Korpus bibliotekarstva

visokošolskih (1926)


specialnih, raziskovalnih in      visokošolskih      knjižnicah.Skratka v vseh  DD 1998_JP 2373
publikacij v specialnih in      visokošolskih      knjižnicah, v tistem delu  DD 1998_JP 2378
šolskih, specialnih in      visokošolskih      knjižnic.Predstavitvi  D 2004_VD 61
knjižničnih delavcev v      visokošolskih      knjižnicah je do 1. 1  D 2004_VD 355
sistemizira na tistih      visokošolskih      zavodih, kjer je več kot  D 2004_VD 362
univerz oz. samostojnih      visokošolskih      zavodov naj bi bili po  D 2004_VD 366
uporabnikov (vpisanih študentov,      visokošolskih      učiteljev, znanstvenih  D 2004_VD 366
znanstvenih delavcev in      visokošolskih      sodelavcev). Knjižnica  D 2004_VD 366
izdelavo bibliografije      visokošolskih      učiteljev, znanstvenih  D 2004_VD 368
znanstvenih delavcev in      visokošolskih      sodelavcev svoje univerze  D 2004_VD 368
pa na ostale uporabnike      visokošolskih      knjižnic in naloge, ki  D 2004_VD 369
Uredbe o financiranju      visokošolskih      zavodov (2003), so navedena  D 2004_VD 373
integralni sistem financiranja      visokošolskih      zavodov (angl. lump sum  D 2004_VD 373
o javnem financiranju      visokošolskih      in drugih zavodov, članic  D 2004_VD 374
drugačen način financiranja      visokošolskih      zavodov kot je bilo to  D 2004_VD 374
pridobivanja sredstev      visokošolskih      zavodov so ta odvisna  D 2004_VD 375
osnovnih letnih sredstev vseh      visokošolskih      zavodov (OLSZ) ter vsoto  D 2004_VD 376
osnovnih letnih sredstev vseh      visokošolskih      zavodov, števila študentov  D 2004_VD 377
o javnem financiranju      visokošolskih      in drugih zavodov, članic  D 2004_VD 378
knjižničnih delavcev v      visokošolskih      knjižnicah kljub nihanjem  D 2004_VD 425
potencialnih uporabnikov      visokošolskih      knjižnic povečalo za 147  D 2004_VD 427
delavca zaposlovalo 45%      visokošolskih      knjižnic, pet let kasneje  D 2004_VD 428
Preglednica 3: Zaposleni v      visokošolskih      knjižnicah v Sloveniji  D 2004_VD 429
knjižničarjev zaposlenih v      visokošolskih      knjižnicah.Treba je opozoriti  D 2004_VD 429
strokovnih delavcev v      visokošolskih      knjižnicah povečalo za  D 2004_VD 430
Sloveniji še ni urejen status      visokošolskih      knjižničnih delavcev.  D 2004_VD 622
Raziskava angleških      visokošolskih      in splošnih knjižnic je  D 2004_VD 906
dobili delo v splošnih,      visokošolskih      in specialnih knjižnicah  D 2004_VD 1106
splošnih, 30 šolskih in 30      visokošolskih.     Znotraj posameznega tipa  D 2004_VD 1140
splošnih, 5,1% šolskih in 56%      visokošolskih      knjižnic (preglednica  D 2004_VD 1142
šolskih, 15 specialnih in 10      visokošolskih      knjižnic.Skupaj je vprašalnik  D 2004_VD 1154
Najnižji je bil odziv pri      visokošolskih      knjižnicah.V času poteka  D 2004_VD 1156
interpretaciji s strani      visokošolskih      knjižnic pridobljenih  D 2004_VD 1158
23,6% (6,5 od 27,5), v      visokošolskih      pa 28,3% (9 od 31,75)  D 2004_VD 1192
27,5), medtem ko so v      visokošolskih      6,3% (2 od 31,75) strokovni  D 2004_VD 1195
76,4% (21 od 27,5) in v      visokošolskih      65,4% (20,75 od 31,75  D 2004_VD 1197
specialnih in 70% (7 od 10)      visokošolskih      knjižnic.Do zastopanosti  D 2004_VD 1222
šolskih 3,4% (2 od 59), v      visokošolskih      knjižnicah pa 5,1% (5  D 2004_VD 1227
odstotek zaposlenih v      visokošolskih      knjižnicah pa pripada  D 2004_VD 1240
prisoten v 40% (4 od 10)      visokošolskih      knjižnic, v 20% (2 od  D 2004_VD 1264
pa ni prisoten. Ena od      visokošolskih      knjižnic se je odločila  D 2004_VD 1265
tudi pri specialnih in      visokošolskih      knjižnicah. Izobraževanje  D 2004_VD 1282
načrtovanju kadrov le pri      visokošolskih      knjižnicah (80% oz. 8  D 2004_VD 1302
šolskih, specialnih in      visokošolskih      knjižnicah pa se v primeru  D 2004_VD 1309
42,8% oz. 6 od 14) in      visokošolskih      knjižnicah (50% oz. 5  D 2004_VD 1318
knjižnicah. Medtem ko se je v      visokošolskih      in šolskih knjižnicah  D 2004_VD 1324
večino (90% oz. 9 od 10)      visokošolskih      knjižnic.Preostala visokošolsk  D 2004_VD 1331
katerega od zaposlenih, pri      visokošolskih      knjižnicah pa je najverjetnejši  D 2004_VD 1347
specialnih (8 od 15) in 20%      visokošolskih      knjižnic (2 od 10) prostega  D 2004_VD 1353
šolskih, 3 specialnih in 2      visokošolskih      knjižnicah. 8.4.3 Zaposlovanje  D 2004_VD 1354
šolskih, 3 specialnih in 6      visokošolskih      knjižnicah.Skupaj so knjižnice  D 2004_VD 1358
izjemo treh šolskih in dveh      visokošolskih      knjižnic, ki so imele  D 2004_VD 1377
Zavoda za zaposlovanje, pri      visokošolskih      pa prevladuje oglaševanje  D 2004_VD 1384
specialnih in 50% (5 od 10)      visokošolskih      knjižnic.Med šolskimi  D 2004_VD 1400
ustrezno izobrazbo nekaj      visokošolskih      (40 % oz 4 od 10) in specialnih  D 2004_VD 1408
knjižnici. Ena od 10      visokošolskih      knjižnic je odvrnila,  D 2004_VD 1429
priporočila, pri eni od      visokošolskih      knjižnic pa je odločujoča  D 2004_VD 1437
zaposlovanju v specialnih in      visokošolskih      knjižnicah. V 56,6% (30  D 2004_VD 1444
pa je v 70% (7 od 10)      visokošolskih      knjižnic.Med računalniškimi  D 2004_VD 1452
šolskih, specialnih in      visokošolskih)     .Stalno bivališče kandidata  D 2004_VD 1464
kot zaposluje kadre. Pri      visokošolskih      knjižnicah lahko opazimo  D 2004_VD 1482
med 35 in 44 leti. V      visokošolskih      knjižnicah največ zaposlenih  D 2004_VD 1493
primanjkljajem, pri šolskih in      visokošolskih      knjižnicah se kot najpogostejši  D 2004_VD 1520
naj bi se v splošnih in      visokošolskih      knjižnicah. Raziskava  D 2004_VD 1526
dragocenejšem gradivu v      visokošolskih,      univerzitetnih, specialnih  D 2005_KM 41
Izobraževanje odraslih v      visokošolskih      knjižnicah iplomsko delo  D 2006_FM 0
informacijskem opismenjevanju v      visokošolskih      knjižnicah bi morali upoštevati  D 2006_FM 0
opozoriti. Odrasli so na      visokošolskih      institucijah namreč vse  D 2006_FM 3
sem, da kar 50 odstotkov      visokošolskih      knjižnic ne usposablja  D 2006_FM 5
Poleg tega zaposleni v      visokošolskih      knjižnicah ne potrebujejo  D 2006_FM 6
pomembna skupina uporabnikov      visokošolskih      knjižnic.S spreminjanjem  D 2006_FM 12
te skupine študentov na      visokošolskih      institucijah.Nove skupine  D 2006_FM 14
Ena pomembnejših nalog      visokošolskih      knjižnic postaja informacijsko  D 2006_FM 16
spretnost itn. Veliko      visokošolskih      institucij v tujini je  D 2006_FM 18
je, z izjemo nekaterih      visokošolskih      institucij, informacijsko  D 2006_FM 19
preverjala, koliko se v      visokošolskih      knjižnicah tako pri nas  D 2006_FM 23
se število odraslih na      visokošolskih      institucijah vse bolj  D 2006_FM 25
posebna skupina uporabnikov      visokošolskih      knjižnic s specifičnimi  D 2006_FM 26
informacijskem opismenjevanju v      visokošolskih      knjižnicah.Poleg tega  D 2006_FM 26
informacijskega opismenjevanja v      visokošolskih      knjižnicah pri nas niso  D 2006_FM 28
posvetila opredelitvi      visokošolskih      knjižnic in njihovi vlogi  D 2006_FM 32
informacijskem opismenjevanju v      visokošolskih      knjižnicah, na katero  D 2006_FM 37
usposabljanj uporabnikov      visokošolskih      knjižnic pri nas, odprtost  D 2006_FM 39
pri nas, odprtost naših      visokošolskih      knjižnic ob "netradicionalnih  D 2006_FM 39
odraslih študentov na      visokošolskih      institucijah povečevati  D 2006_FM 50
dalje njihovo število na      visokošolskih      institucijah stalno narašča  D 2006_FM 51
njihovo povečevanje na      visokošolskih      institucijah.Opisala bom  D 2006_FM 53
spreminjanje obstoječih      visokošolskih      institucij in ustvarjanje  D 2006_FM 230
da naraščajoče število      visokošolskih      institucij spreminja programe  D 2006_FM 252
1985, poudarili vlogo      visokošolskih      institucij pri omogočanju  D 2006_FM 257
daljavo do virtualnih      visokošolskih      institucij v celoti, ki  D 2006_FM 272
vse vrste institucij (     visokošolskih      zavodov, organizacij)  D 2006_FM 287
členu opredeljuje vrste      visokošolskih      zavodov, kamor sodijo  D 2006_FM 288
se število odraslih na      visokošolskih      institucijah poveča, kar  D 2006_FM 326
IZOBRAŽEVANJA ODRASLIH NA      VISOKOŠOLSKIH      INSTITUCIJAH Visokošolske  D 2006_FM 353
izobraževanje poteka na      visokošolskih      institucijah predvsem  D 2006_FM 355
potencialni uporabniki      visokošolskih      knjižnic.Tega bi se morale  D 2006_FM 357
izobraževanja. 4.4 ODRASLI NA      VISOKOŠOLSKIH      INSTITUCUJAH PRI NAS IN  D 2006_FM 362

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA