Korpus bibliotekarstva

tabela (1020)


opozoriti na uspehe.      TABELA      objav slovenskih raziskovalcev  DD 1998_JP 1941
Preglednica 23: Kontingenčna      tabela      - prikaz delovanja. Preglednic  D 2005_KM 627
študijskem letu 1999/00 (     tabela      1).Medtem ko je v prejšnjih  D 2006_FM 435
tabeli v prilogi A).      Tabela      1: Študenti, vpisani na  D 2006_FM 437
tabelo v prilogi D).      Tabela      2: Število ur usposabljanj  D 2006_FM 1138
     TABELA      1: PRIMERI BIBLIOGRAFSKIH  D 2006_PP 432
     TABELA      2: NAVODILA, KI SO JIH  D 2006_PP 562
     TABELA      3: NAVODILA NA SPLETNIH  D 2006_PP 588
     TABELA      4: NAVODILA, KI SO JIH  D 2006_PP 642
     TABELA      5: SPLETNA NAVODILA ČLANIC  D 2006_PP 656
     TABELA      6: KNJIŽNAVODILA, KI SO  D 2006_PP 681
4.2 Spletna navodila      TABELA      7: NAVODILA NA SPLETNIH  D 2006_PP 693
     TABELA      8: RAZISKOVALNI VZOREC  D 2006_PP 767
     TABELA      9: ZGRADBA KNJIŽNIH NAVODIL  D 2006_PP 847
     TABELA      10: STRUKTURA SPLETNIH  D 2006_PP 899
     TABELA      11: OBLIKOVNE ZAHTEVE  D 2006_PP 979
     TABELA      12: OBLIKOVNE ZAHTEVE  D 2006_PP 1033
     TABELA      13: OBLIKOVNE ZAHTEVE  D 2006_PP 1049
zaposlenih po starosti.      Tabela      2 prikazuje starost zaposlenih  D 2007_GZ 298
dokončane izobrazbe      Tabela      3: Stopnja dokončane izobrazbe  D 2007_GZ 301
braževanja in usposabljanja.      Tabela      4: Vključitev v program  D 2007_GZ 319
Struktura kvalitete programa      Tabela      5: Struktura kvalitete  D 2007_GZ 329
strani šolskih knjižnic.      Tabela      5-1: Kriteriji za ovrednotenje  D 2008_KT 536
s-sc.ce.edus.si/knj/)      Tabela      6-1: Ocenjevalni list  D 2008_KT 564
izobraževanje odraslih.      Tabela      6-2: Ocenjevalni list  D 2008_KT 587
Šolskega centra Ptuj      Tabela      6-3: Ocenjevalni list  D 2008_KT 612
www. frizerska. si/)      Tabela      6-4: Ocenjevalni list  D 2008_KT 636
grafične šole Ljubljana      Tabela      6-5: Ocenjevalni list  D 2008_KT 668
ndex. asp?pgid=1116)      Tabela      6-6: Ocenjevalni list  D 2008_KT 693
library/default.htm)      Tabela      6-7: Ocenjevalni list  D 2008_KT 718
vsb. bc. ca/library/)      Tabela      6-8: Ocenjevalni list  D 2008_KT 739
Towenship High School      Tabela      6-9: Ocenjevalni list  D 2008_KT 763
Schulbibliothek Türmli Zollikofen      Tabela      6-10: Ocenjevalni list  D 2008_KT 786
likovanju posameznih strani.      Tabela      7-1: Upoštevanje kriterijev  D 2008_KT 850
) in 5 moških (5%).      Tabela      in graf 2: izobrazba anonimnih  D 2009_KD 371
VAŠEGA PREDŠOLSKEGA OTROKA      Tabela      in graf 4: Starost predšolskega  D 2009_KD 374
SPREMLJA OTROKA V KNJIŽNICO?      Tabela      in graf 7: Najpogosteje  D 2009_KD 381
Predšolski otrok ustvarja      Tabela      10 b in graf 10 b: zanimivost  D 2009_KD 406
STROŠKOVNA ANALIZA Spodnja      tabela      prikazuje oceno stroškov  D 2009_MB 303
Skupaj 21.500,00      Tabela      1: Ocena stroškov (vir  D 2009_MB 305
za poučno literaturo.      Tabela      3: Zaporedje vrstilcev  D 2009_PM 350
najljubša knjiga. [...].      Tabela      4: Nosilci priznanj projekta  D 2009_PM 584
uspešnimi učenci in bralci.      TABELA      4: Zunanja in notranja  D 2009_SS 366
INTERPRETACIJA PODATKOV      TABELA      1: Pregled statistično  D 2009_SS 480
SPREMENLJIVKE SPREMENLJIVKE      TABELA      2: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 482
95 (59 %) dijakinj.      TABELA      3: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 485
posameznimi dejavnostmi?"      TABELA      4: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 487
Ali rad bereš knjige?"      TABELA      5: Število (f ) in strukturni  D 2009_SS 499
pa ne bere rado knjig.      TABELA      6: Odnos dijakov do branja  D 2009_SS 502
deklet bere knjige.      TABELA      7: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 506
oceno ne bere rado knjig.      TABELA      8: Razlogi dijakov za  D 2009_SS 511
ker je branje obvezno.      TABELA      9: Razlogi dijakov za  D 2009_SS 516
vrsto najraje berete?"      TABELA      10: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 528
bere drame ali pesmi.      TABELA      11: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 536
ko je dijakov le 29 %.      TABELA      12: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 541
ki ne berejo dram.      TABELA      13: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 548
posegajo po pesmih.      TABELA      14: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 554
najpogostejši način)      TABELA      15: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 558
ali pa jih ima doma.      TABELA      16: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 570
knjige, ki jih berete?"      TABELA      17: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 577
po nasvetu staršev.      TABELA      18: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 585
Kako najraje berete?"      TABELA      19: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 591
pa jih bere glasno.      TABELA      20: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 596
vaše mesto za branje?"      TABELA      21: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 603
ačunalniškem zaslonu (2,5 %).      TABELA      22: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 610
elektronske knjige)?"      TABELA      23: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 614
dijakov ne pozna E-knjig.      TABELA      24: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 618
pa ne pozna E-knjig.      TABELA      25: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 621
ki poznajo E-knjige)      TABELA      26: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 626
berejo le-teh (81 %).      TABELA      27: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 628
Zakaj berete E-knjige?"      TABELA      28: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 631
prostitev po napornem učenju.      TABELA      29: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 635
računalniškega zaslona.      TABELA      31: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 645
poiščete preko spleta?"      TABELA      32: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 649
na bralno zmožnost?"      TABELA      33: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 655
maturitetno branje?"      TABELA      34: Mnenja dijakov o izboru  D 2009_SS 662
za maturo primerna?"      TABELA      35: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 673
41 % dijakom pa ne.      TABELA      36: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 676
maturitetno branje?"      TABELA      37: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 681
maturitetno branje.      Tabela      kaže, da se 79 % dijakom  D 2009_SS 682
maturitetno branje.      TABELA      38: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 683
maturitetno branje?"      TABELA      39: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 687
maturitetno branje.      Tabela      kaže, da se 73 % dijakom  D 2009_SS 688
število knjig primerno.      TABELA      40: Število (f) in strukturni  D 2009_SS 689
maturitetno branje?"      TABELA      41: Načini obravnave maturitetnega  D 2009_SS 693
maturitetnega branja.      Tabela      kaže, da se kot najpogostejši  D 2009_SS 694
pisne naloge (2,5 %).      TABELA      42: Načini obravnave maturitetnega  D 2009_SS 696
nastop ali pa referat.      TABELA      43: Načini obravnave maturitetnega  D 2009_SS 698
vključujete v razpravo?"      TABELA      44: Sodelovanje dijakov  D 2009_SS 704
vključuje v razprave.      TABELA      45: Sodelovanje dijakov  D 2009_SS 710
vključuje vedno v razprave.      TABELA      46: Sodelovanje dijakov  D 2009_SS 713
interpretacije besedil.      TABELA      47: Sodelovanje dijakov  D 2009_SS 716
pravilnega odgovora.      TABELA      48: Sodelovanje dijakov  D 2009_SS 720
pogovarjate izven šole?"      TABELA      49: Pogovori o prebranih  D 2009_SS 724
je bolj pritegnil?"      TABELA      50: Pregled romanov, ki  D 2009_SS 727
in pristranost (66 %).      TABELA      51: Pregled romanov, ki  D 2009_SS 729
romanov najbolj pozorni?"      TABELA      52: Usmerjenost pozornosti  D 2009_SS 734
lastnega življenja?"      TABELA      53: Prikaz števila dijakov  D 2009_SS 750

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA