Korpus bibliotekarstva
v informetrijo, pa je | treba | nekaj reči še o drugem | DD 1998_JP 120 |
drugačnih razmerah in bi bilo | treba | to upoštevati.Malo verjetno | DD 1998_JP 204 |
ustvarila. Intervjuvati je | treba | avtorje o vseh vidikih | DD 1998_JP 212 |
da je tudi te podatke | treba | ustrezno analizirati. | DD 1998_JP 213 |
informetrije pa je torej | treba | govoriti predvsem o naslednjih | DD 1998_JP 253 |
pomanjkljivosti, ki jih je | treba | upoštevati, da bi dobljene | DD 1998_JP 278 |
ustanov in revij, toda | treba | jo je uporabljati s previdnostjo | DD 1998_JP 303 |
ali proti njej, si je | treba | pojasniti tudi delo samega | DD 1998_JP 420 |
dileme okoli tega ali je | treba | Ortegovo hipotezo sprejeti | DD 1998_JP 498 |
sabo. Upoštevati je | treba | tudi opozorila, da nekatera | DD 1998_JP 633 |
avtorjev opazarja tudi, da je | treba | ločevati med citiranostjo | DD 1998_JP 669 |
oz. razvrščanju revij | treba | upoštevati, da gre praviloma | DD 1998_JP 694 |
potrdilo tega, da je JCR | treba | zavrniti v celoti.To praviloma | DD 1998_JP 738 |
skupnost. Seveda pa se je | treba | pridružiti tistim, ki | DD 1998_JP 741 |
naročajo. Ravno zato je | treba | ločiti pojma vpliv/vplivnost | DD 1998_JP 766 |
področij in nam jih ni | treba | iskati posebej v bibliografskih | DD 1998_JP 817 |
mogoče ugotoviti. Zato je | treba | posvetiti več pozornosti | DD 1998_JP 915 |
vedno previsoko in ga je | treba | še zmanjšati. Priložene | DD 1998_JP 994 |
Seveda pa je pred tem | treba | dokazati, da gre pri citiranju | DD 1998_JP 1132 |
Različne pristope je | treba | namreč združiti tako, | DD 1998_JP 1224 |
dejstvo, ki mu v resnici ni | treba | dajati nikakršnih dodatnih | DD 1998_JP 1351 |
sama, vendar je na to | treba | opozoriti, ko merimo citiranje | DD 1998_JP 1531 |
raziskovalnih skupin, ki jih je | treba | ojačati z mladimi raziskovalci | DD 1998_JP 1610 |
med sabo. Seveda pa je | treba | pri tem dosledno uporabljati | DD 1998_JP 1635 |
pojava, ampak, bi ga bilo | treba | podrobneje pogledati. | DD 1998_JP 1690 |
rezultate analize citiranje | treba | praviloma uporabljati | DD 1998_JP 1707 |
primerljivi med sabo. Zato je | treba | tudi pri primerjavi ustanov | DD 1998_JP 1709 |
je pri teh primerjavah | treba | primerjati tudi izhodišča | DD 1998_JP 1880 |
svoje omejitve in jo je | treba | praviloma uporabljati | DD 1998_JP 2039 |
prakse. Prav tako je | treba | še bolj podpreti revije | DD 1998_JP 2357 |
pričujočega dela, čeprav jo bo | treba | prej ali slej opraviti | DD 1998_JP 2368 |
Ravno v knjižnicah je | treba | uporabljati metodo analize | DD 1998_JP 2397 |
zelo v poštev, ko se je | treba | odločati med revijami | DD 1998_JP 2421 |
strokovna področja, oz ko je | treba | nabaviti določene (visokocitirane | DD 1998_JP 2421 |
potencialnih uporabnikov, ko je | treba | revije šele naročiti Uporabnost | DD 1998_JP 2437 |
stroški, ki nastanejo, ko je | treba | revijo, ki je bila vzeta | DD 1998_JP 2501 |
za uporabnika in jih je | treba | potem zložiti oz.Vrniti | DD 1998_JP 2501 |
uporabnosti. Vendar je | treba | vedno povdarjati, da gre | DD 1998_JP 2528 |
Pajčevini, toda takrat ko je | treba | citat preveriti ali uporabiti | DD 1998_JP 2580 |
raziskovalnega dela je | treba | razumeti kot del komunikacijskega | DD 1998_JP 2604 |
res zanima). Seveda je | treba | pri plačilu ostati v nekih | DD 1998_JP 2648 |
raziskovalnega dela v Sloveniji je | treba | zastaviti sistematično | DD 1998_JP 2689 |
sistematično. Predvsem je | treba | upoštevati velike razlike | DD 1998_JP 2690 |
lastno uporabo, saj je bilo | treba | obredne knjige zaradi | DD 2000_DF 411 |
področji. Vzroke za to bo | treba | najverjetneje iskati v | DD 2000_DF 1477 |
krajcarjev pa je bilo | treba | odšteti za priročnik s | DD 2000_DF 1672 |
1. Prizadevati si je | treba | za konsistentnost. 2. | DD 2007_VP 154 |
Pogostim uporabnikom je | treba | omogočiti uporabo bližnjic | DD 2007_VP 155 |
bližnjic. 3. Ponuditi je | treba | informativne povratne | DD 2007_VP 156 |
celoto. 5. Omogočiti je | treba | toleranco uporabnikovih | DD 2007_VP 158 |
napak. 6. Omogočiti je | treba | enostavno vračanje za | DD 2007_VP 159 |
uporabniku občutek nadzora. 8. | Treba | je poskrbeti za čim manjšo | DD 2007_VP 161 |
o njegovi vsebini, je | treba | poudariti njegov vsebinski | D 2004_KA 33 |
uporabo sistema. Jasno je | treba | označiti to besedilo kot | D 2004_KA 576 |
bili mnenja, da bi bilo | treba | pomoč še izboljšati.Potrdila | D 2004_KA 781 |
in komu. Predvsem je | treba | zagotoviti dobro promoviranje | D 2004_KA 785 |
ženske?). Določiti je | treba | tudi storitve, ki jih | D 2004_KA 786 |
kar te zanima in ti ni | treba | brati vsega, pač pa na | D 2004_KA 848 |
pogosto spreminjajo in je | treba | v te namene veliko vlagati | D 2004_VD 183 |
delovnih mest, ki jih je | treba | zapolniti, da bi zadovoljili | D 2004_VD 269 |
Pri omenjeni analizi je | treba | preučiti učinek izostajanj | D 2004_VD 277 |
dejavnost usklajevanja. To je | treba | opraviti zaradi neskladja | D 2004_VD 383 |
organizaciji 21. Najprej je | treba | oceniti presežek ali primanjkljaj | D 2004_VD 384 |
oddelkov, zaradi katere je | treba | opravljati delo tudi preko | D 2004_VD 387 |
knjižnicah povečalo, je | treba | upoštevati, da je naraslo | D 2004_VD 417 |
visokošolskih knjižnicah. | Treba | je opozoriti, da se je | D 2004_VD 430 |
delavcih. Te načrte je | treba | v organizaciji oblikovati | D 2004_VD 436 |
nanašajo na človeške vire, je | treba | poleg rezultatov analize | D 2004_VD 437 |
kandidati. Izbrati je | treba | ljudi, ki imajo potencial | D 2004_VD 503 |
sporočilo namenjeno, zato je | treba | najprej definirati ciljno | D 2004_VD 625 |
statistika, ki bi jo bilo | treba | izvajati za kontrolo uspeha | D 2004_VD 665 |
moremo izogniti, jih je | treba | potrditi z uporabo drugih | D 2004_VD 783 |
str. 64): 1. Teste je | treba | ocenjevati skupaj z vsemi | D 2004_VD 911 |
opravilom. 3. Zavedati se je | treba | razlik med posameznimi | D 2004_VD 913 |
med posameznimi testi; | treba | je vedeti, kaj želimo | D 2004_VD 913 |
njimi meriti. 4. Test je | treba | preizkusiti na že zaposlenih | D 2004_VD 914 |
Kadar koli je to možno, je | treba | poiskati pomoč psihologa | D 2004_VD 915 |
pomisleke. Odločitev je | treba | sprejeti, pa čeprav je | D 2004_VD 1007 |
estructuring, 2002). Hkrati je | treba | vedeti, da so knjižnični | D 2004_VD 1031 |
nadaljuje na univerzi, zato je | treba | odpraviti rigidne omejitve | D 2006_FM 209 |
omrežju; spremeniti je | treba | vlogo učitelja, da bo | D 2006_FM 209 |
v družbi, ki si ga je | treba | stalno pridobivati, hkrati | D 2006_FM 374 |
Informacije in podatke je | treba | zbrati, prebrati, sestaviti | D 2006_FM 550 |
informacij. Prav tako je | treba | paziti, da so navodila | D 2006_FM 761 |
Krajnc, 1979a) Tega se je | treba | zavedati tudi pri informacijskem | D 2006_FM 768 |
novi ali tuji. Zato je | treba | vedno znova preverjati | D 2006_FM 879 |
jih predela. Na to je | treba | paziti predvsem takrat | D 2006_FM 914 |
nove teme oz. sklopa je | treba | ponovno poudariti njihov | D 2006_FM 944 |
smisel. Prav tako je | treba | smisel in namen posameznih | D 2006_FM 945 |
in problemov, ki jih je | treba | premagati na poti do cilja | D 2006_FM 961 |
odraslih. Programe je | treba | oblikovati tako, da se | D 2006_FM 1208 |
za uporabo. Seveda je | treba | pred tem zagotoviti, da | D 2006_FM 1210 |
uporabo. Poleg tega bo | treba | vključiti didaktične elemente | D 2006_FM 1218 |
nove situacije. Zato je | treba | informacije podpreti z | D 2006_FM 1232 |
se bomo odločili se je | treba | ves čas zavedati posebnosti | D 2006_FM 1356 |
in zahteve, ki jih je | treba | pri izobraževanju odraslih | D 2006_FM 1443 |
sistematičnosti in postopnosti Tu je | treba | paziti, da začnemo najprej | D 2006_FM 1460 |
težko nadaljeval. Zato je | treba | navodila večkrat ponavljati | D 2006_FM 1466 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |