Korpus bibliotekarstva
vrhunskih strokovnjakov. Za | učinkovito | industrijsko izrabo izuma | DD 2005_KM 207 |
preverjanje, ali vmesnik omogoča | učinkovito | delo ob kar najmanjši | DD 2007_VP 191 |
omogočiti uporabnikom | učinkovito | interakcijo s sistemom | DD 2007_VP 202 |
se ga uporabnik lahko | učinkovito | in enostavno (na)uči, | DD 2007_VP 291 |
na)uči, - če ga lahko | učinkovito | in enostavno uporablja | DD 2007_VP 291 |
zadovoljevale bolje, bolj | učinkovito | in ceneje.Desetletje kasneje | DD 2007_VP 409 |
enostavno pregledovanje in | učinkovito | vrednotenje.Seznam zadetkov | DD 2007_VP 859 |
torej najbolje in najbolj | učinkovito | uči, kadar lahko sami | DD 2007_VP 1718 |
pričakovanja, omogočiti | učinkovito | in uspešno delo ter pravzaprav | DD 2007_VP 2253 |
način bi si z njimi lahko | učinkovito | pomagali pri delu. Mogoče | DD 2007_VP 2749 |
mogoče zasnovati bolj | učinkovito | in uspešno strategijo | DD 2007_VP 2764 |
usposabljanju uporabnikov za | učinkovito | uporabo, - za ponudnike | DD 2007_VP 2796 |
konsistenten, kjer bi čas | učinkovito | izrabili, preprost, objektiven | D 2004_KA 418 |
odgovorov in mnenj, ki lahko | učinkovito | pripomorejo k boljšemu | D 2004_KA 493 |
da bi bilo mnogo bolj | učinkovito | in uporabno, če bi sistem | D 2004_KA 607 |
ostaja temeljni problem | učinkovito | vodenje intelektualnega | D 2004_VD 195 |
pa ostajajo isti. Za | učinkovito | uporabo testov moramo | D 2004_VD 910 |
opravljale bolj kakovostno in | učinkovito, | če bi posamezne segmente | D 2005_KM 44 |
želi knjižnica zagotoviti | učinkovito | delovanje rezervacij. | D 2005_KM 688 |
danes nujno potrebna za | učinkovito | upravljanje z informacijami | D 2006_FM 17 |
poskrbeti, da jih čim bolj | učinkovito | zadovoljijo. Zakon o knjižniča | D 2006_FM 502 |
informacijske potrebe; | učinkovito | dostopati do informacij | D 2006_FM 582 |
informacije v lastno znanje; | učinkovito | uporablja informacije | D 2006_FM 582 |
dostopa do informacij | učinkovito, | jih kritično vrednoti | D 2006_FM 599 |
informacijsko tehnologijo ter | učinkovito | sodeluje v skupinah, ki | D 2006_FM 601 |
spretnostih, ki bodo omogočale | učinkovito | spopadanje s hitrimi spremembami | D 2006_FM 619 |
spretnosti potrebnih za | učinkovito | učenje je povezanih z | D 2006_FM 632 |
izkušenj in spretnosti za | učinkovito | rabo informacijske tehnologije | D 2006_FM 651 |
Večina študentov ne zna | učinkovito | iskati informacij, jih | D 2006_FM 660 |
knjižnicah, da bi jih lahko | učinkovito | uporabljali.V istem obdobju | D 2006_FM 670 |
postane njihovo učenje | učinkovito | (Kerka, 2002). Pomembno | D 2006_FM 1015 |
raznolike skupine odraslih za | učinkovito | uporabo elektronskih baz | D 2006_FM 1064 |
multi mediji, še niso | učinkovito | izkoriščene, 4.Knjižničarji | D 2006_FM 1073 |
da bo to izobraževanje | učinkovito. | Pomagajo si lahko tako | D 2006_FM 1080 |
katerem bo možno zgraditi | učinkovito | vseživljenjsko učenje | D 2006_FM 1215 |
Aktivno učenje je bolj | učinkovito | od enosmerne komunikacije | D 2006_FM 1231 |
udeležencev. To lahko | učinkovito | rešimo tudi tako, da jih | D 2006_FM 1433 |
te spretnosti ne bodo | učinkovito | razvile. Tudi pri nas | D 2006_FM 1534 |
okoliščinah ne bi mogli | učinkovito | uresničiti. V tem poglavju | D 2006_FM 1559 |
do potrebnih informacij | učinkovito | in uspešno Kazalci uspešnosti | D 2006_FM 1695 |
uporablja informacije | učinkovito, | da doseže specifičen cilj | D 2006_FM 1744 |
poiskati, jih ovrednotiti in | učinkovito | uporabiti. Takšno splošno | D 2006_FM 1771 |
usposobiti študente, da bodo | učinkovito | dostopali do potrebnih | D 2006_FM 1774 |
informacijske pismenosti ne moremo | učinkovito | izkoriščati potenciala | D 2006_FM 1967 |
znanj, da bi jo lahko | učinkovito | uporabljali.Pod vplivom | D 2006_FM 1968 |
pismeni ljudje se lahko | učinkovito | spopadajo z informacijskim | D 2006_FM 1972 |
izobraževanjem uporabnikov. Za | učinkovito | načrtovanje in izvajanje | D 2006_FM 2050 |
informacij in z njimi | učinkovito | upravljati.Poleg samostojnega | D 2006_FM 2054 |
tudi andragoška znanja za | učinkovito | delo z odraslimi.Poleg | D 2006_FM 2069 |
andragoških znanj, da bi lahko | učinkovito | izvajali izobraževalni | D 2006_FM 2082 |
informacijsko tehnologijo ter tako | učinkovito | uresničevali cilje knjižnice | D 2007_GZ 19 |
informacijsko tehnologijo ter tako | učinkovito | uresničevali cilje knjižnice | D 2007_GZ 216 |
veščin (kompetenc) za | učinkovito | opravljanje nalog, o pridobitev | D 2007_GZ 219 |
podlagi katerih bi lahko | učinkovito | planirala izobraževanje | D 2007_GZ 266 |
da bodo delo opravljali | učinkovito | in uspešno ter ostali | D 2007_GZ 392 |
spletu in jih poskušajo | učinkovito | izkoristiti. 1 članek | D 2007_MT 67 |
Dobro oblikovan vmesnik | Učinkovito | oblikovanje vmesnika ima | D 2007_MT 298 |
ključnih besedah ni najbolj | učinkovito, | saj v samem seznamu rezultatov | D 2007_MT 405 |
za oblikovanje Maribor | učinkovito | orodje za učenje informacijske | D 2008_KT 18 |
poiščemo in vrednotimo ter | učinkovito | uporabimo. Informacijska | D 2008_KT 61 |
vrednotiti informacije | učinkovito | in uspešno glede na namen | D 2008_KT 152 |
uporabo virov, s katerimi | učinkovito | in uspešno pridobijo odgovor | D 2008_KT 180 |
najti, vrednotiti in | učinkovito, | uspešno uporabiti.To so | D 2008_KT 182 |
urejenosti za udobno, | učinkovito | in uspešno uporabo, so | D 2008_KT 230 |
uporablja proizvod za | učinkovito | in uspešno doseganje točno | D 2008_KT 381 |
mora biti enostavno in | učinkovito | za uporabo s čim manjšim | D 2008_KT 390 |
bolj je enostavno in | učinkovito | za uporabo."Spletno mesto | D 2008_KT 392 |
informacijo dobil hitro in | učinkovito" | .Prav tako je potrebno | D 2008_KT 463 |
knjižnic je uspešno in | učinkovito | spodbujanje bralnih navad | D 2009_KD 143 |
za načrtno, sodobno in | učinkovito | uporabo informacijske | D 2009_MB 9 |
usposobljenost učenca za | učinkovito | jezikovno komunikacijo | D 2009_PM 84 |
med posamezniki velja za | učinkovito. | Ko učencem zastavimo uganko | D 2009_PM 514 |
njihovo delo uspešno in | učinkovito. | Danes pa se vedno bolj | D 2009_PS 4 |
študentov in profesorjev, | učinkovito | pedagoško delo, visoka | D 2009_PS 263 |
zaposljivost diplomantov, | učinkovito | raziskovalno delo, ki | D 2009_PS 263 |
vrednotenje kvalitete dela je | učinkovito | orodje v procesu evalvacije | D 2009_PS 558 |
glavna pot do znanja in | učinkovito | orodje moči.Dobro razvita | D 2009_SS 163 |
aktivnostih, ki jih zahteva | učinkovito | življenje v skupini. | D 2009_SS 280 |
fleksibilen načrt, ki omogoča | učinkovito | učenje. Tretji delni | D 2009_SS 311 |
omogoča hitrejšo in zelo | učinkovito | inventuro.Posebni prenosni | D 2011_BK 413 |
enako kot drugi polno in | učinkovito | sodelovali v družbi (Zakon | D 2011_SB 34 |
Primanjkljaje lahko | učinkovito | kompenzirajo le v dovolj | D 2011_SB 263 |
pa je za nekatere bolj | učinkovito, | da imajo datume vračila | D 2011_SB 438 |
Če nič od naštetega ni | učinkovito, | uporabimo pisno komunikacijo | D 2011_SB 523 |
oziroma potrebo. To je lahko | učinkovito | v primeru skupine uporabnikov | D 2011_SB 561 |
bibliotekarje za prepoznavanje in | učinkovito | komunikacijo z uporabniki | D 2011_SB 707 |
da bo sam neodvisno in | učinkovito | uporabljal tehnologijo | D 2011_SB 779 |
dveh izvedbah in sicer | Učinkovito | poučevanje študentov s | D 2011_SB 834 |
Univerzi v Ljubljani. 5.2.2 | Učinkovito | poučevanje študentov s | D 2011_SB 860 |
predstavljamo delavnico | Učinkovito | poučevanje študentov s | D 2011_SB 863 |
enako kot drugi polno in | učinkovito | sodelovali v družbi (seveda | D 2011_SB 1007 |
potrebe ponuditi uporabnikom | učinkovito | iskanje po vsebini dokumentov | KN 2010_4_PA 0 |
okrajnega SPK in ki bi lahko | učinkovito | skrbel za to važno obliko | K 1957_2_NV 38 |
tako kmalu dokončno in | učinkovito | rešili . 0 tem vprašanju | K 1957_4_RJ 4 |
Slovenija. Agencija za | učinkovito | rabo energije Krško.Občina | K 1997_1_KD 62 |
ki skrbi za racionalno, | učinkovito | organizacijo in strokovno | K 1997_1_NS 12 |
ugotavljanje, ali knjižnica | učinkovito | uporablja vire in če opravlja | K 1997_1_NS 53 |
priporočila za racionalno in | učinkovito | zagotavljanje knjižničnega | K 1997_1_NS 103 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |