Korpus bibliotekarstva
gradivo velja omeniti | zlasti | Žigo Zoisa.Akti iz njegovega | DD 2000_DF 104 |
pridigi. Med te sodijo | zlasti | dominikanci, minoriti | DD 2000_DF 302 |
1342-1345; cenili so ga | zlasti | kot pesnika. Pesnik je | DD 2000_DF 323 |
v tem času v Pleterjah | zlasti | knjige za vsakodnevne | DD 2000_DF 345 |
običajno istega reda. | Zlasti | za kartuzijane je bilo | DD 2000_DF 414 |
Primorce so privlačile | zlasti | visokošolske ustanove | DD 2000_DF 431 |
stoletju so jih kupovali | zlasti | bibliofili, da omenimo | DD 2000_DF 464 |
literature med ljudstvom | zlasti | v tistih krajih, kjer | DD 2000_DF 508 |
kombinacija je pogosta | zlasti | v kasnejših stoletjih | DD 2000_DF 673 |
potujejo v tuje dežele, | zlasti | v Italijo in Francijo | DD 2000_DF 892 |
značaja, v kak odličen, | zlasti | v bernardinski in benediktinski | DD 2000_DF 897 |
vsebuje veliko več knjig | zlasti | s področja medicine in | DD 2000_DF 1475 |
1678, v 18. stoletju, | zlasti | v njegovi drugi polovici | DD 2000_DF 2568 |
pregledovanju gradiva, | zlasti | pa nasvete in pripombe | DD 2007_VP 4 |
različnih skupin uporabnikov, | zlasti | strok in znanstvenih disciplin | DD 2007_VP 59 |
in Van Vliet, 2003), še | zlasti | poudarjajo, da je potrebno | DD 2007_VP 188 |
zbujanje pozornosti. Taka so | zlasti | sporočila o napakah. | DD 2007_VP 276 |
upoštevati načela estetike, še | zlasti | minimalizma, kar pomeni | DD 2007_VP 314 |
znanost, v okviru slednje | zlasti | področja učenja, pomnjenja | DD 2007_VP 383 |
proučevanje uporabe dokumentov, | zlasti | na področju naravoslovja | DD 2007_VP 387 |
vidika uporabnika, še | zlasti | na kognitivne procese | DD 2007_VP 494 |
predelovanjem informacij ter | zlasti | z jezikovnimi in matematičnimi | DD 2007_VP 716 |
uporabnika pri izvajanju akcij, | zlasti | obremenitev spomina, v | DD 2007_VP 823 |
popravljene določene, | zlasti | terminološke, pomanjkljivosti | DD 2007_VP 1206 |
znanstvene. To se je še | zlasti | pokazalo pri vprašanjih | DD 2007_VP 1283 |
Boolovih operatorjev, | zlasti | operatorja AND NOT, se | DD 2007_VP 1391 |
zgodovina poizvedovanja. Še | zlasti | velike razlike smo opazili | DD 2007_VP 1648 |
najbolj razlikujejo, še | zlasti | v zvočnem delu.Iz modusov | DD 2007_VP 1820 |
pomožnih funkcij in pomoči. | Zlasti | problematični so bili | DD 2007_VP 1863 |
pri opazovanju vmesnikov | zlasti | pozorni na njihovo vizualno | DD 2007_VP 1913 |
prijetne vizualne podobe. | Zlasti | opazne razlike v preferencah | DD 2007_VP 1916 |
relevantnih informacij, še | zlasti | pomembno pripadnikom naravoslovno | DD 2007_VP 2357 |
oceno glavnih funkcij ( | zlasti | izbira zbirke, oblikovanje | DD 2007_VP 2648 |
funkcijah je torej še | zlasti | pomembno, da ima uporabnik | DD 2007_VP 2669 |
obraževanja. Zbrane podatke, | zlasti | posnetke uporabnikov pri | DD 2007_VP 2778 |
tudi razloge za uporabo, | zlasti | pa za neuporabo določene | DD 2007_VP 2788 |
Prav tako je mnogo, | zlasti | teoretičnih, prispevkov | D 2004_KA 118 |
kaže pri njihovem delu, | zlasti | v slabši storilnosti. | D 2004_VD 75 |
vključi v organizacijo. | Zlasti | v manjših knjižnicah je | D 2004_VD 392 |
raziskavo skušati ugotoviti | zlasti: | - kako knjižnice načrtujejo | D 2004_VD 1126 |
knjižnicah zelo razširil, | zlasti | po manjših (Rozman Salobir | D 2005_KM 107 |
širiti raziskovanje učenja, | zlasti | izsledke o "delovanju | D 2006_FM 202 |
da bodo izobraževalne ( | zlasti | šolske) institucije v | D 2006_FM 209 |
izobraževalne ponudbe, | zlasti | krajših, dveletnih "višjih | D 2006_FM 418 |
izobraževanju odraslih, še | zlasti | v krajših programih za | D 2006_FM 476 |
se bodo delavci na PNG, | zlasti | pedagoški, zavedali pomena | D 2006_FM 1568 |
naravoslovnih področjih, še | zlasti | v medicini, je pogost | D 2006_PP 380 |
merljive podatke, kar je | zlasti | pomembno za tehnično obdelavo | D 2007_GZ 276 |
fazah poizvedovanja, še | zlasti, | če so otroci zgrešili | D 2008_KT 138 |
predstavlja velik del učenja, | zlasti | na višjih stopnjah šolanja | D 2008_KT 189 |
podpirata tudi druga, še | zlasti | pa je pomemben knjižničar | D 2008_KT 316 |
oblikovanost, oblika, | zlasti | črk, natisnjenega besedila | D 2008_KT 899 |
opreme pa je verjetno še | zlasti | pomembna za organizacije | D 2009_MB 336 |
obvladovanja kakovosti (TQM), še | zlasti | modelu odličnosti EFQM | D 2009_PS 256 |
vsestraske pismenosti, še | zlasti | za razvito sposobnost | D 2009_SS 91 |
primerljivost besedil, | zlasti | po idejno tematski in | D 2009_SS 379 |
parameter. Ta predstavitev je | zlasti | primerna za prikaz končnih | D 2010_PL 339 |
pritrjenih na objekt), | zlasti | še t. i. pametnih nalepk | D 2011_BK 92 |
na police. Pomembna je | zlasti | funkcija predhodnega sortiranja | D 2011_BK 175 |
mogli popolnoma posvetiti. | Zlasti | so imeli knjižničarji | D 2011_BK 448 |
uporabo knjižnice, še | zlasti | z izposojo preko knjigomata | D 2011_BK 459 |
alternativno možnost izposoje. | Zlasti | so se posvetili starejšim | D 2011_BK 467 |
kako je oko okvarjeno, še | zlasti | je nujna primerna osvetlitev | D 2011_SB 152 |
knjižnice na svojem območju, | zlasti | gradiva, ki se zbira v | KN 2007_3_OOK 9 |
informacijsko tehnologijo in | zlasti | na množično uporabo interneta | KN 2009_4_5_LFM_MT 192 |
cilj ustrezno varovati | zlasti | avtorje.Prilagojene so | KN 2009_4_5_LFM_MT 192 |
avtorje. Prilagojene so bile | zlasti | izključne pravice, ne | KN 2009_4_5_LFM_MT 193 |
če je to le mogoče. " | Zlasti | na slovenskem trgu se | KN 2009_4_5_LFM_MT 211 |
tudi servis Askville, | zlasti | pri težjih vprašanjih | KN 2010_12_MR_etal 112 |
Republiki Jugoslaviji, | zlasti | pa njihov prispevek k | K 1957_1_ZBDS 2 |
svojo splošno izobrazbo | zlasti | kar se tiče poznavanja | K 1957_1_ZBDS 12 |
slovenskega bibliotekarstva, | zlasti | pa za napredek in razvoj | K 1957_1_ZBDS1 2 |
koordinacija med njimi, | zlasti | v nabavni politiki, medsebojnem | K 1957_2_KJ_etal 31 |
obe vrsti pouka, kar je | zlasti | zasluga članov našega | K 1957_2_KJ_etal 153 |
Nekateri uslužbenci knjižnic, | zlasti | tisti z administrativnimi | K 1957_2_NV 11 |
Slovstvena zgodovina, | zlasti | pregled sodobne knjižne | K 1957_2_ZBDS1 22 |
bi morda bilo umestno | zlasti | za "mrtve jezike".Vsekakor | K 1957_2_ZBDS1 23 |
finančno samostojnih zavodih, | zlasti | v č l . 41-46. IV.Finančno | K 1957_3_ZBDS 27 |
odstavka tega člena spadajo | zlasti | darila raznih državnih | K 1957_3_ZBDS 33 |
(open shelves). Tu je | zlasti | leposlovje, biografija | K 1957_4_nn 15 |
mednarodnim priporočilom, še | zlasti | če k temu prištejemo še | K 1997_1_NS 70 |
Vir, ki je popularen | zlasti | v zadnjem času, pa je | K 1997_1_PM 13 |
propadanju pisne podlage | zlasti | v kombinaciji z visoko | K 1997_1_PM1 94 |
knjig juridične vsebine, | zlasti | serija francoskih zakonov | K 1997_1_SH 88 |
je, da srednješolske, | zlasti | gimnazijske knjižnice | K 1997_1_SM 11 |
uporabniki so zelo zahtevni, | zlasti | mladi raziskovalci, dijaki | K 1997_1_SM 15 |
precej oblik sodelovanja, | zlasti | na področju izobraževanja | K 1997_1_SM 16 |
medknjižnično izposojo, | zlasti | takrat, kadar potrebujemo | K 1997_1_SM 16 |
uporabo in predvajanje | zlasti | neknjižnega gradiva. | K 1997_1_SM 93 |
sodelovanje obeh knjižnic, še | zlasti | zato, ker so gimnazijski | K 1997_1_SM 104 |
gimnazije sodelovati z UKM | zlasti | na področju izobraževanja | K 1997_1_SM 105 |
KISUM. V višjih letnikih, | zlasti | v četrtem, ko dijaki s | K 1997_1_SM 143 |
za svoje šolsko delo, | zlasti | za maturitetne naloge | K 1997_1_SM 143 |
obema vrstama knjižnic, | zlasti | na področju izobraževanja | K 1997_1_SM 162 |
strokovnih izpitov (še | zlasti | za knjižničarske delavce | K 1997_2_3_AM 4 |
uvajanje v druga opravila in | zlasti | v stroko.8 Takšno stanje | K 1997_2_3_AM 46 |
učinkovitega usposabljanja, še | zlasti | na področjih, kjer ga | K 1997_2_3_AM 202 |
in mednarodnih virov, | zlasti | tistih, katerih cilj je | K 1997_2_3_BB 8 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |