Korpus bibliotekarstva

visokošolske (1189)


splošnoizobraževalne, šolske ali      visokošolske      in specialne knjižnice  DD 1998_JP 62
gradiva univerzitetne ali      visokošolske      knjižnice 238. Študije  DD 1998_JP 2461
torej posebaj zanimivi za      visokošolske      knjižnice, kjer je drugače  DD 1998_JP 2490
specialne in univerzne (     visokošolske)      so danes glavni naročniki  DD 1998_JP 2591
Primorce so privlačile zlasti      visokošolske      ustanove v mediteranskih  DD 2000_DF 431
delavci ali manj 4. Šolske,      visokošolske      in specialne knjižnice  D 2004_VD 198
bibliotekarje. 3.2.4      Visokošolske      knjižnice Strokovni kriteriji  D 2004_VD 352
kriteriji in merila za      visokošolske      knjižnice (1989) potrebno  D 2004_VD 352
kriteriji in merila za      visokošolske      knjižnice (1989), pri  D 2004_VD 371
knjižničnih delavcev za      visokošolske      knjižnice, ki knjižnično  D 2004_VD 371
študentov vključuje še      visokošolske      učitelje, znanstvene delavce  D 2004_VD 372
znanstvene delavce in      visokošolske      sodelavce. Z uveljavitvijo  D 2004_VD 372
nadaljnjih 5 let. 3.3.4      Visokošolske      knjižnice Iz preglednice  D 2004_VD 425
nalogam, ki jih opravljajo      visokošolske      knjižnice.V obdobju 1991  D 2004_VD 426
tega lahko sklepamo, da      visokošolske      knjižnice pri zaposlovanju  D 2004_VD 431
posebnimi potrebami poleg      visokošolske      izobrazbe ustrezne smeri  D 2004_VD 613
Polič, 1996). 4.2.3.4      Visokošolske      knjižnice Glede na Pravilnik  D 2004_VD 618
V anketi sodelujoče      visokošolske      knjižnice delujejo v regijah  D 2004_VD 1176
srednje kemijske šole.      Visokošolske      knjižnice zaposlujejo  D 2004_VD 1212
kar pomeni, da imajo      visokošolske      knjižnice v povprečju  D 2004_VD 1240
specialnih knjižnic).      Visokošolske      knjižnice, kljub temu  D 2004_VD 1287
predvsem šolske, specialne in      visokošolske      knjižnice.Splošne knjižnice  D 2004_VD 1294
primanjkljaja pomagajo tudi      visokošolske      knjižnice (70% oz. 7 od  D 2004_VD 1308
srečujejo tudi specialne in      visokošolske      knjižnice.Zaradi letnih  D 2004_VD 1310
povečevalo (splošne in      visokošolske      knjižnice) oziroma bo  D 2004_VD 1327
Medtem ko bi šolske,      visokošolske      in specialne knjižnice  D 2004_VD 1349
šolska, 1 specialna in 3      visokošolske      knjižnice).Število delovnih  D 2004_VD 1353
kandidata želele tudi tri      visokošolske      knjižnice, pri čemer je  D 2004_VD 1369
COBISS licenco. Ostale      visokošolske      knjižnice so pričakovale  D 2004_VD 1370
mesto uspele zapolniti vse      visokošolske      knjižnice razen ene, pri  D 2004_VD 1378
prožne glede tega pa so      visokošolske      knjižnice, saj jih 30  D 2004_VD 1390
iskanju takih kandidatov      visokošolske      knjižnice. Za razliko  D 2004_VD 1403
kandidatov pričakujejo      visokošolske      knjižnice, so izkušnje  D 2004_VD 1426
pisanja in hitrega branja.      Visokošolske      knjižnice želijo zanesljive  D 2004_VD 1471
odgovori ne odstopajo, so      visokošolske      knjižnice. Če pogledamo  D 2004_VD 1488
usposabljanju uporabnikov      visokošolske      knjižnice in podatkov  D 2006_FM 4
ur sem ocenila kako so      visokošolske      knjižnice pri nas pripravljene  D 2006_FM 4
predstavljajo dodaten izziv za      visokošolske      knjižnice, ki se soočajo  D 2006_FM 15
informacijski družbi bodo      visokošolske      knjižnice pri nas prej  D 2006_FM 21
zato zanimalo, ali se      visokošolske      knjižnice prilagajajo  D 2006_FM 22
številnimi težavami. Tudi      visokošolske      knjižnice lahko pripravljajo  D 2006_FM 188
izobraževanja zelo velike.      Visokošolske      institucije lahko z nekaj  D 2006_FM 244
tehnologije. Nekatere      visokošolske      institucije že izrabljajo  D 2006_FM 248
tekmujejo na trgu, kjer so      visokošolske      institucije imele virtualni  D 2006_FM 250
v preteklosti se danes      visokošolske      institucije soočajo z  D 2006_FM 279
rihodnosti. To pa pomeni, da si      visokošolske      institucije ne smejo več  D 2006_FM 285
šolstvo, velja to tudi za      visokošolske      knjižnice. 4.1 OPREDELITEV  D 2006_FM 286
VISOKOŠOLSKIH INSTITUCIJAH      Visokošolske      institucije ponujajo odraslim  D 2006_FM 353
knjižnic. Tega bi se morale      visokošolske      knjižnice zavedati, čeprav  D 2006_FM 358
državah že pomeni znaten del      visokošolske      dejavnosti, s katerim  D 2006_FM 477
institucijah pri nas. 5      VISOKOŠOLSKE      KNJIŽNICE IN NJIHOVA PEDAGOŠKA  D 2006_FM 496
knjižnic iz leta 1974 deli      visokošolske      knjižnice v tri skupine  D 2006_FM 496
univerzitetne knjižnice glavne      visokošolske      knjižnice univerz.Univerzitetn  D 2006_FM 497
IN PEDAGOŠKA FUNKCIJA      Visokošolske      knjižnice podpirajo študijski  D 2006_FM 500
predvsem za študente,      visokošolske      učitelje in visokošolske  D 2006_FM 500
visokošolske učitelje in      visokošolske      sodelavce.(Zakon o knjižničars  D 2006_FM 500
pa pomeni, da se morajo      visokošolske      knjižnice v prvi vrsti  D 2006_FM 502
definirani, posebej za      visokošolske      knjižnice. Strokovni kriteriji  D 2006_FM 509
kriteriji in merila za      visokošolske      knjižnice (1989) so že  D 2006_FM 510
kriteriji in merila za      visokošolske      knjižnice, 1989 str. 5  D 2006_FM 513
šolstva in delodajalce.      Visokošolske      institucije bi morale  D 2006_FM 636
učenja odraslih, so za      visokošolske      knjižničarje pomembne  D 2006_FM 738
daljavo). Zato si morajo      visokošolske      knjižnice prizadevati  D 2006_FM 1031
elektronskih virov. Za      visokošolske      knjižnice predstavlja  D 2006_FM 1064
2002) raziskoval, kako se      visokošolske      knjižnice pri usposabljanju  D 2006_FM 1069
Tommer v Neely, 2002): 1.      Visokošolske      in univerzitetne knjižnice  D 2006_FM 1070
podatki o število ur, ki jih      visokošolske      knjižnice letno namenijo  D 2006_FM 1130
bi s tem usposabljanjem      visokošolske      knjižnice dosegle in na  D 2006_FM 1152
opismenjevanju nekatere      visokošolske      knjižnice same začele  D 2006_FM 1153
šoli (95. člen) poleg      visokošolske      izobrazbe ustrezne smeri  D 2006_FM 1186
imeti knjižničar poleg      visokošolske      izobrazbe ustrezne smeri  D 2006_FM 1187
opismenjevanje na daljavo.      Visokošolske      knjižnice v Veliki Britaniji  D 2006_FM 1267
prihodnosti vstopale na      visokošolske      institucije ter odraslimi  D 2006_FM 1521
stopenj šolanja, tudi      visokošolske.      B. Filo (v Brečko, 2004  D 2006_FM 1535
program Ekonomika (ibid.).      Visokošolske      knjižnice drugih visokošolskih  D 2006_FM 1602
predstavlja velik izziv tudi za      visokošolske      knjižnice.Novi viri informacij  D 2006_FM 1914
kot obravnavajo odrasle      visokošolske      ustanove, jih obravnavajo  D 2006_FM 1936
število mladih. Tu so      visokošolske      institucije bolj fleksibilne  D 2006_FM 1947
institucij prilagajati tudi      visokošolske      knjižnice.Poleg prilagajanja  D 2006_FM 1958
študentje ter profesorji.      Visokošolske      institucije bi morale  D 2006_FM 1977
opismenjevanju študentov imajo      visokošolske      knjižnice glavno vlogo  D 2006_FM 2024
koliko ur na leto posvečajo      visokošolske      knjižnice izobraževanju  D 2006_FM 2030
preverila, kako imajo      visokošolske      knjižnice čas odprtosti  D 2006_FM 2039
(nacionalna, splošne,      visokošolske,      specialne, šolske) po  D 2007_MA 57
Primož Južnič Izvleček:      Visokošolske      in specialne knjižnice  D 2009_PS 0
specialne knjižnice in sekcije      visokošolske      knjižnice ter člankov  D 2009_PS 58
pismenosti. (Poll, 2008)      Visokošolske      knjižnice podpirajo poslanstvo  D 2009_PS 265
ovrednotijo samooceno, - obisk      visokošolske      ustanove: predstavniki  D 2009_PS 285
Evropski model Evropske      visokošolske      ustanove so večinoma javne  D 2009_PS 288
prezrt, nekatere nove      visokošolske      institucije pa se celo  D 2009_PS 295
spremenjena, ker obravnavam      visokošolske      in specialne knjižnice  D 2009_PS 329
štirje delni indeksi za      visokošolske      knjižnice: - ponudba   D 2009_PS 376
ponujajo zaposlenim v le-teh.      Visokošolske      delujejo znotraj visokošolskih  D 2009_PS 400
premajhno uporabo vrednotenja.      Visokošolske      in univerzitetne knjižnice  D 2009_PS 407
SEKCIJ ZA SPECIALNE IN      VISOKOŠOLSKE      KNJIŽNICE Prav na obiskanost  D 2009_PS 425
sekciji za specialne in      visokošolske      knjižnice delujeta v okviru  D 2009_PS 427
sekcij za specialne in      visokošolske      knjižnice.Področje dela  D 2009_PS 437
ZBDS, 2009) Sekcija za      visokošolske      knjižnice si prizadeva  D 2009_PS 439

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA