Korpus bibliotekarstva
svojo velikostjo, tudi | vključuje. | Vendar je nujno upoštevati | DD 1998_JP 6 |
in pričujoča naloga se | vključuje | ravno v ta trend razvoja | DD 1998_JP 17 |
znanstvene dejavnosti, ki pa | vključuje | tudi znanstveno publiciranje | DD 1998_JP 127 |
razvoj in da se tvorno | vključuje | vanj, ter ga predvsem | DD 1998_JP 2748 |
tipičnim dolgim naslovom, ki | vključuje | osnovne podatke o vsebini | DD 2000_DF 615 |
Raziskovalna dejavnost | vključuje | cel razpon aktivnosti | DD 2005_KM 273 |
znanstvenih informacij | vključuje | formalno in neformalno | DD 2005_KM 279 |
Wichterlejevih objav velja, da ne | vključuje | citiranosti v revijah | DD 2005_KM 1474 |
programske opreme. Vmesnik | vključuje | zaslonske slike, okna | DD 2007_VP 79 |
sistemov za poizvedovanje ne | vključuje | pripomočkov niti za prepoznavanje | DD 2007_VP 226 |
uporabnik v poizvedovanje | vključuje | le izraze, ki se v podatkovni | DD 2007_VP 239 |
terminologija. Prilagodljivost | vključuje | čim večjo skladnost z | DD 2007_VP 302 |
smernicam in standardom (kar | vključuje | tudi oblikovanje in estetiko | DD 2007_VP 310 |
informacijskimi viri in kanali. | Vključuje | pasivno sprejemanje informacij | DD 2007_VP 367 |
Boolovega iskanja), kar | vključuje | tudi mentalne akcije | DD 2007_VP 371 |
pri uporabi informacij | vključuje | fizična in mentalna dejanja | DD 2007_VP 371 |
naj po Wilsonu (1997) | vključuje | vsaj tri elemente: - informacijsko | DD 2007_VP 451 |
prepoznavanje obstoja problema, | vključuje | pa korake, ki jih posameznik | DD 2007_VP 502 |
študiji. Teoretična študija | vključuje | ugotavljanje ujemanja | DD 2007_VP 774 |
intervjuji ali vprašalniki, | vključuje | pa metode, kot so: - Pregledne | DD 2007_VP 801 |
poizvedovanju, se ga ne | vključuje | v vsebinsko analizo in | DD 2007_VP 1138 |
mogoče, se videoposnetka ne | vključuje | v vsebinsko analizo, analizira | DD 2007_VP 1142 |
neverbalnega ), se ga ne | vključuje | v vsebinsko analizo zvočnega | DD 2007_VP 1147 |
se zvočnega posnetka ne | vključuje | v vsebinsko analizo. | DD 2007_VP 1150 |
kateregakoli sistema znakov in | vključuje | razumevanje in ustvarjalno | D 2004_KA 59 |
v interakciji. Vmesnik | vključuje | uporabniške zaslone, okna | D 2004_KA 124 |
merljive spremenljivke. | Vključuje | različne oblike vprašanj | D 2004_KA 282 |
Vrednotenje rezultatov | vključuje | ocenitev vpliva, uporabnosti | D 2004_KA 425 |
elementov v sistem, kar | vključuje | kombinacije različnih | D 2004_KA 438 |
vodenja človeških virov, ki | vključuje | načrtovanje, zaposlovanje | D 2004_VD 104 |
načelih pozitivne akcije, ki | vključuje | tudi delovne zadolžitve | D 2004_VD 235 |
dosego ciljev. Planiranje | vključuje | tudi razumevanje ekonomske | D 2004_VD 253 |
rilagoditveni načrt. Prva faza | vključuje | analizo stanja človeških | D 2004_VD 264 |
zanemariti tudi drugi vir, ki | vključuje | lokalne, regionalne, nacionalne | D 2004_VD 274 |
izostajanje z dela ter | vključuje | normalno število delovnih | D 2004_VD 276 |
namenjenih visokemu šolstvu. | Vključuje | tako sistemizacijo delovnih | D 2004_VD 357 |
poleg vpisanih študentov | vključuje | še visokošolske učitelje | D 2004_VD 372 |
načrtovanja človeških virov | vključuje | dejavnost oblikovanja | D 2004_VD 432 |
Vsekakor zaposlovanje | vključuje | več kot le preprost odziv | D 2004_VD 455 |
predstavitev, kaj vse delo | vključuje. | Vanj so najpogosteje vključene | D 2004_VD 531 |
pogosto. Življenjepis | vključuje | biografske podatke o kandidatu | D 2004_VD 774 |
da večina ljudi ve kaj | vključuje. | Hkrati je spraševanje | D 2004_VD 835 |
opazovanji. Intervjuvanje | vključuje | namreč spretnosti, ki | D 2004_VD 837 |
vajo, še posebej če test | vključuje | kandidatu nepoznane pripomočke | D 2004_VD 920 |
dela. Proces izbire | vključuje | tudi zavrnitve.Zavrnjenim | D 2004_VD 1012 |
izposojo gradiva. "Segment | vključuje | izbiro številnih parametrov | D 2005_KM 127 |
ki jih tako vzorčenje | vključuje. | 5.1.1 Najbolj pogosti | D 2005_KM 593 |
odrasle in visoko šolstvo, | vključuje | več kot le izobraževanje | D 2006_FM 88 |
formalnega izobraževanja in | vključuje | tako mlade kot odrasle | D 2006_FM 102 |
svoj koncept pomembno | vključuje | tudi pojavnost in delovanje | D 2006_FM 208 |
avtomatično in posredno | vključuje | tudi tiste, ki prej zaradi | D 2006_FM 225 |
študentov. To povečanje | vključuje | tako odrasle, ki že delajo | D 2006_FM 368 |
informacije in njihove vire; | vključuje | izbrane informacije v | D 2006_FM 582 |
organizirane lokalne zbirke, ki | vključuje: | a) raznolike učne vire | D 2006_FM 593 |
šole na delo. Večina jih | vključuje | komunikacijo, številčne | D 2006_FM 621 |
informiranja in komuniciranja | vključuje | tudi naslednje teme: informacijska | D 2006_FM 1160 |
zootehnika). Predmet | vključuje | tudi: uvod v znanstveno | D 2006_FM 1161 |
študijskem programu, ki | vključuje | ustrezne strokovne vsebine | D 2006_FM 1188 |
študente. Faza priprave | vključuje | analizo potreb ob sodelovanju | D 2006_FM 1227 |
poglavji, vsako od njih pa | vključuje | uvod na začetku in povzetek | D 2006_FM 1277 |
osnove izobraževanja. Ta | vključuje | pripravo prostora (postavitev | D 2006_FM 1418 |
lastno identiteto, ki | vključuje | izkušnje, interese, navade | D 2006_FM 1498 |
informacije in njihove vire in | vključuje | izbrane informacije v | D 2006_FM 1718 |
izrednih študentov. Ta faza | vključuje | tudi tehnično osnovo organizacije | D 2006_FM 1858 |
programske opreme (COBISS2), ki | vključuje | segmente COBISS2/Katalogizacija | D 2007_MA 64 |
gradiva članom knjižnice. | Vključuje | izbiro številnih parametrov | D 2007_MA 66 |
opreme COBISS3, V3.0, | vključuje | segmente COBISS3/Nabava | D 2007_MA 78 |
naročanja gradiva lahko | vključuje: | o pripravo naročila | D 2007_MA 125 |
Poleg tega lahko naročanje | vključuje | še: o preklic naročila | D 2007_MA 125 |
uporabnikov ter enakovredno | vključuje | tako popularne oznako | D 2007_MT 142 |
konstrukcija kataloga ne | vključuje | zadostnega razumevanja | D 2007_MT 239 |
en sam zadetek, ki pa | vključuje | povezave na ostale izrazne | D 2007_MT 281 |
reševanje problemov, ki | vključuje | razumevanje, sintezo, | D 2008_KT 74 |
reševanje problemov, ki | vključuje | razumevanje, sintezo, | D 2008_KT 112 |
uresničujejo s poukom, ki | vključuje | knjižnično gradivo in | D 2008_KT 200 |
"Digitalna pismenost | vključuje | varno in kritično uporabo | D 2008_KT 206 |
pismenostjo: Digitalna pismenost | vključuje | varno in kritično uporabo | D 2008_KT 208 |
življenju ter na delu. To | vključuje | glavne računalniške aplikacije | D 2008_KT 209 |
sistem za e-učenje, ki | vključuje | virtualno knjižnico.Od | D 2008_KT 761 |
odgovornosti, ki se tvorno | vključuje | tudi v reševanje socialne | D 2008_KT 838 |
oblikovanje poleg črk | vključuje | tudi druge like z ilustracijami | D 2008_KT 902 |
komunikacijo, se pogosteje | vključuje | v odprte razgovore z odraslimi | D 2009_KD 28 |
lastnine ter se intenzivno | vključuje | v okolje in v odnos z | D 2009_KD 172 |
postopoma tudi sam dejavno | vključuje. | Življenje predšolskega | D 2009_KD 285 |
otroku na zelo dober način | vključuje | ob prisotnosti otroške | D 2009_KD 311 |
otroške literature, saj | vključuje | otroke v širšo družbeno | D 2009_KD 311 |
lastnine, otrok se pogosteje | vključuje | v razgovor z odraslimi | D 2009_KD 564 |
kateregakoli sistema znakov in | vključuje | razumevanje in ustvarjalno | D 2009_PM 187 |
Temelji na modelu ZDA, ki | vključuje | sistemski pristop celovitega | D 2009_PS 226 |
Assessment Framework) | vključuje | enakih devet meril kot | D 2009_PS 249 |
šolske interpretacije, ki | vključuje | zaznavanje, razumevanje | D 2009_SS 171 |
bralca. Moja raziskava | vključuje | dijake 4. letnikov gimnazije | D 2009_SS 217 |
Pismenost je pojem, ki | vključuje | branje in pisanje ter | D 2009_SS 275 |
novih spretnosti in znanj. | Vključuje | tudi iskanje in pridobivanje | D 2009_SS 279 |
Pozitivno stališče do branja | vključuje | pravilno in jasno prredstavo | D 2009_SS 306 |
dijakov pa se nikoli ne | vključuje | v razprave. TABELA 45 | D 2009_SS 709 |
% deklet se le včasih | vključuje | v interpretacije maturitetnih | D 2009_SS 711 |
kot pa fantov (14 %) | vključuje | vedno v razprave. TABELA | D 2009_SS 712 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |