Korpus bibliotekarstva

uporabniki s posebnimi potrebami (101-155)


kjer so se srečali tudi z      uporabniki s posebnimi potrebami,      saj so si tam pridobili  D 2011_SB 1418
velik interes za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami,      kar je razvidno iz njihovih  D 2011_SB 1423
lahko koristijo pri delu z      uporabniki s posebnimi potrebami.     Menimo, da diplomsko delo  D 2011_SB 1433
bibliotekarjev za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami,      vendar je potrebno poudariti  D 2011_SB 1434
raziskovanju drugačne, saj bodo      uporabniki s posebnimi potrebami      nekaj običajnega, prilagoditve  D 2011_SB 1442
bibliotekarjev za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami.     S sodelovanjem v anketi  D 2011_SB 1445
informatike za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami.      Odgovarjanje je anonimno  D 2011_SB 1446
Drago Žagar 1. Kdo so      uporabniki s posebnimi potrebami?      2.Kakšna je po vašem mnenju  D 2011_SB 1453
tri občutenja, ki jih      uporabniki s posebnimi potrebami      doživljajo v knjižnici  D 2011_SB 1456
da jo obiskujejo tudi      uporabniki s posebnimi potrebami? (     prosimo, navedite razloge  D 2011_SB 1461
komuniciranja in sporazumevanja z      uporabniki s posebnimi potrebami      f) drugo (prosimo, navedite  D 2011_SB 1463
bibliotekarji pri delu z      uporabniki s posebnimi potrebami      potrebujejo dodatna izobraževanja  D 2011_SB 1478
komuniciranja in sporazumevanja z      uporabniki s posebnimi potrebami      f) drugo (prosimo, navedite  D 2011_SB 1482
uporabnikov, vključno z      uporabniki s posebnimi potrebami,      pri čemer naj sledijo mednarodno  K 2000_1_2_ZM1 229
intelektualno ovirani ali      uporabniki s posebnimi potrebami (     Brandon, 1992).Pričujoči  K 2002_4_LD 11
knjižničnega kadra za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami      ter dobro sodelovanje z  K 2002_4_LD 64
posebej izpostavljeni      uporabniki s posebnimi potrebami (     Zakon, 2001, 7. člen).  K 2009_1_2_KMa 56
porabnikov. Izjema so sedaj le      uporabniki s posebnimi potrebami;      med njimi se pri postavitvi  K 2009_1_2_KMa 203
bibliotekarjev za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami.     Osnovno izhodišče knjižnične  K 2011_2_3_JP 44
nastopijo situacije, ko      uporabniki s posebnimi potrebami      potrebujejo pomoč.Pridobivanje  K 2011_2_3_JP 46
splošnih navodil za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami (     kot je na primer slovenska  K 2011_2_3_KDE 66
BIBLIOTEKARJEV ZA DELO Z      UPORABNIKI S POSEBNIMI POTREBAMI      Adrijana Biba Starman Primož  K 2011_2_3_SAB_etal 0
bibliotekarjev za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami.     Raziskali smo, kakšen pomen  K 2011_2_3_SAB_etal 0
informatike za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami      ter željo po dodatnem izobraževanju  K 2011_2_3_SAB_etal 5
usposabljanja za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami.      Omejitve raziskave: Premajhna  K 2011_2_3_SAB_etal 6
bibliotekarjev za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami.      1 Uvod Bibliotekar se pri  K 2011_2_3_SAB_etal 8
s katerimi se soočajo      uporabniki s posebnimi potrebami,      ter načini prilagoditev  K 2011_2_3_SAB_etal 34
poznal pri svojem delu z      uporabniki s posebnimi potrebami,      je veliko.Znanje pa si  K 2011_2_3_SAB_etal 38
delovanju knjižničarjev z      uporabniki s posebnimi potrebami,      vendar žal veliko plemenitih  K 2011_2_3_SAB_etal 48
usposabljanju za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami?      - Ali bi si za opravljanje  K 2011_2_3_SAB_etal 53
anketirancev je odgovorilo, da so      uporabniki s posebnimi potrebami      invalidi, pri čemer nekateri  K 2011_2_3_SAB_etal 85
anketiranec je navedel, da so      uporabniki s posebnimi potrebami      dislektiki, vendar pa tega  K 2011_2_3_SAB_etal 89
gotovo tudi ti uporabniki      uporabniki s posebnimi potrebami,      vendar ne v smislu, da  K 2011_2_3_SAB_etal 94
Najpogostejša občutenja, ki jih      uporabniki s posebnimi potrebami      doživljajo v knjižnici  K 2011_2_3_SAB_etal 96
jih po njihovem mnenju      uporabniki s posebnimi potrebami      doživljajo v knjižnici  K 2011_2_3_SAB_etal 96
pomembno. Izhodišča, da      uporabniki s posebnimi potrebami      v knjižnici doživljajo  K 2011_2_3_SAB_etal 104
uporabnikih, ki so verjetno tudi      uporabniki s posebnimi potrebami,      kot meni en anketiranec  K 2011_2_3_SAB_etal 151
kako naj se komunicira z      uporabniki s posebnimi potrebami,      glede gradiva zanje pa  K 2011_2_3_SAB_etal 154
komuniciranja in sporazumevanja z      uporabniki s posebnimi potrebami (     27 odgovorov), sledi področje  K 2011_2_3_SAB_etal 157
poznavanju težav, s katerimi se      uporabniki s posebnimi potrebami      lahko srečujejo v knjižnici  K 2011_2_3_SAB_etal 157
tema zanima in jim delo z      uporabniki s posebnimi potrebami      predstavlja izziv.Tudi  K 2011_2_3_SAB_etal 167
dela; - s sodelovanjem z      uporabniki s posebnimi potrebami      nimajo zadržkov in se jim  K 2011_2_3_SAB_etal 168
zaposljivosti; - jih zanima delo z      uporabniki s posebnimi potrebami; -      se o uporabnikih s posebnimi  K 2011_2_3_SAB_etal 168
nekateri že veliko izkušenj z      uporabniki s posebnimi potrebami; -      so prakso opravljali v  K 2011_2_3_SAB_etal 168
gradiva o tem, saj so      uporabniki s posebnimi potrebami      lahko zelo občutljivi.  K 2011_2_3_SAB_etal 170
Odvisno je tudi, s katerimi      uporabniki s posebnimi potrebami      bi delali.Nad nekaterimi  K 2011_2_3_SAB_etal 173
nima občutka za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami.     Če pa ga ima, mu lahko  K 2011_2_3_SAB_etal 208
do uporabnikov, čeprav      uporabniki s posebnimi potrebami      z različnim poimenovanjem  K 2011_2_3_SAB_etal 221
kjer so se srečali tudi z      uporabniki s posebnimi potrebami,      saj so si tam pridobili  K 2011_2_3_SAB_etal 224
anketirancev, da ne želi delati z      uporabniki s posebnimi potrebami,      ker se mu preveč smilijo  K 2011_2_3_SAB_etal 231
velik interes za delo z      uporabniki s posebnimi potrebami,      kar je razvidno iz njihovih  K 2011_2_3_SAB_etal 240
ovirani uporabniki oziroma      uporabniki s posebnimi potrebami.      4.11 Zagotovljena morata  M ISSVK_2011 3218
skupine uporabnikov, (f)      Uporabniki s posebnimi potrebami, (     g) Promocija, (h) Računalniki  Z JzBink_2007_ZV 45
lastnosti uporabnikov,      uporabniki s posebnimi potrebami,      odnos uporabnikov do knjižnice  Z JzBink_2007_ZV 51
spretnosti komunikacije z      uporabniki s posebnimi potrebami,      razvije spretnosti pri  Z JzBink_2007_ZV 112

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  1 101



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA