Korpus bibliotekarstva

učenja (662)


nove percepcije znanja in      učenja;      Kakorkoli, Internet je  DD 1998_JP 2582
poudarjal nazoren način      učenja,      s čemer je postavil temelje  DD 2000_DF 1334
stile mišljenja in stile      učenja      in razmišljanja (ti so  DD 2007_VP 29
smo vključili še stile      učenja,      ki so v tovrstnih raziskavah  DD 2007_VP 30
naloge. 5. Spodbujanje      učenja.      V zvezi z online sistemi  DD 2007_VP 182
slednje zlasti področja      učenja,      pomnjenja in mišljenja  DD 2007_VP 383
tipa osebnosti, stila      učenja      in vedenja znanstvenikov  DD 2007_VP 531
identificira štiri stile      učenja:      aktiviste (posameznike  DD 2007_VP 536
in vestnost) z načini      učenja      in posledično z načini  DD 2007_VP 539
tesno povezani z načini      učenja.     Posameznik lahko izraža  DD 2007_VP 539
učenju (mentalni model      učenja)      (Marentič-Požarnik, Magajna  DD 2007_VP 570
dejavnikov, učinkovitosti      učenja      uporabe sistema oziroma  DD 2007_VP 579
oblikoval model stila      učenja,      ki obsega štiri vidike  DD 2007_VP 610
prožno prilagajajo način      učenja      zunanjim okoliščinam.  DD 2007_VP 618
Njegov model izkustvenega      učenja      sestavljajo elementi,  DD 2007_VP 638
opazovanje. Štirje načini      učenja      so tako konkretna izkušnja  DD 2007_VP 639
posameznikih, ki imajo način      učenja      'konkretna izkušnja',  DD 2007_VP 640
predstavljamo tudi koncept stilov      učenja      in razmišljanja, ki ga  DD 2007_VP 650
povezovati stile mišljenja ali      učenja      z delovanjem možganskih  DD 2007_VP 711
hemisfer. Različne načine      učenja      in razmišljanja so izrazili  DD 2007_VP 712
in integrativne stile      učenja      in razmišljanja (Peklaj  DD 2007_VP 712
udeležena, ločimo tri stile      učenja      in razmišljanja (Peklaj  DD 2007_VP 718
enim ne drugim načinom      učenja,      oziroma jih lahko uporablja  DD 2007_VP 721
desnohemisferični stil      učenja      in razmišljanja, temveč  DD 2007_VP 722
vprašalnikom o stilih      učenja      in razmišljanja, ki so  DD 2007_VP 726
uporablja en ali drug način      učenja      ali razmišljanja. 2.3  DD 2007_VP 726
načine razmišljanja in      učenja      (Kolb, 1984, str. 127  DD 2007_VP 738
tipe osebnosti in načine      učenja      (Heinström, 2000, 2003  DD 2007_VP 754
v določenem času, čas      učenja.      - Zadovoljstvo: samoocena  DD 2007_VP 813
Kirtonov model stilov      učenja,      Heinströmova (2000, 2003  DD 2007_VP 874
iskanju informacij in stili      učenja      in razmišljanja) ter predhodnimi  DD 2007_VP 930
iskanju informacij in stilih      učenja      in razmišljanja Uporabili  DD 2007_VP 1210
3. Vprašalnik o stilih      učenja      in razmišljanja, ki so  DD 2007_VP 1240
uporablja en ali drug način      učenja      ali razmišljanja.Vprašalnik  DD 2007_VP 1241
enakovredno uporablja oba načina      učenja      oziroma ni izrazito usmerjen  DD 2007_VP 1244
desnohemisferični stil      učenja      in razmišljanja. Posameznik  DD 2007_VP 1244
izjemo vprašalnika o stilih      učenja      in razmišljanja, ki je  DD 2007_VP 1303
notranja motivacija. Stili      učenja      in razmišljanja (hemisferičnost  DD 2007_VP 1715
kinestetičnih dražljajev,      učenja      s pomočjo raziskovanja  DD 2007_VP 1716
odgovorov glede stilov      učenja      in razmišljanja oziroma  DD 2007_VP 1720
predelave informacij oziroma      učenja.      Če povzamemo, so se v  DD 2007_VP 1754
3. Stili      učenja      in razmišljanja (hemisferičnost  DD 2007_VP 1783
iskanju informacij ali stili      učenja      in razmišljanja torej  DD 2007_VP 2015
informacij ali stilov      učenja      in razmišljanja.Seveda  DD 2007_VP 2027
neuspešni pristop). Stili      učenja      in razmišljanja, sodeč  DD 2007_VP 2031
informacij ali s stili      učenja      in razmišljanja. Pokazala  DD 2007_VP 2036
ter integrativnim stilom      učenja      in razmišljanja.Izrazitejša  DD 2007_VP 2044
desnohemisferični stil      učenja      in razmišljanja. V povezavi  DD 2007_VP 2111
informacij in integrativni stil      učenja      in razmišljanja.Ugotovili  DD 2007_VP 2112
iskanju informacij in stili      učenja      in razmišljanja) smo zajeli  DD 2007_VP 2320
identificirali povezave s stili      učenja      in razmišljanja oziroma  DD 2007_VP 2332
iskanju informacij ali stili      učenja      in razmišljanja niso povezani  DD 2007_VP 2373
raziskovalno tematiko. Stili      učenja      in razmišljanja (hemisferičnost  DD 2007_VP 2406
k integrativnemu stilu      učenja      in razmišljanja.Obe dimenziji  DD 2007_VP 2418
1979, 1981) in Stile      učenja      in razmišljanja (Reynolds  DD 2007_VP 2612
učenju, ohranili pa stile      učenja      in razmišljanja oziroma  DD 2007_VP 2614
ustvarjalno dejavnost. Zaradi      učenja,      izobraževanja in usposabljanja  D 2004_VD 79
pomena vseživljenjskega      učenja      in fleksibilnosti.Dobro  D 2004_VD 1061
samozavesti na področju      učenja      ter strah pred uporabo  D 2006_FM 1
Koncept vseživljenjskega      učenja      postaja danes, predvsem  D 2006_FM 14
spretnost vseživljenjskega      učenja      oz. temeljno spretnost  D 2006_FM 17
didaktike in psihologije      učenja      odraslih.V drugem poglavju  D 2006_FM 29
koncepta vseživljenjskega      učenja      in učeče se družbe, ki  D 2006_FM 30
sem opisala značilnosti      učenja      odraslih, ki se razlikujejo  D 2006_FM 35
ki se razlikujejo od      učenja      otrok.Še posebej sem poudarila  D 2006_FM 35
KONCEPT VSEŽIVLJENJSKEGA      UČENJA      Izobraževanje odraslih  D 2006_FM 45
konceptom vseživljenjskega      učenja      in izobraževanja.Konec  D 2006_FM 45
sicer v smislu promocije      učenja      in izobraževanja tako  D 2006_FM 48
generacija vseživljenjskega      učenja,      ki se je pojavila v 90  D 2006_FM 49
koncepta vseživljenjskega      učenja      se je začelo tudi število  D 2006_FM 50
koncept vseživljenjskega      učenja,      ki je imel pomemben vpliv  D 2006_FM 53
OPREDELITEV VSEŽIVLJENJSKEGA      UČENJA      Pojem vseživljenjsko učenje  D 2006_FM 55
izenačevanjem vseživljenjskega      učenja      z izobraževanjem odraslih  D 2006_FM 57
opredeljevanju vseživljenjskega      učenja      sta od 70-ih do 90-ih  D 2006_FM 58
vseživljenjskega in povratnega      učenja.     Medtem ko je Organizacija  D 2006_FM 61
koncept vseživljenjskega      učenja,      se je Organizacija za  D 2006_FM 62
konceptom vseživljenjskega      učenja      omejen na ožje področje  D 2006_FM 66
Ideja vseživljenjskega      učenja      pa ima korenine v humanistični  D 2006_FM 67
pojma vseživljenjskega      učenja,      kot so npr. liberalna  D 2006_FM 68
definicija vseživljenjskega      učenja      po "European Lifelong  D 2006_FM 71
pomen vseživljenjskega      učenja      pri reintegraciji marginaliziranih  D 2006_FM 74
pomen vseživljenjskega      učenja      za osebni razvoj.Ta opredelite  D 2006_FM 74
definicijah vseživljenjskega      učenja      so prisotne značilnosti  D 2006_FM 78
koncepta vseživljenjskega      učenja      iz 70-ih let prejšnjega  D 2006_FM 78
koncept vseživljenjskega      učenja      posveča manjšo pozornost  D 2006_FM 79
pozornost neformalnim oblikam      učenja.     Danes je prav tako splošno  D 2006_FM 79
Vendar pa se s poudarjanjem      učenja      v nasprotju z izobraževanjem  D 2006_FM 81
sistema vseživljenjskega      učenja      in od njegovih sposobnosti  D 2006_FM 82
s procesom nadaljnjega      učenja      in nenehnega samoizobraževanja  D 2006_FM 87
pridobivanje spretnosti      učenja      in odločilna za razvoj  D 2006_FM 89
koncept vseživljenjskega      učenja      zajel vsa obdobja človeškega  D 2006_FM 97
življenja, kot tudi vse oblike      učenja      in izobraževanja, tako  D 2006_FM 97
idealov vseživljenjskega      učenja,      ki temeljijo na humanističnih  D 2006_FM 98
definicije vseživljenjskega      učenja      med seboj razlikujejo  D 2006_FM 100
Dimenzije vseživljenjskega      učenja      Vseživljenjsko učenje  D 2006_FM 103
neformalnega in priložnostnega      učenja.     Poleg tega zajema tudi  D 2006_FM 105
KONCEPTA VSEŽIVLJENJSKEGA      UČENJA      Vse hitrejše spremembe  D 2006_FM 116
koncepta vseživljenjskega      učenja      povezan tudi z razočaranjem  D 2006_FM 119

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA