Korpus bibliotekarstva

učenje (701)


slovnica, nemški priročnik za      učenje      tega jezika ter dve zbirki  DD 2000_DF 1398
literaturo, oziroma učbenike za      učenje      branja so veljale antične  DD 2000_DF 1460
didaktični priročnik za      učenje      jezikov, ki je bil naprodaj  DD 2000_DF 1465
imel notno gradivo za      učenje      klavirja, orgel, pa tudi  DD 2000_DF 1744
risanja ([ . . .]), za      učenje      tujih jezikov pa so prodajali  DD 2000_DF 2264
dokumentih na internetu, -      učenje,      - zabavo, npr. računalniške  DD 2007_VP 90
razumljivosti, enostavnosti za      učenje,      toleriranja napak, prilagodljivosti  DD 2007_VP 289
Učinkovitost in enostavnost za      učenje      pomenita, naj uporabnik  DD 2007_VP 294
nivoju, obsega naj tudi      učenje      s primerom.Opozorilna  DD 2007_VP 299
razumljivosti, enostavnosti za      učenje,      učinkovitosti za uporabo  DD 2007_VP 326
mora hitro in enostavno      učenje      oziroma spoznavanje,   DD 2007_VP 338
takšne, ki imajo najraje      učenje      s pomočjo literature)  DD 2007_VP 536
spomin, prepoznavanje,      učenje      in reševanje problemov  DD 2007_VP 554
analitični pristop k učenju in      učenje      po delih. 2.3.5 Povzetek  DD 2007_VP 751
9. Čas, potreben za      učenje:      kakšen čas preteče, preden  DD 2007_VP 824
kinestetičnih navodil,      učenje      se s pomočjo raziskovanja  DD 2007_VP 1244
kmalu pokazalo, da samo      učenje      uporabe ne prinese želenih  D 2004_KA 141
naučeno znanje zaviralo      učenje      novega znanja.Uporaba  D 2005_KM 698
nato je vseživljenjsko      učenje      in izobraževanje dobilo  D 2006_FM 48
UČENJA Pojem vseživljenjsko      učenje      najdemo danes v različnih  D 2006_FM 55
pojmoval vseživljenjsko      učenje      kot razširjanje možnosti  D 2006_FM 59
Drugi pa je vseživljenjsko      učenje      razumel kot hitro in obsežno  D 2006_FM 60
stopnje izobraževanja in      učenje      širom življenja, medtem  D 2006_FM 63
priložnosti za izobraževanje in      učenje      skozi vse življenje.Koncept  D 2006_FM 65
perspektivi je vseživljenjsko      učenje      nova sestavina pluralističnega  D 2006_FM 69
definira vseživljenjsko      učenje      kot vse namerne učne aktivnosti  D 2006_FM 73
Osredotoča se na vseživljenjsko      učenje      kot orodje za doseganje  D 2006_FM 74
da je vseživljenjsko      učenje      po definiciji celosten  D 2006_FM 80
prenaša odgovornost za      učenje      in izobraževanje iz države  D 2006_FM 81
sposobnosti ter motivacije za      učenje      je odvisna realizacija  D 2006_FM 82
razumemo vseživljenjsko      učenje      bolj kot dolžnost posameznika  D 2006_FM 84
ciljev. Vseživljenjsko      učenje      sedaj ni več stvar svobodne  D 2006_FM 85
bi lahko vseživljenjsko      učenje      povezali s procesom nadaljnjega  D 2006_FM 87
izobraževanje in nadaljnje      učenje      v odraslosti.Zato sta  D 2006_FM 89
lastnost je večrazsežnostno      učenje      (lifewide learning) in  D 2006_FM 91
nanaša na dejstvo, da se      učenje      ne pojavlja le v šolah  D 2006_FM 91
formalno ali neformalno      učenje.     Nastajajo nove oblike vrednoten  D 2006_FM 92
Vzpodbujanje motivacije za      učenje      se začne že pred začetkom  D 2006_FM 95
poročilo) je vseživljenjsko      učenje      sčasoma postalo integralni  D 2006_FM 99
opredelitev: izobraževanje in      učenje      posameznikov ves čas njihovega  D 2006_FM 100
usposabljanja. "Vseživljenjsko      učenje      je strateško vodilo, ki  D 2006_FM 102
učenja Vseživljenjsko      učenje      je torej zelo širok pojem  D 2006_FM 103
čedalje hitrejši. Stalno      učenje      omogoča obvladovati velike  D 2006_FM 109
sprejel vseživljenjsko      učenje      kot lastno odgovornost  D 2006_FM 110
poleg tega je nenehno      učenje      pogoj za posameznikov  D 2006_FM 110
lahko vseživljenjsko      učenje      odraslih delimo na formalno  D 2006_FM 112
informalno ali priložnostno      učenje,      ki se odvija spontano  D 2006_FM 112
aformalno (informalno)      učenje.     Glavni smoter je povečanje  D 2006_FM 130
ljudi (Vseživljenjsko      učenje,      2002). Tudi OECD je leta  D 2006_FM 137
je preučeval predvsem      učenje,      povezano s poklicnimi  D 2006_FM 138
izobraževanje (Vseživljenjsko      učenje,      2002, str.7). individualno  D 2006_FM 138
str.7). individualno      učenje.     V poročilu je sicer priznal  D 2006_FM 138
termin vseživljenjsko      učenje.     Reševanje problemov brezposelno  D 2006_FM 149
odločanja (Vseživljenjsko      učenje,      2002). Glavni razlog da  D 2006_FM 150
da se je vseživljenjsko      učenje      povzdignilo v sam vrh  D 2006_FM 151
zanimanja za vseživljenjsko      učenje      obstaja na vseh ravneh  D 2006_FM 153
podpirajo vseživljenjsko      učenje      kot temelj izobraževalnih  D 2006_FM 158
Koncept vseživljenjsko      učenje      je danes postal zelo vpliven  D 2006_FM 166
postane vseživljenjsko      učenje      neke vrste nujnost za  D 2006_FM 170
področjih zahtevajo nenehno      učenje,      ki omogoča pravočasno  D 2006_FM 174
tega ima vseživljenjsko      učenje      velik pomen za 21. stoletje  D 2006_FM 179
usposabljanje, izpopolnjevanje,      učenje      in izobraževanje neizogibna  D 2006_FM 185
uporabnike za vseživljenjsko      učenje.     Z informacijskim opismenjevanje  D 2006_FM 188
zaradi prepričanja, da za      učenje      "ni nikoli prepozno" temveč  D 2006_FM 224
razvijanje novih možnosti za      učenje      in izobraževanje.S tem  D 2006_FM 224
centri za vseživljenjsko      učenje,      ki bi bili dostopni vsakomur  D 2006_FM 269
značilnosti, kar velja tudi za      učenje.     Zato je potrebno posameznim  D 2006_FM 320
tudi na vseživljenjsko      učenje      in predvideva povečanje  D 2006_FM 394
vrsti tudi vseživljenjsko      učenje      (University lifelong learning  D 2006_FM 396
šolstva. Vseživljenjsko      učenje      kot druga priložnost za  D 2006_FM 469
osnovo za vseživljenjsko      učenje      in je skupna vsem disciplinam  D 2006_FM 581
pripravljena na vseživljenjsko      učenje,      saj lahko vedno najde  D 2006_FM 585
mostojnosti pri učenju. Takšno      učenje      zahteva nove spretnosti  D 2006_FM 604
pismenosti omogočajo, da se      učenje      razširi tudi izven formalnih  D 2006_FM 617
potrebnih za učinkovito      učenje      je povezanih z informacijami  D 2006_FM 632
glede na to ali poteka      učenje      doma, na delovnem mestu  D 2006_FM 633
omogoča poučevanje in      učenje,      ne da bi morala biti učitelj  D 2006_FM 634
odločanje ter samostojno      učenje.     Poleg tega je raziskava  D 2006_FM 662
priložnosti za izobraževanje in      učenje      teh spretnosti.Krivdo  D 2006_FM 715
nepomembne za uspešno      učenje,      izobraževanje in raziskovanje  D 2006_FM 716
odrasli motivirani za      učenje,      če je v skladu z njihovimi  D 2006_FM 725
njihova orientacija za      učenje      usmerjena v življenje  D 2006_FM 725
pospešujejo ali zavirajo      učenje)      ter filozofija (cilji  D 2006_FM 727
sposobnost posameznika za      učenje.      Pri večini ljudi naše  D 2006_FM 740
največkrat povezujemo      učenje,      skoraj nespremenjene,  D 2006_FM 762
izkustvo in pripravljenost za      učenje.      6.1.2.1 Predstava odraslega  D 2006_FM 766
škodljivih posledic za      učenje.     Odraslim upade motivacija  D 2006_FM 779
Odraslim upade motivacija za      učenje,      vzgojni učinek je minimalen  D 2006_FM 780
hkrati tudi interes za      učenje.     Odrasli morajo imeti možnost  D 2006_FM 785
prevzeli odgovornost za      učenje.     Toda zaradi naslednjih  D 2006_FM 788
eni strani vemo, da je      učenje      lahko zelo koristno in  D 2006_FM 797
ko je institucionalno      učenje      pogosto zahtevno, včasih  D 2006_FM 797
mnenja in tudi za svoje      učenje,      odrasli v izobraževalni  D 2006_FM 798
prevzamejo odgovornost za      učenje,      učitelja pa kot podporo  D 2006_FM 801
negativen vpliv na nadaljnje      učenje      (Krajnc, 1979a). Izkušnja  D 2006_FM 819
olajšajo ali otežujejo novo      učenje.     Odrasli imajo več relevantnih  D 2006_FM 821
pazljivo organizirati      učenje      v skladu z njihovimi individualnimi  D 2006_FM 828
sprejemanje informacij      Učenje      je vedno tudi komunikacija  D 2006_FM 844

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA