Korpus bibliotekarstva
pomembnejših navezav na potrebe | visokošolskega | študija, veliko objav | DD 1998_JP 1103 |
univerze oz. samostojnega | visokošolskega | zavoda mora imeti, za | D 2004_VD 367 |
in števila diplomantov | visokošolskega | zavoda ter študijske skupine | D 2004_VD 377 |
univerze oz. samostojnega | visokošolskega | zavoda, zaposlena najmanj | D 2004_VD 618 |
Iniciative evropskega | visokošolskega | prostora spodbujajo vlade | D 2006_FM 164 |
svežih virov; o širjenje | visokošolskega | izobraževanja naj bi vodilo | D 2006_FM 209 |
raznolikost in večjo odprtost | visokošolskega | izobraževanja ter spremembo | D 2006_FM 209 |
potreba po množičnosti | visokošolskega | izobraževanja šele začela | D 2006_FM 213 |
bolj raznoliki ponudbi | visokošolskega | izobraževanja, če se ne | D 2006_FM 213 |
študentov se je moral sistem | visokošolskega | izobraževanja spremeniti | D 2006_FM 230 |
netradicionalnih) oblik | visokošolskega | izobraževanja, medtem | D 2006_FM 231 |
po preobrazbi sistemov | visokošolskega | izobraževanja in z institucionalno | D 2006_FM 234 |
izobraževanja in razvoju | visokošolskega | izobraževanja.To se kaže | D 2006_FM 263 |
zagotavlja odraslim dostop do | visokošolskega | izobraževanja.Vpišejo | D 2006_FM 265 |
vključeni v katerikoli program | visokošolskega | izobraževanja. 4.2 ODRASLI | D 2006_FM 292 |
različna. Odrasli udeleženci | visokošolskega | izobraževanja, ki jih | D 2006_FM 351 |
- stopenjske programe | visokošolskega | izobraževanja, ki se končujejo | D 2006_FM 353 |
omogoča bolj odprt dostop do | visokošolskega | izobraževanja, ki predvideva | D 2006_FM 375 |
ponudbo različnih oblik | visokošolskega | izobraževanja.Z večanjem | D 2006_FM 377 |
naraščajoča diferenciacija | visokošolskega | sistema vključno s porastjo | D 2006_FM 406 |
povečuje. 4.5 RAZVOJ | VISOKOŠOLSKEGA | IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH | D 2006_FM 414 |
Nerazvitost ponudbe | visokošolskega | izobraževanja v obdobju | D 2006_FM 416 |
anketne analize o stanju | visokošolskega | izobraževanja odraslih | D 2006_FM 419 |
tudi s širjenjem ponudbe | visokošolskega | izobraževanja in vse večjo | D 2006_FM 467 |
izobraževalne oblike na področju | visokošolskega | študija odraslih temeljito | D 2006_FM 471 |
se dopolnjuje ponudba | visokošolskega | izobraževanja in s tem | D 2006_FM 477 |
neizrabljene možnosti na področju | visokošolskega | izobraževanja odraslih | D 2006_FM 478 |
obvezni produkti vsakega | visokošolskega | izobraževanja.Diplomanti | D 2006_FM 622 |
znotraj vsakega posameznega | visokošolskega | zavoda (Brečko, 2004) | D 2006_FM 1146 |
podrobneje uredi v statutu | visokošolskega | zavoda. Tudi zakonodaja | D 2006_FM 1196 |
v okviru samostojnega | visokošolskega | zavoda, ki ne spada pod | D 2006_FM 1572 |
v okviru samostojnega | visokošolskega | zavoda, je le-ta že davno | D 2006_FM 1603 |
povečani ponudbi programov | visokošolskega | izobraževanja in povečanem | D 2006_FM 1942 |
daljavo ter spodbujanje | visokošolskega | izobraževanja odraslih | D 2006_FM 1956 |
title> Diplomsko delo | visokošolskega | strokovnega študija Smer | D 2007_GZ 0 |
prostorov (nemoteno delovanje | visokošolskega | zavoda in uresničevanje | D 2009_PS 301 |
ustanovitev univerze ali | visokošolskega | zavoda.Vse to so lahko | D 2009_PS 409 |
pospeševanje sodobnega razvoja | visokošolskega | knjižničarstva, " vzpodbujanje | D 2009_PS 439 |
februar 2011 Diplomsko delo | visokošolskega | strokovnega študija | D 2011_BK 0 |
Kristijan Benkoč, študent | visokošolskega | strokovnega študija, z | D 2011_BK 0 |
slovenskega raziskovalnega in | visokošolskega | prostora bi bil umesten | KN 2009_6_7_KM 6 |
slovenskega raziskovalnega in | visokošolskega | prostora bi bil umesten | KN 2009_6_7_KM 52 |
slovenskega raziskovalnega in | visokošolskega | izobraževalnega prostora | KN 2009_6_7_KM 60 |
Mariboru ter usmerjevalka | visokošolskega | in specialnega knjižničarstva | K 1997_1_SM 34 |
V razpravah o reformi | visokošolskega | izobraževanja je bil konec | K 1997_2_3_AM 28 |
študij izpadel iz rednega | visokošolskega | izobraževanja.Kljub temu | K 1997_2_3_AM 28 |
je pravilnik nastajal, | visokošolskega | študija bibliotekarstva | K 1997_2_3_AM 48 |
do bibliotekarja preko | visokošolskega | študija, ne da bi ponavljali | K 1997_2_3_AM 248 |
knjižničarstva. Razvoj | visokošolskega | ter permanentnega izobraževanja | K 1997_2_3_AM 296 |
ugotavljajo, da je brez | visokošolskega | študija bibliotekarstva | K 1997_2_3_FS 19 |
razpravah o organiziranju | visokošolskega | študija bibliotekarstva | K 1997_2_3_FS 47 |
škodljive in drage dvotirnosti | visokošolskega | knjižničarstva na Slovenskem | K 1998_2_3_DPM 72 |
soglašati tudi vodstvo | visokošolskega | zavoda - poslovanje v | K 1998_2_3_DPM 172 |
organ univerze oziroma | visokošolskega | zavoda s soglasjem Sveta | K 1998_2_3_LPA 55 |
Članek analizira programe | visokošolskega | študija bibliotekarstva | K 1998_4_MI 0 |
ocenjuje kakovost slovenskega | visokošolskega | bibliotekarskega študija | K 1998_4_MI 3 |
kvalitete slovenskega | visokošolskega | bibliotekarskega izobraževanja | K 1998_4_MI 3 |
raziskave. Kakovost | visokošolskega | študija je obravnavana | K 1998_4_MI 5 |
sistemskega, kurikularnega in | visokošolskega | stališča.Podrobneje so | K 1998_4_MI 7 |
torej okrog 150 ustanov | visokošolskega | bibliotekarskega izobraževanja | K 1998_4_MI 12 |
oblikovanju slovenskega | visokošolskega | študija bibliotekarstva | K 1998_4_MI 39 |
predizobraževanja, prva stopnja | visokošolskega | študija traja 1 - 6 let | K 1998_4_MI 134 |
Najpomembnejša kvalifikacija | visokošolskega | izobraževanja je magistrski | K 1998_4_MI 169 |
in interdisciplinarnega | visokošolskega | študija bibliotekarstva | K 1998_4_MI1 56 |
lovenskega jezika. Predmetnik | visokošolskega | študija bibliotekarstva | K 1998_4_MI1 64 |
programu bibliotekarskega | visokošolskega | študija ter o uvedbi podiplomskega | K 1998_4_MI1 82 |
o posameznih elementih | visokošolskega | izobraževanja dobro podlago | K 1998_4_MI1 595 |
se Slovenija v pogledu | visokošolskega | bibliotekarskega izobraževanja | K 1998_4_MI1 601 |
študirajoči na vseh stopnjah | visokošolskega | študija s področja knjižničnih | K 1999_2_3_AM_KJ 123 |
Značilnosti sodobnega | visokošolskega | knjižničarja naj bi bile | K 1999_4_KCA 124 |
prikazovale idealnega | visokošolskega | knjižničarja. 9 Taka osebnost | K 1999_4_KCA 124 |
razširitvijo dvopredmetnega | visokošolskega | študija bibliotekarstva | K 1999_4_VJ 61 |
izobraževanja in uvedba | visokošolskega | študija, priprava in izdajanje | K 2000_1_2_LT 197 |
stoletja so imele ustanove | visokošolskega | izobraževanja v Združenih | K 2000_1_2_SI 233 |
stoletju, čeprav so oblike | visokošolskega | izobraževanja obstajale | K 2000_3_AM 52 |
neločljivega dejavnika | visokošolskega | procesa izobraževanja | K 2000_3_AM 55 |
spremembe v organizaciji | visokošolskega | pedagoškega in znanstvenega | K 2000_3_AM 57 |
kakovost končnega proizvoda | visokošolskega | procesa t.j. na kakovost | K 2000_4_AM 300 |
pomembnejših navezav na potrebe | visokošolskega | študija veliko objav raziskovalnih | K 2000_4_JP 107 |
predvsem na področju | visokošolskega | izobraževanja 2. 2 Teoretično | K 2001_1_2_LB_etal 17 |
je analizirala programe | visokošolskega | študija bibliotekarstva | K 2001_1_2_NS 268 |
ustanov izraz "knjižnice | visokošolskega | izobraževanja" in v skladu | K 2001_3_ZZ 256 |
naloge: "Naloga knjižnice | visokošolskega | izobraževanja je, da nudi | K 2001_3_ZZ 256 |
izobraževanja od osnovne šole do | visokošolskega | študija in tudi posamezniki | K 2002_4_NS 88 |
Mariboru nastal projekt | visokošolskega | knjižničnega sistema v | K 2002_4_SI 62 |
je predvsem na področju | visokošolskega | knjižničarstva.Zaradi | K 2002_4_VZ 94 |
tudi, da je od uvedbe | visokošolskega | študija preteklo še premalo | K 2002_4_VZ 105 |
potrebam višješolskega, | visokošolskega | in podiplomskega študija | K 2003_3_CT 73 |
Organizacija italijanskega | visokošolskega | izobraževanja je splet | K 2003_3_GN_PKK 229 |
o tem, kaj je reforma | visokošolskega | izobraževanja prinesla | K 2003_3_GN_PKK 278 |
znotraj vsakega posameznega | visokošolskega | zavoda. 3 Informacijska | K 2004_1_2_BN 41 |
pismenost ni zajeta med cilji | visokošolskega | izobraževanja.Na tem področju | K 2004_1_2_BN 116 |
programov v vseh letih | visokošolskega | študija.Izhaja iz potreb | K 2004_1_2_BN 117 |
opismenjevanja od osnovne šole do | visokošolskega | izobraževanja za vseživljenjsko | K 2004_1_2_BN 120 |
Študentje v okviru | visokošolskega | izobraževanja nadgrajujejo | K 2004_1_2_BN 129 |
izobraževalnih ciljev celotnega | visokošolskega | zavoda.Informacijska pismenost | K 2004_1_2_BN 147 |
študija. Strokovna področja | visokošolskega | študija so namreč med | K 2004_1_2_BN 160 |
naloge bibliotekarja in | visokošolskega | učitelja na določenem | K 2004_1_2_BN 167 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |