Korpus bibliotekarstva
prizadevajo za produkcijo | znanja | o ustvarjanju v znanosti | DD 1998_JP 218 |
in procese diseminacije | znanja. | Seveda pa je uporaba rezultatov | DD 1998_JP 307 |
kumulativno nabiranje | znanja, | temveč gre za niz počasne | DD 1998_JP 383 |
produkciji znanstvenega | znanja. | Za to produkcijo so lahko | DD 1998_JP 1083 |
zbirk, obe sta s področja | znanja | o živi naravi Biological | DD 1998_JP 2439 |
učinke in nove percepcije | znanja | in učenja; Kakorkoli, | DD 1998_JP 2582 |
pomembno vlogo pri širjenju | znanja | in duha.Kulturni aspekt | DD 2000_DF 5 |
omogoči napredek. Osnovna | znanja | kot so branje, pisanje | DD 2000_DF 401 |
študenti, ki so iskali | znanja | na raznih univerzah po | DD 2000_DF 430 |
Buch je prinašala osnovna | znanja | o vesolju.Več knjig je | DD 2000_DF 1124 |
društev in vključitvi | znanja | paradigme v učbenike | DD 2005_KM 42 |
z naravo znanstvenega | znanja | in vzorci znanstvenih | DD 2005_KM 47 |
sociologijo znanstvenega | znanja, | normativno strukturo znanosti | DD 2005_KM 67 |
del splošno sprejetega | znanja. | Garfield meni, da je to | DD 2005_KM 72 |
del splošno sprejetega | znanja | in ne čuti več potrebe | DD 2005_KM 73 |
praktičnimi problemi. Vir | znanja | za tehnologijo so običajno | DD 2005_KM 128 |
kumulacije preteklega | znanja, | ki ga (običajno) mlajši | DD 2005_KM 175 |
polimerov. Eksponentna rast | znanja | je po odkritju poliamidnih | DD 2005_KM 198 |
znanstvenega članka dokazilo | znanja, | ki so ga ovrednotili in | DD 2005_KM 284 |
kumulativnost (dodajanje novega | znanja | obstoječemu).Članek v | DD 2005_KM 289 |
postane del sprejetega | znanja | področja ali discipline | DD 2005_KM 311 |
znanosti je za formalizacijo | znanja | ključnega pomena recenzija | DD 2005_KM 318 |
članka in imajo dovolj | znanja, | da lahko sprejmejo odgovornost | DD 2005_KM 406 |
znanosti, tehnologije in | znanja | (White in McCain, 1989 | DD 2005_KM 496 |
znanstvenikov, v upravljanju | znanja | in knjižničarstvu.Publikacije | DD 2005_KM 520 |
na njen obseg, prenos | znanja | ter sociokognitivne in | DD 2005_KM 521 |
sociološke tendence v razvoju | znanja, | vendar mora interpretacija | DD 2005_KM 523 |
prepoznavanje prikritega | znanja, | ki ni pogosto citirano | DD 2005_KM 560 |
prepoznavanje takega prikritega | znanja | s pomočjo mrežnega lestvičenja | DD 2005_KM 562 |
enciklopedija znanstvenega | znanja | z zemljevidom celotne | DD 2005_KM 1006 |
enako kot pri atlasih | znanja) | identificirati prednostna | DD 2005_KM 1008 |
raziskovalnih rezultatov in | znanja, | primernih za formalno | DD 2005_KM 1349 |
del splošno sprejetega | znanja, | zato poznejši avtorji | DD 2005_KM 1426 |
pravic do uporabe tega | znanja, | saj slednje postane del | DD 2005_KM 1428 |
postane del javno dostopnega | znanja | (Merton, 1973). -Kuhn | DD 2005_KM 1428 |
del splošno sprejetega | znanja, | zato poznejši avtorji | DD 2005_KM 1729 |
pomanjkanjem izkušenj ali | znanja | poizvedovanja ali so posledica | DD 2007_VP 205 |
manjšim naporom osvoji | znanja | in spretnosti, ki jih | DD 2007_VP 294 |
gradnjo uporabnikovega | znanja | in v pomoči uporabniku | DD 2007_VP 348 |
strukturo uporabnikovega | znanja. | Po enakem principu delimo | DD 2007_VP 452 |
mišljenja pa lahko poleg | znanja | o interakciji z informacijskimi | DD 2007_VP 497 |
informacij in tvorbe novega | znanja | (Todd in Southon, 2004 | DD 2007_VP 497 |
iskanje in uporabo virov, | znanja | in metod, ki so posamezniku | DD 2007_VP 503 |
znano, da različni nivoji | znanja | o tematiki, informacijski | DD 2007_VP 589 |
ustvarja trajnih struktur | znanja. | - Učenci s strateškim | DD 2007_VP 621 |
dotedanjega in novega | znanja | in tako uporabnikom olajšati | DD 2007_VP 893 |
mu omogoča pridobivanje | znanja | in olajša sprejemanje | DD 2007_VP 899 |
pomanjkanje teh skupin | znanja | vir večine težav, ki jih | DD 2007_VP 904 |
to poleg nezadostnega | znanja | poizvedovanja tudi posledica | DD 2007_VP 2284 |
zahtevajo tako dobrega | znanja | poizvedovanja. Ne glede | DD 2007_VP 2718 |
poizvedovanju, ipd.. Več | znanja | o omenjenih vidikih bi | DD 2007_VP 2792 |
dejal: "Informacije so vir | znanja. | Če pa niso organizirane | DD 2007_VP 2799 |
ki imajo le povprečna | znanja | iz uporabe informacijske | D 2004_KA 20 |
filozofije, poguma, tehničnega | znanja | in razumevanja procesa | D 2004_KA 42 |
dovolj (računalniškega) | znanja, | da bi v raziskavi lahko | D 2004_KA 521 |
uporabnika, ki ima osnovna | znanja | iz uporabe informacijske | D 2004_KA 753 |
posameznik poseduje določena | znanja, | sposobnosti in spretnosti | D 2004_VD 37 |
njihove sposobnosti, | znanja, | motiviranost, vrednote | D 2004_VD 97 |
njegove sposobnosti, | znanja, | veščine in stopnja njegove | D 2004_VD 133 |
nanaša na pridobivanje | znanja, | sposobnosti in vedenja | D 2004_VD 152 |
trenutno potrebna strokovna | znanja | v organizaciji in trenutno | D 2004_VD 175 |
trenutno usposobljenost in | znanja | novih delavcev.Za organizacijo | D 2004_VD 175 |
organizacij, "managiranje" | znanja | pa je, po mnenju Možine | D 2004_VD 196 |
tehnologije, zastarevanje | znanja | in vse s tem povezane | D 2004_VD 222 |
koliko ljudi in katera | znanja | bodo potrebna, pač pa | D 2004_VD 248 |
potrebnih, temveč tudi, katera | znanja, | spretnosti in sposobnosti | D 2004_VD 260 |
lahko pomeni nove ideje in | znanja, | pomladitev kadra idr. | D 2004_VD 284 |
obstoječo kadrovsko strukturo ( | znanja, | sposobnosti, spretnosti | D 2004_VD 307 |
novih idej, specifična | znanja | ter širše izkušnje. 4 | D 2004_VD 493 |
ki imajo sposobnosti, | znanja | in lastnosti potrebne | D 2004_VD 495 |
delovno mesto ter katera | znanja, | sposobnosti, spretnosti | D 2004_VD 517 |
Zaradi hitrega zastarevanja | znanja | pa je pomemben tudi interes | D 2004_VD 597 |
Posedovati morajo tudi | znanja | s področja informacijske | D 2004_VD 617 |
komunikacijske opreme ter | znanja | s področja trženja, vodenja | D 2004_VD 617 |
So pa zgoraj navedena | znanja | zaželena v vsaki knjižnici | D 2004_VD 624 |
pridobijo veščine in | znanja | tudi s tega področja | D 2004_VD 947 |
in izzivalna področja | znanja | in dela (Bahtijarević | D 2004_VD 1047 |
ugotavljali še katera | znanja, | lastnosti in sposobnosti | D 2004_VD 1357 |
poleg bibliotekarskega | znanja | potrebujejo še pedagoške | D 2004_VD 1420 |
morali nadrejeni izkušnje, | znanja, | sposobnosti in osebnostne | D 2004_VD 1574 |
katere značilnosti in | znanja | bodo iskali pri kandidatih | D 2004_VD 1622 |
proaktivne) interference | znanja, | saj je naučeno znanje | D 2005_KM 698 |
zaviralo učenje novega | znanja. | Uporaba knjigomata LibMaster | D 2005_KM 698 |
nujno potrebovali dodatna | znanja. | Spoznanja te naloge sem | D 2006_FM 7 |
pridobivanje dodatnega | znanja | in praktičnih izkušenj | D 2006_FM 11 |
okolja, ki označuje družbo | znanja. | Neosocialistična ali egalitarna | D 2006_FM 69 |
z namenom izboljšanja | znanja, | spretnosti in kompetenc | D 2006_FM 73 |
pospeševanje ekonomije | znanja, | ob tem pa premalo poudarja | D 2006_FM 74 |
izobražene. Izobrazbe in | znanja | ne pridobimo enkrat za | D 2006_FM 107 |
vrednote, spretnosti in | znanja | iz vsakdanjih izkušenj | D 2006_FM 112 |
nenehno pridobiva nova | znanja. | V družbi, kjer je spreminjanje | D 2006_FM 116 |
ne poveča dostopnost do | znanja | z najvišjim emancipacijskim | D 2006_FM 165 |
nenehno posodabljajo svoja | znanja. | Najpomembnejša ideja vseživljen | D 2006_FM 177 |
ekspanzije informacij in | znanja; | temeljnih demografskih | D 2006_FM 179 |
skupinam omogočen razvoj | znanja | in spretnosti ter navade | D 2006_FM 192 |
Preprečevanje dostopa do | znanja | je nepravično, poleg tega | D 2006_FM 196 |
potrjevanje poprejšnjega | znanja; | usmerjati razvoj nove | D 2006_FM 202 |
in ključnega prenašalca | znanja. | Glavne ugotovitve so aktualne | D 2006_FM 208 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |