Korpus bibliotekarstva
slovnica, nemški priročnik za | učenje | tega jezika ter dve zbirki | DD 2000_DF 1398 |
literaturo, oziroma učbenike za | učenje | branja so veljale antične | DD 2000_DF 1460 |
didaktični priročnik za | učenje | jezikov, ki je bil naprodaj | DD 2000_DF 1465 |
imel notno gradivo za | učenje | klavirja, orgel, pa tudi | DD 2000_DF 1744 |
risanja ([ . . .]), za | učenje | tujih jezikov pa so prodajali | DD 2000_DF 2264 |
dokumentih na internetu, - | učenje, | - zabavo, npr. računalniške | DD 2007_VP 90 |
razumljivosti, enostavnosti za | učenje, | toleriranja napak, prilagodljivosti | DD 2007_VP 289 |
Učinkovitost in enostavnost za | učenje | pomenita, naj uporabnik | DD 2007_VP 294 |
nivoju, obsega naj tudi | učenje | s primerom.Opozorilna | DD 2007_VP 299 |
razumljivosti, enostavnosti za | učenje, | učinkovitosti za uporabo | DD 2007_VP 326 |
mora hitro in enostavno | učenje | oziroma spoznavanje, | DD 2007_VP 338 |
takšne, ki imajo najraje | učenje | s pomočjo literature) | DD 2007_VP 536 |
spomin, prepoznavanje, | učenje | in reševanje problemov | DD 2007_VP 554 |
analitični pristop k učenju in | učenje | po delih. 2.3.5 Povzetek | DD 2007_VP 751 |
9. Čas, potreben za | učenje: | kakšen čas preteče, preden | DD 2007_VP 824 |
kinestetičnih navodil, | učenje | se s pomočjo raziskovanja | DD 2007_VP 1244 |
kmalu pokazalo, da samo | učenje | uporabe ne prinese želenih | D 2004_KA 141 |
naučeno znanje zaviralo | učenje | novega znanja.Uporaba | D 2005_KM 698 |
nato je vseživljenjsko | učenje | in izobraževanje dobilo | D 2006_FM 48 |
UČENJA Pojem vseživljenjsko | učenje | najdemo danes v različnih | D 2006_FM 55 |
pojmoval vseživljenjsko | učenje | kot razširjanje možnosti | D 2006_FM 59 |
Drugi pa je vseživljenjsko | učenje | razumel kot hitro in obsežno | D 2006_FM 60 |
stopnje izobraževanja in | učenje | širom življenja, medtem | D 2006_FM 63 |
priložnosti za izobraževanje in | učenje | skozi vse življenje.Koncept | D 2006_FM 65 |
perspektivi je vseživljenjsko | učenje | nova sestavina pluralističnega | D 2006_FM 69 |
definira vseživljenjsko | učenje | kot vse namerne učne aktivnosti | D 2006_FM 73 |
Osredotoča se na vseživljenjsko | učenje | kot orodje za doseganje | D 2006_FM 74 |
da je vseživljenjsko | učenje | po definiciji celosten | D 2006_FM 80 |
prenaša odgovornost za | učenje | in izobraževanje iz države | D 2006_FM 81 |
sposobnosti ter motivacije za | učenje | je odvisna realizacija | D 2006_FM 82 |
razumemo vseživljenjsko | učenje | bolj kot dolžnost posameznika | D 2006_FM 84 |
ciljev. Vseživljenjsko | učenje | sedaj ni več stvar svobodne | D 2006_FM 85 |
bi lahko vseživljenjsko | učenje | povezali s procesom nadaljnjega | D 2006_FM 87 |
izobraževanje in nadaljnje | učenje | v odraslosti.Zato sta | D 2006_FM 89 |
lastnost je večrazsežnostno | učenje | (lifewide learning) in | D 2006_FM 91 |
nanaša na dejstvo, da se | učenje | ne pojavlja le v šolah | D 2006_FM 91 |
formalno ali neformalno | učenje. | Nastajajo nove oblike vrednoten | D 2006_FM 92 |
Vzpodbujanje motivacije za | učenje | se začne že pred začetkom | D 2006_FM 95 |
poročilo) je vseživljenjsko | učenje | sčasoma postalo integralni | D 2006_FM 99 |
opredelitev: izobraževanje in | učenje | posameznikov ves čas njihovega | D 2006_FM 100 |
usposabljanja. "Vseživljenjsko | učenje | je strateško vodilo, ki | D 2006_FM 102 |
učenja Vseživljenjsko | učenje | je torej zelo širok pojem | D 2006_FM 103 |
čedalje hitrejši. Stalno | učenje | omogoča obvladovati velike | D 2006_FM 109 |
sprejel vseživljenjsko | učenje | kot lastno odgovornost | D 2006_FM 110 |
poleg tega je nenehno | učenje | pogoj za posameznikov | D 2006_FM 110 |
lahko vseživljenjsko | učenje | odraslih delimo na formalno | D 2006_FM 112 |
informalno ali priložnostno | učenje, | ki se odvija spontano | D 2006_FM 112 |
aformalno (informalno) | učenje. | Glavni smoter je povečanje | D 2006_FM 130 |
ljudi (Vseživljenjsko | učenje, | 2002). Tudi OECD je leta | D 2006_FM 137 |
je preučeval predvsem | učenje, | povezano s poklicnimi | D 2006_FM 138 |
izobraževanje (Vseživljenjsko | učenje, | 2002, str.7). individualno | D 2006_FM 138 |
str.7). individualno | učenje. | V poročilu je sicer priznal | D 2006_FM 138 |
termin vseživljenjsko | učenje. | Reševanje problemov brezposelno | D 2006_FM 149 |
odločanja (Vseživljenjsko | učenje, | 2002). Glavni razlog da | D 2006_FM 150 |
da se je vseživljenjsko | učenje | povzdignilo v sam vrh | D 2006_FM 151 |
zanimanja za vseživljenjsko | učenje | obstaja na vseh ravneh | D 2006_FM 153 |
podpirajo vseživljenjsko | učenje | kot temelj izobraževalnih | D 2006_FM 158 |
Koncept vseživljenjsko | učenje | je danes postal zelo vpliven | D 2006_FM 166 |
postane vseživljenjsko | učenje | neke vrste nujnost za | D 2006_FM 170 |
področjih zahtevajo nenehno | učenje, | ki omogoča pravočasno | D 2006_FM 174 |
tega ima vseživljenjsko | učenje | velik pomen za 21. stoletje | D 2006_FM 179 |
usposabljanje, izpopolnjevanje, | učenje | in izobraževanje neizogibna | D 2006_FM 185 |
uporabnike za vseživljenjsko | učenje. | Z informacijskim opismenjevanje | D 2006_FM 188 |
zaradi prepričanja, da za | učenje | "ni nikoli prepozno" temveč | D 2006_FM 224 |
razvijanje novih možnosti za | učenje | in izobraževanje.S tem | D 2006_FM 224 |
centri za vseživljenjsko | učenje, | ki bi bili dostopni vsakomur | D 2006_FM 269 |
značilnosti, kar velja tudi za | učenje. | Zato je potrebno posameznim | D 2006_FM 320 |
tudi na vseživljenjsko | učenje | in predvideva povečanje | D 2006_FM 394 |
vrsti tudi vseživljenjsko | učenje | (University lifelong learning | D 2006_FM 396 |
šolstva. Vseživljenjsko | učenje | kot druga priložnost za | D 2006_FM 469 |
osnovo za vseživljenjsko | učenje | in je skupna vsem disciplinam | D 2006_FM 581 |
pripravljena na vseživljenjsko | učenje, | saj lahko vedno najde | D 2006_FM 585 |
mostojnosti pri učenju. Takšno | učenje | zahteva nove spretnosti | D 2006_FM 604 |
pismenosti omogočajo, da se | učenje | razširi tudi izven formalnih | D 2006_FM 617 |
potrebnih za učinkovito | učenje | je povezanih z informacijami | D 2006_FM 632 |
glede na to ali poteka | učenje | doma, na delovnem mestu | D 2006_FM 633 |
omogoča poučevanje in | učenje, | ne da bi morala biti učitelj | D 2006_FM 634 |
odločanje ter samostojno | učenje. | Poleg tega je raziskava | D 2006_FM 662 |
priložnosti za izobraževanje in | učenje | teh spretnosti.Krivdo | D 2006_FM 715 |
nepomembne za uspešno | učenje, | izobraževanje in raziskovanje | D 2006_FM 716 |
odrasli motivirani za | učenje, | če je v skladu z njihovimi | D 2006_FM 725 |
njihova orientacija za | učenje | usmerjena v življenje | D 2006_FM 725 |
pospešujejo ali zavirajo | učenje) | ter filozofija (cilji | D 2006_FM 727 |
sposobnost posameznika za | učenje. | Pri večini ljudi naše | D 2006_FM 740 |
največkrat povezujemo | učenje, | skoraj nespremenjene, | D 2006_FM 762 |
izkustvo in pripravljenost za | učenje. | 6.1.2.1 Predstava odraslega | D 2006_FM 766 |
škodljivih posledic za | učenje. | Odraslim upade motivacija | D 2006_FM 779 |
Odraslim upade motivacija za | učenje, | vzgojni učinek je minimalen | D 2006_FM 780 |
hkrati tudi interes za | učenje. | Odrasli morajo imeti možnost | D 2006_FM 785 |
prevzeli odgovornost za | učenje. | Toda zaradi naslednjih | D 2006_FM 788 |
eni strani vemo, da je | učenje | lahko zelo koristno in | D 2006_FM 797 |
ko je institucionalno | učenje | pogosto zahtevno, včasih | D 2006_FM 797 |
mnenja in tudi za svoje | učenje, | odrasli v izobraževalni | D 2006_FM 798 |
prevzamejo odgovornost za | učenje, | učitelja pa kot podporo | D 2006_FM 801 |
negativen vpliv na nadaljnje | učenje | (Krajnc, 1979a). Izkušnja | D 2006_FM 819 |
olajšajo ali otežujejo novo | učenje. | Odrasli imajo več relevantnih | D 2006_FM 821 |
pazljivo organizirati | učenje | v skladu z njihovimi individualnimi | D 2006_FM 828 |
sprejemanje informacij | Učenje | je vedno tudi komunikacija | D 2006_FM 844 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |