Korpus bibliotekarstva

znanja (2535)


prizadevajo za produkcijo      znanja      o ustvarjanju v znanosti  DD 1998_JP 218
in procese diseminacije      znanja.     Seveda pa je uporaba rezultatov  DD 1998_JP 307
kumulativno nabiranje      znanja,      temveč gre za niz počasne  DD 1998_JP 383
produkciji znanstvenega      znanja.     Za to produkcijo so lahko  DD 1998_JP 1083
zbirk, obe sta s področja      znanja      o živi naravi Biological  DD 1998_JP 2439
učinke in nove percepcije      znanja      in učenja; Kakorkoli,  DD 1998_JP 2582
pomembno vlogo pri širjenju      znanja      in duha.Kulturni aspekt  DD 2000_DF 5
omogoči napredek. Osnovna      znanja      kot so branje, pisanje  DD 2000_DF 401
študenti, ki so iskali      znanja      na raznih univerzah po  DD 2000_DF 430
Buch je prinašala osnovna      znanja      o vesolju.Več knjig je  DD 2000_DF 1124
društev in vključitvi      znanja      paradigme v učbenike   DD 2005_KM 42
z naravo znanstvenega      znanja      in vzorci znanstvenih  DD 2005_KM 47
sociologijo znanstvenega      znanja,      normativno strukturo znanosti  DD 2005_KM 67
del splošno sprejetega      znanja.     Garfield meni, da je to  DD 2005_KM 72
del splošno sprejetega      znanja      in ne čuti več potrebe  DD 2005_KM 73
praktičnimi problemi. Vir      znanja      za tehnologijo so običajno  DD 2005_KM 128
kumulacije preteklega      znanja,      ki ga (običajno) mlajši  DD 2005_KM 175
polimerov. Eksponentna rast      znanja      je po odkritju poliamidnih  DD 2005_KM 198
znanstvenega članka dokazilo      znanja,      ki so ga ovrednotili in  DD 2005_KM 284
kumulativnost (dodajanje novega      znanja      obstoječemu).Članek v  DD 2005_KM 289
postane del sprejetega      znanja      področja ali discipline  DD 2005_KM 311
znanosti je za formalizacijo      znanja      ključnega pomena recenzija  DD 2005_KM 318
članka in imajo dovolj      znanja,      da lahko sprejmejo odgovornost  DD 2005_KM 406
znanosti, tehnologije in      znanja      (White in McCain, 1989  DD 2005_KM 496
znanstvenikov, v upravljanju      znanja      in knjižničarstvu.Publikacije  DD 2005_KM 520
na njen obseg, prenos      znanja      ter sociokognitivne in  DD 2005_KM 521
sociološke tendence v razvoju      znanja,      vendar mora interpretacija  DD 2005_KM 523
prepoznavanje prikritega      znanja,      ki ni pogosto citirano  DD 2005_KM 560
prepoznavanje takega prikritega      znanja      s pomočjo mrežnega lestvičenja  DD 2005_KM 562
enciklopedija znanstvenega      znanja      z zemljevidom celotne  DD 2005_KM 1006
enako kot pri atlasih      znanja)      identificirati prednostna  DD 2005_KM 1008
raziskovalnih rezultatov in      znanja,      primernih za formalno  DD 2005_KM 1349
del splošno sprejetega      znanja,      zato poznejši avtorji  DD 2005_KM 1426
pravic do uporabe tega      znanja,      saj slednje postane del  DD 2005_KM 1428
postane del javno dostopnega      znanja      (Merton, 1973). -Kuhn  DD 2005_KM 1428
del splošno sprejetega      znanja,      zato poznejši avtorji  DD 2005_KM 1729
pomanjkanjem izkušenj ali      znanja      poizvedovanja ali so posledica  DD 2007_VP 205
manjšim naporom osvoji      znanja      in spretnosti, ki jih  DD 2007_VP 294
gradnjo uporabnikovega      znanja      in v pomoči uporabniku  DD 2007_VP 348
strukturo uporabnikovega      znanja.     Po enakem principu delimo  DD 2007_VP 452
mišljenja pa lahko poleg      znanja      o interakciji z informacijskimi  DD 2007_VP 497
informacij in tvorbe novega      znanja      (Todd in Southon, 2004  DD 2007_VP 497
iskanje in uporabo virov,      znanja      in metod, ki so posamezniku  DD 2007_VP 503
znano, da različni nivoji      znanja      o tematiki, informacijski  DD 2007_VP 589
ustvarja trajnih struktur      znanja.      - Učenci s strateškim  DD 2007_VP 621
dotedanjega in novega      znanja      in tako uporabnikom olajšati  DD 2007_VP 893
mu omogoča pridobivanje      znanja      in olajša sprejemanje  DD 2007_VP 899
pomanjkanje teh skupin      znanja      vir večine težav, ki jih  DD 2007_VP 904
to poleg nezadostnega      znanja      poizvedovanja tudi posledica  DD 2007_VP 2284
zahtevajo tako dobrega      znanja      poizvedovanja. Ne glede  DD 2007_VP 2718
poizvedovanju, ipd.. Več      znanja      o omenjenih vidikih bi  DD 2007_VP 2792
dejal: "Informacije so vir      znanja.     Če pa niso organizirane  DD 2007_VP 2799
ki imajo le povprečna      znanja      iz uporabe informacijske  D 2004_KA 20
filozofije, poguma, tehničnega      znanja      in razumevanja procesa  D 2004_KA 42
dovolj (računalniškega)      znanja,      da bi v raziskavi lahko  D 2004_KA 521
uporabnika, ki ima osnovna      znanja      iz uporabe informacijske  D 2004_KA 753
posameznik poseduje določena      znanja,      sposobnosti in spretnosti  D 2004_VD 37
njihove sposobnosti,      znanja,      motiviranost, vrednote  D 2004_VD 97
njegove sposobnosti,      znanja,      veščine in stopnja njegove  D 2004_VD 133
nanaša na pridobivanje      znanja,      sposobnosti in vedenja  D 2004_VD 152
trenutno potrebna strokovna      znanja      v organizaciji in trenutno  D 2004_VD 175
trenutno usposobljenost in      znanja      novih delavcev.Za organizacijo  D 2004_VD 175
organizacij, "managiranje"      znanja      pa je, po mnenju Možine  D 2004_VD 196
tehnologije, zastarevanje      znanja      in vse s tem povezane  D 2004_VD 222
koliko ljudi in katera      znanja      bodo potrebna, pač pa  D 2004_VD 248
potrebnih, temveč tudi, katera      znanja,      spretnosti in sposobnosti  D 2004_VD 260
lahko pomeni nove ideje in      znanja,      pomladitev kadra idr.  D 2004_VD 284
obstoječo kadrovsko strukturo (     znanja,      sposobnosti, spretnosti  D 2004_VD 307
novih idej, specifična      znanja      ter širše izkušnje. 4  D 2004_VD 493
ki imajo sposobnosti,      znanja      in lastnosti potrebne  D 2004_VD 495
delovno mesto ter katera      znanja,      sposobnosti, spretnosti  D 2004_VD 517
Zaradi hitrega zastarevanja      znanja      pa je pomemben tudi interes  D 2004_VD 597
Posedovati morajo tudi      znanja      s področja informacijske  D 2004_VD 617
komunikacijske opreme ter      znanja      s področja trženja, vodenja  D 2004_VD 617
So pa zgoraj navedena      znanja      zaželena v vsaki knjižnici  D 2004_VD 624
pridobijo veščine in      znanja      tudi s tega področja   D 2004_VD 947
in izzivalna področja      znanja      in dela (Bahtijarević  D 2004_VD 1047
ugotavljali še katera      znanja,      lastnosti in sposobnosti  D 2004_VD 1357
poleg bibliotekarskega      znanja      potrebujejo še pedagoške  D 2004_VD 1420
morali nadrejeni izkušnje,      znanja,      sposobnosti in osebnostne  D 2004_VD 1574
katere značilnosti in      znanja      bodo iskali pri kandidatih  D 2004_VD 1622
proaktivne) interference      znanja,      saj je naučeno znanje  D 2005_KM 698
zaviralo učenje novega      znanja.     Uporaba knjigomata LibMaster  D 2005_KM 698
nujno potrebovali dodatna      znanja.     Spoznanja te naloge sem  D 2006_FM 7
pridobivanje dodatnega      znanja      in praktičnih izkušenj  D 2006_FM 11
okolja, ki označuje družbo      znanja.     Neosocialistična ali egalitarna  D 2006_FM 69
z namenom izboljšanja      znanja,      spretnosti in kompetenc  D 2006_FM 73
pospeševanje ekonomije      znanja,      ob tem pa premalo poudarja  D 2006_FM 74
izobražene. Izobrazbe in      znanja      ne pridobimo enkrat za  D 2006_FM 107
vrednote, spretnosti in      znanja      iz vsakdanjih izkušenj  D 2006_FM 112
nenehno pridobiva nova      znanja.     V družbi, kjer je spreminjanje  D 2006_FM 116
ne poveča dostopnost do      znanja      z najvišjim emancipacijskim  D 2006_FM 165
nenehno posodabljajo svoja      znanja.     Najpomembnejša ideja vseživljen  D 2006_FM 177
ekspanzije informacij in      znanja;      temeljnih demografskih  D 2006_FM 179
skupinam omogočen razvoj      znanja      in spretnosti ter navade  D 2006_FM 192
Preprečevanje dostopa do      znanja      je nepravično, poleg tega  D 2006_FM 196
potrjevanje poprejšnjega      znanja;      usmerjati razvoj nove  D 2006_FM 202
in ključnega prenašalca      znanja.     Glavne ugotovitve so aktualne  D 2006_FM 208

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA