Korpus bibliotekarstva
načinom beleženja opazovanja | tj. | zapisovanja dogodkov, | D 2004_KA 509 |
se zbirajo simultano, | tj. | spremembe v predmetu opazovanja | D 2004_VD 944 |
nastajanjem in o preučevalec, | tj. | oseba, ki z opazovanjem | D 2004_VD 944 |
slovenskih knjižnicah | tj. | COLIB58 ter imajo med | D 2004_VD 1141 |
izobraževanje otrok in mladine, | tj. | začetno izobraževanje | D 2007_GZ 66 |
oglaševalnega sporočanja, | tj. | vzbuditi naslovnikovo | D 2008_KT 916 |
cilje matične institucije, | tj. | univerze, fakultete.Učinkovite | D 2009_PS 265 |
začetnega do končnega obdobja, | tj. | obdobja zrelega bralca | D 2009_SS 196 |
govorimo o ožjem segmentu, | tj. | o funkcionalni bralni | D 2009_SS 283 |
branje in čemu služi ( | tj. | miselno predstavo o branju | D 2009_SS 306 |
reprogramira v drug status, | tj. | v izposojeno.Ko uporabnik | D 2011_BK 157 |
izpolni svoje dolžnosti, | tj. | zagotavljanje dostopa | D 2011_SB 294 |
strukturirane konvencionalno, | tj. | kot učni predmet.Navadno | D 2011_SB 598 |
njega na organizacijo ( | tj. | v našem primeru knjižnico | D 2011_SB 614 |
premikamo na zadnjo fazo, | tj. | evalvacijo uspešnosti | D 2011_SB 724 |
biti najprej knjižničar, | tj. | strokovnjak, ki obvlada | K 1997_2_3_NS 11 |
element demokratičnosti, | tj. | pravico uporabnika, da | K 1997_2_3_NS 17 |
splošno znane opredelitve, | tj. | njihova dejavnost je potrebna | K 1998_2_3_DPM 176 |
kopiranja in razmnoževanja, | tj. | na pravice do reproduciranja | K 1998_2_3_SM 10 |
kariero knjižničarjev, ki od | tj. | junior librarian ali inforlflQtion | K 1999_2_3_AM_KJ 107 |
telo knjižničarjev in | tj. | informacijskih menedžerjev | K 1999_2_3_AM_KJ 117 |
posebno kategonjO članstva | tj. | študente bibliotekarstva | K 1999_2_3_AM_KJ 271 |
moral biti velik tudi pri | tj. | sekundarnih analizah. | K 1999_2_3_JP 40 |
zaradi tehničnih razlogov, | tj. | oddaljenosti dvigala in | K 2000_1_2_ZM 159 |
organizacijsko dinamiko knjižnice ( | tj. | razmerje med knjižničnim | K 2000_3_AM 260 |
izrecno zapisala: "Komisija ( | tj. | knjižnični odbor) sme | K 2000_3_KDE 195 |
primeru preko ministrstva ( | tj. | ob letnem poročilu direktorja | K 2000_3_KDE 195 |
registrirani v omrežju, | tj. | preko računalnikov, ki | K 2000_4_BR 145 |
čistih" elektronskih revij, | tj. | brez dvojnika v tiskani | K 2000_4_BR 169 |
strokovnjakih in pisateljih ( | tj. | strokovnih piscih).Ni | K 2001_1_2_KG 194 |
vseh strokovnih člankov, | tj. | 99 ali 27,4%, sledi Knjižnica | K 2001_3_ZF_JP 92 |
stanovske organizacije, | tj. | Zveze bibliotekarskih društev | K 2001_3_ZF_JP 97 |
število poljudnih objav, | tj. | 30 oz. 46,87% vseh objav | K 2001_3_ZF_JP 101 |
Prosvetni delavec. Ocene, | tj. | 30 ali 4,05% vseh objav | K 2001_3_ZF_JP 102 |
našteli v Šolski knjižnici, | tj. | 12 ali 75% vseh intervjujev | K 2001_3_ZF_JP 103 |
dveh temeljnih revijah, | tj. | v Knjižnici, 183 ali 24 | K 2001_3_ZF_JP 107 |
števila objavljenih člankov, | tj. | 16.Največ člankov pripada | K 2001_3_ZF_JP 136 |
referenc monografije, | tj. | 44,11% ali 90 vseh referenc | K 2001_3_ZF_JP 166 |
medijev so lahko že izvorno | tj. | per se elektronske in | K 2001_4_JBV 25 |
posameznikov, odvisnih od polja, | tj. | skupine s kognitivnim | K 2001_4_SS 96 |
uporabo nadrejenega termina | tj. | specialna knjižnica.Pri | K 2002_1_2_CN 20 |
izposoji znotraj knjižnice, | tj. | po katerih knjigah uporabniki | K 2002_1_2_RV 138 |
definira kot ustvarjalca ( | tj. | pisca, skladatelja, slikarja | K 2002_3_ZD 56 |
razlikujemo primarno avtorstvo, | tj. | avtorstvo v ožjem pomenu | K 2002_3_ZD 56 |
zapisa v najširšem smislu, | tj. | zapisa, ki obsega bibliografski | K 2002_3_ZD 77 |
preteklosti - revizija ( | tj. | predelana, dopolnjena | K 2002_3_ZD 196 |
naslovi) - Stvarna značnica ( | tj. | enotni naslov) za delo | K 2002_3_ZD 228 |
zapisa v najširšem smislu, | tj. | zapisa, ki obsega bibliografski | K 2002_3_ZD1 47 |
vir slabših rezultatov, | tj. | uporabnosti zapisov.Vendar | K 2002_3_ZD2 39 |
knjižničarjeva orodja, | tj. | normativne datoteke.Seveda | K 2002_3_ZD2 116 |
navedba naravnega formata ( | tj. | števila pregibov tiskarske | K 2002_3_ZD4 27 |
da dostopni elementi ( | tj. | značnice) ustrezajo nacionalnim | K 2002_3_ZD4 60 |
obliki dostopnih elementov, | tj. | značnic. Omenili smo, | K 2002_3_ZD4 82 |
prizadelo velike naročnike, | tj. | centralne knjižnice univerz | K 2002_4_MM 27 |
osnovne, zunanje motivacije, | tj. | zmanjševanja finančnih | K 2002_4_MM 32 |
polnim besedilom, trenutno ( | tj. | v letu 2001) pa v biomedicinskih | K 2002_4_MM1 130 |
formalno obliko zavezanosti, | tj. | zavezanost dogovoru v | K 2002_4_MM1 148 |
z zaključeno ustrezno, | tj. | bibliotekarsko univerzitetno | K 2002_4_VZ 2 |
njihova ustrezna uporaba, | tj. | obdelava z določenimi | K 2002_4_VZ 98 |
nasvetov doseči cilj, | tj. | postavitev politike sprejemljive | K 2003_1_2_JP 46 |
zapisa v najširšem smislu, | tj. | zapisa, ki obsega bibliografski | K 2003_1_2_LT 119 |
njihovega prihoda v knjižnico; | tj. | prva polovica 18. stoletja | K 2003_1_2_SS 62 |
knjižnično dejavnost, | tj. | Centralni urad za knjižno | K 2003_3_GN_PKK 72 |
uprave lokalnih skupnosti, | tj. | dežel, provinc in občin | K 2003_3_GN_PKK 219 |
skrbeti za tradicionalne, | tj. | tiskane vire in sodobne | K 2003_3_GN_PKK 264 |
poznala velika večina | tj. | 71 anketirancev oz. 81 | K 2003_3_NA 231 |
izvajanje obeh postopkov, | tj. | mikrofilmanje in digitalizacijo | K 2003_4_RK 18 |
imajo magnetno kartico, | tj. | člansko kartico ali pa | K 2003_4_RK 61 |
drugi najpogostejši format | tj. | kvart (4o) 32 naslovov | K 2003_4_RK 96 |
potrebno ponoviti le 2. fazo, | tj. | izbrati cenovno najugodnejšega | K 2004_1_2_EM 86 |
pristop skrije povezave, | tj. | komuniciranja med nivoji | K 2004_1_2_VG 127 |
rigidno uporabo taktike, | tj. | ponavljanje preteklih | K 2004_1_2_VG 158 |
zajamemo z idejo vrzeli, | tj. | da se osredotočimo na | K 2004_1_2_VG 183 |
komunikacijskih procedur, | tj. | pravila in norme kultur | K 2004_1_2_VG 245 |
uporabi svojih virov, | tj. | empatijo s (preveč) različnimi | K 2004_1_2_VG 267 |
strokovnih" standardov, | tj. | samostalniško orientiranih | K 2004_1_2_VG 275 |
babilonski stolp glasov, | tj. | razlik brez teoretične | K 2004_1_2_VG 295 |
predpostavkami in prakso, | tj. | metodami, ki predlagajo | K 2004_1_2_VG 330 |
predpostavkami in praksami ( | tj. | metodami), ki predlagajo | K 2004_1_2_VG 332 |
hierarhiji vednosti najvišje, | tj. | univerzitetni profesorji | K 2004_3_KM_KSM 158 |
največ praktičnih izkušenj, | tj. | učitelji-praktiki (prim | K 2004_3_KM_KSM 159 |
curriculum packages", | tj. | priročnikov, slovarjev | K 2004_3_KM_KSM 179 |
govorimo tudi še o tretjem, | tj. | asociacijskem motivu za | K 2004_3_PA 51 |
uporabili induktivni postopek, | tj. | generalizacijo kvalitativnih | K 2004_3_PA 86 |
kot objektni kategoriji ( | tj. | o lastnosti storitev) | K 2004_3_PA 112 |
marketinški argumentaciji, | tj. | v kontekst oblikovanja | K 2004_3_PA 139 |
knjižnične dejavnosti, | tj. | raziskovanje, ki ni vezano | K 2004_3_PA 151 |
reorganizacijo pomenskih dimenzij, | tj. | za ponovno ureditev vsebinskih | K 2004_3_PA 189 |
Preostali indikator ( | tj. | šesti po vrsti) je meril | K 2004_3_PA 264 |
še drugih dejavnikov, | tj. | novih neodvisnih spremenljivk | K 2004_3_PA 293 |
dosegla zastavljeni cilj, | tj. | izoblikovati znanstveno | K 2004_3_PZ 46 |
informacijski dejavnosti, | tj. | konstrukciji smisla.Pri | K 2004_3_VG 71 |
začetek pridobivanja znanja, | tj. | spoznavanja teme.Po identifika | K 2004_3_VG 269 |
izrazi v konceptu naloge, | tj. | izoblikovani vsebinski | K 2004_3_VG 281 |
omenjali iskanje po "cobisu", | tj. | vzajemnem katalogu slovenskih | K 2004_3_VG 320 |
akreditacijskih postopkih novih, | tj. | "bolonjskih" študijskih | K 2004_4_IJ 106 |
pik (npr. itd., etc., | tj. | ), brez pike se pišejo | K 2005_1_2_KI 14 |
SLSH so od vsega začetka, | tj. | od leta 1923, izhajala | K 2005_1_2_SA 107 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |