Korpus bibliotekarstva

znanje (1329)


aktivnih področjih razširjamo      znanje      skozi sodelovanje.Z objavami  DD 1998_JP 402
na nekaterih področjih      znanje      oz. dobljeni raziskovalni  DD 1998_JP 611
prevlada, temveč tudi šibko      znanje      jezikov samih raziskovalcev  DD 1998_JP 1505
sistematično razširiti naše      znanje      o bibliometriji.Upam,  DD 1998_JP 2734
meščanstvo pridobilo osnovno      znanje,      daje lahko knjige sploh  DD 2000_DF 398
tiskovine niso bile.      Znanje      francoski izraz "colporteur  DD 2000_DF 517
Vse to kaže na njegovo      znanje,      ki si gaje pridobil še  DD 2000_DF 746
šolah pridobil veliko      znanje      predvsem s humanističnega  DD 2000_DF 911
pohištvom. Dajem ti na      znanje,      ljubi bralec, da sem knjige  DD 2000_DF 1191
Lovrenc umrl ne vemo.      Znanje      le podatek, daje njegovo  DD 2000_DF 1718
izumov lahko pridobimo      znanje      o različnih načinih izvajanja  DD 2005_KM 31
raziskave. Znanstveno      znanje      se praktično realizira  DD 2005_KM 129
tudi, ali je pridobljeno      znanje      možno patentirati.Razširjenje  DD 2005_KM 130
so nadgrajevali svoje      znanje      o poliamidih. Tijssen  DD 2005_KM 154
vse predhodno kumulirano      znanje      (Kuhn, 1973).Kot je razvidno  DD 2005_KM 176
izčrpavajo obstoječe znanstveno      znanje      kot vir informacij (Kauffman  DD 2005_KM 212
proizvodnje, da ne bi      znanje      prišlo v roke Nemcem.  DD 2005_KM 268
znanstvenikov je novo      znanje,      običajno objavljeno v  DD 2005_KM 352
članka glede na obstoječe      znanje      znanstvenega področja  DD 2005_KM 461
raziskav razvil novo izvirno      znanje      na področju naprav, postopkov  DD 2005_KM 487
je vsebinsko razdelano      znanje,      primerno za patentiranje  DD 2005_KM 491
hitro preidejo v splošno      znanje      (obliteration by incorporation  DD 2005_KM 925
predpostavkah: 1.znanstveno      znanje      se lahko predstavi v obliki  DD 2005_KM 1003
priznanih posthumno. Vse      znanje,      zajeto v teh objavah,  DD 2005_KM 1357
odkritja hitro absorbirala v      znanje      discipline, avtorji niso  DD 2005_KM 1427
tehnično uporabo" so njihovo      znanje      nadgradili z raziskavami  DD 2005_KM 1624
bo raziskovalec lahko      znanje      specialnosti nadgrajeval  DD 2005_KM 1721
kognitivne spretnosti oziroma      znanje,      ki ga mora uporabnik imeti  DD 2007_VP 134
v obstoječe človekovo      znanje.     Tu gre lahko npr. za fizično  DD 2007_VP 371
nagibajo k študijem, kjer je      znanje      hierarhično strukturirano  DD 2007_VP 744
privlačijo znanosti, kjer je      znanje      bolj podvrženo subjektivni  DD 2007_VP 745
razširile in dopolnile      znanje      in razumevanje uporabe  DD 2007_VP 902
semantično in tehnično      znanje.     Ni presenetljiva ugotovitev  DD 2007_VP 903
je mogoče vplivati na      znanje      o namenu, uporabnosti  DD 2007_VP 2749
načrtovalcev sistemov.      Znanje      o uporabniških mentalnih  DD 2007_VP 2776
grupiramo glede na predhodne      znanje      in izkušnje pri delu z  D 2004_KA 169
katerih cilj je želeno      znanje      oz. védenje.Primerna je  D 2004_KA 316
tiste, ki imajo povprečno      znanje      iz uporabe informacijske  D 2004_KA 531
uporabili že vse svoje      znanje      s področja informatike  D 2004_KA 677
tiste, ki imajo povprečno      znanje      iz uporabe informacijske  D 2004_KA 737
prišla do rešitve Glede na      znanje,      ki ga je pridobila tekom  D 2004_KA 843
dela ter izobraževanje in      znanje,      ki bosta še naprej najpomembnejša  D 2004_VD 128
pridobiti in ustvarjati novo      znanje,      ga uporabljati, ter s  D 2004_VD 155
Zaradi vlaganja v njihovo      znanje      imajo namreč ti kadri  D 2004_VD 187
intelektualnega kapitala.      Znanje      je največja možna konkurenčna  D 2004_VD 196
obstoječim kadrom (vlaganja v      znanje,      plače, prispevki, davki  D 2004_VD 452
njegove izkušnje, izobrazbo,      znanje,      odnos do dela, zanesljivost  D 2004_VD 473
Splošne knjižnice, 2002).      Znanje,      sposobnosti in motivacijo  D 2004_VD 575
mora znati oz. kakšno      znanje      potrebuje, - kakšne sposobnosti  D 2004_VD 579
organizacijske spretnosti,      znanje      jezikov idr., - zanimanja  D 2004_VD 585
če predvidevamo, da je      znanje      slovenščine predpogoj  D 2004_VD 1084
kandidata pa pričakujejo      znanje      računalništva, poznavanje  D 2004_VD 1424
oz. 45 od 53). Aktivno      znanje      slovenskega jezika je  D 2004_VD 1455
(11 od 53) knjižnic.      Znanje      angleškega jezika je zaželeno  D 2004_VD 1456
53) knjižnic. Bolj kot      znanje      italijanskega jezika   D 2004_VD 1457
53) pa knjižnice cenijo      znanje      nemškega jezika (77,4  D 2004_VD 1457
znanja, saj je naučeno      znanje      zaviralo učenje novega  D 2005_KM 698
daje moč, da si pridobijo      znanje,      vrednote, spretnosti in  D 2006_FM 71
perspektive, saj definira      znanje      vse bolj produkt in vse  D 2006_FM 75
Bolonjska deklaracija), ki jim      znanje      predstavlja orodje za  D 2006_FM 77
stalno prilagajati svoje      znanje      in spretnosti nepredvidljivim  D 2006_FM 86
zavarujejo samo z znanjem. To      znanje      pa morajo nenehno pridobivati  D 2006_FM 118
v mladosti pridobljeno      znanje      zadostovalo za vse življenje  D 2006_FM 171
zadostovalo za vse življenje.      Znanje      ene generacije namreč  D 2006_FM 172
jedrne enote, ki kupujejo      znanje      in strokovnost; zahtev  D 2006_FM 179
plačati (Kodelja, 2005).      Znanje      je danes vse bolj vrednoteno  D 2006_FM 195
znanjem in tistimi, ki      znanje      iščejo.Začetno počasno  D 2006_FM 251
posamezniki ne glede na prejšnje      znanje      in izobrazbo.Ne glede  D 2006_FM 356
bologna process, 2005).      Znanje,      ki si ga posameznik pridobi  D 2006_FM 397
priznava na delu pridobljeno      znanje.      Ne glede na ovire pa število  D 2006_FM 401
Ocenili so, da se količina      znanje      početveri vsakih pet let  D 2006_FM 541
sebi pa informacija še ni      znanje.     Informacije in podatke  D 2006_FM 549
vrednotiti, preden postanejo      znanje.     Potrebno jih je filtrirati  D 2006_FM 550
šele nato se spremenijo v      znanje      (Neely, 2002 ). Večina  D 2006_FM 551
spretnosti in razširjajo      znanje      za potrebe zaposlitve  D 2006_FM 553
izbrane informacije v lastno      znanje;      učinkovito uporablja informacije  D 2006_FM 582
učiti se, ker ve, kako je      znanje      organizirano, kako poiskati  D 2006_FM 584
informacijo v obstoječe      znanje;      10. uporablja informacije  D 2006_FM 587
kritičnega mišljenja, ter      znanje      o tem kako se učiti, univerze  D 2006_FM 615
informacijske tehnologije ter      znanje      o tem kako se učiti postajajo  D 2006_FM 622
Posamezniki, ki imajo      znanje      iskanja, vrednotenja,  D 2006_FM 624
gradiva ter da zadošča      znanje,      ki si ga študentje pridobijo  D 2006_FM 688
razvojna psihologija (     znanje      o značilnostih povezanih  D 2006_FM 727
socialna psihologija (     znanje      o obnašanju skupin in  D 2006_FM 727
morajo dopolniti svoje      znanje,      če se želijo izogniti  D 2006_FM 789
programu in tako izboljšati      znanje      vseh udeležencev.V ta  D 2006_FM 840
bodo pridobili manjkajoče      znanje.      Sprejem informacij je  D 2006_FM 867
primerih rezultat ni novo      znanje      ampak utrjeno obstoječe  D 2006_FM 899
igre, naloge. Šele ko se      znanje      dobro usidra, nadaljujemo  D 2006_FM 918
kar se učijo, njihovo      znanje      je manj široko.  D 2006_FM 934
kognitivne, osebne in predhodno      znanje.     Vsako kategorijo pa lahko  D 2006_FM 975
bogato osnovno tehnološko      znanje,      da lahko uči različno  D 2006_FM 1065
potrebno najprej izpopolniti      znanje      knjižničarjev na tem področju  D 2006_FM 1118
lahko te spretnosti in      znanje      samozavestno prenašali  D 2006_FM 1118
tako da lahko pridobljeno      znanje      takoj uporabijo za reševanje  D 2006_FM 1120
enkrat povzeto kakšno      znanje      si pridobil.Stran odlikuje  D 2006_FM 1278
informacijo umestijo v obstoječe      znanje.     Večjo novost kot predstavlja  D 2006_FM 1429
kjer eni poglabljajo      znanje,      z drugimi pa utrjujemo  D 2006_FM 1433

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA