Korpus bibliotekarstva

knjižnica (7.302-7.401)


knjižnice. Zakon namreč določa, da se mora vsaka      knjižnica      vpisati v republiški in občinski register knjižnic  S So_1967_7_SM 95
v Sloveniji. Če bi Narodna in univerzitetna      knjižnica      strogo izpolnjevala predpis o medknjižnični izposoji  S So_1967_7_SM 97
šolskih knjižnic, ker bo Narodna in univerzitetna      knjižnica      uvedla centralno katalogizacijo slovenskih tiskov  S So_1967_7_SM 98
knjižnic tam, kjer jo snuje občinska matična      knjižnica      s pomočjo podružnic (večjih krajevnih knjižnic  S So_1967_7_SM 100
Centralno ekonomsko knjižnico sledi tem načelom.      Knjižnica      zagotavlja kakovostne dejavnosti pri izvajanju  Z Ip_2006_BN_etal 9
2 VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE CEK kot visokošolska      knjižnica      predstavlja pomemben del visokega šolstva.V povezavi  Z Ip_2006_BN_etal 19
razvoj (Ivančič, 2004). 3 CENTRALNA EKONOMSKA      KNJIŽNICA      Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani (v nadaljevanju  Z Ip_2006_BN_etal 32
Ekonomska fakulteta, 2006). Centralna ekonomska      knjižnica      (v nadaljevanju: CEK) je osrednja slovenska znanstvena  Z Ip_2006_BN_etal 34
osrednja slovenska znanstvena in visokošolska      knjižnica      za področje ekonomije in poslovnih ved.Ustanovljena  Z Ip_2006_BN_etal 34
vsem študentom in pedagogom (Centralna ekonomska      knjižnica,      2006).Velik izbor različnih informacijskih virov  Z Ip_2006_BN_etal 36
uporabljajo storitve knjižnice. V Sloveniji pa je      knjižnica      ustvarila mrežo povezav s sorodnimi knjižnicami  Z Ip_2006_BN_etal 59
gradiva (knjige in predvsem članki v PDF formatu).      Knjižnica      podaja znanje uporabnikom tudi na organiziranih  Z Ip_2006_BN_etal 67
pridobljenih virov ali za celostno predstavitev, kaj vse      knjižnica      nudi.Uporabniki s svojimi pripombami in idejami  Z Ip_2006_BN_etal 68
uresničujemo sodobne tendence managementa znanja.      Knjižnica      na nekaj let izvede tudi anketo med svojimi uporabniki  Z Ip_2006_BN_etal 77
isokošolskih in specialnih knjižnic. 2006      Knjižnica      kot pedagoško raziskovalni laboratorij, informatika  Z Ip_2006_BT 0
knjižnico v digitalnem okolju, vendar razmišljata, da      knjižnica      še zmeraj ostaja prostor, kjer se hrani in ureja  Z Ip_2006_BT 11
kjer se hrani in ureja baza znanja, tako da se      knjižnica      še pojavlja kot eno od osrednjih območij na univerzi  Z Ip_2006_BT 11
izkušnje predstavlja Moller (2006), ki poroča, da      knjižnica      postaja vedno bolj aktivna predvsem pri podpori  Z Ip_2006_BT 14
Montrealu (Ecole Polytechnique de Montreal) se      knjižnica      vključuje v podporo pegagoškemu procesu in raziskovanju  Z Ip_2006_BT 81
določenih znanj s tega področja. 5 SPECIALNA      KNJIŽNICA      IN INFORMACIJSKO OPISMENJEVANJE V KRKI, D. D  Z Ip_2006_CA 68
kaj si predstavljajo pod pojmom elektronska      knjižnica.     Elektronska knjižnica so baze podatkov na računalniški  Z Ip_2006_GA 8
pod pojmom elektronska knjižnica. Elektronska      knjižnica      so baze podatkov na računalniških mrežah ter  Z Ip_2006_GA 9
so baze podatkov na računalniških mrežah ter      knjižnica,      v katero fizično ni treba vstopiti.Od predmeta  Z Ip_2006_GA 9
kaj si predstavljajo pod pojmom elektronska      knjižnica.     Elektronska knjižnica so baze podatkov na računalniški  Z Ip_2006_GA 79
pod pojmom elektronska knjižnica. Elektronska      knjižnica      so baze podatkov na računalniških mrežah ter  Z Ip_2006_GA 80
so baze podatkov na računalniških mrežah ter      knjižnica,      v katero fizično ni treba vstopiti. Pričakovanja  Z Ip_2006_GA 80
izkušenj in analiz je oblikovan model, v katerem      knjižnica      aktivno sodeluje pri načrtovanju in izvajanju  Z Ip_2006_GN_etal 7
uspešnosti izobraževanja, ki ga izvaja visokošolska      knjižnica      - ob priznavanju težavnosti merjenja te storitve  Z Ip_2006_GN_etal 16
izobraževalnega dela na področju družboslovja.      Knjižnica      opravlja storitve za študente, dijake, pedagoge  Z Ip_2006_GN_etal 29
cilje zapisali tudi, da smo uporabnikom prijazna      knjižnica      in sodobni družboslovni informacijski center  Z Ip_2006_GN_etal 31
družbene vede s predstavitvami virov, ki jih      knjižnica      nudi.Z vse večjo avtomatizacijo knjižnice v devetdese  Z Ip_2006_GN_etal 33
uporabe. 3 OBLIKE IZOBRAŽEVANJA UPORABNIKOV      Knjižnica      izobražuje uporabnike samostojno in v sodelovanju  Z Ip_2006_GN_etal 46
namenjen uvajanju v univerzitetni način študija.      Knjižnica      izvaja dvourno predavanje za več skupin in smeri  Z Ip_2006_GN_etal 53
pritegnemo. Poleg samostojnih oblik izobraževanja      knjižnica      tudi sodeluje v pedagoškem procesu na fakulteti  Z Ip_2006_GN_etal 55
knjižnico v načrtovanje in izvajanje predmeta.      Knjižnica      formalno (v organih fakultete) in neformalno  Z Ip_2006_GN_etal 57
raziskovanje, izvajamo predavanja na temo digitalna      knjižnica      oziroma zbirke podatkov kot sekundarni viri.  Z Ip_2006_GN_etal 59
obravnava sintezo, vrednotenje in uporabo informacij,      knjižnica      pa izobražuje o strategijah iskanja informacij  Z Ip_2006_GN_etal 64
zobraževanja učinkovita in tudi ekonomsko upravičena.      Knjižnica      sama ni izvedla analize vložkov v izobraževalno  Z Ip_2006_GN_etal 117
z uporabniki, da izobraževanje, ki ga izvaja      knjižnica,      daje sadove.V literaturi je pogosta kritika merjenja  Z Ip_2006_GN_etal 188
časovno zahtevno in najdražje." 6 ZAKLJUČEK      Knjižnica      se je v zadnjih letih močno zavzemala za načrtovanje  Z Ip_2006_GN_etal 195
storitev, informacijskih virov, ki jih je nudila      knjižnica      sama. Analiza objavljenih razpisov na strežniku  Z Ip_2006_JP 66
knjižnice, berejo iz učbenikov in delovnih zvezkov.      Knjižnica      se tako uvršča med pomembne dejavnike razvoja  Z Ip_2006_NS 15
znanja. Statistični podatki pa opozarjajo, da      knjižnica      svoj pomen še zmeraj ni dovolj učinkovito uveljavila  Z Ip_2006_NS 17
vrednot pomagajo razvijati knjižničarji oziroma      knjižnica.     Pot, po kateri oblikujejo posamezniki identiteto  Z Ip_2006_NS 53
stitucionalni okvir, pravi Elemborg (2006, str. 198).      Knjižnica      jo lahko po njegovem mnenju podpira v stilu izražene  Z Ip_2006_NS 55
bolj demokratično usmerjena. Pri slednjem se      knjižnica      odloči za opredelitev informacije kot izdelka  Z Ip_2006_NS 56
razrešitve (učnega, raziskovalnega) problema,      knjižnica      pa demokratični okvir njegovega uspešnega razreševanja  Z Ip_2006_NS 82
aktivnimi oblikami izobraževanja, ki jih omogoča      knjižnica.      Težave pri uvajanju programa informacijske pismenosti  Z Ip_2006_NS 100
ustrezne vire strokovne pomoči, kamor se uvršča tudi      knjižnica,      in učinkovit sistem za merjenje uspeha, doseganje  Z Ip_2006_NS 123
in metode izobraževanja. Centralna medicinska      knjižnica      (CMK) je osrednja knjižnica za medicino in zadovoljuje  Z Ip_2006_OB_TN 4
Centralna medicinska knjižnica (CMK) je osrednja      knjižnica      za medicino in zadovoljuje širok spekter informacijskih  Z Ip_2006_OB_TN 4
iskanju relevantnih informacij. Tradicionalna      knjižnica      ima pri tem nalogo, da učinkovito organizira  Z Ip_2006_OB_TN 12
izobraževanja mora potekati v več fazah. Najprej mora      knjižnica      ugotoviti informacijske potrebe uporabnikov.  Z Ip_2006_OB_TN 23
Po uresničitvi oz. realizaciji programa mora      knjižnica      svoje izobraževalne oblike evalvirati. Evalvacija  Z Ip_2006_OB_TN 25
CENTRALNI MEDICINSKI KNJIŽNICI Centralna medicinska      knjižnica      (CMK) je osrednja biomedicinska knjižnica, zato  Z Ip_2006_OB_TN 33
medicinska knjižnica (CMK) je osrednja biomedicinska      knjižnica,      zato ne zadovoljuje samo informacijskih potreb  Z Ip_2006_OB_TN 33
in virov CMK. Glede na to, da je CMK osrednja      knjižnica      za področje biomedicine v Sloveniji, so izobraževanja  Z Ip_2006_OB_TN 39
izvajanja tečajev. 5 DISKUSIJA Vsaka visokošolska      knjižnica,      ki želi prispevati delež k izobraževalnim smotrom  Z Ip_2006_OB_TN 73
bibliotekarjem, v dveh primerih uči samo učitelj, ena      knjižnica      ponuja program tudi na spletni strani. Med pedagoškim  Z Ip_2006_PKH 32
izmenjavi programov, gradiv in izkušenj'. Samo ena      knjižnica      je odgovorila 'dobro je tako, kot je', vendar  Z Ip_2006_PKH 41
veščin Informacijsko opismenjevanje V središču je      knjižnica,      uporabnik se vključuje po potrebi, V središču  Z Ip_2006_PZa 63
oblikami izobraževanja uporabnikov, ki jim jih je      knjižnica      ponudila, najvišje ocenili navodila na spletu  Z Ip_2006_PZa 165
knjižnice visokih šol ali fakultet in univerzitetna      knjižnica.     Učitelji namreč bolje kot dejavnost univerzitetne  Z Ip_2006_PZa 175
Razpotnik, mag. Darija Rozman Izvleček Vsaka      knjižnica      mora imeti strokovno obdelano in urejeno zbirko  Z Ip_2006_RS_RD 0
spomladi 2006 izdala Narodna in univerzitetna      knjižnica      (NUK) v Ljubljani.Avtorji prvega tovrstnega izvirnega  Z Ip_2006_RS_RD 8
računalniškem katalogu. Avtorji poudarjajo, da se      knjižnica      sama odloči, kako podrobne vrstilce bo uporabljala  Z Ip_2006_RS_RD 60
prizadevanji in dejavnostmi pa tudi zares postajamo      knjižnica      prihodnosti, katere meje in obseg delovanja ne  Z Ip_2006_SJ 34
pomen in možnosti, ki jih ponuja ta virtualna      knjižnica      pri iskanju relevantnih informacij.Tudi tu so  Z Ip_2006_SJ 56
kakega od vsebinskih področij, ki ga bo pokrivala      knjižnica,      v kateri bo zaposlen. 2 DILEME IN REŠITVE PRI  Z JzBink_2007_KM 28
zaposlenimi učitelji in študenti približno 1:30, naša      knjižnica      premore šest računalniško opremljenih sedežev  Z JzBink_2007_KM 107
velike spremembe tudi v knjižnice. Današnja      knjižnica      je hibridna, združuje tradicionalne vire z digitalnimi  Z JzBink_2007_MJ 5
knjižnične enote, poiskati informacijo o tem, ali      knjižnica      poseduje določeno knjižno enoto, informacijo  Z JzBink_2007_MJ 40
podatkovne in elektronske zbirke, ki jih gradijo ali      knjižnica      ali zunanji ponudnik.Včasih označujemo tako knjižnico  Z JzBink_2007_MJ 220
Včasih označujemo tako knjižnico z imenom hibridna      knjižnica.     Digitalna knjižnica je zgodovinJUBILEJNI sko osnovana  Z JzBink_2007_MJ 221
knjižnico z imenom hibridna knjižnica. Digitalna      knjižnica      je zgodovinJUBILEJNI sko osnovana na razvoju  Z JzBink_2007_MJ 222
Oblike informacij, ki jih ponuja digitalna      knjižnica,      so raznolike. Vključujejo besedila, grafiko,  Z JzBink_2007_MJ 225
kreirana že neposredno v digitalni obliki. Digitalna      knjižnica      ima nekatere prednosti pred tradicionalno.Za  Z JzBink_2007_MJ 229
velikimi hitrostmi omrežij postaja digitalna      knjižnica      nekaj vsakdanjega, seveda pa zahteva digitalna  Z JzBink_2007_MJ 231
nekaj vsakdanjega, seveda pa zahteva digitalna      knjižnica      zaradi velike količine informacij še dodatne  Z JzBink_2007_MJ 231
bi zapustil spletno mesto. Prek portala lahko      knjižnica      ponudi uporabnikom veliko več kot le spletno  Z JzBink_2007_MJ 237
obveščajo uporabnika o novih virih na portalu. Če bo      knjižnica      znala ponuditi enostaven dostop do kvalitetnih  Z JzBink_2007_MJ 243
knjižnicam. S priključitvijo na hitre povezave, bi      knjižnica      uporabnikom lahko ponudila storitve, kot so tele  Z JzBink_2007_MJ 253
Digitalni vodni tisk je npr. uporabila Vatikanska      knjižnica      za zaščito digitaliziranega slikovnega materiala  Z JzBink_2007_MJ 328
materiala (Gladney et al., 1998). Vatikanska      knjižnica      je zgradila digitalno knjižnico, ki omogoča študentom  Z JzBink_2007_MJ 329
števila starih rokopisov v digitalni obliki.      Knjižnica      hrani izredno zbirko redkih knjig in rokopisov  Z JzBink_2007_MJ 330
strahu pred nezadostno varnostjo na internem, je      knjižnica      vztrajala pri dodatni zaščiti (poleg omejenega  Z JzBink_2007_MJ 332
vlogo knjižnice in vlogo knjižničarja v njej.      Knjižnica      ni več samo prostor, kjer si lahko izposodimo  Z JzBink_2007_MJ 338
slovenske knjižnice (Štajerski samostani, UKM,      knjižnica      v Pleterjah itd.) kakor tudi v nekatere knjižnice  Z JzBink_2007_MT 60
Berčiča. 2007 Hedvika Pavlica Kolman      KNJIŽNICA      ODDELKA ZA BIBLIOTEKARSTVO, INFORMACIJSKO ZNANOST  Z JzBink_2007_PKH 0
bil prvi dan moje službe na FF-bibliotekarstvo-      knjižnica.     Sprejeta sem bila na podlagi razpisa, ki je bil  Z JzBink_2007_PKH 6
knjigo in preselila knjige v omaro. To je sedaj      knjižnica.      Prijavila sem se na tečaj COBISS-a v Mariboru  Z JzBink_2007_PKH 12
dogovorili, kakšna bo nabavna politika, koliko časa bo      knjižnica      odprta in kaj pričakujejo od bibliotekarja.   Z JzBink_2007_PKH 19
denarni fond za nakup referenčne zbirke. Oddelčna      knjižnica      je načeloma avtonomna enota, deluje pa v dobrobit  Z JzBink_2007_PKH 22
uspelo ta cilj doseči. Tako je bila bibliotekarska      knjižnica      prva na FF, ki je uvedla avtomatizirano izposojo  Z JzBink_2007_PKH 42
seje zgodilo oktobra leta 1998. 9. 2. 1999 je      knjižnica      Oddelka za bibliotekarstvo postala prva knjižnica  Z JzBink_2007_PKH 43
knjižnica Oddelka za bibliotekarstvo postala prva      knjižnica      na FF, kije imela dovolj gradiva v COBISS-u,  Z JzBink_2007_PKH 43
večanje prostorske stiske. Naslednje leto, 2004, je      knjižnica      pridobila nov skener, namenjen za skeniranje  Z JzBink_2007_PKH 56
opreme so uspešna. 2 PROSTORI Oktobra 1997 se je      knjižnica      preselila v nov prostor, sobo 530, na 26 kvadratnih  Z JzBink_2007_PKH 59
prostor, sobo 530, na 26 kvadratnih metrov. Tu je      knjižnica      še sedaj.Ima 6 čitalniških stolov in mizo, omare  Z JzBink_2007_PKH 60
Te številke interpretiramo takole: čeprav je      knjižnica      majhna, je strokovnega dela katalogizacije in  Z JzBink_2007_PKH 81

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  6.702 6.802 6.902 7.002 7.102 7.202 7.302 7.402 7.502 7.602 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA