Korpus bibliotekarstva
nove percepcije znanja in | učenja; | Kakorkoli, Internet je | DD 1998_JP 2582 |
poudarjal nazoren način | učenja, | s čemer je postavil temelje | DD 2000_DF 1334 |
stile mišljenja in stile | učenja | in razmišljanja (ti so | DD 2007_VP 29 |
smo vključili še stile | učenja, | ki so v tovrstnih raziskavah | DD 2007_VP 30 |
naloge. 5. Spodbujanje | učenja. | V zvezi z online sistemi | DD 2007_VP 182 |
slednje zlasti področja | učenja, | pomnjenja in mišljenja | DD 2007_VP 383 |
tipa osebnosti, stila | učenja | in vedenja znanstvenikov | DD 2007_VP 531 |
identificira štiri stile | učenja: | aktiviste (posameznike | DD 2007_VP 536 |
in vestnost) z načini | učenja | in posledično z načini | DD 2007_VP 539 |
tesno povezani z načini | učenja. | Posameznik lahko izraža | DD 2007_VP 539 |
učenju (mentalni model | učenja) | (Marentič-Požarnik, Magajna | DD 2007_VP 570 |
dejavnikov, učinkovitosti | učenja | uporabe sistema oziroma | DD 2007_VP 579 |
oblikoval model stila | učenja, | ki obsega štiri vidike | DD 2007_VP 610 |
prožno prilagajajo način | učenja | zunanjim okoliščinam. | DD 2007_VP 618 |
Njegov model izkustvenega | učenja | sestavljajo elementi, | DD 2007_VP 638 |
opazovanje. Štirje načini | učenja | so tako konkretna izkušnja | DD 2007_VP 639 |
posameznikih, ki imajo način | učenja | 'konkretna izkušnja', | DD 2007_VP 640 |
predstavljamo tudi koncept stilov | učenja | in razmišljanja, ki ga | DD 2007_VP 650 |
povezovati stile mišljenja ali | učenja | z delovanjem možganskih | DD 2007_VP 711 |
hemisfer. Različne načine | učenja | in razmišljanja so izrazili | DD 2007_VP 712 |
in integrativne stile | učenja | in razmišljanja (Peklaj | DD 2007_VP 712 |
udeležena, ločimo tri stile | učenja | in razmišljanja (Peklaj | DD 2007_VP 718 |
enim ne drugim načinom | učenja, | oziroma jih lahko uporablja | DD 2007_VP 721 |
desnohemisferični stil | učenja | in razmišljanja, temveč | DD 2007_VP 722 |
vprašalnikom o stilih | učenja | in razmišljanja, ki so | DD 2007_VP 726 |
uporablja en ali drug način | učenja | ali razmišljanja. 2.3 | DD 2007_VP 726 |
načine razmišljanja in | učenja | (Kolb, 1984, str. 127 | DD 2007_VP 738 |
tipe osebnosti in načine | učenja | (Heinström, 2000, 2003 | DD 2007_VP 754 |
v določenem času, čas | učenja. | - Zadovoljstvo: samoocena | DD 2007_VP 813 |
Kirtonov model stilov | učenja, | Heinströmova (2000, 2003 | DD 2007_VP 874 |
iskanju informacij in stili | učenja | in razmišljanja) ter predhodnimi | DD 2007_VP 930 |
iskanju informacij in stilih | učenja | in razmišljanja Uporabili | DD 2007_VP 1210 |
3. Vprašalnik o stilih | učenja | in razmišljanja, ki so | DD 2007_VP 1240 |
uporablja en ali drug način | učenja | ali razmišljanja.Vprašalnik | DD 2007_VP 1241 |
enakovredno uporablja oba načina | učenja | oziroma ni izrazito usmerjen | DD 2007_VP 1244 |
desnohemisferični stil | učenja | in razmišljanja. Posameznik | DD 2007_VP 1244 |
izjemo vprašalnika o stilih | učenja | in razmišljanja, ki je | DD 2007_VP 1303 |
notranja motivacija. Stili | učenja | in razmišljanja (hemisferičnost | DD 2007_VP 1715 |
kinestetičnih dražljajev, | učenja | s pomočjo raziskovanja | DD 2007_VP 1716 |
odgovorov glede stilov | učenja | in razmišljanja oziroma | DD 2007_VP 1720 |
predelave informacij oziroma | učenja. | Če povzamemo, so se v | DD 2007_VP 1754 |
3. Stili | učenja | in razmišljanja (hemisferičnost | DD 2007_VP 1783 |
iskanju informacij ali stili | učenja | in razmišljanja torej | DD 2007_VP 2015 |
informacij ali stilov | učenja | in razmišljanja.Seveda | DD 2007_VP 2027 |
neuspešni pristop). Stili | učenja | in razmišljanja, sodeč | DD 2007_VP 2031 |
informacij ali s stili | učenja | in razmišljanja. Pokazala | DD 2007_VP 2036 |
ter integrativnim stilom | učenja | in razmišljanja.Izrazitejša | DD 2007_VP 2044 |
desnohemisferični stil | učenja | in razmišljanja. V povezavi | DD 2007_VP 2111 |
informacij in integrativni stil | učenja | in razmišljanja.Ugotovili | DD 2007_VP 2112 |
iskanju informacij in stili | učenja | in razmišljanja) smo zajeli | DD 2007_VP 2320 |
identificirali povezave s stili | učenja | in razmišljanja oziroma | DD 2007_VP 2332 |
iskanju informacij ali stili | učenja | in razmišljanja niso povezani | DD 2007_VP 2373 |
raziskovalno tematiko. Stili | učenja | in razmišljanja (hemisferičnost | DD 2007_VP 2406 |
k integrativnemu stilu | učenja | in razmišljanja.Obe dimenziji | DD 2007_VP 2418 |
1979, 1981) in Stile | učenja | in razmišljanja (Reynolds | DD 2007_VP 2612 |
učenju, ohranili pa stile | učenja | in razmišljanja oziroma | DD 2007_VP 2614 |
ustvarjalno dejavnost. Zaradi | učenja, | izobraževanja in usposabljanja | D 2004_VD 79 |
pomena vseživljenjskega | učenja | in fleksibilnosti.Dobro | D 2004_VD 1061 |
samozavesti na področju | učenja | ter strah pred uporabo | D 2006_FM 1 |
Koncept vseživljenjskega | učenja | postaja danes, predvsem | D 2006_FM 14 |
spretnost vseživljenjskega | učenja | oz. temeljno spretnost | D 2006_FM 17 |
didaktike in psihologije | učenja | odraslih.V drugem poglavju | D 2006_FM 29 |
koncepta vseživljenjskega | učenja | in učeče se družbe, ki | D 2006_FM 30 |
sem opisala značilnosti | učenja | odraslih, ki se razlikujejo | D 2006_FM 35 |
ki se razlikujejo od | učenja | otrok.Še posebej sem poudarila | D 2006_FM 35 |
KONCEPT VSEŽIVLJENJSKEGA | UČENJA | Izobraževanje odraslih | D 2006_FM 45 |
konceptom vseživljenjskega | učenja | in izobraževanja.Konec | D 2006_FM 45 |
sicer v smislu promocije | učenja | in izobraževanja tako | D 2006_FM 48 |
generacija vseživljenjskega | učenja, | ki se je pojavila v 90 | D 2006_FM 49 |
koncepta vseživljenjskega | učenja | se je začelo tudi število | D 2006_FM 50 |
koncept vseživljenjskega | učenja, | ki je imel pomemben vpliv | D 2006_FM 53 |
OPREDELITEV VSEŽIVLJENJSKEGA | UČENJA | Pojem vseživljenjsko učenje | D 2006_FM 55 |
izenačevanjem vseživljenjskega | učenja | z izobraževanjem odraslih | D 2006_FM 57 |
opredeljevanju vseživljenjskega | učenja | sta od 70-ih do 90-ih | D 2006_FM 58 |
vseživljenjskega in povratnega | učenja. | Medtem ko je Organizacija | D 2006_FM 61 |
koncept vseživljenjskega | učenja, | se je Organizacija za | D 2006_FM 62 |
konceptom vseživljenjskega | učenja | omejen na ožje področje | D 2006_FM 66 |
Ideja vseživljenjskega | učenja | pa ima korenine v humanistični | D 2006_FM 67 |
pojma vseživljenjskega | učenja, | kot so npr. liberalna | D 2006_FM 68 |
definicija vseživljenjskega | učenja | po "European Lifelong | D 2006_FM 71 |
pomen vseživljenjskega | učenja | pri reintegraciji marginaliziranih | D 2006_FM 74 |
pomen vseživljenjskega | učenja | za osebni razvoj.Ta opredelite | D 2006_FM 74 |
definicijah vseživljenjskega | učenja | so prisotne značilnosti | D 2006_FM 78 |
koncepta vseživljenjskega | učenja | iz 70-ih let prejšnjega | D 2006_FM 78 |
koncept vseživljenjskega | učenja | posveča manjšo pozornost | D 2006_FM 79 |
pozornost neformalnim oblikam | učenja. | Danes je prav tako splošno | D 2006_FM 79 |
Vendar pa se s poudarjanjem | učenja | v nasprotju z izobraževanjem | D 2006_FM 81 |
sistema vseživljenjskega | učenja | in od njegovih sposobnosti | D 2006_FM 82 |
s procesom nadaljnjega | učenja | in nenehnega samoizobraževanja | D 2006_FM 87 |
pridobivanje spretnosti | učenja | in odločilna za razvoj | D 2006_FM 89 |
koncept vseživljenjskega | učenja | zajel vsa obdobja človeškega | D 2006_FM 97 |
življenja, kot tudi vse oblike | učenja | in izobraževanja, tako | D 2006_FM 97 |
idealov vseživljenjskega | učenja, | ki temeljijo na humanističnih | D 2006_FM 98 |
definicije vseživljenjskega | učenja | med seboj razlikujejo | D 2006_FM 100 |
Dimenzije vseživljenjskega | učenja | Vseživljenjsko učenje | D 2006_FM 103 |
neformalnega in priložnostnega | učenja. | Poleg tega zajema tudi | D 2006_FM 105 |
KONCEPTA VSEŽIVLJENJSKEGA | UČENJA | Vse hitrejše spremembe | D 2006_FM 116 |
koncepta vseživljenjskega | učenja | povezan tudi z razočaranjem | D 2006_FM 119 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |