Korpus bibliotekarstva

biti (2311)


področja niso in ne morejo      biti      ustrezno zastopana v Indeksih  DD 1998_JP 633
na teh podatkih ne more      biti      zanesljiva.O obsegu napak  DD 1998_JP 827
in informiranja morajo      biti      pri tem še posebej previdni  DD 1998_JP 884
bibliografskih zbirk ni in ne more      biti      osnovni vzrok takšnega  DD 1998_JP 887
zaradi tega največ težav,      biti      pri tem še posebej pozorni  DD 1998_JP 1000
pritožujejo, da bi morali      biti      te podatkovne zbirke biti  DD 1998_JP 1040
biti te podatkovne zbirke      biti      popolne, cenejše in uporabniško  DD 1998_JP 1040
ekonomski pristop ne bi smel      biti      vezan le na posameznika  DD 1998_JP 1104
je, da pri tem ne more      biti      motiv, dajanje priznanje  DD 1998_JP 1184
znanstvenem področju, da ne more      biti      govora o posebni vidnosti  DD 1998_JP 1184
rezultatov mora imeti, če želi      biti      citirana. Najbolj enostavno  DD 1998_JP 1361
dejstvo je, da danes ne more      biti      odmevnega in utemeljenega  DD 1998_JP 1501
Seveda niso in ne bi smele      biti      vse študije analize citiranja  DD 1998_JP 1649
Te spremembe bi morale      biti      vidne, tako v številu  DD 1998_JP 1893
analize bi tudi morale      biti      za družboslovje in humanistiko  DD 1998_JP 2031
humanistiko tudi morale      biti      dodatek oz. popravek podatkov  DD 1998_JP 2031
menijo, da bi utegnilo      biti      zanimivo za vse knjižnice  DD 1998_JP 2149
najvišim statusom bo morala      biti      pripravljena na to, da  DD 1998_JP 2660
knjižnic. Ob njih je moralo      biti      močno razvito tudi knjigotrštvo  DD 2000_DF 257
določajo, daje morala      biti      knjižna oprema skromna  DD 2000_DF 354
krošnjarji. Daje moralo      biti      trgovanje s knjigami v  DD 2000_DF 547
zahtevah jezuitov je moral      biti      novi tiskar strog katoličan  DD 2000_DF 851
pravilna, potem je morala      biti      kakovost Lichtove knjigotrške  DD 2000_DF 1822
predstavil, potem bi moral      biti      drugi vsaj delno tudi  DD 2000_DF 2211
Njegovo delovanje mora      biti      v skladu z etičnimi načeli  DD 2005_KM 458
znanstvenem članku, mora      biti      dovolj informativno in  DD 2005_KM 482
Konsistentnost - podatki morajo      biti      prikazani na enoličen  DD 2007_VP 167
Informacije na zaslonu morajo      biti      uporabniku znane in domače  DD 2007_VP 168
opozarjajo, da je potrebno      biti      pri njihovi uporabi zelo  DD 2007_VP 168
tehniki, pri kateri morajo      biti      načrtovalci še posebej  DD 2007_VP 168
razvoju vmesnika, ki mora      biti      učinkovit in uporaben  DD 2007_VP 186
njihove lastnosti pa morajo      biti      tudi prilagojene znanju  DD 2007_VP 213
uporabnika. Pomoč mora      biti      neprestano na voljo, priklic  DD 2007_VP 271
in izhod iz nje morata      biti      preprosta, mora biti pregledna  DD 2007_VP 271
morata biti preprosta, mora      biti      pregledna in jasna, dobro  DD 2007_VP 271
sistema Uporabnik mora      biti      obveščen o trenutnem dogajanju  DD 2007_VP 307
elementi vmesnika morajo      biti      v čim večji meri skladni  DD 2007_VP 308
Preprečevanje napak Vmesnik mora      biti      zasnovan tako, da uporabnik  DD 2007_VP 311
ki so neizbežne, mora      biti      uporabnik nanje opozorjen  DD 2007_VP 315
1999), Johnson (2000): -      biti      mora nezahteven za uporabo  DD 2007_VP 338
nadzora nad sistemom, -      biti      mora konsistenten in razumljiv  DD 2007_VP 338
uporabnikove napake, oziroma      biti      do njih karseda toleranten  DD 2007_VP 338
mentalni napor, ki morajo      biti      porabljeni za doseganje  DD 2007_VP 811
poizvedb: Na voljo morajo      biti      različni nivoji iskanja  DD 2007_VP 856
Pomoč: Ponujeni morajo      biti      različni, enostavno dostopni  DD 2007_VP 858
Uporabniški vmesnik mora      biti      intuitiven in imeti privlačen  DD 2007_VP 894
novincih. Funkcije morajo      biti      realizirane tako, da vključujejo  DD 2007_VP 895
zadetkov, ipd. V sistem mora      biti      vgrajen tudi večdimenzionalen  DD 2007_VP 898
3. Poizvedovanje mora      biti      vsebinsko dvodelno: 1  DD 2007_VP 1280
informacij na zaslonu morajo      biti      postavljena skupaj. 6  DD 2007_VP 1295
določenih sistemih mora      biti      uporabnik pozoren na to  DD 2007_VP 1623
informacij na zaslonu ne sme      biti      velika. Humanisti in  DD 2007_VP 2711
na katere je potrebno      biti      pozoren pri izbiri informacijskih  DD 2007_VP 2757
tem, na kaj je potrebno      biti      pozoren pri načrtovanju  DD 2007_VP 2796
bo GEABIOS poizkušal      biti      prijazna in učinkovita  D 2004_KA 42
možnost mora prav tako      biti      izbrana v nastavitvah  D 2004_KA 50
ne zaznaval, saj mora      biti      tako dober, da se uporabnik  D 2004_KA 150
zasebnosti. Onemogočen mora      biti      nedovoljen dostop do programa  D 2004_KA 157
nazorna. o Dialogi morajo      biti      načrtovani kot manjše  D 2004_KA 179
kompleksen proces, zato mora      biti      uporabniku omogočeno,  D 2004_KA 202
končnim uporabnikom, mora      biti      oblikovan tako, da ga  D 2004_KA 208
pritegnil uporabnike, mora      biti      izrazit in ne preobsežen  D 2004_KA 219
zapored). Poglavja ne smejo      biti      preobsežna, 9 V poštev  D 2004_KA 225
pomoči ni dovolj, saj mora      biti      njena vsebina dobro strukturirana  D 2004_KA 246
izkušeni uporabniki morajo      biti      sposobni hitro in preprosto  D 2004_KA 247
Zaslonska pomoč mora      biti      tudi dosledna, da uporabnikov  D 2004_KA 252
pridobljena ocena ne bo mogla      biti      popolna, saj ne upošteva  D 2004_KA 300
uporabniškega vedenja, ki pa mora      biti      reprezentativen.Poleg  D 2004_KA 314
lastnosti: udeleženci morajo      biti      odprti in pogumni, da  D 2004_KA 324
potrebna, - sporočila morajo      biti      konsistentna, - zaželena  D 2004_KA 416
točk, na katere moramo      biti      pozorni pri vrednotenju  D 2004_KA 431
Velja pravilo, da ne sme      biti      pot do odgovora na vprašanje  D 2004_KA 448
najbolj ustreza, zato morajo      biti      samostojne, jasne in jedrnate  D 2004_KA 452
opisovanja. - Pomoč mora      biti      lahko najdljiva (navadno  D 2004_KA 470
Schwartz (1993) meni, da mora      biti      obrazec za oceno parametrov  D 2004_KA 476
Zanj je značilno, da mora      biti      vprašalnik pripravljen  D 2004_KA 480
opazovanj. Vprašalnik je moral      biti      sestavljen iz jasnih in  D 2004_KA 500
tega problema bi morala      biti      vključena v sklop preoblikovanja  D 2004_KA 575
da uporabnik ne more      biti      dovolj dobro obveščen  D 2004_KA 593
uvajalna" pomoč bi morala      biti      obvezno vidna brez uporabe  D 2004_KA 639
storijo, niso pa mogli      biti      prepričani, če rezultati  D 2004_KA 647
rezultati sploh ne morejo      biti      popolnoma preverljivi  D 2004_KA 680
katere dele sistema moramo      biti      še posebno pozorni ob  D 2004_KA 735
pokazalo, da bi sistem moral      biti      bolj prijazen do navadnih  D 2004_KA 755
navedli). Seveda morajo      biti      tako dobljene informacije  D 2004_KA 764
postopanje. Prav tako bi morala      biti      vrstica stanja sistema  D 2004_KA 766
vsa navodila, kar zna      biti      zelo zamudno in frustrirajoče  D 2004_KA 848
vodstvo. Danes mora      biti      vsak vodja kadrovik v  D 2004_VD 124
konkretne naloge. Zato mora      biti      zavzet za strokovno opravljanje  D 2004_VD 126
ljudi, zato pa morajo      biti      ti bolj skrbno izbrani  D 2004_VD 202
kandidati za službo morajo      biti      razgovori izvedeni po  D 2004_VD 232
delovno mesto in ne sme      biti      vnaprej določena s katerimi  D 2004_VD 233
1997). Zaposleni morajo      biti      seznanjeni s politiko  D 2004_VD 240
in dolžnosti pa morajo      biti      jasno določene.Plača knjižničn  D 2004_VD 240
knjižničnih delavcev mora      biti      primerljiva z drugimi  D 2004_VD 241
specialne knjižnice mora      biti      dovolj veliko, da bodo  D 2004_VD 317
skupino. 19 Merila morajo      biti      predstavljena tudi ministrstvu  D 2004_VD 376
delavcev, v katerega mora      biti      vključeno tudi vodstvo  D 2004_VD 392

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA