Korpus bibliotekarstva
danes prevzela nekdanjo | vlogo | latinščine, jezika, v | DD 1998_JP 653 |
pa, da ima JCR pomembno | vlogo | v tem, da diferencira | DD 1998_JP 740 |
Knjižničarji imajo zanemarljivo | vlogo | v opozarjanju znanstvenikov | DD 1998_JP 1033 |
109. Obravnava namreč | vlogo | znanstvenih objav v produkciji | DD 1998_JP 1083 |
citiranja še vedno pomembno | vlogo | in jo bodo še naprej imele | DD 1998_JP 1220 |
univerzne knjižnice) pomembno | vlogo | pri tem, koliko je določena | DD 1998_JP 1587 |
dejansko pokažejo položaj in | vlogo | znanosti v določeni državi | DD 1998_JP 1808 |
še vedno igrajo glavno | vlogo | v sistemu znanstvenega | DD 1998_JP 2615 |
revije igrale temeljno | vlogo. | To bo tudi čas, v katerem | DD 1998_JP 2626 |
še dolgo igral pomembno | vlogo | pri generiranju novih | DD 1998_JP 2664 |
človeštva odigrale pomembno | vlogo | pri širjenju znanja in | DD 2000_DF 5 |
začetnem obdobju. Pomembno | vlogo | so namreč imeli krošnjarji | DD 2000_DF 22 |
doma z Vač. Pomembno | vlogo | pri razširjanu tiskovin | DD 2000_DF 494 |
zelo verjetno pomembno | vlogo | v prvem obdobju odgrali | DD 2000_DF 545 |
V obdobju inkunabul so | vlogo | knjigotržca in založnika | DD 2000_DF 670 |
upravi. Se pomembnejšo | vlogo | pa so imeli graški tiskarji | DD 2000_DF 823 |
knjigarne, odigrali pomembno | vlogo | pri širjenju knjig na | DD 2000_DF 879 |
prodajal Mayr, je imel vidno | vlogo | v slovenski zgodovini | DD 2000_DF 1466 |
daje imel pomembnejšo | vlogo | med kranjskimi knjigotržci | DD 2000_DF 1716 |
18. stoletja pomembno | vlogo | pri širjenju tovrstne | DD 2000_DF 1849 |
1783). Kako pomembno | vlogo | je imel v knjigotrških | DD 2000_DF 2079 |
Očitno so imeli pomembno | vlogo | pri širjenju knjig tudi | DD 2000_DF 2394 |
področju ohranili vodilno | vlogo. | S prodajo knjig pa so se | DD 2000_DF 2561 |
velja posebej izpostaviti | vlogo | Mihaela Prombergerja, | DD 2000_DF 2565 |
letih pa sta imela vodilno | vlogo | Viljem Henrik Korn in | DD 2000_DF 2566 |
in njihovo povezovalno | vlogo | v formalni komunikaciji | DD 2005_KM 110 |
Carothersu bi lahko pripisali | vlogo | Mertonovega znanstvenega | DD 2005_KM 192 |
knjižnicah). Pomembno | vlogo | pri razvoju znanstvene | DD 2005_KM 302 |
znanstveniki imajo pomembno | vlogo | v formalnem (večje število | DD 2005_KM 351 |
upravljanje raziskav in razvoja, | vlogo | znanosti in tehnologij | DD 2005_KM 503 |
avtorji, ki imajo osrednjo | vlogo | v analiziranem področju | DD 2005_KM 1593 |
Marion, 2004). Takšno | vlogo | bi lahko pripisali Floryju | DD 2005_KM 1594 |
Expanded. Njegovo osrednjo | vlogo | poudarjajo izjemno visoko | DD 2005_KM 1596 |
. Najbolj povezovalno | vlogo | ima nerazvrščeni avtor | DD 2005_KM 1629 |
skupine pomembno povezovalno | vlogo. | Razvrščeni so bili v določeno | DD 2005_KM 1637 |
avtorjev. Najbolj povezovalno | vlogo | ima nerazvrščeni avtor | DD 2005_KM 1713 |
uporabniške prijaznosti ter | vlogo | nekaterih dejavnikov, | DD 2007_VP 14 |
mentalnih modelov imajo veliko | vlogo | tudi značilnosti uporabnikov | DD 2007_VP 108 |
pri čemer cenijo tudi | vlogo | informacijskih posrednikov | DD 2007_VP 401 |
utemeljujejo s spremenjeno | vlogo | posameznika, ki ne ustreza | DD 2007_VP 434 |
individualnost in aktivno | vlogo | posameznika, kadar sodeluje | DD 2007_VP 435 |
podpira, temveč tudi bogati | vlogo | uporabnika v procesu poizvedovanja | DD 2007_VP 899 |
elementov), imajo pomembno | vlogo | pri zaznavanju prijaznosti | DD 2007_VP 2665 |
informacijski družbi vedno večjo | vlogo. | Prav zaradi tega je potrebno | D 2004_KA 14 |
nekaterih naslanjajo na | vlogo | strojne opreme, druge | D 2004_KA 120 |
opreme, druge poudarjajo | vlogo | programske opreme, spet | D 2004_KA 120 |
hranjenje rezultatov. Posebno | vlogo | ima dodatna, šesta faza | D 2004_KA 205 |
dokumentacije. Pomembno | vlogo | pri tem naj bi odigrala | D 2004_KA 236 |
popolnoma določeni. Pomembno | vlogo | imajo tudi osebne lastnosti | D 2004_KA 324 |
opazovanju igrati nevtralno | vlogo, | ne podaja nobenih sodb | D 2004_KA 327 |
sistema, ki imajo pogosto | vlogo | pomoči in tako uporabnika | D 2004_KA 405 |
knjižnice obdržale svojo | vlogo | na tem področju.S tehnologijo | D 2004_VD 84 |
organizaciji veliko pomembnejšo | vlogo | in zanjo uporabljamo izraz | D 2004_VD 93 |
Prvi vir preskrbe igra | vlogo | "zbiralnika" spretnosti | D 2004_VD 273 |
imajo v procesu kadrovanja | vlogo | selekcijskih orodij. | D 2004_VD 744 |
Tak zapis pa ima tudi | vlogo | dokumentarnega gradiva | D 2004_VD 960 |
knjižnicah ohranila svojo | vlogo, | ob čemer večina knjižnic | D 2005_KM 42 |
čemer je imelo pomembno | vlogo | tudi izobraževanje in | D 2005_KM 67 |
katere knjižnice so vložile | vlogo | za sofinanciranje/nakup | D 2005_KM 298 |
2: Knjižnice, katerih | vlogo | je ministrstvo obravnavalo | D 2005_KM 299 |
bi bilo okrepiti tudi | vlogo | knjižničarjev izposojevalcev | D 2005_KM 712 |
pismenost in njeno pomembno | vlogo | v svetu nasičenem z informacijami | D 2006_FM 33 |
sicer priznal pomembno | vlogo | osnovnega izobraževanja | D 2006_FM 139 |
2001; 2003). Pomembno | vlogo | pri realizaciji koncepta | D 2006_FM 201 |
omrežju; spremeniti je treba | vlogo | učitelja, da bo vse bolj | D 2006_FM 209 |
in nadomešča nekdanjo | vlogo | pripadnosti socialnemu | D 2006_FM 222 |
leta 1985, poudarili | vlogo | visokošolskih institucij | D 2006_FM 257 |
prekine šolanje in zamenja | vlogo | učenca, dijaka ali študenta | D 2006_FM 317 |
študenta z neko drugo | vlogo | npr. delavca, matere, | D 2006_FM 317 |
vlog sprejme še dodatno | vlogo | učenca, pri tem pa ni | D 2006_FM 317 |
visokih šolah, in to svojo | vlogo | s ponosom poudarja.Cross | D 2006_FM 379 |
velikokrat proaktivno | vlogo | informacijskih strokovnjakov | D 2006_FM 574 |
študijskega dela, z okrepitveno | vlogo | teh spretnosti, ki omogočajo | D 2006_FM 610 |
izobraževanje zdrsnejo v | vlogo | učenca, kjer sta kontrola | D 2006_FM 800 |
daljavo preko interneta. Na | vlogo | splošnih knjižnic pri | D 2006_FM 1108 |
izobraževanja odraslih ter njegovo | vlogo | pri vseživljenjskem izobraževanju | D 2006_FM 1110 |
čemer prevzame bibliotekar | vlogo | usmerjevalca in svetovalca | D 2006_FM 1479 |
visokošolske knjižnice glavno | vlogo, | ne glede nato ali izvajajo | D 2006_FM 2024 |
pripravljenih na novo | vlogo, | ki postaja vse pomembnejša | D 2006_FM 2077 |
dokumentacijskih sistemih so | vlogo | sklicevanja na vire prevzeli | D 2006_PP 460 |
informacijsko in socialno | vlogo | (Turjak, 2005, str. 24 | D 2007_GZ 187 |
ki ima zelo pomembno | vlogo | pri razvoju izobraževanja | D 2007_MA 1 |
informacijskega sistema, | vlogo | informacijskega in bibliografskega | D 2007_MA 29 |
ki je imelo pomembno | vlogo | v popularizaciji nakupovanja | D 2007_MT 41 |
skupnosti morajo svojo | vlogo | prenesti tudi v online | D 2007_MT 178 |
v meniju igra pomembno | vlogo | v tem, katero možnost | D 2007_MT 299 |
nekaterih knjižnicah večjo | vlogo | pri razvijanju katalogov | D 2007_MT 712 |
uporabnikov pa pomembno | vlogo | igrajo tudi obogatene | D 2007_MT 742 |
zanimanja za informacije in za | vlogo, | ki jih lahko imajo informacije | D 2008_KT 173 |
pri čemer imajo pomembno | vlogo | šolske in javne knjižnice | D 2008_KT 191 |
osnovne pismenosti pomembno | vlogo, | pri čemer sodeluje tudi | D 2008_KT 325 |
opozarjajo na pomembno | vlogo | šolske knjižnice v knjižničnem | D 2008_KT 329 |
knjižničnem sistemu in na | vlogo | knjižničarja pri tem, | D 2008_KT 329 |
kateri bi morali spoznati | vlogo | in pomen knjižnic v sodobni | D 2008_KT 337 |
oblikovanje nesporno pomembno | vlogo. | Dobro oblikovan izdelek | D 2008_KT 836 |
knjižnice bi moralo prevzeti | vlogo | "motivatorja" za takšno | D 2008_KT 1101 |
dejanski položaj, specifično | vlogo | in resnično vrednost v | D 2009_KD 36 |
knjižnice imajo ključno | vlogo | pri vzgajanju kulturnega | D 2009_KD 148 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |