Korpus bibliotekarstva
opozoriti na uspehe. | TABELA | objav slovenskih raziskovalcev | DD 1998_JP 1941 |
Preglednica 23: Kontingenčna | tabela | - prikaz delovanja. Preglednic | D 2005_KM 627 |
študijskem letu 1999/00 ( | tabela | 1).Medtem ko je v prejšnjih | D 2006_FM 435 |
tabeli v prilogi A). | Tabela | 1: Študenti, vpisani na | D 2006_FM 437 |
tabelo v prilogi D). | Tabela | 2: Število ur usposabljanj | D 2006_FM 1138 |
TABELA | 1: PRIMERI BIBLIOGRAFSKIH | D 2006_PP 432 | |
TABELA | 2: NAVODILA, KI SO JIH | D 2006_PP 562 | |
TABELA | 3: NAVODILA NA SPLETNIH | D 2006_PP 588 | |
TABELA | 4: NAVODILA, KI SO JIH | D 2006_PP 642 | |
TABELA | 5: SPLETNA NAVODILA ČLANIC | D 2006_PP 656 | |
TABELA | 6: KNJIŽNAVODILA, KI SO | D 2006_PP 681 | |
4.2 Spletna navodila | TABELA | 7: NAVODILA NA SPLETNIH | D 2006_PP 693 |
TABELA | 8: RAZISKOVALNI VZOREC | D 2006_PP 767 | |
TABELA | 9: ZGRADBA KNJIŽNIH NAVODIL | D 2006_PP 847 | |
TABELA | 10: STRUKTURA SPLETNIH | D 2006_PP 899 | |
TABELA | 11: OBLIKOVNE ZAHTEVE | D 2006_PP 979 | |
TABELA | 12: OBLIKOVNE ZAHTEVE | D 2006_PP 1033 | |
TABELA | 13: OBLIKOVNE ZAHTEVE | D 2006_PP 1049 | |
zaposlenih po starosti. | Tabela | 2 prikazuje starost zaposlenih | D 2007_GZ 298 |
dokončane izobrazbe | Tabela | 3: Stopnja dokončane izobrazbe | D 2007_GZ 301 |
braževanja in usposabljanja. | Tabela | 4: Vključitev v program | D 2007_GZ 319 |
Struktura kvalitete programa | Tabela | 5: Struktura kvalitete | D 2007_GZ 329 |
strani šolskih knjižnic. | Tabela | 5-1: Kriteriji za ovrednotenje | D 2008_KT 536 |
s-sc.ce.edus.si/knj/) | Tabela | 6-1: Ocenjevalni list | D 2008_KT 564 |
izobraževanje odraslih. | Tabela | 6-2: Ocenjevalni list | D 2008_KT 587 |
Šolskega centra Ptuj | Tabela | 6-3: Ocenjevalni list | D 2008_KT 612 |
www. frizerska. si/) | Tabela | 6-4: Ocenjevalni list | D 2008_KT 636 |
grafične šole Ljubljana | Tabela | 6-5: Ocenjevalni list | D 2008_KT 668 |
ndex. asp?pgid=1116) | Tabela | 6-6: Ocenjevalni list | D 2008_KT 693 |
library/default.htm) | Tabela | 6-7: Ocenjevalni list | D 2008_KT 718 |
vsb. bc. ca/library/) | Tabela | 6-8: Ocenjevalni list | D 2008_KT 739 |
Towenship High School | Tabela | 6-9: Ocenjevalni list | D 2008_KT 763 |
Schulbibliothek Türmli Zollikofen | Tabela | 6-10: Ocenjevalni list | D 2008_KT 786 |
likovanju posameznih strani. | Tabela | 7-1: Upoštevanje kriterijev | D 2008_KT 850 |
) in 5 moških (5%). | Tabela | in graf 2: izobrazba anonimnih | D 2009_KD 371 |
VAŠEGA PREDŠOLSKEGA OTROKA | Tabela | in graf 4: Starost predšolskega | D 2009_KD 374 |
SPREMLJA OTROKA V KNJIŽNICO? | Tabela | in graf 7: Najpogosteje | D 2009_KD 381 |
Predšolski otrok ustvarja | Tabela | 10 b in graf 10 b: zanimivost | D 2009_KD 406 |
STROŠKOVNA ANALIZA Spodnja | tabela | prikazuje oceno stroškov | D 2009_MB 303 |
Skupaj 21.500,00 | Tabela | 1: Ocena stroškov (vir | D 2009_MB 305 |
za poučno literaturo. | Tabela | 3: Zaporedje vrstilcev | D 2009_PM 350 |
najljubša knjiga. [...]. | Tabela | 4: Nosilci priznanj projekta | D 2009_PM 584 |
uspešnimi učenci in bralci. | TABELA | 4: Zunanja in notranja | D 2009_SS 366 |
INTERPRETACIJA PODATKOV | TABELA | 1: Pregled statistično | D 2009_SS 480 |
SPREMENLJIVKE SPREMENLJIVKE | TABELA | 2: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 482 |
95 (59 %) dijakinj. | TABELA | 3: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 485 |
posameznimi dejavnostmi?" | TABELA | 4: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 487 |
Ali rad bereš knjige?" | TABELA | 5: Število (f ) in strukturni | D 2009_SS 499 |
pa ne bere rado knjig. | TABELA | 6: Odnos dijakov do branja | D 2009_SS 502 |
deklet bere knjige. | TABELA | 7: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 506 |
oceno ne bere rado knjig. | TABELA | 8: Razlogi dijakov za | D 2009_SS 511 |
ker je branje obvezno. | TABELA | 9: Razlogi dijakov za | D 2009_SS 516 |
vrsto najraje berete?" | TABELA | 10: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 528 |
bere drame ali pesmi. | TABELA | 11: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 536 |
ko je dijakov le 29 %. | TABELA | 12: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 541 |
ki ne berejo dram. | TABELA | 13: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 548 |
posegajo po pesmih. | TABELA | 14: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 554 |
najpogostejši način) | TABELA | 15: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 558 |
ali pa jih ima doma. | TABELA | 16: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 570 |
knjige, ki jih berete?" | TABELA | 17: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 577 |
po nasvetu staršev. | TABELA | 18: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 585 |
Kako najraje berete?" | TABELA | 19: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 591 |
pa jih bere glasno. | TABELA | 20: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 596 |
vaše mesto za branje?" | TABELA | 21: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 603 |
ačunalniškem zaslonu (2,5 %). | TABELA | 22: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 610 |
elektronske knjige)?" | TABELA | 23: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 614 |
dijakov ne pozna E-knjig. | TABELA | 24: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 618 |
pa ne pozna E-knjig. | TABELA | 25: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 621 |
ki poznajo E-knjige) | TABELA | 26: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 626 |
berejo le-teh (81 %). | TABELA | 27: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 628 |
Zakaj berete E-knjige?" | TABELA | 28: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 631 |
prostitev po napornem učenju. | TABELA | 29: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 635 |
računalniškega zaslona. | TABELA | 31: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 645 |
poiščete preko spleta?" | TABELA | 32: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 649 |
na bralno zmožnost?" | TABELA | 33: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 655 |
maturitetno branje?" | TABELA | 34: Mnenja dijakov o izboru | D 2009_SS 662 |
za maturo primerna?" | TABELA | 35: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 673 |
41 % dijakom pa ne. | TABELA | 36: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 676 |
maturitetno branje?" | TABELA | 37: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 681 |
maturitetno branje. | Tabela | kaže, da se 79 % dijakom | D 2009_SS 682 |
maturitetno branje. | TABELA | 38: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 683 |
maturitetno branje?" | TABELA | 39: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 687 |
maturitetno branje. | Tabela | kaže, da se 73 % dijakom | D 2009_SS 688 |
število knjig primerno. | TABELA | 40: Število (f) in strukturni | D 2009_SS 689 |
maturitetno branje?" | TABELA | 41: Načini obravnave maturitetnega | D 2009_SS 693 |
maturitetnega branja. | Tabela | kaže, da se kot najpogostejši | D 2009_SS 694 |
pisne naloge (2,5 %). | TABELA | 42: Načini obravnave maturitetnega | D 2009_SS 696 |
nastop ali pa referat. | TABELA | 43: Načini obravnave maturitetnega | D 2009_SS 698 |
vključujete v razpravo?" | TABELA | 44: Sodelovanje dijakov | D 2009_SS 704 |
vključuje v razprave. | TABELA | 45: Sodelovanje dijakov | D 2009_SS 710 |
vključuje vedno v razprave. | TABELA | 46: Sodelovanje dijakov | D 2009_SS 713 |
interpretacije besedil. | TABELA | 47: Sodelovanje dijakov | D 2009_SS 716 |
pravilnega odgovora. | TABELA | 48: Sodelovanje dijakov | D 2009_SS 720 |
pogovarjate izven šole?" | TABELA | 49: Pogovori o prebranih | D 2009_SS 724 |
je bolj pritegnil?" | TABELA | 50: Pregled romanov, ki | D 2009_SS 727 |
in pristranost (66 %). | TABELA | 51: Pregled romanov, ki | D 2009_SS 729 |
romanov najbolj pozorni?" | TABELA | 52: Usmerjenost pozornosti | D 2009_SS 734 |
lastnega življenja?" | TABELA | 53: Prikaz števila dijakov | D 2009_SS 750 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |