Korpus bibliotekarstva
splošnoizobraževalne, šolske ali | visokošolske | in specialne knjižnice | DD 1998_JP 62 |
gradiva univerzitetne ali | visokošolske | knjižnice 238. Študije | DD 1998_JP 2461 |
torej posebaj zanimivi za | visokošolske | knjižnice, kjer je drugače | DD 1998_JP 2490 |
specialne in univerzne ( | visokošolske) | so danes glavni naročniki | DD 1998_JP 2591 |
Primorce so privlačile zlasti | visokošolske | ustanove v mediteranskih | DD 2000_DF 431 |
delavci ali manj 4. Šolske, | visokošolske | in specialne knjižnice | D 2004_VD 198 |
bibliotekarje. 3.2.4 | Visokošolske | knjižnice Strokovni kriteriji | D 2004_VD 352 |
kriteriji in merila za | visokošolske | knjižnice (1989) potrebno | D 2004_VD 352 |
kriteriji in merila za | visokošolske | knjižnice (1989), pri | D 2004_VD 371 |
knjižničnih delavcev za | visokošolske | knjižnice, ki knjižnično | D 2004_VD 371 |
študentov vključuje še | visokošolske | učitelje, znanstvene delavce | D 2004_VD 372 |
znanstvene delavce in | visokošolske | sodelavce. Z uveljavitvijo | D 2004_VD 372 |
nadaljnjih 5 let. 3.3.4 | Visokošolske | knjižnice Iz preglednice | D 2004_VD 425 |
nalogam, ki jih opravljajo | visokošolske | knjižnice.V obdobju 1991 | D 2004_VD 426 |
tega lahko sklepamo, da | visokošolske | knjižnice pri zaposlovanju | D 2004_VD 431 |
posebnimi potrebami poleg | visokošolske | izobrazbe ustrezne smeri | D 2004_VD 613 |
Polič, 1996). 4.2.3.4 | Visokošolske | knjižnice Glede na Pravilnik | D 2004_VD 618 |
V anketi sodelujoče | visokošolske | knjižnice delujejo v regijah | D 2004_VD 1176 |
srednje kemijske šole. | Visokošolske | knjižnice zaposlujejo | D 2004_VD 1212 |
kar pomeni, da imajo | visokošolske | knjižnice v povprečju | D 2004_VD 1240 |
specialnih knjižnic). | Visokošolske | knjižnice, kljub temu | D 2004_VD 1287 |
predvsem šolske, specialne in | visokošolske | knjižnice.Splošne knjižnice | D 2004_VD 1294 |
primanjkljaja pomagajo tudi | visokošolske | knjižnice (70% oz. 7 od | D 2004_VD 1308 |
srečujejo tudi specialne in | visokošolske | knjižnice.Zaradi letnih | D 2004_VD 1310 |
povečevalo (splošne in | visokošolske | knjižnice) oziroma bo | D 2004_VD 1327 |
Medtem ko bi šolske, | visokošolske | in specialne knjižnice | D 2004_VD 1349 |
šolska, 1 specialna in 3 | visokošolske | knjižnice).Število delovnih | D 2004_VD 1353 |
kandidata želele tudi tri | visokošolske | knjižnice, pri čemer je | D 2004_VD 1369 |
COBISS licenco. Ostale | visokošolske | knjižnice so pričakovale | D 2004_VD 1370 |
mesto uspele zapolniti vse | visokošolske | knjižnice razen ene, pri | D 2004_VD 1378 |
prožne glede tega pa so | visokošolske | knjižnice, saj jih 30 | D 2004_VD 1390 |
iskanju takih kandidatov | visokošolske | knjižnice. Za razliko | D 2004_VD 1403 |
kandidatov pričakujejo | visokošolske | knjižnice, so izkušnje | D 2004_VD 1426 |
pisanja in hitrega branja. | Visokošolske | knjižnice želijo zanesljive | D 2004_VD 1471 |
odgovori ne odstopajo, so | visokošolske | knjižnice. Če pogledamo | D 2004_VD 1488 |
usposabljanju uporabnikov | visokošolske | knjižnice in podatkov | D 2006_FM 4 |
ur sem ocenila kako so | visokošolske | knjižnice pri nas pripravljene | D 2006_FM 4 |
predstavljajo dodaten izziv za | visokošolske | knjižnice, ki se soočajo | D 2006_FM 15 |
informacijski družbi bodo | visokošolske | knjižnice pri nas prej | D 2006_FM 21 |
zato zanimalo, ali se | visokošolske | knjižnice prilagajajo | D 2006_FM 22 |
številnimi težavami. Tudi | visokošolske | knjižnice lahko pripravljajo | D 2006_FM 188 |
izobraževanja zelo velike. | Visokošolske | institucije lahko z nekaj | D 2006_FM 244 |
tehnologije. Nekatere | visokošolske | institucije že izrabljajo | D 2006_FM 248 |
tekmujejo na trgu, kjer so | visokošolske | institucije imele virtualni | D 2006_FM 250 |
v preteklosti se danes | visokošolske | institucije soočajo z | D 2006_FM 279 |
rihodnosti. To pa pomeni, da si | visokošolske | institucije ne smejo več | D 2006_FM 285 |
šolstvo, velja to tudi za | visokošolske | knjižnice. 4.1 OPREDELITEV | D 2006_FM 286 |
VISOKOŠOLSKIH INSTITUCIJAH | Visokošolske | institucije ponujajo odraslim | D 2006_FM 353 |
knjižnic. Tega bi se morale | visokošolske | knjižnice zavedati, čeprav | D 2006_FM 358 |
državah že pomeni znaten del | visokošolske | dejavnosti, s katerim | D 2006_FM 477 |
institucijah pri nas. 5 | VISOKOŠOLSKE | KNJIŽNICE IN NJIHOVA PEDAGOŠKA | D 2006_FM 496 |
knjižnic iz leta 1974 deli | visokošolske | knjižnice v tri skupine | D 2006_FM 496 |
univerzitetne knjižnice glavne | visokošolske | knjižnice univerz.Univerzitetn | D 2006_FM 497 |
IN PEDAGOŠKA FUNKCIJA | Visokošolske | knjižnice podpirajo študijski | D 2006_FM 500 |
predvsem za študente, | visokošolske | učitelje in visokošolske | D 2006_FM 500 |
visokošolske učitelje in | visokošolske | sodelavce.(Zakon o knjižničars | D 2006_FM 500 |
pa pomeni, da se morajo | visokošolske | knjižnice v prvi vrsti | D 2006_FM 502 |
definirani, posebej za | visokošolske | knjižnice. Strokovni kriteriji | D 2006_FM 509 |
kriteriji in merila za | visokošolske | knjižnice (1989) so že | D 2006_FM 510 |
kriteriji in merila za | visokošolske | knjižnice, 1989 str. 5 | D 2006_FM 513 |
šolstva in delodajalce. | Visokošolske | institucije bi morale | D 2006_FM 636 |
učenja odraslih, so za | visokošolske | knjižničarje pomembne | D 2006_FM 738 |
daljavo). Zato si morajo | visokošolske | knjižnice prizadevati | D 2006_FM 1031 |
elektronskih virov. Za | visokošolske | knjižnice predstavlja | D 2006_FM 1064 |
2002) raziskoval, kako se | visokošolske | knjižnice pri usposabljanju | D 2006_FM 1069 |
Tommer v Neely, 2002): 1. | Visokošolske | in univerzitetne knjižnice | D 2006_FM 1070 |
podatki o število ur, ki jih | visokošolske | knjižnice letno namenijo | D 2006_FM 1130 |
bi s tem usposabljanjem | visokošolske | knjižnice dosegle in na | D 2006_FM 1152 |
opismenjevanju nekatere | visokošolske | knjižnice same začele | D 2006_FM 1153 |
šoli (95. člen) poleg | visokošolske | izobrazbe ustrezne smeri | D 2006_FM 1186 |
imeti knjižničar poleg | visokošolske | izobrazbe ustrezne smeri | D 2006_FM 1187 |
opismenjevanje na daljavo. | Visokošolske | knjižnice v Veliki Britaniji | D 2006_FM 1267 |
prihodnosti vstopale na | visokošolske | institucije ter odraslimi | D 2006_FM 1521 |
stopenj šolanja, tudi | visokošolske. | B. Filo (v Brečko, 2004 | D 2006_FM 1535 |
program Ekonomika (ibid.). | Visokošolske | knjižnice drugih visokošolskih | D 2006_FM 1602 |
predstavlja velik izziv tudi za | visokošolske | knjižnice.Novi viri informacij | D 2006_FM 1914 |
kot obravnavajo odrasle | visokošolske | ustanove, jih obravnavajo | D 2006_FM 1936 |
število mladih. Tu so | visokošolske | institucije bolj fleksibilne | D 2006_FM 1947 |
institucij prilagajati tudi | visokošolske | knjižnice.Poleg prilagajanja | D 2006_FM 1958 |
študentje ter profesorji. | Visokošolske | institucije bi morale | D 2006_FM 1977 |
opismenjevanju študentov imajo | visokošolske | knjižnice glavno vlogo | D 2006_FM 2024 |
koliko ur na leto posvečajo | visokošolske | knjižnice izobraževanju | D 2006_FM 2030 |
preverila, kako imajo | visokošolske | knjižnice čas odprtosti | D 2006_FM 2039 |
(nacionalna, splošne, | visokošolske, | specialne, šolske) po | D 2007_MA 57 |
Primož Južnič Izvleček: | Visokošolske | in specialne knjižnice | D 2009_PS 0 |
specialne knjižnice in sekcije | visokošolske | knjižnice ter člankov | D 2009_PS 58 |
pismenosti. (Poll, 2008) | Visokošolske | knjižnice podpirajo poslanstvo | D 2009_PS 265 |
ovrednotijo samooceno, - obisk | visokošolske | ustanove: predstavniki | D 2009_PS 285 |
Evropski model Evropske | visokošolske | ustanove so večinoma javne | D 2009_PS 288 |
prezrt, nekatere nove | visokošolske | institucije pa se celo | D 2009_PS 295 |
spremenjena, ker obravnavam | visokošolske | in specialne knjižnice | D 2009_PS 329 |
štirje delni indeksi za | visokošolske | knjižnice: - ponudba | D 2009_PS 376 |
ponujajo zaposlenim v le-teh. | Visokošolske | delujejo znotraj visokošolskih | D 2009_PS 400 |
premajhno uporabo vrednotenja. | Visokošolske | in univerzitetne knjižnice | D 2009_PS 407 |
SEKCIJ ZA SPECIALNE IN | VISOKOŠOLSKE | KNJIŽNICE Prav na obiskanost | D 2009_PS 425 |
sekciji za specialne in | visokošolske | knjižnice delujeta v okviru | D 2009_PS 427 |
sekcij za specialne in | visokošolske | knjižnice.Področje dela | D 2009_PS 437 |
ZBDS, 2009) Sekcija za | visokošolske | knjižnice si prizadeva | D 2009_PS 439 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |