Korpus bibliotekarstva
opreme v knjižnice, zlasti pa s programom Šolska | knjižnica, | ki s pomočjo enkratnega računalniškega vnosa | K 1997_2_3_MZJ 120 |
spretnosti. Šole imajo računalniški program Šolska | knjižnica | in to različne verzije, 3.11, 4.00,4.11,4.12 | K 1997_2_3_MZJ 127 |
tega da imata zadnji verziji programa Šolska | knjižnica, | že vključeni v COBISS/OPAC kot pridruženi članici | K 1997_2_3_MZJ 128 |
potrebne klasične kataloge (AIK,UDK,naslovni), ena | knjižnica | pa ima samo računalniške kataloge.Vse knjižnice | K 1997_2_3_MZJ 131 |
sta tudi pridruženi članici COBISS/OPAC, ena | knjižnica | pa ima verzijo 3.11 programa Šolska knjižnica | K 1997_2_3_MZJ 133 |
knjižnica pa ima verzijo 3.11 programa Šolska | knjižnica. | Dve knjižnici imata avtomatizirano izposojo, | K 1997_2_3_MZJ 133 |
izposojo, izposojata s pomočjo črtne kode, ena | knjižnica | pa še retrospektivno vnaša v računalnik knjižnično | K 1997_2_3_MZJ 134 |
INFORMATIKA Marko Nemec-Pečjak, Centralna tehniška | knjižnica | Univerze v Ljubljani Povzetek Napredek informacijsko | K 1997_2_3_NPM 0 |
Procesi, primerni za delo na domu V povprečju ima | knjižnica, | ki opravlja knjižničarsko in informacijsko dejavnost | K 1997_2_3_NPM 23 |
prihranke pri letnih obratovalnih stroških: o - mala | knjižnica | (od 5 zaposlenih 1 na domu, 390 m ) letni prihranek | K 1997_2_3_NPM 58 |
390 m ) letni prihranek vsaj 2%; 2 - srednja | knjižnica | (od 20 zaposlenih 6 na domu, 3940 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 58 |
domu, 3940 m ) prihranek vsaj 3%; 2 - velika | knjižnica | (od 170 zaposlenih 70 na domu, 39.000 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 58 |
to je pri investicijskih stroških: 2 - mala | knjižnica | (od 5 zaposlenih 1 na domu, 390 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 59 |
domu, 390 m ) prihranek vsaj 3%; 2 - srednja | knjižnica | (od 20 zaposlenih 6 na domu, 3940 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 59 |
domu, 3940 m ) prihranek vsaj 2%; 2 - velika | knjižnica | (od 170 zaposlenih 70 na domu, 39.000 m ) prihranek | K 1997_2_3_NPM 59 |
USPEH dr. Silva Novljan, Narodna in univerzitetna | knjižnica, | Ljubljana Povzetek V knjižnice se še vedno namešča | K 1997_2_3_NS 0 |
informacijskih virov in knjižničnega gradiva. Zato | knjižnica | uresničuje svojo vlogo pri spreminjanju predstavniške | K 1997_2_3_NS 7 |
in jo ovrednotiti z očmi okolja: kaj je on oz. | knjižnica | naredila za okolje in ne samo, kaj je naredila | K 1997_2_3_NS 12 |
prenosljivi, ponovljivi in nezamenljivi. S tem se | knjižnica | bistveno razlikuje od privatnega sektorja, ki | K 1997_2_3_NS 16 |
knjigi njenega bralca, spoštuj uporabnikov čas, | knjižnica | je rastoči organizem (ALA, 1986, str. 691).Knjižničar | K 1997_2_3_NS 36 |
2.2. Delavec v šolski knjižnici in razredna | knjižnica | Razredna knjižnica je za razvoj bralne pismenosti | K 1997_2_3_NS 59 |
šolski knjižnici in razredna knjižnica Razredna | knjižnica | je za razvoj bralne pismenosti pomemben dejavnik | K 1997_2_3_NS 59 |
rezultatov učencev. Nas je zanimalo, ali razredna | knjižnica | kot pomemben dejavnik bralnega razvoja uspešneje | K 1997_2_3_NS 61 |
znaša 10 točk v primeru, koje na šoli razredna | knjižnica. | Ta razlika je manjša od razlike, ki znaša 19 točk | K 1997_2_3_NS 68 |
drug dejavnik, v našem primeru je to razredna | knjižnica, | in mu izboljša učinkovitost.Razredna knjižnica | K 1997_2_3_NS 70 |
knjižnica, in mu izboljša učinkovitost. Razredna | knjižnica | dobro dopolnjuje pomanjkljivo organizacijo in | K 1997_2_3_NS 71 |
knjižnicah, kadar je učencem dostopna tudi razredna | knjižnica. | Omenili smo že priporočila stroke za zaposlovanje | K 1997_2_3_NS 73 |
Delavec v šolski knjižnici in splošnoizobraževalna | knjižnica | Če je šolska knjižnica v osnovni šoli zagotovilo | K 1997_2_3_NS 76 |
in splošnoizobraževalna knjižnica Če je šolska | knjižnica | v osnovni šoli zagotovilo, da se bo vsak prebivalec | K 1997_2_3_NS 76 |
osnovna šola obvezna, je splošnoizobraževalna | knjižnica | možnost, da se bo vanjo vračal vse življenje | K 1997_2_3_NS 76 |
pouka; več možnosti jim splošnoizobraževalna | knjižnica | nudi tudi z uporabo gradiva v sami knjižnici | K 1997_2_3_NS 83 |
knjižničarji opozarjajo; skratka, splošnoizobraževalna | knjižnica | daje več možnosti za prebujanje potrebe po branju | K 1997_2_3_NS 83 |
je bila učencem dostopna splošnoizobraževalna | knjižnica, | manjša (9 točk).Šolski knjižničaručitelj dobi | K 1997_2_3_NS 85 |
RAZISKOVALCEV Lenka Perko, Centralna tehniška | knjižnica | Univerze v Ljubljani Povzetek Prispevek poudarja | K 1997_2_3_PL 0 |
mladih raziskovalcev, razgovorih s študenti: - | knjižnica | se mora začeti obnašati kot podjetje na trgu | K 1997_2_3_PL 48 |
Reklama knjižnice je lahko že to, da ima vsaka | knjižnica | vsaj prospekt o lastni dejavnosti, kakor tudi | K 1997_2_3_PL 53 |
objava v sredstvih javnega obveščanja...). Vsaka | knjižnica | naj ima seznam tudi drugih knjižnic iz lastnega | K 1997_2_3_PL 55 |
celo mentorji oz. somentorji raziskovalcem); - | knjižnica | je lahko kraj, kjer se srečujejo mentorji mladih | K 1997_2_3_PL 62 |
na Gimnaziji Celje-Center slovesno odprta nova | knjižnica, | ena najmodernejših v Sloveniji.Za knjižničarko | K 1997_2_3_SJ 57 |
INTERESOV BRALCEV Desanka Tavčar-Pernek, Mariborska | knjižnica | Povzetek V prispevku skušam opozoriti na pomembno | K 1997_2_3_TPD 0 |
Med mnogimi vrstami knjižnih razstav, ki jih | knjižnica | lahko pripravlja, lahko izdvojimo dve osnovni | K 1997_2_3_TPD 28 |
sicer: razstavo dragocenosti in raritet, ki jih | knjižnica | hrani, in pa razstavo novitet, ki jih prejema | K 1997_2_3_TPD 28 |
za predstavitev zunanjih ustvarjalcev, ki jih | knjižnica | povabi, da razstavljajo, ali pa svojo razstavo | K 1997_2_3_TPD 35 |
razstavah predstavlja prostor, saj ima le malokatera | knjižnica | ustrezen prostor, ki bi ustrezal pogojem, ki | K 1997_2_3_TPD 36 |
ustaljena oblika afirmacije knjižnice, s katero | knjižnica | omogoča predstavitev znanih in neznanih literatov | K 1997_2_3_TPD 47 |
možnost za svojo javno predstavitev. Seveda pa | knjižnica | stremi za tem, da pripravlja literarne večere | K 1997_2_3_TPD 49 |
organiziramo v knjižnici velja, da mora imeti | knjižnica | zanje ustrezne razstavne in druge prostore, v | K 1997_2_3_TPD 58 |
v uporabo knjižnice, pomembno pa je tudi, da | knjižnica | sama povabi ciljne skupine (predšolske in šolske | K 1997_2_3_TPD 61 |
je pomembna oblika dejavnosti, s katero lahko | knjižnica | direktno vpliva na bralca.Pomembno je, da skrbimo | K 1997_2_3_TPD 71 |
strani na internetu, na katerih se predstavlja | knjižnica | kot ustanova v celoti, predstavlja svoje oblike | K 1997_2_3_TPD 77 |
bolj uporabljena in primerna za čas, v katerem | knjižnica | v tem trenutku eksistira. 3.Skupina za dejavnosti | K 1997_2_3_TPD 78 |
(njeno javnostjo)."2 Ce povzamemo te besede: | knjižnica | lahko pripravi še tako dober "proizvod", vendar | K 1997_2_3_TPD 91 |
pa izpeljati še vrsto različnih aktivnosti, bo | knjižnica | uživala sloves ustanove, ki svojim obiskovalcem | K 1997_2_3_TPD 95 |
odrasle bralce v Mariborski knjižnici, kije splošna | knjižnica | s 17 enotami, od katerih so trije oddelki za | K 1997_2_3_TPD 109 |
obvestimo javnost, predvsem šole. Mariborska | knjižnica | ima izdelano tudi domačo stran na internetu, | K 1997_2_3_TPD 133 |
Zaključek Z gotovostjo lahko trdimo, da je | knjižnica | s svojo osnovno dejavnostjo konec 20. stoletja | K 1997_2_3_TPD 145 |
knjigi in knjižničarstvu, se zavedamo, da je | knjižnica | tudi okolje za uresničevanje drugačnih duhovnih | K 1997_2_3_TPD 146 |
bibliotekarstvo, Ljubljana in Mirko Nidorfer, Univerzitetna | knjižnica | Maribor Povzetek Avtor obravnava razvojna predvidevanja | K 1997_2_3_UJ 0 |
razpolago vaščanom globalne svetovne vasi. Klasična | knjižnica | bo ob teh možnostih videti prav nebogljena, negibna | K 1997_2_3_UJ 49 |
Lidija Vodopivec in Maja Vihar, Centralna tehniška | knjižnica | Univerze v Ljubljani Povzetek V Sloveniji se | K 1997_2_3_VL_VM 0 |
je potrebno bazo s ponudbo naslovov, kijih ima | knjižnica | tudi v elektronski obliki ter omogočiti dostop | K 1997_2_3_VL_VM 60 |
dopustu, na vlaku in še kje. Primer iz prakse : | knjižnica | ETH ima 3 javna mesta za dostop, pa njihovi ljudje | K 1997_2_3_VL_VM 75 |
usluge uporabnikom. Tu so vprašanja kot ali ima | knjižnica | vso potrebno opremo (strojno in programsko), | K 1997_2_3_VL_VM 90 |
posledicami pa nas zanima predvsem, kako lahko | knjižnica | izvaja kontrolo, kaj njeni uporabniki počno z | K 1997_2_3_VL_VM 95 |
ni problemov. Če tega ni in pride do kršitve ( | knjižnica | tega npr. niti ne zazna), nam lahko založnik | K 1997_2_3_VL_VM 97 |
plačati. Navednih je nekaj osnovnih vzorcev, vsaka | knjižnica | pa bo sklepala pogodbe glede na svoj specifični | K 1997_2_3_VL_VM 106 |
vrsto in višino plačila licence. - uporabnik: | knjižnica | / institucija / podjetje lahko dovoli dostop | K 1997_2_3_VL_VM 108 |
priložen software to omogočal, bo založnik (ali | knjižnica) | lahko sam kontroliral uporabo.Ena možnost je | K 1997_2_3_VL_VM 135 |
priimek uporabnika.., Kjer pa softvvara ni, bo npr. | knjižnica | težko garantirala pošteno uporabo.Delna rešitev | K 1997_2_3_VL_VM 137 |
osameznika. S knjižničarskega (nabavnega) vidika mora | knjižnica | (oz. institucija, plačnik e-revij) dobiti povratno | K 1997_2_3_VL_VM 140 |
in še kaj! 8. Arhiviranje Tiskano obliko je | knjižnica | kupila v trajno last.S CDji je stvar že drugačna | K 1997_2_3_VL_VM 144 |
Založniki sami, knjižnice, agenti, nacionalna | knjižnica, | na lokalnem strežniku?Dokler stvari niso jasno | K 1997_2_3_VL_VM 156 |
KNJIŽNIČARSTVA dr. Matjaž Žaucer, Centralna tehniška | knjižnica | Univerze v Ljubljani Povzetek Selitev knjižnice | K 1997_2_3_ZM 0 |
odmevov v javnosti. 0. Uvod Centralna tehniška | knjižnica | Univerze v Ljubljani (CTK) bo po sklepu vlade | K 1997_2_3_ZM 3 |
načrtovani novogradnji se je Centralna tehniška | knjižnica | zaradi zelo kritičnih prostorskih razmer pred | K 1997_2_3_ZM 4 |
zgradbe - s preselitvijo v začasne prostore. Če je | knjižnica | želela izkoristiti enkratno priložnost za preselitev | K 1997_2_3_ZM 5 |
gradiv in obstoj knjižnice. Centralna tehniška | knjižnica | je bila ob NUK ena zadnjih knjižnic v Sloveniji | K 1997_2_3_ZM 14 |
najrazličnejših razlogov ni nikoli prišlo 3 in | knjižnica | je lahko reševala prostorsko stisko le tako, | K 1997_2_3_ZM 18 |
zgradbi, sedaj imenovani UKL, dobila tehniška | knjižnica | prvo etažo in potrebna skladišča.Ker seje Centralna | K 1997_2_3_ZM 24 |
potrebna skladišča. Ker seje Centralna tehniška | knjižnica | priključila projektu kasneje, ni sodelovala pri | K 1997_2_3_ZM 25 |
knjižnice. CTK upa, da bo z zgraditvijo te zgradbe | knjižnica | končno dobila dovolj velike in funkcionalne prostore | K 1997_2_3_ZM 29 |
zelo pereč in je povzročal njeno stagnacijo, se | knjižnica | ni sprijaznila s čakanjem na novo zgradbo, ampak | K 1997_2_3_ZM 31 |
prostore. Odločiti se je bilo potrebno, ali | knjižnica | čaka na novo zgradbo UKL ali izkoristi priložnost | K 1997_2_3_ZM 34 |
leto dni. LB HIPO je v tem času ugotovil, da bi | knjižnica | v stolpnici s svojo dejavnostjo motila druge | K 1997_2_3_ZM 50 |
sredstva za preselitev v rokah vladne službe, | knjižnica | ni mogla sama vplivati na nobeno stvar, tudi | K 1997_2_3_ZM 60 |
o vsem odločali. 4. Zaključek S selitvijo je | knjižnica | pridobila dve tretjini dodatnih prostorov glede | K 1997_2_3_ZM 154 |
mag. Melita Ambrožič, Narodna in univerzitetna | knjižnica, | Ljubljana Povzetek Prispevek govori o namenu | K 1997_4_AM 0 |
lektualnih potencialih (virih) določene dežele. Vsaka | knjižnica | naj bi zbirala numerične podatke o svoji knjižnični | K 1997_4_AM 65 |
in rast knjižnične zbirke, npr. katero gradivo | knjižnica | ima, kako velika je zbirka, kakšen je delež posameznih | K 1997_4_AM 77 |
storitvami knjižnice. Zbrane podatke uporablja | knjižnica | za svoje interne potrebe in tudi za potrebe svojega | K 1997_4_AM 81 |
podatkih. V prvem poglavju so definirani pojmi: | knjižnica, | upravna enota in enota knjižnice, zbirka, letni | K 1997_4_AM 140 |
najprej definicije in sicer za: - knjižnice ( | knjižnica, | upravna enota, enote knjižnice; nacionalna knjižnica | K 1997_4_AM 170 |
knjižnica, upravna enota, enote knjižnice; nacionalna | knjižnica; | knjižnica visokošolske ustanove; specialna knjižnica | K 1997_4_AM 170 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |