Korpus bibliotekarstva

knjižnica (1.301-1.400)


naročnik izpolniti obrazec. Ta obrazec naj bi      knjižnica      hranila 6 let od kopiranja, če bi ga v primeru  K 1999_1_PZ 287
avtorskih pravic. 9 jih meni, da je to izključno      knjižnica,      veliko pa je takih, ki nadzor porazdelijo med  K 1999_1_PZ 303
gimnazije. Pri tem ima dejavno vlogo šolska      knjižnica,      ki lahko s programom knjižničnihinformacijskih  K 1999_1_SM 1
Informacijska pismenost, izobraževanje in šolska      knjižnica      Temeljni cilji vzgojnoizobraževalnega delapoudarjajo  K 1999_1_SM 84
informacije niso monopol šolske knjižnice. Šolska      knjižnica      je le vhod v izobraževanje za uporabo knjižnice  K 1999_1_SM 92
obvladajo uporabo informacij. Zato mora biti      knjižnica      center reformnih prizadevanj izobraževanja, da  K 1999_1_SM 95
1 Knjižnično informacijska znanja Tudi šolska      knjižnica      išče ustrezno mesto v prenovi šolstva, da bo  K 1999_1_SM 111
osrednjega prostora za učenje. Osnovnošolska      knjižnica      ima pri tem pomembno vlogo, saj lahko v učencih  K 1999_1_SM 136
informacijskega procesa dijaki spoznajo, da je      knjižnica      orodje za vseživljenjsko učenje.Učencem lahko  K 1999_1_SM 158
procesa, to je učencev in učiteljev, potem šolska      knjižnica      ne izpolnjuje svoje temeljne naloge, da "sistematično  K 1999_1_SM 269
delovanje vsakega posameznika v 21. stolequ. Šolska      knjižnica      je nujni sestavni del prenovljene šole, vključena  K 1999_1_SM 281
poudarkom na uporabi knjižnice. Vsaka šola in šolska      knjižnica      na osnovi učnega načrta KIZ pripravi in oblikuje  K 1999_1_SM 296
omogočilavseživljenjsko učenje. Osnovnošolska      knjižnica      ima lahko pri tem pomembno vlogo, vendar smo  K 1999_1_SM 300
Ambrožič, Jelka Kastelic, Narodna in univerzitetna      knjižnica,      Ljubljana Strokovni članek Abstrakt Pripadniki  K 1999_2_3_AM_KJ 0
kako naj iščejo literaturo v programu Šolska      knjižnica      (lokalni katalog nase knjižnice) in preko terminala  K 1999_2_3_BM 13
knjžnica Gimnazije Poljane prva vzorčna šolska      knjižnica      v Sloveniji, ki se je s svojo prostorsko in vsebinsko  K 1999_2_3_BM 19
odkrivanja informacij jim nudi tako sodobno opremljena      knjižnica.      Sedaj svetujejo tudi dijakom, kako naj iščejo  K 1999_2_3_BM 22
To je lahko v knjižničarstvu npr. posamezna      knjižnica,      opis njenega delovanja.Takšen primer je izčrpno  K 1999_2_3_JP 157
ožjega področja specialnih knjižnic. Specialna      knjižnica      posreduje uporabnikom: 1. primarne dokumente  K 1999_2_3_JP 217
Ljubljani, Ekonomska fakulteta, Centralna ekonomska      knjižnica      Strokovni članek Abstrakt Sodobne organizacije  K 1999_2_3_KCA 0
poslovnemu okolju. Taka organizacija je tudi      knjižnica,      ki mora biti kot informacijsko središče, za svoje  K 1999_2_3_KCA 1
možnosti za najučinkovitejše delovanje tista      knjižnica,      katere organizacijska struktura je najbližja  K 1999_2_3_KCA 125
na organizacijsko strukturo knjižnice Kadar je      knjižnica      v sestavi druge organizacije, bodisi raziskovalne  K 1999_2_3_KCA 127
organizacijske strukture, pri kateri ima tudi      knjižnica      svoje mesto, pogosto na nižjih ravneh.Glavni  K 1999_2_3_KCA 137
naravo dela in delavcev v knjižnici. Takšna      knjižnica      je zaprta, nefleksibilna in težko zadovoljuje  K 1999_2_3_KCA 145
motiviranosti. Tri leta po reorganizaciji je      knjižnica      uspešno delovala. 6.Zaključek V prispevku smo  K 1999_2_3_KCA 191
uporabnikov oziroma strank. Večjo prilagodljivost      knjižnica      doseže s pomočjo odprte in fleksibilne organizacijske  K 1999_2_3_KCA 194
preoblikovanja visokošolske knjižnice je predstavljena      knjižnica      Harwell G. Davis na univerzi Samford v Birminghamu  K 1999_2_3_KCA 198
in športne dejavnosti. Pri Zvezi deluje tudi      knjižnica,      ki ima približno 2600 knjižnih enot ter nekaj  K 1999_2_3_MZJ 47
v njihovem kraju deluje splošnoizobraževalna      knjižnica,      je z da odgovorilo 48 ali 70% anketiranih. Odstotki  K 1999_2_3_MZJ 84
knjižnice v lastnem okolju, čeprav jih 71% ve, da      knjižnica      v njihovem kraju deluje.Če bi tem 49% gluhih  K 1999_2_3_MZJ 92
potrebno, da bi njihova splošnoizobraževalna      knjižnica      organizirala kotiček ali oddelek namenjen zadovoljevanju  K 1999_2_3_MZJ 95
jim kazalo resno prisluhniti, saj vsaka uspešna      knjižnica      želi vključiti med svoje redne uporabnike čimveč  K 1999_2_3_MZJ 96
anketirancev ali 59% je menilo, da bi morala      knjižnica      za njihove potrebe imeti računalnikz možnostjo  K 1999_2_3_MZJ 127
tehnične pripomočke bi morala splošnoizobraževalna      knjižnica      imeti, da bi zadovoljila potrebe svojih gluhih  K 1999_2_3_MZJ 135
zajema celoto posebnih aktivnosti, s katerimi      knjižnica      zadovoljuje svoje potrebe in potrebe ciljnih  K 1999_2_3_SB_PZ 93
neučinkovitost. Z vrednotenjem primerjamo to, kar      knjižnica      dela, s tem, kar naj bi delala (poslanstvo) in  K 1999_2_3_SB_PZ 166
njeni kakovosti. Ugotoviti želimo, kako posamezna      knjižnica      ali cel sistem zadovoljuje njihove potrebe in  K 1999_2_3_SB_PZ 168
različnih okoljih ali časovnih obdobjih. Vsaka      knjižnica      ali informacijski center pa ima svoje posebnosti  K 1999_2_3_SB_PZ 214
managementa. Je eno od sredstev za presojo o tem, ali      knjižnica      izpolnjuje svoje cilje in naloge in ali so ti  K 1999_2_3_SB_PZ 290
predvsem za knjižnico. Če povzamemo, naj bi vsaka      knjižnica      na poti do uspeha: določila svoje poslanstvo  K 1999_2_3_SB_PZ 299
programom knjižničnih informacijskih znanj se šolska      knjižnica      že od 1. letnika dalje vključi v različne faze  K 1999_2_3_SM 2
na kakšen način se v to delo vključuje šolska      knjižnica      in knjižničar,in kakšna je pri tem njuna vloga  K 1999_2_3_SM 25
raziskovalnega dela (Knjižnična, 1998). 1.1 Šolska      knjižnica      v šoli, ki spodbuja raziskovanje Knjižnica je  K 1999_2_3_SM 37
gradiv, učitelji so vanjo vključeni tako, da jim      knjižnica      pomeni center poučevanja, učitelji gledajo na  K 1999_2_3_SM 45
leta v to delo sistematično vključi tudi šolska      knjižnica      in šolski knjižničar, zlasti v začetne faze poizvedovanja  K 1999_2_3_SM 71
viri za tovrstne naloge zelo specifični, šolska      knjižnica      ne more sama zadostiti vsem informacijskim potrebam  K 1999_2_3_SM 83
informacijskim potrebam za te vrste nalog. Zato se      knjižnica      že ves čas povezuje z Univerzitetno knjižnico  K 1999_2_3_SM 84
odobnejših informacijskih virov za te naloge. Šolska      knjižnica      se vključi v delo za razširjene eseje že v začetni  K 1999_2_3_SM 85
dobimo skupni seznam tem vseh dijakov, tako da ima      knjižnica      skupen pregled po predmetih in temah raziskovanja  K 1999_2_3_SM 87
to obliko raziskovanja se vključujeta šolska      knjižnica      in knjižničar.Ker gre običajno pri raziskovalnih  K 1999_2_3_SM 96
V literaturi smo namreč zasledili, da šolska      knjižnica      ne zaživi v polni meri tako dolgo, dokler je  K 1999_2_3_SM 103
raziskovalne spretnosti. 3.1.8 Kakšno vlogo ima šolska      knjižnica      pri spodbujanju raziskovalnega dela mladih?   K 1999_2_3_SM 121
mentorji in mladimi raziskovalci od začetka. Šolska      knjižnica      je po njihovem mnenju vodilni, usmerjevalni in  K 1999_2_3_SM 123
izdelavo novih. Pri raziskovanju pomeni šolska      knjižnica      tisti temelj, brez katerega ne gre, poleg tega  K 1999_2_3_SM 125
obrnejo nanjo in šele po tem drugam, zato je šolska      knjižnica      pomembna tudi zaradi povezav z drugimi knjižnicami  K 1999_2_3_SM 125
povezav z drugimi knjižnicami. Dobro urejena šolska      knjižnica      vpliva na dijake tudi motivacijsko, saj spodbuja  K 1999_2_3_SM 126
raziskovalnega dela, lahko sklepamo, da je šolska      knjižnica      11. gimnazije Maribor v strokovnem razvoju in  K 1999_2_3_SM 127
tudi pri drugih fazah raziskovanja. Šolska      knjižnica      ima po mnenju anketiranih učiteljev II. gimnazije  K 1999_2_3_SM 134
zlasti, če jo vodi sposoben knjižničar. Šolska      knjižnica      pri raziskovanju pomeni temelj, brez katerega  K 1999_2_3_SM 135
najprijetnejši - kraj, kamor rad zahaja. Ta      knjižnica      je zanj gotovo lepo oblikovan, prijeten prostor  K 1999_2_3_ZM 7
lahko izpeljemo misel, da še tako dobro založena      knjižnica      ne bo mogla opravljati svojega poslanstva, če  K 1999_2_3_ZM 10
tudi bibliotekarji svojo vlogo, saj mora sodobna      knjižnica      biti, kot temu pravimo, "uporabniku prijazna  K 1999_2_3_ZM 11
KNJIŽNICE Dr. Matjaž Žaucer, Centralna tehniška      knjižnica      Univerze v Ljubljani Strokovni članek Abstrakt  K 1999_2_3_ZM1 0
največjih tehniških univerz v severni Evropi. Ta      knjižnica      se je po ugotovitvah, da cene periodike konstantno  K 1999_2_3_ZM1 26
že za 40% in da je zelo malo možnosti, da bi      knjižnica      lahko dobivala vse večja in večja finančna sredstva  K 1999_2_3_ZM1 26
odbora knjižnice in univerze že leta 1997, je      knjižnica      bistveno spremenila notranje poslovanje, zmanjšala  K 1999_2_3_ZM1 27
naloge. Ta preobrazba je bila možna, ker so bili      knjižnica      in njeni uporabniki že nekaj časa močno usmerjeni  K 1999_2_3_ZM1 28
izvajanje knjižničnih funkcij (8) pomeni, da      knjižnica      določene dejavnosti, ki jih je prej izvajala  K 1999_2_3_ZM1 31
objavo javnega razpisa. V razpisni dokumentaciji      knjižnica      točno specificira pogoje za oddajo del (naravo  K 1999_2_3_ZM1 81
za knjižnice odločati predvsem pragmatično:če      knjižnica      obdrži nadzor nad izvajanjem in kakovostjo dejavnosti  K 1999_2_3_ZM1 93
za celotno preobrazbo, je še vedno bolje, da      knjižnica      napreduje po korakih, kot da ne stori ničesar  K 1999_2_3_ZM1 114
predhodnih treh letih, se je s časom pokazalo, da      knjižnica      ni zadovoljna s kakovostjo njegove gradnje zbirk  K 1999_2_3_ZM1 126
do medsebojnega toženja, ki še ni končano, in      knjižnica      je zgubila znatna finančna sredstva.Od daleč  K 1999_2_3_ZM1 127
odločitev knjižnice, zelo verjetno pa je, da je      knjižnica      napravila dve bistveni napaki: oddala je gradnjo  K 1999_2_3_ZM1 128
se nekdo upokoji ali zapusti knjižnico, lahko      knjižnica      njegovo delo poveri zunanjim izvajalcem.Manj  K 1999_2_3_ZM1 146
vrednost (DDV), ki tovrstne storitve obdavčuje z 8%,      knjižnica      pa za javne storitve DDV-ja ne more zaračunati  K 1999_2_3_ZM1 155
carinskih postopkov knjižničnegagradiva, zato se      knjižnica      še ni odločila za spremembo poslovanja. Zaradi  K 1999_2_3_ZM1 157
avtomatiziranega knjižničnega sistema (COBIS5-a)      knjižnica      pravzaprav ni imela alternative ne v odločitvi  K 1999_2_3_ZM1 158
dela se je pokazalo kot zelo dobro to, da ima      knjižnica      majhno ekipo računalniškihstrokovnjakov, ki po  K 1999_2_3_ZM1 160
organiziranim čiščenjem. Slabše izkušnje je imela      knjižnica      z oddajo servisa fotokopiranja, ki ga jepo določenem  K 1999_2_3_ZM1 167
IDENTITETE SPLOŠNE KNJiŽNICE Sabino Fras, Mariborska      knjižnica,      Maribor Strokovni članek Abstrakt Odnosi z javnostmi  K 1999_4_FS 0
Verčič in Zavrl, 1997, str. 27) potrebuje tudi      knjižnica      nekoga, ki mora te različne poglede združevati  K 1999_4_FS 69
izdelek projekta izdelave celostne podobe, ki jo      knjižnica      naroči ali izdela. Dejstvo je, da si informacijo  K 1999_4_FS 97
poročilo" (Hunt,Gruning, 1995, str. 323), si      knjižnica      ne more privoščiti (ne finančno ne kadrovsko  K 1999_4_FS 109
prejeli: župani občin na območju, kjer deluje      knjižnica,      občinski delavci na področju družbenih dejavnosti  K 1999_4_FS 166
SLOVENIJI Alenka Kanič, Narodna in univerzitetna      knjižnica,      Ljubljana Strokovni članek Abstrakt Včlanku je  K 1999_4_KA 0
politike zaposlovanja, ki sta ga skupaj pripravila      knjižnica      in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje  K 1999_4_KB 2
ponudbe. Razlogi za nastanek Borze Delavska      knjižnica      je od leta 1981, ko se je kot ena od enot pridružila  K 1999_4_KB 4
zelo hitro našli skupni jeZik. Vsodelovanju je      knjižnica      videla možnost nove dejavnosti, Zavod pa možnost  K 1999_4_KB 11
knjižnicah" Jeseni leta 1997 smo se povezale Osrednja      knjižnica      Celje, Mariborska knjižnica in KOŽ in skupaj  K 1999_4_KB 20
povezale Osrednja knjižnica Celje, Mariborska      knjižnica      in KOŽ in skupaj izdelale projekt z naslovom  K 1999_4_KB 20
če še traja. 3. Prostor in oprema Delavska      knjižnica      že s svojo osnovno ponudbo deluje na zelo omejenem  K 1999_4_KB 44
njeno ponudbo gledamo v kontekstu dejstva, da je      knjižnica      že pred časom presegla svojo klasično držo oz  K 1999_4_KB 78
Informacijskodokumentacijski center, Centralna ekonomska      knjižnica,      Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani Strokovni  K 1999_4_KCA 0
knjižničarje. Koliko je resnična virtualna      knjižnica      in kakšni so trendi bodočega razvoja knjižnic  K 1999_4_KCA 7
namesto informacijskega skladišča visokošolska      knjižnica      vse bolj postaja informacijsko središče. Glavna  K 1999_4_KCA 55
neustreznega urnika (po 20. uri je malokatera      knjižnica      še odprta) ali zaradi dolgega čakanja na izposojena  K 1999_4_KCA 62
dostop in njegove pravice. V okviru projekta ima      knjižnica      nalogo, da z avtorji in založniki ureja avtorske  K 1999_4_KCA 75
različnih oblik sodelovanja med knjižnicami Vsaka      knjižnica      se trudi, da razvija čimbolj kakovostne storitve  K 1999_4_KCA 81

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA