Korpus bibliotekarstva
aktivnih področjih razširjamo | znanje | skozi sodelovanje.Z objavami | DD 1998_JP 402 |
na nekaterih področjih | znanje | oz. dobljeni raziskovalni | DD 1998_JP 611 |
prevlada, temveč tudi šibko | znanje | jezikov samih raziskovalcev | DD 1998_JP 1505 |
sistematično razširiti naše | znanje | o bibliometriji.Upam, | DD 1998_JP 2734 |
meščanstvo pridobilo osnovno | znanje, | daje lahko knjige sploh | DD 2000_DF 398 |
tiskovine niso bile. | Znanje | francoski izraz "colporteur | DD 2000_DF 517 |
Vse to kaže na njegovo | znanje, | ki si gaje pridobil še | DD 2000_DF 746 |
šolah pridobil veliko | znanje | predvsem s humanističnega | DD 2000_DF 911 |
pohištvom. Dajem ti na | znanje, | ljubi bralec, da sem knjige | DD 2000_DF 1191 |
Lovrenc umrl ne vemo. | Znanje | le podatek, daje njegovo | DD 2000_DF 1718 |
izumov lahko pridobimo | znanje | o različnih načinih izvajanja | DD 2005_KM 31 |
raziskave. Znanstveno | znanje | se praktično realizira | DD 2005_KM 129 |
tudi, ali je pridobljeno | znanje | možno patentirati.Razširjenje | DD 2005_KM 130 |
so nadgrajevali svoje | znanje | o poliamidih. Tijssen | DD 2005_KM 154 |
vse predhodno kumulirano | znanje | (Kuhn, 1973).Kot je razvidno | DD 2005_KM 176 |
izčrpavajo obstoječe znanstveno | znanje | kot vir informacij (Kauffman | DD 2005_KM 212 |
proizvodnje, da ne bi | znanje | prišlo v roke Nemcem. | DD 2005_KM 268 |
znanstvenikov je novo | znanje, | običajno objavljeno v | DD 2005_KM 352 |
članka glede na obstoječe | znanje | znanstvenega področja | DD 2005_KM 461 |
raziskav razvil novo izvirno | znanje | na področju naprav, postopkov | DD 2005_KM 487 |
je vsebinsko razdelano | znanje, | primerno za patentiranje | DD 2005_KM 491 |
hitro preidejo v splošno | znanje | (obliteration by incorporation | DD 2005_KM 925 |
predpostavkah: 1.znanstveno | znanje | se lahko predstavi v obliki | DD 2005_KM 1003 |
priznanih posthumno. Vse | znanje, | zajeto v teh objavah, | DD 2005_KM 1357 |
odkritja hitro absorbirala v | znanje | discipline, avtorji niso | DD 2005_KM 1427 |
tehnično uporabo" so njihovo | znanje | nadgradili z raziskavami | DD 2005_KM 1624 |
bo raziskovalec lahko | znanje | specialnosti nadgrajeval | DD 2005_KM 1721 |
kognitivne spretnosti oziroma | znanje, | ki ga mora uporabnik imeti | DD 2007_VP 134 |
v obstoječe človekovo | znanje. | Tu gre lahko npr. za fizično | DD 2007_VP 371 |
nagibajo k študijem, kjer je | znanje | hierarhično strukturirano | DD 2007_VP 744 |
privlačijo znanosti, kjer je | znanje | bolj podvrženo subjektivni | DD 2007_VP 745 |
razširile in dopolnile | znanje | in razumevanje uporabe | DD 2007_VP 902 |
semantično in tehnično | znanje. | Ni presenetljiva ugotovitev | DD 2007_VP 903 |
je mogoče vplivati na | znanje | o namenu, uporabnosti | DD 2007_VP 2749 |
načrtovalcev sistemov. | Znanje | o uporabniških mentalnih | DD 2007_VP 2776 |
grupiramo glede na predhodne | znanje | in izkušnje pri delu z | D 2004_KA 169 |
katerih cilj je želeno | znanje | oz. védenje.Primerna je | D 2004_KA 316 |
tiste, ki imajo povprečno | znanje | iz uporabe informacijske | D 2004_KA 531 |
uporabili že vse svoje | znanje | s področja informatike | D 2004_KA 677 |
tiste, ki imajo povprečno | znanje | iz uporabe informacijske | D 2004_KA 737 |
prišla do rešitve Glede na | znanje, | ki ga je pridobila tekom | D 2004_KA 843 |
dela ter izobraževanje in | znanje, | ki bosta še naprej najpomembnejša | D 2004_VD 128 |
pridobiti in ustvarjati novo | znanje, | ga uporabljati, ter s | D 2004_VD 155 |
Zaradi vlaganja v njihovo | znanje | imajo namreč ti kadri | D 2004_VD 187 |
intelektualnega kapitala. | Znanje | je največja možna konkurenčna | D 2004_VD 196 |
obstoječim kadrom (vlaganja v | znanje, | plače, prispevki, davki | D 2004_VD 452 |
njegove izkušnje, izobrazbo, | znanje, | odnos do dela, zanesljivost | D 2004_VD 473 |
Splošne knjižnice, 2002). | Znanje, | sposobnosti in motivacijo | D 2004_VD 575 |
mora znati oz. kakšno | znanje | potrebuje, - kakšne sposobnosti | D 2004_VD 579 |
organizacijske spretnosti, | znanje | jezikov idr., - zanimanja | D 2004_VD 585 |
če predvidevamo, da je | znanje | slovenščine predpogoj | D 2004_VD 1084 |
kandidata pa pričakujejo | znanje | računalništva, poznavanje | D 2004_VD 1424 |
oz. 45 od 53). Aktivno | znanje | slovenskega jezika je | D 2004_VD 1455 |
(11 od 53) knjižnic. | Znanje | angleškega jezika je zaželeno | D 2004_VD 1456 |
53) knjižnic. Bolj kot | znanje | italijanskega jezika | D 2004_VD 1457 |
53) pa knjižnice cenijo | znanje | nemškega jezika (77,4 | D 2004_VD 1457 |
znanja, saj je naučeno | znanje | zaviralo učenje novega | D 2005_KM 698 |
daje moč, da si pridobijo | znanje, | vrednote, spretnosti in | D 2006_FM 71 |
perspektive, saj definira | znanje | vse bolj produkt in vse | D 2006_FM 75 |
Bolonjska deklaracija), ki jim | znanje | predstavlja orodje za | D 2006_FM 77 |
stalno prilagajati svoje | znanje | in spretnosti nepredvidljivim | D 2006_FM 86 |
zavarujejo samo z znanjem. To | znanje | pa morajo nenehno pridobivati | D 2006_FM 118 |
v mladosti pridobljeno | znanje | zadostovalo za vse življenje | D 2006_FM 171 |
zadostovalo za vse življenje. | Znanje | ene generacije namreč | D 2006_FM 172 |
jedrne enote, ki kupujejo | znanje | in strokovnost; zahtev | D 2006_FM 179 |
plačati (Kodelja, 2005). | Znanje | je danes vse bolj vrednoteno | D 2006_FM 195 |
znanjem in tistimi, ki | znanje | iščejo.Začetno počasno | D 2006_FM 251 |
posamezniki ne glede na prejšnje | znanje | in izobrazbo.Ne glede | D 2006_FM 356 |
bologna process, 2005). | Znanje, | ki si ga posameznik pridobi | D 2006_FM 397 |
priznava na delu pridobljeno | znanje. | Ne glede na ovire pa število | D 2006_FM 401 |
Ocenili so, da se količina | znanje | početveri vsakih pet let | D 2006_FM 541 |
sebi pa informacija še ni | znanje. | Informacije in podatke | D 2006_FM 549 |
vrednotiti, preden postanejo | znanje. | Potrebno jih je filtrirati | D 2006_FM 550 |
šele nato se spremenijo v | znanje | (Neely, 2002 ). Večina | D 2006_FM 551 |
spretnosti in razširjajo | znanje | za potrebe zaposlitve | D 2006_FM 553 |
izbrane informacije v lastno | znanje; | učinkovito uporablja informacije | D 2006_FM 582 |
učiti se, ker ve, kako je | znanje | organizirano, kako poiskati | D 2006_FM 584 |
informacijo v obstoječe | znanje; | 10. uporablja informacije | D 2006_FM 587 |
kritičnega mišljenja, ter | znanje | o tem kako se učiti, univerze | D 2006_FM 615 |
informacijske tehnologije ter | znanje | o tem kako se učiti postajajo | D 2006_FM 622 |
Posamezniki, ki imajo | znanje | iskanja, vrednotenja, | D 2006_FM 624 |
gradiva ter da zadošča | znanje, | ki si ga študentje pridobijo | D 2006_FM 688 |
razvojna psihologija ( | znanje | o značilnostih povezanih | D 2006_FM 727 |
socialna psihologija ( | znanje | o obnašanju skupin in | D 2006_FM 727 |
morajo dopolniti svoje | znanje, | če se želijo izogniti | D 2006_FM 789 |
programu in tako izboljšati | znanje | vseh udeležencev.V ta | D 2006_FM 840 |
bodo pridobili manjkajoče | znanje. | Sprejem informacij je | D 2006_FM 867 |
primerih rezultat ni novo | znanje | ampak utrjeno obstoječe | D 2006_FM 899 |
igre, naloge. Šele ko se | znanje | dobro usidra, nadaljujemo | D 2006_FM 918 |
kar se učijo, njihovo | znanje | je manj široko. | D 2006_FM 934 |
kognitivne, osebne in predhodno | znanje. | Vsako kategorijo pa lahko | D 2006_FM 975 |
bogato osnovno tehnološko | znanje, | da lahko uči različno | D 2006_FM 1065 |
potrebno najprej izpopolniti | znanje | knjižničarjev na tem področju | D 2006_FM 1118 |
lahko te spretnosti in | znanje | samozavestno prenašali | D 2006_FM 1118 |
tako da lahko pridobljeno | znanje | takoj uporabijo za reševanje | D 2006_FM 1120 |
enkrat povzeto kakšno | znanje | si pridobil.Stran odlikuje | D 2006_FM 1278 |
informacijo umestijo v obstoječe | znanje. | Večjo novost kot predstavlja | D 2006_FM 1429 |
kjer eni poglabljajo | znanje, | z drugimi pa utrjujemo | D 2006_FM 1433 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |