Korpus bibliotekarstva
teoretičnega, ampak tudi vse | večji | uporabni (aplikativni | DD 1998_JP 96 |
scientometrijske indikatorje vse | večji, | toda področje samo je | DD 1998_JP 153 |
Evropo veljajo veliko | večji | deleži, namenjeni tehničnim | DD 1998_JP 550 |
veččlankov objavi neka revija, | večji | dejavnik vpliva lahko | DD 1998_JP 656 |
člankov kot druge, tudi | večji | dejavnik vpliva, saj se | DD 1998_JP 666 |
avtorji povezani z revijo, | večji | kot vseh drugih avtorjev | DD 1998_JP 706 |
Vedno več je pozivov k | večji | urejenosti na tem področju | DD 1998_JP 971 |
razlike v strokah, ali za | večji | vpliv oz. izbor "ženskih | DD 1998_JP 1580 |
Seveda je ta odpor toliko | večji | če so rezultati slabi | DD 1998_JP 1718 |
ZDA) so torej dosegle | večji | vpliv, merjen z analizo | DD 1998_JP 1792 |
jim damo s tem veliko | večji | pomen, saj se štejejo | DD 1998_JP 1866 |
Indeksi citiranja, kot v | večji | odmevnosti le-teh. Zanimive | DD 1998_JP 1893 |
dela, v obliki, ki je za | večji | del mednarodne znanosti | DD 1998_JP 1924 |
v preteklosti izborili | večji | delež financiranja (kos | DD 1998_JP 1930 |
cesarska oblast vzpostaviti | večji | nadzor nad takim širjenjem | DD 2000_DF 567 |
trgovino, da ti bom še v | večji | meri mogel ustreči.Ti | DD 2000_DF 1192 |
izumitelji poliamidov so v | večji | meri delovali strukturirano | DD 2005_KM 154 |
objav na to temo, od tega | večji | del (70 objav) po osamosvojitvi | DD 2005_KM 636 |
člankov, ki predstavljajo | večji | del referenc člankov, | DD 2005_KM 688 |
člankov je polimerizacija. | Večji | del objav so študije različnih | DD 2005_KM 1359 |
prilogi 8.4.2 (52 let), je | večji | kot razpon Carothersovih | DD 2005_KM 1477 |
statistično napetost in | večji | determinacijski koeficient | DD 2005_KM 1585 |
determinacijski koeficient R2 | večji | kot 0,85 (McCain, 1990b | DD 2005_KM 1586 |
skupine nastaneta dve | večji | skupini, od katerih ena | DD 2005_KM 1590 |
Levi del diagrama ima | večji | razpon velikosti kot desni | DD 2005_KM 1645 |
lestvičenja sta razvidni dve | večji | skupini avtorjev, ki sta | DD 2005_KM 1711 |
vmesnika morajo biti v čim | večji | meri skladni s tistim | DD 2007_VP 308 |
po integraciji ter še | večji | interdisciplinarnosti | DD 2007_VP 447 |
Med delom pa zaznavajo | večji | občutek izgubljenosti | DD 2007_VP 587 |
kognitivni stili prisotni v | večji | meri.Seveda pa je to lahko | DD 2007_VP 759 |
informacijske znanosti vedno | večji | pomen. Res je tudi, da | DD 2007_VP 762 |
uravnoteženi, nekoliko | večji | delež so imeli moški | DD 2007_VP 1690 |
Omogoča poizvedovanje po | večji | množici zapisov in s tem | DD 2007_VP 2277 |
povezati s stroko - so | večji | pomen pripisovali slovarjem | DD 2007_VP 2367 |
Pri zaznavah je imela | večji | vpliv realizacija osnovnih | DD 2007_VP 2532 |
tako, da bo mogoče zajeti | večji | numerus raziskovancev | DD 2007_VP 2634 |
podajajo vsebino, ki se v | večji | ali manjši meri navezuje | D 2004_KA 56 |
pritegne k uporabi sistema. | Večji | poudarek na vrednotenju | D 2004_KA 394 |
ljudi." (uporabnik) - " | Večji | zemljevid, neprimerna | D 2004_KA 713 |
čas manjši, vendar je | večji | zaradi uporabnika, ki | D 2004_KA 730 |
uporabi obstoječih in k | večji | pazljivosti pri preskrbi | D 2004_VD 69 |
razmerje, da bi hkrati v čim | večji | meri dosegel cilje organizacije | D 2004_VD 88 |
ki skuša hkrati v čim | večji | meri doseči cilje organizacije | D 2004_VD 216 |
izbiranja so potencialno | večji, | potreben je daljši uvajalni | D 2004_VD 492 |
Slovenske organizacije dajejo | večji | poudarek priporočilom | D 2004_VD 786 |
jih je lahko preveriti. | Večji | problem so izjemno pozitivna | D 2004_VD 805 |
navdušeni nad delom v | večji | knjižnici (58%) (Janžekovič | D 2004_VD 1107 |
da bi bil lahko odziv | večji. | Do tega ni prišlo zaradi | D 2004_VD 1162 |
lahko sklepali, da se bo | večji | del zaposlenih strokovnih | D 2004_VD 1237 |
tako, da zaposleni v čim | večji | meri prispevajo k organizacijskim | D 2004_VD 1473 |
z manjšim naporom; 2.) | večji | učinek ob enakem vloženem | D 2005_KM 47 |
hitrejšem vnosu podatkov ter | večji | zanesljivosti vnesenih | D 2005_KM 138 |
naslednje: -želja po | večji | kakovosti storitev in | D 2005_KM 184 |
kakovosti storitev in | večji | možnosti izbire storitev | D 2005_KM 184 |
knjigomata in pripomoglo k | večji | uporabi. Nasveti, ki | D 2005_KM 351 |
ki lahko pripomorejo k | večji | uporabi in seznanjenosti | D 2005_KM 363 |
izposojati neknjižnega gradiva, | večji | od deleža uporabnikov | D 2005_KM 651 |
stopnja strinjanja 4 in 5), | večji | od deleža uporabnikov | D 2005_KM 668 |
stoletja čeprav je zdaj | večji | poudarek na učenju kot | D 2006_FM 78 |
vseživljenjskega učenja spodbuja k | večji | odgovornosti za lastna | D 2006_FM 182 |
socialni in finančni) ter | večji | demokratizaciji dostopa | D 2006_FM 227 |
fleksibilnih pristopih in | večji | odprtosti so se postopno | D 2006_FM 231 |
podobno poudarila potrebo po | večji | izrabi novih informacijske | D 2006_FM 259 |
omenjenih spretnosti k | večji | kvalitete študijskega | D 2006_FM 610 |
V obdobju otroštva ima | večji | vpliv na intelektualno | D 2006_FM 746 |
sposobnostmi je padec | večji, | pri posamezniki z višjim | D 2006_FM 748 |
pomočjo tega procesa lahko v | večji | meri pojasnimo odpor odraslih | D 2006_FM 892 |
naučenega v povprečju | večji | pri višjih stopnjah individualizacije | D 2006_FM 973 |
spodbujajo študente k | večji | samostojnosti, saj spretnosti | D 2006_FM 1024 |
InfoSkills pa je predvsem v | večji | sistematičnosti, lepšem | D 2006_FM 1315 |
predstavlja informacija, | večji | mora biti presežek informacij | D 2006_FM 1430 |
tiste stvari, ki jih v | večji | skupini ne mora.To je | D 2006_FM 1855 |
pripomorejo te spretnosti k | večji | kvaliteti študijskega | D 2006_FM 1973 |
Univerze v Ljubljani v veliko | večji | meri izdajale navodila | D 2006_PP 753 |
oblikah v povprečju veliko | večji. | D 2006_PP 821 | |
raziskovanjem v veliko | večji | meri kot izredni študentje | D 2006_PP 1203 |
imajo v povprečju veliko | večji | obseg strani, posledično | D 2006_PP 1235 |
posameznih del spodbuja | večji | ali manjši obseg samoizobraževanja | D 2007_GZ 19 |
pokaže svojo vrednost v | večji | in boljši produkciji. | D 2007_GZ 102 |
organizirana skupina ima | večji | zagon, večji kadrovski | D 2007_GZ 194 |
skupina ima večji zagon, | večji | kadrovski potencial in | D 2007_GZ 194 |
posameznih del spodbuja | večji | ali manjši obseg samoizobraževanja | D 2007_GZ 216 |
samodejno vodijo tudi k | večji | motiviranosti za pridobivanje | D 2007_GZ 402 |
katalogov, pri čimer smo | večji | poudarek dali novejšim | D 2007_MT 28 |
bi lahko pripomogli k | večji | interaktivnosti in uporabnosti | D 2007_MT 296 |
signatura, ISBN/ISSN) ter | večji | nabor omejevalnikov.Znotraj | D 2007_MT 406 |
nabor povezav nekoliko | večji | (ne samo na predmetne | D 2007_MT 662 |
ki se odpirajo ob vse | večji | participaciji uporabnikov | D 2007_MT 771 |
pripomogle k lažji uporabi in | večji | naklonjenosti uporabnikov | D 2007_MT 773 |
in jo uporabiti. Čim | večji | je obseg medijev, informacij | D 2008_KT 83 |
nformacijo in jo uporabiti. Čim | večji | je obseg medijev, informacij | D 2008_KT 304 |
knjižničarjem, kažejo | večji | interes za branje. Rezultati | D 2008_KT 322 |
otroki, bodisi v majhni ali | večji | skupini ali individualno | D 2009_KD 181 |
aktivnostih, kaže pa se tudi v | večji | neodvisnosti oziroma samostojnosti | D 2009_KD 195 |
sistema bo prinesla bistveno | večji | pretok podatkov, zato | D 2009_MB 110 |
sistemski administratorji | večji | nadzor nad to storitvijo | D 2009_MB 156 |
tiste, ki prispevajo k | večji | bralni motivaciji, ampak | D 2009_PM 20 |
motivacijo neugodno vplivajo | večji | razredi, večji poudarek | D 2009_PM 103 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |