Korpus bibliotekarstva
naročnik izpolniti obrazec. Ta obrazec naj bi | knjižnica | hranila 6 let od kopiranja, če bi ga v primeru | K 1999_1_PZ 287 |
avtorskih pravic. 9 jih meni, da je to izključno | knjižnica, | veliko pa je takih, ki nadzor porazdelijo med | K 1999_1_PZ 303 |
gimnazije. Pri tem ima dejavno vlogo šolska | knjižnica, | ki lahko s programom knjižničnihinformacijskih | K 1999_1_SM 1 |
Informacijska pismenost, izobraževanje in šolska | knjižnica | Temeljni cilji vzgojnoizobraževalnega delapoudarjajo | K 1999_1_SM 84 |
informacije niso monopol šolske knjižnice. Šolska | knjižnica | je le vhod v izobraževanje za uporabo knjižnice | K 1999_1_SM 92 |
obvladajo uporabo informacij. Zato mora biti | knjižnica | center reformnih prizadevanj izobraževanja, da | K 1999_1_SM 95 |
1 Knjižnično informacijska znanja Tudi šolska | knjižnica | išče ustrezno mesto v prenovi šolstva, da bo | K 1999_1_SM 111 |
osrednjega prostora za učenje. Osnovnošolska | knjižnica | ima pri tem pomembno vlogo, saj lahko v učencih | K 1999_1_SM 136 |
informacijskega procesa dijaki spoznajo, da je | knjižnica | orodje za vseživljenjsko učenje.Učencem lahko | K 1999_1_SM 158 |
procesa, to je učencev in učiteljev, potem šolska | knjižnica | ne izpolnjuje svoje temeljne naloge, da "sistematično | K 1999_1_SM 269 |
delovanje vsakega posameznika v 21. stolequ. Šolska | knjižnica | je nujni sestavni del prenovljene šole, vključena | K 1999_1_SM 281 |
poudarkom na uporabi knjižnice. Vsaka šola in šolska | knjižnica | na osnovi učnega načrta KIZ pripravi in oblikuje | K 1999_1_SM 296 |
omogočilavseživljenjsko učenje. Osnovnošolska | knjižnica | ima lahko pri tem pomembno vlogo, vendar smo | K 1999_1_SM 300 |
Ambrožič, Jelka Kastelic, Narodna in univerzitetna | knjižnica, | Ljubljana Strokovni članek Abstrakt Pripadniki | K 1999_2_3_AM_KJ 0 |
kako naj iščejo literaturo v programu Šolska | knjižnica | (lokalni katalog nase knjižnice) in preko terminala | K 1999_2_3_BM 13 |
knjžnica Gimnazije Poljane prva vzorčna šolska | knjižnica | v Sloveniji, ki se je s svojo prostorsko in vsebinsko | K 1999_2_3_BM 19 |
odkrivanja informacij jim nudi tako sodobno opremljena | knjižnica. | Sedaj svetujejo tudi dijakom, kako naj iščejo | K 1999_2_3_BM 22 |
To je lahko v knjižničarstvu npr. posamezna | knjižnica, | opis njenega delovanja.Takšen primer je izčrpno | K 1999_2_3_JP 157 |
ožjega področja specialnih knjižnic. Specialna | knjižnica | posreduje uporabnikom: 1. primarne dokumente | K 1999_2_3_JP 217 |
Ljubljani, Ekonomska fakulteta, Centralna ekonomska | knjižnica | Strokovni članek Abstrakt Sodobne organizacije | K 1999_2_3_KCA 0 |
poslovnemu okolju. Taka organizacija je tudi | knjižnica, | ki mora biti kot informacijsko središče, za svoje | K 1999_2_3_KCA 1 |
možnosti za najučinkovitejše delovanje tista | knjižnica, | katere organizacijska struktura je najbližja | K 1999_2_3_KCA 125 |
na organizacijsko strukturo knjižnice Kadar je | knjižnica | v sestavi druge organizacije, bodisi raziskovalne | K 1999_2_3_KCA 127 |
organizacijske strukture, pri kateri ima tudi | knjižnica | svoje mesto, pogosto na nižjih ravneh.Glavni | K 1999_2_3_KCA 137 |
naravo dela in delavcev v knjižnici. Takšna | knjižnica | je zaprta, nefleksibilna in težko zadovoljuje | K 1999_2_3_KCA 145 |
motiviranosti. Tri leta po reorganizaciji je | knjižnica | uspešno delovala. 6.Zaključek V prispevku smo | K 1999_2_3_KCA 191 |
uporabnikov oziroma strank. Večjo prilagodljivost | knjižnica | doseže s pomočjo odprte in fleksibilne organizacijske | K 1999_2_3_KCA 194 |
preoblikovanja visokošolske knjižnice je predstavljena | knjižnica | Harwell G. Davis na univerzi Samford v Birminghamu | K 1999_2_3_KCA 198 |
in športne dejavnosti. Pri Zvezi deluje tudi | knjižnica, | ki ima približno 2600 knjižnih enot ter nekaj | K 1999_2_3_MZJ 47 |
v njihovem kraju deluje splošnoizobraževalna | knjižnica, | je z da odgovorilo 48 ali 70% anketiranih. Odstotki | K 1999_2_3_MZJ 84 |
knjižnice v lastnem okolju, čeprav jih 71% ve, da | knjižnica | v njihovem kraju deluje.Če bi tem 49% gluhih | K 1999_2_3_MZJ 92 |
potrebno, da bi njihova splošnoizobraževalna | knjižnica | organizirala kotiček ali oddelek namenjen zadovoljevanju | K 1999_2_3_MZJ 95 |
jim kazalo resno prisluhniti, saj vsaka uspešna | knjižnica | želi vključiti med svoje redne uporabnike čimveč | K 1999_2_3_MZJ 96 |
anketirancev ali 59% je menilo, da bi morala | knjižnica | za njihove potrebe imeti računalnikz možnostjo | K 1999_2_3_MZJ 127 |
tehnične pripomočke bi morala splošnoizobraževalna | knjižnica | imeti, da bi zadovoljila potrebe svojih gluhih | K 1999_2_3_MZJ 135 |
zajema celoto posebnih aktivnosti, s katerimi | knjižnica | zadovoljuje svoje potrebe in potrebe ciljnih | K 1999_2_3_SB_PZ 93 |
neučinkovitost. Z vrednotenjem primerjamo to, kar | knjižnica | dela, s tem, kar naj bi delala (poslanstvo) in | K 1999_2_3_SB_PZ 166 |
njeni kakovosti. Ugotoviti želimo, kako posamezna | knjižnica | ali cel sistem zadovoljuje njihove potrebe in | K 1999_2_3_SB_PZ 168 |
različnih okoljih ali časovnih obdobjih. Vsaka | knjižnica | ali informacijski center pa ima svoje posebnosti | K 1999_2_3_SB_PZ 214 |
managementa. Je eno od sredstev za presojo o tem, ali | knjižnica | izpolnjuje svoje cilje in naloge in ali so ti | K 1999_2_3_SB_PZ 290 |
predvsem za knjižnico. Če povzamemo, naj bi vsaka | knjižnica | na poti do uspeha: določila svoje poslanstvo | K 1999_2_3_SB_PZ 299 |
programom knjižničnih informacijskih znanj se šolska | knjižnica | že od 1. letnika dalje vključi v različne faze | K 1999_2_3_SM 2 |
na kakšen način se v to delo vključuje šolska | knjižnica | in knjižničar,in kakšna je pri tem njuna vloga | K 1999_2_3_SM 25 |
raziskovalnega dela (Knjižnična, 1998). 1.1 Šolska | knjižnica | v šoli, ki spodbuja raziskovanje Knjižnica je | K 1999_2_3_SM 37 |
gradiv, učitelji so vanjo vključeni tako, da jim | knjižnica | pomeni center poučevanja, učitelji gledajo na | K 1999_2_3_SM 45 |
leta v to delo sistematično vključi tudi šolska | knjižnica | in šolski knjižničar, zlasti v začetne faze poizvedovanja | K 1999_2_3_SM 71 |
viri za tovrstne naloge zelo specifični, šolska | knjižnica | ne more sama zadostiti vsem informacijskim potrebam | K 1999_2_3_SM 83 |
informacijskim potrebam za te vrste nalog. Zato se | knjižnica | že ves čas povezuje z Univerzitetno knjižnico | K 1999_2_3_SM 84 |
odobnejših informacijskih virov za te naloge. Šolska | knjižnica | se vključi v delo za razširjene eseje že v začetni | K 1999_2_3_SM 85 |
dobimo skupni seznam tem vseh dijakov, tako da ima | knjižnica | skupen pregled po predmetih in temah raziskovanja | K 1999_2_3_SM 87 |
to obliko raziskovanja se vključujeta šolska | knjižnica | in knjižničar.Ker gre običajno pri raziskovalnih | K 1999_2_3_SM 96 |
V literaturi smo namreč zasledili, da šolska | knjižnica | ne zaživi v polni meri tako dolgo, dokler je | K 1999_2_3_SM 103 |
raziskovalne spretnosti. 3.1.8 Kakšno vlogo ima šolska | knjižnica | pri spodbujanju raziskovalnega dela mladih? | K 1999_2_3_SM 121 |
mentorji in mladimi raziskovalci od začetka. Šolska | knjižnica | je po njihovem mnenju vodilni, usmerjevalni in | K 1999_2_3_SM 123 |
izdelavo novih. Pri raziskovanju pomeni šolska | knjižnica | tisti temelj, brez katerega ne gre, poleg tega | K 1999_2_3_SM 125 |
obrnejo nanjo in šele po tem drugam, zato je šolska | knjižnica | pomembna tudi zaradi povezav z drugimi knjižnicami | K 1999_2_3_SM 125 |
povezav z drugimi knjižnicami. Dobro urejena šolska | knjižnica | vpliva na dijake tudi motivacijsko, saj spodbuja | K 1999_2_3_SM 126 |
raziskovalnega dela, lahko sklepamo, da je šolska | knjižnica | 11. gimnazije Maribor v strokovnem razvoju in | K 1999_2_3_SM 127 |
tudi pri drugih fazah raziskovanja. Šolska | knjižnica | ima po mnenju anketiranih učiteljev II. gimnazije | K 1999_2_3_SM 134 |
zlasti, če jo vodi sposoben knjižničar. Šolska | knjižnica | pri raziskovanju pomeni temelj, brez katerega | K 1999_2_3_SM 135 |
najprijetnejši - kraj, kamor rad zahaja. Ta | knjižnica | je zanj gotovo lepo oblikovan, prijeten prostor | K 1999_2_3_ZM 7 |
lahko izpeljemo misel, da še tako dobro založena | knjižnica | ne bo mogla opravljati svojega poslanstva, če | K 1999_2_3_ZM 10 |
tudi bibliotekarji svojo vlogo, saj mora sodobna | knjižnica | biti, kot temu pravimo, "uporabniku prijazna | K 1999_2_3_ZM 11 |
KNJIŽNICE Dr. Matjaž Žaucer, Centralna tehniška | knjižnica | Univerze v Ljubljani Strokovni članek Abstrakt | K 1999_2_3_ZM1 0 |
največjih tehniških univerz v severni Evropi. Ta | knjižnica | se je po ugotovitvah, da cene periodike konstantno | K 1999_2_3_ZM1 26 |
že za 40% in da je zelo malo možnosti, da bi | knjižnica | lahko dobivala vse večja in večja finančna sredstva | K 1999_2_3_ZM1 26 |
odbora knjižnice in univerze že leta 1997, je | knjižnica | bistveno spremenila notranje poslovanje, zmanjšala | K 1999_2_3_ZM1 27 |
naloge. Ta preobrazba je bila možna, ker so bili | knjižnica | in njeni uporabniki že nekaj časa močno usmerjeni | K 1999_2_3_ZM1 28 |
izvajanje knjižničnih funkcij (8) pomeni, da | knjižnica | določene dejavnosti, ki jih je prej izvajala | K 1999_2_3_ZM1 31 |
objavo javnega razpisa. V razpisni dokumentaciji | knjižnica | točno specificira pogoje za oddajo del (naravo | K 1999_2_3_ZM1 81 |
za knjižnice odločati predvsem pragmatično:če | knjižnica | obdrži nadzor nad izvajanjem in kakovostjo dejavnosti | K 1999_2_3_ZM1 93 |
za celotno preobrazbo, je še vedno bolje, da | knjižnica | napreduje po korakih, kot da ne stori ničesar | K 1999_2_3_ZM1 114 |
predhodnih treh letih, se je s časom pokazalo, da | knjižnica | ni zadovoljna s kakovostjo njegove gradnje zbirk | K 1999_2_3_ZM1 126 |
do medsebojnega toženja, ki še ni končano, in | knjižnica | je zgubila znatna finančna sredstva.Od daleč | K 1999_2_3_ZM1 127 |
odločitev knjižnice, zelo verjetno pa je, da je | knjižnica | napravila dve bistveni napaki: oddala je gradnjo | K 1999_2_3_ZM1 128 |
se nekdo upokoji ali zapusti knjižnico, lahko | knjižnica | njegovo delo poveri zunanjim izvajalcem.Manj | K 1999_2_3_ZM1 146 |
vrednost (DDV), ki tovrstne storitve obdavčuje z 8%, | knjižnica | pa za javne storitve DDV-ja ne more zaračunati | K 1999_2_3_ZM1 155 |
carinskih postopkov knjižničnegagradiva, zato se | knjižnica | še ni odločila za spremembo poslovanja. Zaradi | K 1999_2_3_ZM1 157 |
avtomatiziranega knjižničnega sistema (COBIS5-a) | knjižnica | pravzaprav ni imela alternative ne v odločitvi | K 1999_2_3_ZM1 158 |
dela se je pokazalo kot zelo dobro to, da ima | knjižnica | majhno ekipo računalniškihstrokovnjakov, ki po | K 1999_2_3_ZM1 160 |
organiziranim čiščenjem. Slabše izkušnje je imela | knjižnica | z oddajo servisa fotokopiranja, ki ga jepo določenem | K 1999_2_3_ZM1 167 |
IDENTITETE SPLOŠNE KNJiŽNICE Sabino Fras, Mariborska | knjižnica, | Maribor Strokovni članek Abstrakt Odnosi z javnostmi | K 1999_4_FS 0 |
Verčič in Zavrl, 1997, str. 27) potrebuje tudi | knjižnica | nekoga, ki mora te različne poglede združevati | K 1999_4_FS 69 |
izdelek projekta izdelave celostne podobe, ki jo | knjižnica | naroči ali izdela. Dejstvo je, da si informacijo | K 1999_4_FS 97 |
poročilo" (Hunt,Gruning, 1995, str. 323), si | knjižnica | ne more privoščiti (ne finančno ne kadrovsko | K 1999_4_FS 109 |
prejeli: župani občin na območju, kjer deluje | knjižnica, | občinski delavci na področju družbenih dejavnosti | K 1999_4_FS 166 |
SLOVENIJI Alenka Kanič, Narodna in univerzitetna | knjižnica, | Ljubljana Strokovni članek Abstrakt Včlanku je | K 1999_4_KA 0 |
politike zaposlovanja, ki sta ga skupaj pripravila | knjižnica | in Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje | K 1999_4_KB 2 |
ponudbe. Razlogi za nastanek Borze Delavska | knjižnica | je od leta 1981, ko se je kot ena od enot pridružila | K 1999_4_KB 4 |
zelo hitro našli skupni jeZik. Vsodelovanju je | knjižnica | videla možnost nove dejavnosti, Zavod pa možnost | K 1999_4_KB 11 |
knjižnicah" Jeseni leta 1997 smo se povezale Osrednja | knjižnica | Celje, Mariborska knjižnica in KOŽ in skupaj | K 1999_4_KB 20 |
povezale Osrednja knjižnica Celje, Mariborska | knjižnica | in KOŽ in skupaj izdelale projekt z naslovom | K 1999_4_KB 20 |
če še traja. 3. Prostor in oprema Delavska | knjižnica | že s svojo osnovno ponudbo deluje na zelo omejenem | K 1999_4_KB 44 |
njeno ponudbo gledamo v kontekstu dejstva, da je | knjižnica | že pred časom presegla svojo klasično držo oz | K 1999_4_KB 78 |
Informacijskodokumentacijski center, Centralna ekonomska | knjižnica, | Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani Strokovni | K 1999_4_KCA 0 |
knjižničarje. Koliko je resnična virtualna | knjižnica | in kakšni so trendi bodočega razvoja knjižnic | K 1999_4_KCA 7 |
namesto informacijskega skladišča visokošolska | knjižnica | vse bolj postaja informacijsko središče. Glavna | K 1999_4_KCA 55 |
neustreznega urnika (po 20. uri je malokatera | knjižnica | še odprta) ali zaradi dolgega čakanja na izposojena | K 1999_4_KCA 62 |
dostop in njegove pravice. V okviru projekta ima | knjižnica | nalogo, da z avtorji in založniki ureja avtorske | K 1999_4_KCA 75 |
različnih oblik sodelovanja med knjižnicami Vsaka | knjižnica | se trudi, da razvija čimbolj kakovostne storitve | K 1999_4_KCA 81 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 801 901 1.001 1.101 1.201 1.301 1.401 1.501 1.601 1.701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |