Korpus bibliotekarstva
bibliometrije namreč značilen | vpliv | osebnosti, entuzijastov | DD 1998_JP 107 |
pa so imeli pomemben | vpliv | na dozorevanje razumevanja | DD 1998_JP 136 |
uporabo. Kako merimo ta | vpliv | znanstvenega dela in njegove | DD 1998_JP 289 |
znanstveno produkcijo, | vpliv | posameznega raziskovalnega | DD 1998_JP 315 |
področjih, To ima tudi | vpliv | na delo knjižnic v različnih | DD 1998_JP 371 |
lahko sklepamo, da njihov | vpliv | presega povprečje.Če ta | DD 1998_JP 458 |
pozneje, ko bomo obravnavali | vpliv | nacionalne pripadnosti | DD 1998_JP 680 |
povezanih z revijo in | vpliv | uporabe revije s strani | DD 1998_JP 701 |
opozarjati, da ima to velik | vpliv | na dejavnik odmevnosti | DD 1998_JP 707 |
vpliva. Gre za kumulativni | vpliv | revije ali za celotno | DD 1998_JP 751 |
strani kaže na trenutni | vpliv | revije 70. Na obe merili | DD 1998_JP 753 |
vpliva in kumulativni | vpliv | revije pomembno vpliva | DD 1998_JP 754 |
angleščini se za vplivanje in | vpliv | uporabljata dva izraza | DD 1998_JP 757 |
nesporazumov. Pogosto pa se | vpliv | enači s kvaliteto.Revija | DD 1998_JP 758 |
pri drugih. Prav tako | vpliv | napak ni pri vseh enak | DD 1998_JP 943 |
Nekateri so mnenja, da gre za | vpliv, | drugi za oceno kvalitete | DD 1998_JP 1058 |
priznanju oz. nagradah. | Vpliv | objav raziskovalnega dela | DD 1998_JP 1128 |
je navesti, za kolikšen | vpliv | je šlo. Tudi nekaj drugih | DD 1998_JP 1132 |
osebnih stikov in na njihov | vpliv | pri izboru citiranih del | DD 1998_JP 1206 |
omenjali tudi kumulativni | vpliv | revije.To je merilo, ki | DD 1998_JP 1298 |
raziskali intelektualni | vpliv | določenega avtorja ali | DD 1998_JP 1339 |
produkcijo Slovenije. 8 | Vpliv | na število citatov 8 | DD 1998_JP 1354 |
revije pa smo že obdelali | vpliv | statusa in ugleda revij | DD 1998_JP 1494 |
strokah, ali za večji | vpliv | oz. izbor "ženskih" tem | DD 1998_JP 1580 |
rezultatov Kvaliteto objave kot | vpliv | na odmevnost in število | DD 1998_JP 1590 |
iz več virov in je zato | vpliv | razglašene nacionalne | DD 1998_JP 1770 |
so torej dosegle večji | vpliv, | merjen z analizo citiranja | DD 1998_JP 1792 |
Japonska. Petletni povprečni | vpliv | na članek je tako najvišji | DD 1998_JP 1792 |
državah. Seveda je ta | vpliv | v sorazmerju s številom | DD 1998_JP 1794 |
Nizozemska in Švica) pa je bil | vpliv | stopnje specializacije | DD 1998_JP 1824 |
raziskovalna dejavnost konkreten | vpliv | na družbeni in ekonomski | DD 1998_JP 1840 |
iz Indeksov citiranja | Vpliv | samostojnosti je bil viden | DD 1998_JP 1937 |
Slovenije. Viden je tudi | vpliv | na rast objav edine revije | DD 1998_JP 2003 |
knjižničarstvu (že omenjen | vpliv | informacijskih ved ?) | DD 1998_JP 2077 |
pet avtorjev). Možen je | vpliv | biomedicine, kjer je soavtorstvo | DD 1998_JP 2225 |
vpliva naj bi pomenil velik | vpliv | revije.O tem smo veliko | DD 1998_JP 2392 |
dalo še večjo težo in | vpliv, | kot jo ima že danes v | DD 1998_JP 2679 |
deloval Schmidt, je bil | vpliv | katoliškega kroga, na | DD 2000_DF 848 |
daje imelo to delo velik | vpliv | na našega Valvasorja, | DD 2000_DF 1135 |
in dejansko uporabo ter | vpliv | in spremenijo družbene | DD 2005_KM 133 |
komunikacije v znanosti. | Vpliv | urednika na postopek izdajanja | DD 2005_KM 459 |
določenega pojava ali stanja ( | vpliv | geslilca).Močan vpliv | DD 2005_KM 534 |
vpliv geslilca). Močan | vpliv | na rezultate analize imata | DD 2005_KM 535 |
s čimer se uravnoteži | vpliv | povečanja števila indeksiranih | DD 2005_KM 858 |
Korelacija odstrani | vpliv | velikosti socitiranosti | DD 2005_KM 1111 |
dodatno izkazujejo tudi | vpliv | urednikov revij, ki so | DD 2005_KM 1173 |
indeksov so imeli največji | vpliv | na citirajoče avtorje | DD 2005_KM 1292 |
nevtralizirati njihov | vpliv | na poizvedovanje. V eni | DD 2007_VP 594 |
prikazuje slika 2, ima | vpliv | tudi izbrani poklic oziroma | DD 2007_VP 738 |
sposobnosti ali učni stil | vpliv | na načine poizvedovanja | DD 2007_VP 752 |
poizvedovanje oziroma | vpliv | teh razlik je različen | DD 2007_VP 755 |
informacij ima pomemben | vpliv | na interakcijo med uporabnikom | DD 2007_VP 831 |
torej čim bolj zmanjšali | vpliv | percepcije prvega sistema | DD 2007_VP 1068 |
in G pa imajo negativen | vpliv. | Tudi v tem primeru gre | DD 2007_VP 1231 |
intervjuja, ki bi omogočala | vpliv | na jasnost vprašanj in | DD 2007_VP 2240 |
česar sklepamo, da njihov | vpliv | na zaznavanje pomembnosti | DD 2007_VP 2332 |
zaznavah je imela večji | vpliv | realizacija osnovnih funkcij | DD 2007_VP 2532 |
njihova realizacija velik | vpliv | na zaznavo skupne uporabniške | DD 2007_VP 2649 |
strateški in praktični vidiki. | Vpliv | digitalne tehnologije | DD 2007_VP 2759 |
tudi širše sistema. 5.1.7 | Vpliv | operacijskega sistema | D 2004_KA 640 |
hkrati tudi njeno okolje, | vpliv | zunanjih okoliščin, konkurence | D 2004_VD 145 |
procesih, ki imata velik | vpliv | ne le na planiranje, temveč | D 2004_VD 278 |
sklope (Parry, 1994): - | vpliv | na druge ljudi, - kvalifikacije | D 2004_VD 586 |
ki imajo nato negativen | vpliv | tudi na ostale zaposlene | D 2004_VD 991 |
potrebno upoštevati tudi | vpliv | knjigomata na uporabnike | D 2005_KM 220 |
naj se ustrezno preveri | vpliv | okolja na čitalce, saj | D 2005_KM 459 |
enot statistično značilni | vpliv | na čas izposoje posamezne | D 2005_KM 550 |
učenja, ki je imel pomemben | vpliv | na izobraževanje odraslih | D 2006_FM 53 |
spreminjanje skozi čas, ter | vpliv | teh sprememb in zahtev | D 2006_FM 54 |
tveganja, da bi zajeli | vpliv | teh sprememb na posameznike | D 2006_FM 180 |
področju visokega šolstva se | vpliv | koncepta kaže v dramatičnih | D 2006_FM 206 |
omunikacijske tehnologije. 3.3 | VPLIV | INFORMACIJSKE IN KOMUNIKACIJSKE | D 2006_FM 242 |
klinična psihologija (npr. | vpliv | podzavesti na obnašanje | D 2006_FM 727 |
obdobju otroštva ima večji | vpliv | na intelektualno obnašanje | D 2006_FM 746 |
samostojni (Krajnc, 1979a). b) | Vpliv | običajnih koncepcij in | D 2006_FM 791 |
ima lahko zelo negativen | vpliv | na nadaljnje učenje (Krajnc | D 2006_FM 819 |
ustreznimi znanji. 6.1.2.3 | Vpliv | izkušenj na sprejemanje | D 2006_FM 844 |
spoznanja so imela velik | vpliv | na razlago procesov učenja | D 2006_FM 855 |
Prav zato imajo močan | vpliv | na začetno motivacijo | D 2006_FM 906 |
ima globoke korenine in | vpliv | na učenje v odraslosti | D 2006_FM 926 |
nadzor nad učnim načrtom, | vpliv | na študente in oblast | D 2006_FM 1541 |
najpomembnejše, ki imajo | vpliv | na oblikovanje programa | D 2006_FM 1589 |
informacija nastala, in razume | vpliv | konteksta na interpretacijo | D 2006_FM 1725 |
določi, ali ima novo znanje | vpliv | na posameznikov vrednostni | D 2006_FM 1736 |
informacije nastale, in razumel | vpliv | konteksta na interpretacijo | D 2006_FM 1782 |
mislih predvsem njegov | vpliv | na povečanje produktivnosti | D 2007_GZ 99 |
in Fischer (2002) sta | vpliv | Amazona na vse, ki se | D 2007_MT 54 |
SPREMEMBE NA SPLETU IN NJIHOV | VPLIV | NA KNJIŽNICE V zadnjih | D 2007_MT 70 |
spraševali, kako dojemajo | vpliv | šolske knjižnice na učenje | D 2008_KT 149 |
sicer uspešne šole, ki ta | vpliv | presežejo, učenci z boljšimi | D 2008_KT 313 |
prostor, zbirka, knjižničar) | vpliv | na branje, če ga podpirata | D 2008_KT 316 |
predšolskega otroka ter | vpliv | vzgojiteljice in njenega | D 2009_KD 22 |
knjižnice in pomen ter | vpliv | branja za predšolskega | D 2009_KD 23 |
avtorica dokazuje pozitiven | vpliv | nekaterih socioloških | D 2009_KD 25 |
otroka. Saj imajo velik | vpliv | na raznolikost knjižničnega | D 2009_KD 149 |
starše imajo pa velik | vpliv | na kulturni razvoj širše | D 2009_KD 162 |
Kramberger, 2006, str. 11). 2.5 | Vpliv | vzgojiteljice in njenega | D 2009_KD 174 |
in Matheson, 1994). | Vpliv | vzgojiteljice in njenega | D 2009_KD 189 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |