Korpus bibliotekarstva
in postopke evaluacije | uspešnosti. | Objavljeni rezultati | DD 1998_JP 22 |
raziskovanja po možni merljivosti | uspešnosti | tega finansiranja. Osnova | DD 1998_JP 97 |
informacije ter z merjenjem | uspešnosti | in zanesljivosti sistemov | DD 1998_JP 139 |
zaupano pomembno delo ocene | uspešnosti | delovanje tega sistema | DD 1998_JP 350 |
spremljanje raziskovalne | uspešnosti, | ki je hkrati Strokovno | DD 2005_KM 281 |
spremljanje raziskovalne | uspešnosti | raziskovalcev, ugotavlja | DD 2005_KM 281 |
neposredni kazalci raziskovalne | uspešnosti" | (Adamič et al., 2004, | DD 2005_KM 281 |
spremljanje raziskovalne | uspešnosti, | ki je hkrati Strokovno | DD 2005_KM 390 |
spremljanje raziskovalne | uspešnosti | raziskovalcev, je definirala | DD 2005_KM 390 |
ocenjevanju raziskovalne | uspešnosti | v medicini (SPORUM), katerega | DD 2005_KM 650 |
kot kazalca raziskovalne | uspešnosti | (Adamič et al., 1999, | DD 2005_KM 658 |
vrednotenja raziskovalne | uspešnosti | (Adamič et al., 2004) | DD 2005_KM 660 |
kot kazalca raziskovalne | uspešnosti | (Adamič et al., 1999, | DD 2005_KM 667 |
vrednotenja raziskovalne | uspešnosti | (Adamič et al., 2004) | DD 2005_KM 669 |
vrednotenja raziskovalne | uspešnosti | posameznih raziskovalcev | DD 2005_KM 1046 |
nacionalne raziskovalne | uspešnosti | (Braam, Moed in van Raan | DD 2005_KM 1046 |
vprašalnike za ugotavljanje učne | uspešnosti | in standardizirana vprašalnika | DD 2007_VP 874 |
uporabnika je ključni element | uspešnosti | sistema, pri tem pa je | D 2004_KA 188 |
vmesnikov je ugotavljanje | uspešnosti | izdelave in upoštevanje | D 2004_KA 391 |
Pomembna je tudi vrednotenje | uspešnosti | vključevanja teh elementov | D 2004_KA 439 |
uporabni za ugotovitev | uspešnosti | iskanja posameznikov. | D 2004_KA 548 |
tudi merila za presojo | uspešnosti | vodstva in kadrovskega | D 2004_VD 193 |
poslovanja in naraščanju | uspešnosti | organizacije na trgu. | D 2004_VD 386 |
zaposlenih, pri ugotavljanju | uspešnosti | dela ter pri proučevanju | D 2004_VD 521 |
pripravo in način preverjanja | uspešnosti. | Pri tem gre za direktno | D 2004_VD 827 |
nismo mogli preverjati | uspešnosti | uvedbe RFID sistema, smo | D 2005_KM 742 |
jih potrebuje Kazalci | uspešnosti: | 1.Informacijsko pismen | D 2006_FM 1677 |
učinkovito in uspešno Kazalci | uspešnosti: | 1.Informacijsko pismen | D 2006_FM 1695 |
vrednostni sistem Kazalci | uspešnosti: | 1.Informacijsko pismen | D 2006_FM 1718 |
specifičen cilj Kazalci | uspešnosti: | 1.Informacijsko pismen | D 2006_FM 1744 |
etično in legalno Kazalci | uspešnosti: | 1.Informacijsko pismen | D 2006_FM 1754 |
osnovni vir gospodarske | uspešnosti. | Ključni dejavnik razvoja | D 2007_GZ 35 |
razvoja, kakovosti in | uspešnosti | vsake organizacije, ne | D 2007_GZ 40 |
njegovo stopnjo delovne | uspešnosti | ali nekega naroda in njegovim | D 2007_GZ 100 |
delovnega položaja, zaradi | uspešnosti | pri delu, zaradi veselja | D 2007_GZ 146 |
osnova za ocenjevanje | uspešnosti | in napredovanja zaposlenih | D 2007_GZ 436 |
zagotavljanje kakovosti in | uspešnosti | lastnega dela, tehnološkega | D 2008_KT 825 |
odločilnih dejavnikov otrokove | uspešnosti | v šoli, zato je treba | D 2009_KD 228 |
se pri otroku pokaže v | uspešnosti | pri branju in pisanju | D 2009_KD 242 |
knjižnice. Z merjenjem | uspešnosti | se ugotovi, če je knjižnica | D 2009_PS 2 |
učinkovita. Dokazovanje | uspešnosti | je pomembno pri pridobivanju | D 2009_PS 3 |
Zanimanje za ugotavljanje | uspešnosti | delovanja knjižnic se | D 2009_PS 37 |
management - TQM). Za doseganje | uspešnosti | svojega delovanja so organizacijam | D 2009_PS 51 |
saj le-to prispeva k | uspešnosti | organizacije. 5.Vključenost | D 2009_PS 95 |
dela. 2.2.1 Ugotavljanje | uspešnosti | delovanja knjižnic Ugotavljanje | D 2009_PS 119 |
knjižnic Ugotavljanje | uspešnosti | delovanja knjižnic poteka | D 2009_PS 119 |
izboljšave. Ugotavljanja | uspešnosti | se knjižnice po navadi | D 2009_PS 122 |
126) Rezultati merjenja | uspešnosti | morajo biti zanesljivi | D 2009_PS 123 |
zaposleni pa ugotavljanja | uspešnosti | ne smejo razumeti kot | D 2009_PS 123 |
delovnih rezultatov. Mere | uspešnosti | delovanja je treba sprejeti | D 2009_PS 124 |
najpomembnejši kazalec njihove | uspešnosti | niso le pridobljena finančna | D 2009_PS 125 |
za potrebe ugotavljanja | uspešnosti | delovanja.Slednje zahteva | D 2009_PS 126 |
2.2.2 Vrste kazalcev | uspešnosti | delovanja knjižnic Knjižnične | D 2009_PS 140 |
poizvedb. Za ugotavljanje | uspešnosti | delovanja uporabljajo | D 2009_PS 142 |
področju ugotavljanja | uspešnosti | delovanja in merjenja | D 2009_PS 145 |
se nanaša na merjenje | uspešnosti | delovanja, ki temelji | D 2009_PS 176 |
na proces ugotavljanja | uspešnosti | delovanja.Ugotavljanje | D 2009_PS 195 |
delovanja. Ugotavljanje | uspešnosti | delovanja, ki je del kontrole | D 2009_PS 196 |
Zanimanje za ugotavljanje | uspešnosti | delovanja knjižnic je | D 2009_PS 208 |
večdimenzionalni koncept | uspešnosti | delovanja.Standard ISO | D 2009_PS 213 |
enodimenzionalen koncept ugotavljanja | uspešnosti | delovanja in je eden izmed | D 2009_PS 215 |
ocenjevanje, ampak merjenje | uspešnosti, | učinkovitosti in kvalitete | D 2009_PS 245 |
pridobi sliko o trenutni | uspešnosti | na področjih svojega delovanja | D 2009_PS 249 |
pripravijo poročilo o | uspešnosti | doseganja standardov, | D 2009_PS 285 |
Projekt primerjave | uspešnosti | nemških knjižnic BIX je | D 2009_PS 373 |
področju ugotavljanja | uspešnosti | delovanja in merjenja | D 2009_PS 446 |
HIPOTEZA Študije o merjenju | uspešnosti | delovanja knjižnic kažejo | D 2009_PS 455 |
zelo malo vedo o merjenju | uspešnosti, | ne poznajo mer uspešnosti | D 2009_PS 455 |
uspešnosti, ne poznajo mer | uspešnosti, | ne vedo, kakšen je njihov | D 2009_PS 455 |
seznanjenost s področjem merjenja | uspešnosti | in koliko je k temu prispevalo | D 2009_PS 462 |
problematiko merjenja | uspešnosti | delovanja knjižnic jih | D 2009_PS 481 |
takih, ki z merjenjem | uspešnosti | sploh "še ni seznanjenih | D 2009_PS 482 |
večina za metode merjenja | uspešnosti | že vsaj slišala ali prebrala | D 2009_PS 483 |
problematiko merjenja | uspešnosti | Pri četrtem vprašanju | D 2009_PS 485 |
anketiranci pa so odgovarjali o | uspešnosti | na različnih področjih | D 2009_PS 485 |
uravnoteženih kazalnikov | uspešnosti | poslovanja sodeluje po | D 2009_PS 524 |
da sprejme ugotavljanje | uspešnosti | delovanja knjižnice kot | D 2009_PS 559 |
proces. Ugotavljanje | uspešnosti | delovanja bi moralo biti | D 2009_PS 560 |
povzela ugotavljanje | uspešnosti | v knjižnicah.Opredelila | D 2009_PS 565 |
vrednotenja in kazalce | uspešnosti | ter zakaj je vrednotenje | D 2009_PS 566 |
problematiko merjenja | uspešnosti. | Predvsem pa bi radi ugotovili | D 2009_PS 596 |
problematiko merjenja | uspešnosti | delovanja knjižnice? | D 2009_PS 604 |
knjižnice? a) o merjenju | uspešnosti | knjižnic še nisem seznanjen | D 2009_PS 604 |
dobro e) metode merjenja | uspešnosti | v knjižnici že uvajamo | D 2009_PS 604 |
vodilna pot do življenjske | uspešnosti. | Zato bi bilo potrebno | D 2009_SS 333 |
značilna razlika glede | uspešnosti | v izboru knjig za maturitetno | D 2009_SS 671 |
takojšnje izboljšanje | uspešnosti | posameznika in organizacije | D 2011_SB 602 |
za izboljšanje delovne | uspešnosti | zaposlenih glede na vrsto | D 2011_SB 681 |
Cilji so merila za presojo | uspešnosti | in ustreznosti usposabljanja | D 2011_SB 690 |
zadnjo fazo, tj. evalvacijo | uspešnosti | in učinkov programa usposabljanja | D 2011_SB 724 |
posebnimi potrebami, njihove | uspešnosti | pri uveljavljanju pravic | D 2011_SB 823 |
rimerjalnega indeksa BIX. Oceno | uspešnosti | ter primerjavo z nemškimi | KN 2007_6_7_PM_IT 1 |
mednarodnega standarda za kazalce | uspešnosti | v knjižnicah ISO 11620 | KN 2007_6_7_PM_IT 5 |
pristop k ocenjevanju | uspešnosti | knjižnic v svojem načrtu | KN 2007_6_7_PM_IT 11 |
BIX Projekt primerjave | uspešnosti | nemških knjižnic BIX pa | KN 2007_6_7_PM_IT 15 |
dobili realne okvirje naše | uspešnosti. | Ob upoštevanju nekaterih | KN 2007_6_7_PM_IT 96 |
UČINKOVITOST MERJENJA | USPEŠNOSTI | SLOVENSKIH SPLOŠNOIZOBRAŽEVALNIH | K 1997_1_NS 0 |
prikazati načine merjenja | uspešnosti | slovenskih splošnoizobraževalnih | K 1997_1_NS 0 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |