretnosti      so zaželene predvsem v  D 2004_VD 1460
študentov, informacijske      spretnosti      pa postajajo v današnji  D 2006_FM 3
prepoznalo njen pomen in      spretnosti      informacijske pismenosti  D 2006_FM 18
sistematičnemu pridobivanju      spretnosti      informacijske pismenosti  D 2006_FM 19
pomanjkanje omenjenih      spretnosti      pri študentih. V šestem  D 2006_FM 34
osredinjena na pridobivanje      spretnosti,      ki bodo služile osebnim  D 2006_FM 70
pridobijo znanje, vrednote,      spretnosti      in razumevanje, ki jih  D 2006_FM 71
namenom izboljšanja znanja,      spretnosti      in kompetenc.Osredotoča  D 2006_FM 73
prilagajati svoje znanje in      spretnosti      nepredvidljivim zahtevam  D 2006_FM 86
pomena za pridobivanje      spretnosti      učenja in odločilna za  D 2006_FM 89
mehanizem za prepoznavanje      spretnosti      in kompetenc pridobljenih  D 2006_FM 92
gre za pridobitev znanj,      spretnosti      brez javno priznane stopnje  D 2006_FM 112
stališča, pridobiva vrednote,      spretnosti      in znanja iz vsakdanjih  D 2006_FM 112
omogočen razvoj znanja in      spretnosti      ter navade učenja.To pa  D 2006_FM 192
izobraževanje za razvoj določenih      spretnosti      ali napredovanje na delovnem  D 2006_FM 469
pridobivajo tehnološke      spretnosti,      izboljšujejo delovne spretnosti  D 2006_FM 553
izboljšujejo delovne      spretnosti,      učijo novih spretnosti  D 2006_FM 553
spretnosti, učijo novih      spretnosti      in razširjajo znanje za  D 2006_FM 553
uporabnikom pridobiti      spretnosti,      ki jim bodo v pomoč, da  D 2006_FM 555
na to novost, potrebne      spretnosti      in znanja, ki jih morajo  D 2006_FM 558
uporabnikom, ki nimajo ustreznih      spretnosti      in znanja.V tem primeru  D 2006_FM 559
tisti, ki imajo ustrezne      spretnosti.     Poleg tega pa pomanjkanje  D 2006_FM 560
pomanjkanje ustreznih      spretnosti      odvrača posameznika od  D 2006_FM 561
potrebnih informacijskih      spretnosti,      lahko predstavlja resno  D 2006_FM 562
uporabnik nima ustreznih      spretnosti      iskanja in izkoriščanja  D 2006_FM 570
etike in komunikacijskih      spretnosti      (Rockman, 2004a, str.3  D 2006_FM 581
definicija torej poudarja      spretnosti      in sposobnosti, ki jih  D 2006_FM 588
visokim šolstvom. Tehnološke      spretnosti      so predpogoj informacijske  D 2006_FM 602
Takšno učenje zahteva nove      spretnosti,      kot so: sposobnosti reševanja  D 2006_FM 604
kreativno raziskovanje,      spretnosti      komunikacije itn.Uspeh  D 2006_FM 604
veliki meri odvisen od      spretnosti      informacijske pismenosti  D 2006_FM 605
obširneje obravnavajo      spretnosti      informacijske pismenosti  D 2006_FM 605
šolstvu. Poleg teh osnovnih      spretnosti      pa morajo knjižnice skupaj  D 2006_FM 610
z doprinosom omenjenih      spretnosti      k večji kvalitete študijskega  D 2006_FM 610
okrepitveno vlogo teh      spretnosti,      ki omogočajo kvalitetnejše  D 2006_FM 610
si pridobijo potrebne      spretnosti      za iskanje in izkoriščanje  D 2006_FM 612
prostem času. Razvoj teh      spretnosti      je nujen za uspešno delovanje  D 2006_FM 613
vseživljenjskemu učenju.      Spretnosti      informacijske pismenosti  D 2006_FM 617
hitrimi spremembami. Te      spretnosti      so poimenovali temeljne  D 2006_FM 620
prenosne oz. ključne      spretnosti      in so mišljene kot splošne  D 2006_FM 620
splošne, nedisciplinarne      spretnosti      in spretnosti, ki jih  D 2006_FM 620
nedisciplinarne spretnosti in      spretnosti,      ki jih je mogoče prenesti  D 2006_FM 620
komunikacijo, številčne      spretnosti,      osebne ali medosebne spretnosti  D 2006_FM 621
osebne ali medosebne      spretnosti,      reševanje problemov.Uporaba  D 2006_FM 621
pa imajo tudi ustrezne      spretnosti      vseživljenjskih učencev  D 2006_FM 623
lahko od pridobljenih      spretnosti      informacijske pismenosti  D 2006_FM 627
koristi v življenju. Te      spretnosti      so inteligentno in sistematično  D 2006_FM 628
prevzeti pobudo za razvoj teh      spretnosti,      saj jih je mogoče pridobiti  D 2006_FM 630
daljavo. Veliko temeljnih      spretnosti      potrebnih za učinkovito  D 2006_FM 632
da učijo te pomembne      spretnosti      (Kirby, Liddiard, Moore  D 2006_FM 633
in doseči enako stopnjo      spretnosti      informacijske pismenosti  D 2006_FM 635
sistematičnim razvijanjem teh      spretnosti.      5.5.4 Raziskave in potrebe  D 2006_FM 636
sistematičnem razvijanju      spretnosti      informacijske pismenosti  D 2006_FM 636
ugotavljale, koliko so te      spretnosti      razvite pri študentih  D 2006_FM 636
nizko stopnjo ustreznih      spretnosti      in zadovoljstva, poleg  D 2006_FM 638
pismenosti in knjižničnih      spretnosti      je naraščala skozi čas  D 2006_FM 640
ugotavljala omejene knjižnične      spretnosti      ob vstopu na visokošolski  D 2006_FM 640
in sicer nizko stopnjo      spretnosti      pri uporabi računalniških  D 2006_FM 640
nimajo dovolj izkušenj in      spretnosti      za učinkovito rabo informacijske  D 2006_FM 651
lahko dokažejo kritične      spretnosti      vrednotenja spletnih virov  D 2006_FM 658
informacijskih in raziskovalnih      spretnosti      (npr. sposobnosti formiranja  D 2006_FM 659
univerzo brez temeljnih      spretnosti      in sposobnosti kot so  D 2006_FM 662
ugotovitve o iskalnih      spretnosti      podiplomskih študentov  D 2006_FM 667
nujno potrebnih prenosnih      spretnosti      za obvladovanje na informacijah  D 2006_FM 668
nezadostnih knjižničnih      spretnosti;      - nekateri niso uporabniki  D 2006_FM 673
časa, da bi si pridobili      spretnosti      informacijskega raziskovanja  D 2006_FM 673
označilo svoje knjižnične      spretnosti      kot zadovoljive, kar dobre  D 2006_FM 691
odstotkov je označilo te      spretnosti      kot nezadostne.Toda na  D 2006_FM 691
pomanjkanja ustreznih      spretnosti      se zato sramujejo in hočejo  D 2006_FM 709
razvitih ali nerazvitih      spretnosti      iskanja informacij.Zaradi  D 2006_FM 712
šibko obvladovanje teh      spretnosti      med uporabniki visokošolskih  D 2006_FM 715
izobraževanje in učenje teh      spretnosti.     Krivdo nosijo delno tudi  D 2006_FM 715
tega, da se študentje teh      spretnosti      sploh ne zavedajo in zato  D 2006_FM 717
odgovornost za razvijanje      spretnosti      informacijske pismenosti  D 2006_FM 718
posamezniki preizkušajo lastne      spretnosti      iskanja informacij.Prav  D 2006_FM 760
pridobiva številne osnovne      spretnosti      in koncepte.Dejstvo je  D 2006_FM 793
je odvisno od njihovih      spretnosti.     Pomembno je, da jih vzpodbujamo  D 2006_FM 837
bodo tako okrepili svoje      spretnosti.     Poleg tega pa bodo lahko  D 2006_FM 839

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA