Korpus bibliotekarstva

uporabnika (1112)


naročilu neposrednega      uporabnika.     Namreč oba, tako tisto  DD 1998_JP 21
naročilu neposrednega      uporabnika,      že imata tudi druga merila  DD 1998_JP 22
ki niso relevantni za      uporabnika,      kot je to primer pri iskanju  DD 1998_JP 805
eni strani kot glavnega “     uporabnika”     , to je kupca serijskih  DD 1998_JP 1588
vezana na enega samega      uporabnika.     Praktično ni mogoče dobiti  DD 1998_JP 2403
police , ali s strani      uporabnika      ali s strani knjižničarja  DD 1998_JP 2501
strani knjižničarja za      uporabnika      in jih je treba potem  DD 1998_JP 2501
ki služi interakciji      uporabnika      z računalnikom, kar ilustrirajo  DD 2007_VP 74
predvsem nezahtevnost za      uporabnika.     To pomeni omogočanje čim  DD 2007_VP 93
sprejemanju sistema s strani      uporabnika,      povečani frekvenci uporabe  DD 2007_VP 123
odražajo v komuniciranju      uporabnika      in informacijskega sistema  DD 2007_VP 133
izrazito osredotoča na      uporabnika      in med drugim opozarja  DD 2007_VP 177
naslednje operacije s strani      uporabnika      in tako dalje.Namen uporabnišk  DD 2007_VP 215
Beaulieu, 2000). Z vidika      uporabnika      lahko poizvedovanje razdelimo  DD 2007_VP 221
ker pa je za končnega      uporabnika      zelo zahtevna naloga in  DD 2007_VP 241
po relevantnosti je za      uporabnika      zelo primerno, še bolje  DD 2007_VP 247
kontekstna pomoč in vodenje      uporabnika.     Pomoč mora biti neprestano  DD 2007_VP 270
popravljanja napak za      uporabnika      veliko prijetneje in udobneje  DD 2007_VP 278
poizvedovanju so lahko z vidika      uporabnika      zelo različne in različno  DD 2007_VP 280
dimenzijo, ki spodbuja      uporabnika      določenega vmesnika k  DD 2007_VP 290
prepoznavanja namesto pomnjenja Od      uporabnika      naj se ne zahteva pomnjenja  DD 2007_VP 312
zadovoljstvo in uspeh      uporabnika      pri delu s katerim koli  DD 2007_VP 336
oziroma spoznavanje, -      uporabnika      ne sme preobremenjevati  DD 2007_VP 338
za poizvedovanje vlogi      uporabnika      in sistema natančno razdeljeni  DD 2007_VP 347
najzahtevnejših nalog za      uporabnika      je pretvorba njegove informacijske  DD 2007_VP 352
nov tip iskalca oziroma      uporabnika      informacij, za katerega  DD 2007_VP 433
tradicionalnemu pojmovanju končnega      uporabnika,      saj ga označujejo značilnosti  DD 2007_VP 434
osredotoča na sistem, drugi na      uporabnika,      stičišče pa predstavlja  DD 2007_VP 466
obravnavajo interakcijo      uporabnika      s sistemom kot zaporedje  DD 2007_VP 467
vzroke in načine vstopanja      uporabnika      v posamezno epizodo, aktivnosti  DD 2007_VP 472
poizvedovanja z vidika      uporabnika,      še zlasti na kognitivne  DD 2007_VP 494
(glede na značilnosti      uporabnika)      - jasno označevanje oziroma  DD 2007_VP 770
(glede na značilnosti      uporabnika)      - prilagodljiva pojasnila  DD 2007_VP 770
strokovnjaki simulirajo      uporabnika      pri opravljanju določenih  DD 2007_VP 785
Mentalne obremenitve za      uporabnika,      potrebo po pomnjenju:  DD 2007_VP 823
so mentalne obremenitve      uporabnika      pri izvajanju akcij, zlasti  DD 2007_VP 823
povečuje zadovoljstvo      uporabnika,      ne da bi ga to dodatno  DD 2007_VP 833
pomembnosti povezave značilnosti      uporabnika      s pristopom k poizvedovanju  DD 2007_VP 878
informacij ali zadovoljstvo      uporabnika      s postopkom ali rezultatom  DD 2007_VP 881
temveč tudi bogati vlogo      uporabnika      v procesu poizvedovanja  DD 2007_VP 899
na zaslonu posameznega      uporabnika      pri dejanski uporabi vsakega  DD 2007_VP 1041
ubesedenje (verbalizacijo)      uporabnika      o svojem delu. Pripomočke  DD 2007_VP 1041
je določen element za      uporabnika      prijazen ali neprijazen  DD 2007_VP 1177
vendar nismo želeli motiti      uporabnika,      ko se je enkrat osredotočil  DD 2007_VP 1190
ker smo v prvem prosili      uporabnika,      naj po svojih besedah  DD 2007_VP 1298
različnih sistemih zahteva od      uporabnika      zelo različne načine dela  DD 2007_VP 1362
informacijski potrebi      uporabnika.     Taki so osnovni nivo v  DD 2007_VP 1382
razlikujejo, kar je lahko za      uporabnika      več sistemov precej neprijetno  DD 2007_VP 1401
zato tudi prijaznejši za      uporabnika.      Obenem to pomeni, da  DD 2007_VP 1484
lahko predstavlja oviro za      uporabnika.     Pri poizvedovanju v v sistemih  DD 2007_VP 1590
Sistemi jasno obveščajo      uporabnika,      kdaj lahko izvede naslednjo  DD 2007_VP 1600
predstavlja težavo za      uporabnika.     Razlike smo opazili tudi  DD 2007_VP 1644
vmesnika, kar lahko zmede      uporabnika.      - nekonsistentno poimenovanje  DD 2007_VP 1677
sistema ter tudi ne obvesti      uporabnika,      da bo z zapiranjem okna  DD 2007_VP 1679
to pomeni obvestila, ki      uporabnika      obveščajo, da je sistem  DD 2007_VP 1679
Opazovali smo jih z vidika      uporabnika      in tudi poskušali predvideti  DD 2007_VP 2604
odgovorov ali usmerjanja      uporabnika.      Dodatno težavo pri obdelavi  DD 2007_VP 2625
razumevanja procesa končnega      uporabnika,      ki strmi v Internet okno  D 2004_KA 42
informacijsko pismenega 3      uporabnika      razumljivi.Namen te naloge  D 2004_KA 51
potrebe, zahteve in želje      uporabnika)     .Utility kot termin zajema  D 2004_KA 106
prejema informacije od      uporabnika"     . Bolj k programski opremi  D 2004_KA 126
in konsistentnosti. Za      uporabnika      je težko, če mora delati  D 2004_KA 158
ugotovili profil posameznega      uporabnika      in določili splošne profile  D 2004_KA 168
za vsakega posameznega      uporabnika      poznati njegov osebni  D 2004_KA 175
vnaprej točno določenega      uporabnika,      določenega za čas poizvedovanja  D 2004_KA 176
pa poskrbi za vodenje      uporabnika      po korakih 8.Te strategije  D 2004_KA 185
informacijske potrebe      uporabnika      je ključni element uspešnosti  D 2004_KA 188
Čarovniki v Windows okoljih      uporabnika      s pomočjo vnaprej podanih  D 2004_KA 194
postopke. Iz stališča      uporabnika      je Žumer (1999) razdelila  D 2004_KA 203
vidna in konsistentna.      Uporabnika      morajo opozoriti, da je  D 2004_KA 227
uporabo pomoči. o Vodenje      uporabnika:      ta oblika pomoči bi teoretično  D 2004_KA 231
kvalitativno metodo opazovanja      uporabnika      pri uporabi sistema s  D 2004_KA 262
vendar lahko raziskovalec      uporabnika      zaprosi za obširnejšo  D 2004_KA 330
želimo ugotoviti, kaj je za      uporabnika      pomembno ali za odgovor  D 2004_KA 381
tisti odločilen člen, ki      uporabnika      pritegne k uporabi sistema  D 2004_KA 393
začetnika, zahtevajo od      uporabnika      pomnjenje prevelikega  D 2004_KA 399
komuniciranja in s tem      uporabnika      prisilijo, da dela na  D 2004_KA 399
pogosto vlogo pomoči in tako      uporabnika      usmerjajo k pravim rešitvam  D 2004_KA 405
in pomembnost pomoči za      uporabnika,      ter Prikaz rezultatov  D 2004_KA 407
pozdravna sporočila, ki      uporabnika      uvedejo v sistem, ter  D 2004_KA 412
sporočila o stanju sistema, ki      uporabnika      obveščajo o trenutnem  D 2004_KA 412
sporočila o napakah, le-ti      uporabnika      obvestijo o morebitnih  D 2004_KA 412
njegova naloga usmeriti      uporabnika      na uporabo tiskanega priročnika  D 2004_KA 416
z celotnim delovanjem      uporabnika,      kakor tudi sistema.Usmerjeno  D 2004_KA 425
dejavnik pri tem je zaupanje      uporabnika.     Poudarja še, da je največja  D 2004_KA 474
vrednotenjem testnega      uporabnika.      Po preizkusu smo ugotovili  D 2004_KA 508
rezultati lahko tudi zbegali      uporabnika,      posebno tiste, ki imajo  D 2004_KA 531
izvedli s pomočjo testnega      uporabnika      in 3. analizo rezultatov  D 2004_KA 545
potrebo manj zahtevnega      uporabnika.      5.1.1.2 Formuliranje poizvedb  D 2004_KA 570
okolju Windows) in ne vrnil      uporabnika      na osnovno stanje iskalnika  D 2004_KA 585
ocena 3,3), z izjemo enega      uporabnika,      ki je menil da je zelo  D 2004_KA 598
povprečna ocena 2,5), z izjemo      uporabnika      in uporabnice, ki sta  D 2004_KA 600
Sistem bi moral ob vstopu      uporabnika      opozoriti na minimalno  D 2004_KA 602
rezultati za nepozornega      uporabnika      praktično skriti za kar  D 2004_KA 604
strokovna in za navadnega      uporabnika      v določenih segmentih  D 2004_KA 618
spet z izjemo istega      uporabnika,      ki je menil, da sploh  D 2004_KA 628
3), pri čemer sta dva      uporabnika      (oba, ki sta bila pri  D 2004_KA 629
zamudno in frustrirajoče za      uporabnika.     Tako je predlagala, da  D 2004_KA 632

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA