Korpus bibliotekarstva
BIBLIOTEKARJEV ZA DELO Z | UPORABNIKI S POSEBNIMI POTREBAMI | DIPLOMSKO DELO Mentor: | D 2011_SB 1 |
bibliotekarjev za delo z | uporabniki s posebnimi potrebami. | Diplomsko delo. | D 2011_SB 2 |
zmožnosti. Mednje sodijo tudi | uporabniki s posebnimi potrebami. | Da bi zadovoljili njihove | D 2011_SB 6 |
bibliotekarjev za delo z | uporabniki s posebnimi potrebami | s strani študentov bibliotekarstva | D 2011_SB 9 |
motiviranost za delo z | uporabniki s posebnimi potrebami | ter željo po dodatnem izobraževanju | D 2011_SB 11 |
TEORETIČNA IZHODIŠČA 2. | UPORABNIKI S POSEBNIMI POTREBAMI | Ko govorimo o uporabnikih | D 2011_SB 34 |
tifikaciji Konvencije..., 2008). | Uporabniki s posebnimi potrebami | v EU predstavljajo vsaj | D 2011_SB 35 |
želimo vzpostaviti stika. | Uporabniki s posebnimi potrebami | so zelo nehomogena populacija | D 2011_SB 42 |
odločili za uporabo termina " | uporabniki s posebnimi potrebami". | Ko govorimo o uporabnikih | D 2011_SB 66 |
INTEGRACIJA, INKLUZIJA | Uporabniki s posebnimi potrebami | so lahko večkrat izključeni | D 2011_SB 69 |
težavami se srečujejo | uporabniki s posebnimi potrebami; | da znamo prepoznati in | D 2011_SB 119 |
bibliotekarjev za delo z | uporabniki s posebnimi potrebami. | Dipl. delo. | D 2011_SB 213 |
posebnimi potrebami. 2.6 | UPORABNIKI S POSEBNIMI POTREBAMI | V KNJIŽNICI Skupini uporabnikov | D 2011_SB 276 |
posebnih potreb. Pri delu z | uporabniki s posebnimi potrebami | večkrat predvidevamo, da | D 2011_SB 302 |
težavami, s katerimi se | uporabniki s posebnimi potrebami | soočajo, ter načini prilagoditev | D 2011_SB 307 |
Institutions) sekcija za delo z | uporabniki s posebnimi potrebami ( | Irvall, Nielsen, 2005) | D 2011_SB 322 |
NAČINI KOMUNICIRANJA Z | UPORABNIKI S POSEBNIMI POTREBAMI | 3.4.1 Referenčne storitve | D 2011_SB 459 |
Načini komuniciranja z | uporabniki s posebnimi potrebami | Uporabnikom s posebnimi | D 2011_SB 474 |
BIBLIOTEKARJEV ZA DELO Z | UPORABNIKI S POSEBNIMI POTREBAMI | Brez pravega znanja knjižničnega | D 2011_SB 591 |
bodo počutili udobno z | uporabniki s posebnimi potrebami | ali z uporabo podporne | D 2011_SB 592 |
BIBLIOTEKARJEV ZA DELO Z | UPORABNIKI S POSEBNIMI POTREBAMI | Raziskava, izvedena med | D 2011_SB 618 |
vsebinah, povezanih z | uporabniki s posebnimi potrebami, | saj mora imeti najprej | D 2011_SB 624 |
obravnava vsebine, povezane z | uporabniki s posebnimi potrebami, | vendar pa jih kljub temu | D 2011_SB 625 |
usposobljenost za delo z | uporabniki s posebnimi potrebami, | se lahko že v času študija | D 2011_SB 638 |
BIBLIOTEKARJEV ZA DELO Z | UPORABNIKI S POSEBNIMI POTREBAMI | Kot vidimo, formalno izobraževanje | D 2011_SB 672 |
tematikah, povezanih z | uporabniki s posebnimi potrebami, | in tako tudi ne nudi dovolj | D 2011_SB 672 |
bibliotekarjev za delo z | uporabniki s posebnimi potrebami | mora biti integrirano v | D 2011_SB 678 |
pomanjkanje izkušenj pri delu z | uporabniki s posebnimi potrebami; | pomanjkanje časa za uporabnike | D 2011_SB 686 |
usposabljanja za delo z | uporabniki s posebnimi potrebami; | pomanjkanje virov; pomanjkanje | D 2011_SB 686 |
načinih komuniciranja z | uporabniki s posebnimi potrebami; | pri poznavanju postopkov | D 2011_SB 686 |
v neposrednem stiku z | uporabniki s posebnimi potrebami, | morajo znati primerno reagirati | D 2011_SB 696 |
učinkovito komunikacijo z | uporabniki s posebnimi potrebami. | Sodelujejo lahko tudi v | D 2011_SB 707 |
in organizacij oziroma | uporabniki s posebnimi potrebami. | Njihov prispevek bo skupaj | D 2011_SB 725 |
BIBLIOTEKARJEV ZA DELO Z | UPORABNIKI S POSEBNIMI POTREBAMI | Vsebine usposabljanja izberemo | D 2011_SB 732 |
sposobnosti, da bi bili z | uporabniki s posebnimi potrebami | učinkovitejši.Pomembno | D 2011_SB 734 |
komuniciranja in sporazumevanja z | uporabniki s posebnimi potrebami | ter druge oblike usposabljanja | D 2011_SB 736 |
njimi strinjamo ali ne: | Uporabniki s posebnimi potrebami | povzročajo knjižnici veliko | D 2011_SB 746 |
zdijo stiki s posameznimi | uporabniki s posebnimi potrebami | prijetni.Spet drugim se | D 2011_SB 756 |
prijetni. Spet drugim se bodo | uporabniki s posebnimi potrebami | zdeli prezahtevni (Deines | D 2011_SB 757 |
1995, str. 7). Skratka, | uporabniki s posebnimi potrebami | so posamezniki in kot taki | D 2011_SB 758 |
na dejavnosti, ki jih | uporabniki s posebnimi potrebami | lahko opravijo, saj je | D 2011_SB 776 |
gotovi v svoje delo z | uporabniki s posebnimi potrebami ( | Forrest, 2007). Kljub velikemu | D 2011_SB 811 |
bibliotekar lahko sreča tudi z | uporabniki s posebnimi potrebami, | vendar pa zaradi nepripravljenosti | D 2011_SB 916 |
opravljanje prakse v ustanovi z | uporabniki s posebnimi potrebami ( | eno vprašanje). Vprašalnik | D 2011_SB 956 |
anketirancev je odgovorilo, da so | uporabniki s posebnimi potrebami | invalidi, pri čemer nekateri | D 2011_SB 998 |
anketiranec je navedel, da so | uporabniki s posebnimi potrebami | dislektiki, vendar pa tega | D 2011_SB 1002 |
gotovo tudi ti uporabniki | uporabniki s posebnimi potrebami, | vendar ne v smislu, da | D 2011_SB 1007 |
sicer navajajo, da so | uporabniki s posebnimi potrebami: | uporabniki, ki potrebujejo | D 2011_SB 1009 |
njihovem mnenju, v čem se | uporabniki s posebnimi potrebami | v knjižnici razlikujejo | D 2011_SB 1009 |
kodiranje 1. reda: Razlike med | uporabniki s posebnimi potrebami | in drugimi uporabniki f | D 2011_SB 1010 |
meni, da je razlika med | uporabniki s posebnimi potrebami | in ostalimi uporabniki | D 2011_SB 1010 |
ostalimi uporabniki v tem, da | uporabniki s posebnimi potrebami | potrebujejo prilagojeno | D 2011_SB 1010 |
vseh isti, saj se tudi | uporabniki s posebnimi potrebami | razlikujejo med seboj. | D 2011_SB 1011 |
knjižnici. Navajajo, da | uporabniki s posebnimi potrebami | potrebujejo pomoč, dodatno | D 2011_SB 1012 |
anketiranec pa meni, da | uporabniki s posebnimi potrebami | potrebujejo pomoč pri vsakem | D 2011_SB 1012 |
knjižnice. Da je razlika med | uporabniki s posebnimi potrebami | in ostalimi uporabniki | D 2011_SB 1013 |
uporabniki samostojni; da imajo | uporabniki s posebnimi potrebami | lahko omejeno gibanje in | D 2011_SB 1013 |
Nadalje menijo še, da | uporabniki s posebnimi potrebami | drugače dojemajo knjižnico | D 2011_SB 1014 |
je glavna razlika med | uporabniki s posebnimi potrebami | in ostalimi uporabniki | D 2011_SB 1015 |
meni, da je razlika med | uporabniki s posebnimi potrebami | in ostalimi uporabniki | D 2011_SB 1017 |
da je razlika v tem, da | uporabniki s posebnimi potrebami | niso tako samozavestni | D 2011_SB 1018 |
težave, s katerimi se | uporabniki s posebnimi potrebami | srečujejo v knjižnici Anketirance | D 2011_SB 1021 |
kakšnimi ovirami se lahko | uporabniki s posebnimi potrebami | srečujejo v knjižnici. | D 2011_SB 1022 |
anketirancev (16) meni, da se | uporabniki s posebnimi potrebami | srečujejo s težavami v | D 2011_SB 1026 |
menijo, da lahko imajo | uporabniki s posebnimi potrebami | težave, ko začnejo iskati | D 2011_SB 1028 |
Anketiranci menijo, da | uporabniki s posebnimi potrebami | niso zmožni sami poiskati | D 2011_SB 1035 |
anketiranci pa menijo, da imajo | uporabniki s posebnimi potrebami | težave z branjem in z razumevanjem | D 2011_SB 1035 |
Obenem naj povemo, da | uporabniki s posebnimi potrebami | lahko uporabljajo informacijsko | D 2011_SB 1037 |
Najpogostejša občutenja, ki jih | uporabniki s posebnimi potrebami | doživljajo v knjižnici | D 2011_SB 1037 |
jih po njihovem mnenju | uporabniki s posebnimi potrebami | doživljajo v knjižnici | D 2011_SB 1038 |
pomembno. Izhodišča, da | uporabniki s posebnimi potrebami | v knjižnici doživljajo | D 2011_SB 1048 |
za kakršno koli delo z | uporabniki s posebnimi potrebami, | na katerega nalagamo znanje | D 2011_SB 1092 |
da jo obiskujejo tudi | uporabniki s posebnimi potrebami, | ker: to zahteva poslanstvo | D 2011_SB 1093 |
zasluži biti del družbe. | Uporabniki s posebnimi potrebami | se ne bi smeli čutiti izključene | D 2011_SB 1095 |
jih sprejemamo. so tudi | uporabniki s posebnimi potrebami | ljudje, ki imajo svoje | D 2011_SB 1095 |
to omogočile. so tudi | uporabniki s posebnimi potrebami | del skupnosti in bi se | D 2011_SB 1097 |
dodatna finančna sredstva. | uporabniki s posebnimi potrebami | ravno tako potrebujejo | D 2011_SB 1099 |
uporabnikih, ki so verjetno tudi | uporabniki s posebnimi potrebami, | kot navaja en anketiranec | D 2011_SB 1109 |
kako naj se komunicira z | uporabniki s posebnimi potrebami, | glede gradiva zanje pa | D 2011_SB 1112 |
komuniciranja in sporazumevanja z | uporabniki s posebnimi potrebami ( | 27), sledi področje o načinih | D 2011_SB 1116 |
poznavanju težav, s katerimi se | uporabniki s posebnimi potrebami | lahko srečujejo v knjižnici | D 2011_SB 1116 |
osebno zanima in jim delo z | uporabniki s posebnimi potrebami | predstavlja izziv.Tudi | D 2011_SB 1124 |
dela; s sodelovanjem z | uporabniki s posebnimi potrebami | nimajo zadržkov in se jim | D 2011_SB 1125 |
zaposljivosti; jih zanima delo z | uporabniki s posebnimi potrebami; | se o uporabnikih s posebnimi | D 2011_SB 1125 |
nekateri že veliko izkušenj z | uporabniki s posebnimi potrebami; | so prakso opravljali v | D 2011_SB 1125 |
gradiva na to temo, saj so | uporabniki s posebnimi potrebami | lahko zelo občutljivi. | D 2011_SB 1127 |
Odvisno je tudi, s katerimi | uporabniki s posebnimi potrebami | bi delali.Naj dodamo komentar | D 2011_SB 1130 |
torej lahko sreča tudi z | uporabniki s posebnimi potrebami. | 8.2 REZULTATI INTERVJUJEV | D 2011_SB 1132 |
manj zahajajo zato, ker | uporabniki s posebnimi potrebami | tudi na splošno ne hodijo | D 2011_SB 1177 |
moralo biti drugače, da bi | uporabniki s posebnimi potrebami | bolj pogosto zahajali v | D 2011_SB 1213 |
uporabniki, še posebej z | uporabniki s posebnimi potrebami. | Predlagajo, da bi bili | D 2011_SB 1217 |
nima občutka za delo z | uporabniki s posebnimi potrebami. | Če pa ga ima, mu lahko | D 2011_SB 1315 |
komuniciranja in sporazumevanja z | uporabniki s posebnimi potrebami, | pri čemer en intervjuvanec | D 2011_SB 1326 |
iz lastne izkušnje, da | uporabniki s posebnimi potrebami | ne želijo posebne obravnave | D 2011_SB 1332 |
bistvu je zelo enostavno: | uporabniki s posebnimi potrebami | so osebe, ki imajo enake | D 2011_SB 1357 |
konstantno skrbeti za stik z | uporabniki s posebnimi potrebami | oziroma z organizacijami | D 2011_SB 1382 |
anketirancev, da ne želi delati z | uporabniki s posebnimi potrebami, | saj se mu preveč smilijo | D 2011_SB 1394 |
intervjuvancev na vprašanje, ali | uporabniki s posebnimi potrebami | pogosto zahajajo v knjižnice | D 2011_SB 1402 |
potrebujejo znanje o tem, da | uporabniki s posebnimi potrebami | ne želijo biti obravnavani | D 2011_SB 1405 |
do uporabnikov, čeprav | uporabniki s posebnimi potrebami | z različnim poimenovanjem | D 2011_SB 1413 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |