Korpus bibliotekarstva

visokošolskega (508)


pomembnejših navezav na potrebe      visokošolskega      študija, veliko objav  DD 1998_JP 1103
univerze oz. samostojnega      visokošolskega      zavoda mora imeti, za  D 2004_VD 367
in števila diplomantov      visokošolskega      zavoda ter študijske skupine  D 2004_VD 377
univerze oz. samostojnega      visokošolskega      zavoda, zaposlena najmanj  D 2004_VD 618
Iniciative evropskega      visokošolskega      prostora spodbujajo vlade  D 2006_FM 164
svežih virov; o širjenje      visokošolskega      izobraževanja naj bi vodilo  D 2006_FM 209
raznolikost in večjo odprtost      visokošolskega      izobraževanja ter spremembo  D 2006_FM 209
potreba po množičnosti      visokošolskega      izobraževanja šele začela  D 2006_FM 213
bolj raznoliki ponudbi      visokošolskega      izobraževanja, če se ne  D 2006_FM 213
študentov se je moral sistem      visokošolskega      izobraževanja spremeniti  D 2006_FM 230
netradicionalnih) oblik      visokošolskega      izobraževanja, medtem  D 2006_FM 231
po preobrazbi sistemov      visokošolskega      izobraževanja in z institucionalno  D 2006_FM 234
izobraževanja in razvoju      visokošolskega      izobraževanja.To se kaže  D 2006_FM 263
zagotavlja odraslim dostop do      visokošolskega      izobraževanja.Vpišejo  D 2006_FM 265
vključeni v katerikoli program      visokošolskega      izobraževanja. 4.2 ODRASLI  D 2006_FM 292
različna. Odrasli udeleženci      visokošolskega      izobraževanja, ki jih  D 2006_FM 351
- stopenjske programe      visokošolskega      izobraževanja, ki se končujejo  D 2006_FM 353
omogoča bolj odprt dostop do      visokošolskega      izobraževanja, ki predvideva  D 2006_FM 375
ponudbo različnih oblik      visokošolskega      izobraževanja.Z večanjem  D 2006_FM 377
naraščajoča diferenciacija      visokošolskega      sistema vključno s porastjo  D 2006_FM 406
povečuje. 4.5 RAZVOJ      VISOKOŠOLSKEGA      IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH  D 2006_FM 414
Nerazvitost ponudbe      visokošolskega      izobraževanja v obdobju  D 2006_FM 416
anketne analize o stanju      visokošolskega      izobraževanja odraslih  D 2006_FM 419
tudi s širjenjem ponudbe      visokošolskega      izobraževanja in vse večjo  D 2006_FM 467
izobraževalne oblike na področju      visokošolskega      študija odraslih temeljito  D 2006_FM 471
se dopolnjuje ponudba      visokošolskega      izobraževanja in s tem  D 2006_FM 477
neizrabljene možnosti na področju      visokošolskega      izobraževanja odraslih  D 2006_FM 478
obvezni produkti vsakega      visokošolskega      izobraževanja.Diplomanti  D 2006_FM 622
znotraj vsakega posameznega      visokošolskega      zavoda (Brečko, 2004)  D 2006_FM 1146
podrobneje uredi v statutu      visokošolskega      zavoda. Tudi zakonodaja  D 2006_FM 1196
v okviru samostojnega      visokošolskega      zavoda, ki ne spada pod  D 2006_FM 1572
v okviru samostojnega      visokošolskega      zavoda, je le-ta že davno  D 2006_FM 1603
povečani ponudbi programov      visokošolskega      izobraževanja in povečanem  D 2006_FM 1942
daljavo ter spodbujanje      visokošolskega      izobraževanja odraslih  D 2006_FM 1956
title> Diplomsko delo      visokošolskega      strokovnega študija Smer  D 2007_GZ 0
prostorov (nemoteno delovanje      visokošolskega      zavoda in uresničevanje  D 2009_PS 301
ustanovitev univerze ali      visokošolskega      zavoda.Vse to so lahko  D 2009_PS 409
pospeševanje sodobnega razvoja      visokošolskega      knjižničarstva, " vzpodbujanje  D 2009_PS 439
februar 2011 Diplomsko delo      visokošolskega      strokovnega študija   D 2011_BK 0
Kristijan Benkoč, študent      visokošolskega      strokovnega študija, z  D 2011_BK 0
slovenskega raziskovalnega in      visokošolskega      prostora bi bil umesten  KN 2009_6_7_KM 6
slovenskega raziskovalnega in      visokošolskega      prostora bi bil umesten  KN 2009_6_7_KM 52
slovenskega raziskovalnega in      visokošolskega      izobraževalnega prostora  KN 2009_6_7_KM 60
Mariboru ter usmerjevalka      visokošolskega      in specialnega knjižničarstva  K 1997_1_SM 34
V razpravah o reformi      visokošolskega      izobraževanja je bil konec  K 1997_2_3_AM 28
študij izpadel iz rednega      visokošolskega      izobraževanja.Kljub temu  K 1997_2_3_AM 28
je pravilnik nastajal,      visokošolskega      študija bibliotekarstva  K 1997_2_3_AM 48
do bibliotekarja preko      visokošolskega      študija, ne da bi ponavljali  K 1997_2_3_AM 248
knjižničarstva. Razvoj      visokošolskega      ter permanentnega izobraževanja  K 1997_2_3_AM 296
ugotavljajo, da je brez      visokošolskega      študija bibliotekarstva  K 1997_2_3_FS 19
razpravah o organiziranju      visokošolskega      študija bibliotekarstva  K 1997_2_3_FS 47
škodljive in drage dvotirnosti      visokošolskega      knjižničarstva na Slovenskem  K 1998_2_3_DPM 72
soglašati tudi vodstvo      visokošolskega      zavoda - poslovanje v  K 1998_2_3_DPM 172
organ univerze oziroma      visokošolskega      zavoda s soglasjem Sveta  K 1998_2_3_LPA 55
Članek analizira programe      visokošolskega      študija bibliotekarstva  K 1998_4_MI 0
ocenjuje kakovost slovenskega      visokošolskega      bibliotekarskega študija  K 1998_4_MI 3
kvalitete slovenskega      visokošolskega      bibliotekarskega izobraževanja  K 1998_4_MI 3
raziskave. Kakovost      visokošolskega      študija je obravnavana  K 1998_4_MI 5
sistemskega, kurikularnega in      visokošolskega      stališča.Podrobneje so  K 1998_4_MI 7
torej okrog 150 ustanov      visokošolskega      bibliotekarskega izobraževanja  K 1998_4_MI 12
oblikovanju slovenskega      visokošolskega      študija bibliotekarstva  K 1998_4_MI 39
predizobraževanja, prva stopnja      visokošolskega      študija traja 1 - 6 let  K 1998_4_MI 134
Najpomembnejša kvalifikacija      visokošolskega      izobraževanja je magistrski  K 1998_4_MI 169
in interdisciplinarnega      visokošolskega      študija bibliotekarstva  K 1998_4_MI1 56
lovenskega jezika. Predmetnik      visokošolskega      študija bibliotekarstva  K 1998_4_MI1 64
programu bibliotekarskega      visokošolskega      študija ter o uvedbi podiplomskega  K 1998_4_MI1 82
o posameznih elementih      visokošolskega      izobraževanja dobro podlago  K 1998_4_MI1 595
se Slovenija v pogledu      visokošolskega      bibliotekarskega izobraževanja  K 1998_4_MI1 601
študirajoči na vseh stopnjah      visokošolskega      študija s področja knjižničnih  K 1999_2_3_AM_KJ 123
Značilnosti sodobnega      visokošolskega      knjižničarja naj bi bile  K 1999_4_KCA 124
prikazovale idealnega      visokošolskega      knjižničarja. 9 Taka osebnost  K 1999_4_KCA 124
razširitvijo dvopredmetnega      visokošolskega      študija bibliotekarstva  K 1999_4_VJ 61
izobraževanja in uvedba      visokošolskega      študija, priprava in izdajanje  K 2000_1_2_LT 197
stoletja so imele ustanove      visokošolskega      izobraževanja v Združenih  K 2000_1_2_SI 233
stoletju, čeprav so oblike      visokošolskega      izobraževanja obstajale  K 2000_3_AM 52
neločljivega dejavnika      visokošolskega      procesa izobraževanja  K 2000_3_AM 55
spremembe v organizaciji      visokošolskega      pedagoškega in znanstvenega  K 2000_3_AM 57
kakovost končnega proizvoda      visokošolskega      procesa t.j. na kakovost  K 2000_4_AM 300
pomembnejših navezav na potrebe      visokošolskega      študija veliko objav raziskovalnih  K 2000_4_JP 107
predvsem na področju      visokošolskega      izobraževanja 2. 2 Teoretično  K 2001_1_2_LB_etal 17
je analizirala programe      visokošolskega      študija bibliotekarstva  K 2001_1_2_NS 268
ustanov izraz "knjižnice      visokošolskega      izobraževanja" in v skladu  K 2001_3_ZZ 256
naloge: "Naloga knjižnice      visokošolskega      izobraževanja je, da nudi  K 2001_3_ZZ 256
izobraževanja od osnovne šole do      visokošolskega      študija in tudi posamezniki  K 2002_4_NS 88
Mariboru nastal projekt      visokošolskega      knjižničnega sistema v  K 2002_4_SI 62
je predvsem na področju      visokošolskega      knjižničarstva.Zaradi  K 2002_4_VZ 94
tudi, da je od uvedbe      visokošolskega      študija preteklo še premalo  K 2002_4_VZ 105
potrebam višješolskega,      visokošolskega      in podiplomskega študija  K 2003_3_CT 73
Organizacija italijanskega      visokošolskega      izobraževanja je splet  K 2003_3_GN_PKK 229
o tem, kaj je reforma      visokošolskega      izobraževanja prinesla  K 2003_3_GN_PKK 278
znotraj vsakega posameznega      visokošolskega      zavoda. 3 Informacijska  K 2004_1_2_BN 41
pismenost ni zajeta med cilji      visokošolskega      izobraževanja.Na tem področju  K 2004_1_2_BN 116
programov v vseh letih      visokošolskega      študija.Izhaja iz potreb  K 2004_1_2_BN 117
opismenjevanja od osnovne šole do      visokošolskega      izobraževanja za vseživljenjsko  K 2004_1_2_BN 120
Študentje v okviru      visokošolskega      izobraževanja nadgrajujejo  K 2004_1_2_BN 129
izobraževalnih ciljev celotnega      visokošolskega      zavoda.Informacijska pismenost  K 2004_1_2_BN 147
študija. Strokovna področja      visokošolskega      študija so namreč med  K 2004_1_2_BN 160
naloge bibliotekarja in      visokošolskega      učitelja na določenem  K 2004_1_2_BN 167

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA