Korpus bibliotekarstva
tujka, vendar se je začel | uporabljati | že v prvih tekstih 1, | DD 1998_JP 36 |
desetimi leti, se je začel | uporabljati | izraz informetrija (informetrika | DD 1998_JP 138 |
revij, toda treba jo je | uporabljati | s previdnostjo in v povezavi | DD 1998_JP 303 |
nstvenikov. Zato jih je mogoče | uporabljati | kot alternativo tem metodam | DD 1998_JP 1263 |
treba pri tem dosledno | uporabljati | enake metodološke in druge | DD 1998_JP 1635 |
citiranje treba praviloma | uporabljati | samo za primerjave na | DD 1998_JP 1707 |
na to, da jih ni mogoče | uporabljati | v absolutnem smislu, temveč | DD 1998_JP 2032 |
jo je treba praviloma | uporabljati | oz. interpretirati rezultate | DD 1998_JP 2039 |
si v knjižnicah želijo | uporabljati | takšne metode, ki bi zmanjšale | DD 1998_JP 2376 |
v knjižnicah je treba | uporabljati | metodo analize citiranje | DD 1998_JP 2397 |
raziskovalcem), da jih znajo | uporabljati | 254. Usposobljenot za | DD 1998_JP 2614 |
podobno). Preden bi začeli | uporabljati | bibliometrijske podatke | DD 1998_JP 2725 |
da so ga smeli brati in | uporabljati | tudi katoliški duhovniki | DD 2000_DF 916 |
dvajsetega stoletja začela | uporabljati | za bibliometrijske in | DD 2005_KM 83 |
ki se je sčasoma začel | uporabljati | kot generični izraz za | DD 2005_KM 238 |
števil socitatov začela | uporabljati | Saltonova formula (Mombers | DD 2005_KM 849 |
kadar se z lahkoto naučijo | uporabljati | določen sistem.Moti jih | DD 2007_VP 341 |
uporabnikom razumeti in | uporabljati | sistem. 5.Prilagodljivost | DD 2007_VP 819 |
lahko ali težko jim je | uporabljati | sistem, poleg tega jim | DD 2007_VP 1280 |
operacije relativno lahko | uporabljati. | Kot že rečeno, med njimi | DD 2007_VP 1603 |
dva termina pričenjata | uporabljati | konvencionalno in je njun | DD 2007_VP 1626 |
oziroma je niso bili vajeni | uporabljati. | Prosto oblikovane zaznave | DD 2007_VP 2302 |
znali uspešno samostojno | uporabljati | omenjeno storitev?Če to | D 2004_KA 88 |
saj je sistem že možno | uporabljati. | Vrednotenje je potekalo | D 2004_KA 504 |
tem pa morajo smotrno | uporabljati | tudi druge, zgoraj naštete | D 2004_VD 33 |
Upravljanje je bolje | uporabljati, | ko govorimo o podjetju | D 2004_VD 101 |
mora voditi procese - | uporabljati | mora pravico in dolžnost | D 2004_VD 125 |
ustvarjati novo znanje, ga | uporabljati, | ter s tem vplivati na | D 2004_VD 155 |
posameznih opravil in | uporabljati | storitve ustreznih agencij | D 2004_VD 387 |
informacijskih virov, - | uporabljati | ustrezno informacijsko | D 2004_VD 600 |
zelo pomembno, da zna | uporabljati | razpoložljive informacijske | D 2004_VD 620 |
Priporočila je potrebno | uporabljati | s previdnostjo, še posebej | D 2004_VD 800 |
zato jo je bolje čim manj | uporabljati. | Pripravi sledi izvedba | D 2004_VD 868 |
letih so knjižnice začele | uporabljati | miniračunalnike, kar je | D 2005_KM 81 |
delovanje knjigomata, ga zna | uporabljati | in razume koncept samopostrežne | D 2005_KM 238 |
vračajo), kdaj so jih začeli | uporabljati | in kateri model knjigomata | D 2005_KM 300 |
saj naj bi jo začeli | uporabljati | že med drugo svetovno | D 2005_KM 368 |
lahko začel knjigomat | uporabljati | takoj, ko je k njemu pristopil | D 2005_KM 638 |
ves čas želela knjigomat | uporabljati | na enak način (zaslon | D 2005_KM 699 |
stoletja so knjižnice začele | uporabljati | računalniško podprto izposojo | D 2005_KM 723 |
tehnologija, ne morejo | uporabljati | z enako učinkovitostjo | D 2006_FM 560 |
od znanja o tem, kako | uporabljati | računalnik in dostopati | D 2006_FM 581 |
sintetizirati in integrirati idej; | uporabljati | informacije iz originalnih | D 2006_FM 660 |
podiplomski stopnji že znati | uporabljati | knjižnico; - primanjkuje | D 2006_FM 673 |
pred tem, da ostali znajo | uporabljati | knjižnico, medtem ko oni | D 2006_FM 709 |
saj na koncu ne bi znali | uporabljati | niti enega samega vira | D 2006_FM 921 |
ne razumejo in ne znajo | uporabljati. | Najboljša rešitev za odpravljan | D 2006_FM 1044 |
niso imeli priložnosti | uporabljati | računalnika.Ti odrasli | D 2006_FM 1049 |
in jasna navodila, kako | uporabljati | vodnik in opredeljen namen | D 2006_FM 1288 |
odraslih priporočljivo | uporabljati | čim več metod, ki vzpodbujajo | D 2006_FM 1796 |
strokovnem pisanju ni dovoljeno | uporabljati | trditev "nekateri pravijo | D 2006_PP 360 |
sploh znali vsakodnevno | uporabljati. | Strokovno izobraženi | D 2007_GZ 39 |
Slovenske Konjice, smo začeli | uporabljati | programsko opremo COBISS3 | D 2007_MA 243 |
da bi se moral izraz | uporabljati | izključno za storitve | D 2007_MT 167 |
bodo uporabniki začeli | uporabljati | druge možnosti, ki se | D 2007_MT 247 |
obiskovalcem, ki želijo | uporabljati | storitve knjižnice, a | D 2007_MT 474 |
namen, morajo uporabniki | uporabljati | ponujene storitve.Večje | D 2007_MT 749 |
informacijskih potreb začelo | uporabljati | druga iskalna orodja. | D 2007_MT 762 |
Oblikuje hipoteze. - zna | uporabljati | različne vire in strategije | D 2008_KT 90 |
če je potrebno. - zna | uporabljati | informacije Določi obliko | D 2008_KT 98 |
informacijskem znanju nauči učence | uporabljati | katalog, v učnem procesu | D 2008_KT 133 |
ga znajo tudi praktično | uporabljati. | Literatura o izobraževanju | D 2008_KT 156 |
znajo to tudi praktično | uporabljati. | Za opazovanje so uporabili | D 2008_KT 163 |
predelave, bodo znali to | uporabljati | tudi za druge naloge in | D 2008_KT 188 |
poslušanje, pisanje), zna | uporabljati | kognitivne strategije | D 2008_KT 198 |
Posameznik mora biti sposoben | uporabljati | orodje za proizvodnjo | D 2008_KT 212 |
Zmožen mora biti tudi | uporabljati | IKT za podporo kritičnemu | D 2008_KT 213 |
delu, kjer morajo učenci | uporabljati | različne vire informacij | D 2008_KT 245 |
vsakodnevno srečuje, ter da zna | uporabljati | informacije, ki jih dobi | D 2009_KD 227 |
informacije, dobljene z branjem, | uporabljati | pri reševanju učnih in | D 2009_PM 125 |
ukrepati. Tako so se začele | uporabljati | tudi pri vrednotenju knjižničnih | D 2009_PS 153 |
informacijskih virov, - | uporabljati | ustrezno informacijsko | D 2009_PS 309 |
knjižnica je modele začela | uporabljati, | tri pa jih uporabljajo | D 2009_PS 497 |
tega sploh ne nameravajo | uporabljati | ali jih to ne zanima sta | D 2009_PS 530 |
vedo, da bi modele morali | uporabljati, | če bi se želeli približati | D 2009_PS 553 |
sistematično b) da, začeli smo | uporabljati | enega od modelov odličnosti | D 2009_PS 610 |
tem, da bi jih začeli | uporabljati | d) z modeli smo bolje | D 2009_PS 610 |
interpretirati, primerjati in | uporabljati | književno znanje.Cilji | D 2009_SS 50 |
vsakodnevno srečuje, ter da zna | uporabljati | informacije, ki jih dobi | D 2009_SS 277 |
oseba, ki zna funkcionalno | uporabljati | informacijske spretnosti | D 2009_SS 281 |
interpretirati, ovrednotiti; ? | uporabljati | nove tehnologije (spletne | D 2009_SS 919 |
uporabi s pisalom (ne moremo | uporabljati | prstov).Notranjega spomina | D 2010_PL 433 |
uporabniki, ki ne želijo | uporabljati | enote za samopostrežno | D 2011_BK 162 |
sistemih RFID za knjižnice | uporabljati | nalepke različnih proizvajalcev | D 2011_BK 249 |
življenju kot pri šolskem delu | uporabljati | ostala čutila.Omejen je | D 2011_SB 147 |
Uporabnik je lahko sposoben | uporabljati | zahtevno multimodalno | D 2011_SB 195 |
prilagoditvami je sposoben | uporabljati | pisno komunikacijo. Uporabnik | D 2011_SB 197 |
sintaksa. Lahko je sposoben | uporabljati | multimodalno nadomestno | D 2011_SB 200 |
stopnje pomoči. Sposoben je | uporabljati | enostavno nadomestno in | D 2011_SB 204 |
koli razlogov ne morejo | uporabljati | rednih storitev in običajnih | D 2011_SB 311 |
osebja, da zna to opremo | uporabljati | in z njo seznaniti tudi | D 2011_SB 371 |
vedeti zanjo in jo znati | uporabljati. | V nasprotnem primeru se | D 2011_SB 413 |
potrebami: "Študent se nauči | uporabljati | ustrezne načine komunikacije | D 2011_SB 630 |
ustanovami. Nauči se | uporabljati | ustrezne načine spremljanja | D 2011_SB 631 |
uporabniki sami ne znajo | uporabljati. | Tudi če ima knjižnica najnovejš | D 2011_SB 776 |
znanjem, ki ne samo znajo | uporabljati | podporno tehnologijo in | D 2011_SB 779 |
zaradi neke ovire ne morejo | uporabljati | knjižnic in gradiva na | D 2011_SB 1009 |
da je uporabnik ne more | uporabljati | tako, kot ostali. 8.1 | D 2011_SB 1021 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |