Korpus bibliotekarstva

knjižnica (801-900)


opreme v knjižnice, zlasti pa s programom Šolska      knjižnica,      ki s pomočjo enkratnega računalniškega vnosa  K 1997_2_3_MZJ 120
spretnosti. Šole imajo računalniški program Šolska      knjižnica      in to različne verzije, 3.11, 4.00,4.11,4.12  K 1997_2_3_MZJ 127
tega da imata zadnji verziji programa Šolska      knjižnica,      že vključeni v COBISS/OPAC kot pridruženi članici  K 1997_2_3_MZJ 128
potrebne klasične kataloge (AIK,UDK,naslovni), ena      knjižnica      pa ima samo računalniške kataloge.Vse knjižnice  K 1997_2_3_MZJ 131
sta tudi pridruženi članici COBISS/OPAC, ena      knjižnica      pa ima verzijo 3.11 programa Šolska knjižnica  K 1997_2_3_MZJ 133
knjižnica pa ima verzijo 3.11 programa Šolska      knjižnica.      Dve knjižnici imata avtomatizirano izposojo,  K 1997_2_3_MZJ 133
izposojo, izposojata s pomočjo črtne kode, ena      knjižnica      pa še retrospektivno vnaša v računalnik knjižnično  K 1997_2_3_MZJ 134
INFORMATIKA Marko Nemec-Pečjak, Centralna tehniška      knjižnica      Univerze v Ljubljani Povzetek Napredek informacijsko  K 1997_2_3_NPM 0
Procesi, primerni za delo na domu V povprečju ima      knjižnica,      ki opravlja knjižničarsko in informacijsko dejavnost  K 1997_2_3_NPM 23
prihranke pri letnih obratovalnih stroških: o - mala      knjižnica      (od 5 zaposlenih 1 na domu, 390 m ) letni prihranek  K 1997_2_3_NPM 58
390 m ) letni prihranek vsaj 2%; 2 - srednja      knjižnica      (od 20 zaposlenih 6 na domu, 3940 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 58
domu, 3940 m ) prihranek vsaj 3%; 2 - velika      knjižnica      (od 170 zaposlenih 70 na domu, 39.000 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 58
to je pri investicijskih stroških: 2 - mala      knjižnica      (od 5 zaposlenih 1 na domu, 390 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 59
domu, 390 m ) prihranek vsaj 3%; 2 - srednja      knjižnica      (od 20 zaposlenih 6 na domu, 3940 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 59
domu, 3940 m ) prihranek vsaj 2%; 2 - velika      knjižnica      (od 170 zaposlenih 70 na domu, 39.000 m ) prihranek  K 1997_2_3_NPM 59
USPEH dr. Silva Novljan, Narodna in univerzitetna      knjižnica,      Ljubljana Povzetek V knjižnice se še vedno namešča  K 1997_2_3_NS 0
informacijskih virov in knjižničnega gradiva. Zato      knjižnica      uresničuje svojo vlogo pri spreminjanju predstavniške  K 1997_2_3_NS 7
in jo ovrednotiti z očmi okolja: kaj je on oz.      knjižnica      naredila za okolje in ne samo, kaj je naredila  K 1997_2_3_NS 12
prenosljivi, ponovljivi in nezamenljivi. S tem se      knjižnica      bistveno razlikuje od privatnega sektorja, ki  K 1997_2_3_NS 16
knjigi njenega bralca, spoštuj uporabnikov čas,      knjižnica      je rastoči organizem (ALA, 1986, str. 691).Knjižničar  K 1997_2_3_NS 36
2.2. Delavec v šolski knjižnici in razredna      knjižnica      Razredna knjižnica je za razvoj bralne pismenosti  K 1997_2_3_NS 59
šolski knjižnici in razredna knjižnica Razredna      knjižnica      je za razvoj bralne pismenosti pomemben dejavnik  K 1997_2_3_NS 59
rezultatov učencev. Nas je zanimalo, ali razredna      knjižnica      kot pomemben dejavnik bralnega razvoja uspešneje  K 1997_2_3_NS 61
znaša 10 točk v primeru, koje na šoli razredna      knjižnica.     Ta razlika je manjša od razlike, ki znaša 19 točk  K 1997_2_3_NS 68
drug dejavnik, v našem primeru je to razredna      knjižnica,      in mu izboljša učinkovitost.Razredna knjižnica  K 1997_2_3_NS 70
knjižnica, in mu izboljša učinkovitost. Razredna      knjižnica      dobro dopolnjuje pomanjkljivo organizacijo in  K 1997_2_3_NS 71
knjižnicah, kadar je učencem dostopna tudi razredna      knjižnica.     Omenili smo že priporočila stroke za zaposlovanje  K 1997_2_3_NS 73
Delavec v šolski knjižnici in splošnoizobraževalna      knjižnica      Če je šolska knjižnica v osnovni šoli zagotovilo  K 1997_2_3_NS 76
in splošnoizobraževalna knjižnica Če je šolska      knjižnica      v osnovni šoli zagotovilo, da se bo vsak prebivalec  K 1997_2_3_NS 76
osnovna šola obvezna, je splošnoizobraževalna      knjižnica      možnost, da se bo vanjo vračal vse življenje  K 1997_2_3_NS 76
pouka; več možnosti jim splošnoizobraževalna      knjižnica      nudi tudi z uporabo gradiva v sami knjižnici  K 1997_2_3_NS 83
knjižničarji opozarjajo; skratka, splošnoizobraževalna      knjižnica      daje več možnosti za prebujanje potrebe po branju  K 1997_2_3_NS 83
je bila učencem dostopna splošnoizobraževalna      knjižnica,      manjša (9 točk).Šolski knjižničaručitelj dobi  K 1997_2_3_NS 85
RAZISKOVALCEV Lenka Perko, Centralna tehniška      knjižnica      Univerze v Ljubljani Povzetek Prispevek poudarja  K 1997_2_3_PL 0
mladih raziskovalcev, razgovorih s študenti: -      knjižnica      se mora začeti obnašati kot podjetje na trgu  K 1997_2_3_PL 48
Reklama knjižnice je lahko že to, da ima vsaka      knjižnica      vsaj prospekt o lastni dejavnosti, kakor tudi  K 1997_2_3_PL 53
objava v sredstvih javnega obveščanja...). Vsaka      knjižnica      naj ima seznam tudi drugih knjižnic iz lastnega  K 1997_2_3_PL 55
celo mentorji oz. somentorji raziskovalcem); -      knjižnica      je lahko kraj, kjer se srečujejo mentorji mladih  K 1997_2_3_PL 62
na Gimnaziji Celje-Center slovesno odprta nova      knjižnica,      ena najmodernejših v Sloveniji.Za knjižničarko  K 1997_2_3_SJ 57
INTERESOV BRALCEV Desanka Tavčar-Pernek, Mariborska      knjižnica      Povzetek V prispevku skušam opozoriti na pomembno  K 1997_2_3_TPD 0
Med mnogimi vrstami knjižnih razstav, ki jih      knjižnica      lahko pripravlja, lahko izdvojimo dve osnovni  K 1997_2_3_TPD 28
sicer: razstavo dragocenosti in raritet, ki jih      knjižnica      hrani, in pa razstavo novitet, ki jih prejema  K 1997_2_3_TPD 28
za predstavitev zunanjih ustvarjalcev, ki jih      knjižnica      povabi, da razstavljajo, ali pa svojo razstavo  K 1997_2_3_TPD 35
razstavah predstavlja prostor, saj ima le malokatera      knjižnica      ustrezen prostor, ki bi ustrezal pogojem, ki  K 1997_2_3_TPD 36
ustaljena oblika afirmacije knjižnice, s katero      knjižnica      omogoča predstavitev znanih in neznanih literatov  K 1997_2_3_TPD 47
možnost za svojo javno predstavitev. Seveda pa      knjižnica      stremi za tem, da pripravlja literarne večere  K 1997_2_3_TPD 49
organiziramo v knjižnici velja, da mora imeti      knjižnica      zanje ustrezne razstavne in druge prostore, v  K 1997_2_3_TPD 58
v uporabo knjižnice, pomembno pa je tudi, da      knjižnica      sama povabi ciljne skupine (predšolske in šolske  K 1997_2_3_TPD 61
je pomembna oblika dejavnosti, s katero lahko      knjižnica      direktno vpliva na bralca.Pomembno je, da skrbimo  K 1997_2_3_TPD 71
strani na internetu, na katerih se predstavlja      knjižnica      kot ustanova v celoti, predstavlja svoje oblike  K 1997_2_3_TPD 77
bolj uporabljena in primerna za čas, v katerem      knjižnica      v tem trenutku eksistira. 3.Skupina za dejavnosti  K 1997_2_3_TPD 78
(njeno javnostjo)."2 Ce povzamemo te besede:      knjižnica      lahko pripravi še tako dober "proizvod", vendar  K 1997_2_3_TPD 91
pa izpeljati še vrsto različnih aktivnosti, bo      knjižnica      uživala sloves ustanove, ki svojim obiskovalcem  K 1997_2_3_TPD 95
odrasle bralce v Mariborski knjižnici, kije splošna      knjižnica      s 17 enotami, od katerih so trije oddelki za  K 1997_2_3_TPD 109
obvestimo javnost, predvsem šole. Mariborska      knjižnica      ima izdelano tudi domačo stran na internetu,  K 1997_2_3_TPD 133
Zaključek Z gotovostjo lahko trdimo, da je      knjižnica      s svojo osnovno dejavnostjo konec 20. stoletja  K 1997_2_3_TPD 145
knjigi in knjižničarstvu, se zavedamo, da je      knjižnica      tudi okolje za uresničevanje drugačnih duhovnih  K 1997_2_3_TPD 146
bibliotekarstvo, Ljubljana in Mirko Nidorfer, Univerzitetna      knjižnica      Maribor Povzetek Avtor obravnava razvojna predvidevanja  K 1997_2_3_UJ 0
razpolago vaščanom globalne svetovne vasi. Klasična      knjižnica      bo ob teh možnostih videti prav nebogljena, negibna  K 1997_2_3_UJ 49
Lidija Vodopivec in Maja Vihar, Centralna tehniška      knjižnica      Univerze v Ljubljani Povzetek V Sloveniji se  K 1997_2_3_VL_VM 0
je potrebno bazo s ponudbo naslovov, kijih ima      knjižnica      tudi v elektronski obliki ter omogočiti dostop  K 1997_2_3_VL_VM 60
dopustu, na vlaku in še kje. Primer iz prakse :      knjižnica      ETH ima 3 javna mesta za dostop, pa njihovi ljudje  K 1997_2_3_VL_VM 75
usluge uporabnikom. Tu so vprašanja kot ali ima      knjižnica      vso potrebno opremo (strojno in programsko),  K 1997_2_3_VL_VM 90
posledicami pa nas zanima predvsem, kako lahko      knjižnica      izvaja kontrolo, kaj njeni uporabniki počno z  K 1997_2_3_VL_VM 95
ni problemov. Če tega ni in pride do kršitve (     knjižnica      tega npr. niti ne zazna), nam lahko založnik  K 1997_2_3_VL_VM 97
plačati. Navednih je nekaj osnovnih vzorcev, vsaka      knjižnica      pa bo sklepala pogodbe glede na svoj specifični  K 1997_2_3_VL_VM 106
vrsto in višino plačila licence. - uporabnik:      knjižnica      / institucija / podjetje lahko dovoli dostop  K 1997_2_3_VL_VM 108
priložen software to omogočal, bo založnik (ali      knjižnica)      lahko sam kontroliral uporabo.Ena možnost je  K 1997_2_3_VL_VM 135
priimek uporabnika.., Kjer pa softvvara ni, bo npr.      knjižnica      težko garantirala pošteno uporabo.Delna rešitev  K 1997_2_3_VL_VM 137
osameznika. S knjižničarskega (nabavnega) vidika mora      knjižnica      (oz. institucija, plačnik e-revij) dobiti povratno  K 1997_2_3_VL_VM 140
in še kaj! 8. Arhiviranje Tiskano obliko je      knjižnica      kupila v trajno last.S CDji je stvar že drugačna  K 1997_2_3_VL_VM 144
Založniki sami, knjižnice, agenti, nacionalna      knjižnica,      na lokalnem strežniku?Dokler stvari niso jasno  K 1997_2_3_VL_VM 156
KNJIŽNIČARSTVA dr. Matjaž Žaucer, Centralna tehniška      knjižnica      Univerze v Ljubljani Povzetek Selitev knjižnice  K 1997_2_3_ZM 0
odmevov v javnosti. 0. Uvod Centralna tehniška      knjižnica      Univerze v Ljubljani (CTK) bo po sklepu vlade  K 1997_2_3_ZM 3
načrtovani novogradnji se je Centralna tehniška      knjižnica      zaradi zelo kritičnih prostorskih razmer pred  K 1997_2_3_ZM 4
zgradbe - s preselitvijo v začasne prostore. Če je      knjižnica      želela izkoristiti enkratno priložnost za preselitev  K 1997_2_3_ZM 5
gradiv in obstoj knjižnice. Centralna tehniška      knjižnica      je bila ob NUK ena zadnjih knjižnic v Sloveniji  K 1997_2_3_ZM 14
najrazličnejših razlogov ni nikoli prišlo 3 in      knjižnica      je lahko reševala prostorsko stisko le tako,  K 1997_2_3_ZM 18
zgradbi, sedaj imenovani UKL, dobila tehniška      knjižnica      prvo etažo in potrebna skladišča.Ker seje Centralna  K 1997_2_3_ZM 24
potrebna skladišča. Ker seje Centralna tehniška      knjižnica      priključila projektu kasneje, ni sodelovala pri  K 1997_2_3_ZM 25
knjižnice. CTK upa, da bo z zgraditvijo te zgradbe      knjižnica      končno dobila dovolj velike in funkcionalne prostore  K 1997_2_3_ZM 29
zelo pereč in je povzročal njeno stagnacijo, se      knjižnica      ni sprijaznila s čakanjem na novo zgradbo, ampak  K 1997_2_3_ZM 31
prostore. Odločiti se je bilo potrebno, ali      knjižnica      čaka na novo zgradbo UKL ali izkoristi priložnost  K 1997_2_3_ZM 34
leto dni. LB HIPO je v tem času ugotovil, da bi      knjižnica      v stolpnici s svojo dejavnostjo motila druge  K 1997_2_3_ZM 50
sredstva za preselitev v rokah vladne službe,      knjižnica      ni mogla sama vplivati na nobeno stvar, tudi  K 1997_2_3_ZM 60
o vsem odločali. 4. Zaključek S selitvijo je      knjižnica      pridobila dve tretjini dodatnih prostorov glede  K 1997_2_3_ZM 154
mag. Melita Ambrožič, Narodna in univerzitetna      knjižnica,      Ljubljana Povzetek Prispevek govori o namenu  K 1997_4_AM 0
lektualnih potencialih (virih) določene dežele. Vsaka      knjižnica      naj bi zbirala numerične podatke o svoji knjižnični  K 1997_4_AM 65
in rast knjižnične zbirke, npr. katero gradivo      knjižnica      ima, kako velika je zbirka, kakšen je delež posameznih  K 1997_4_AM 77
storitvami knjižnice. Zbrane podatke uporablja      knjižnica      za svoje interne potrebe in tudi za potrebe svojega  K 1997_4_AM 81
podatkih. V prvem poglavju so definirani pojmi:      knjižnica,      upravna enota in enota knjižnice, zbirka, letni  K 1997_4_AM 140
najprej definicije in sicer za: - knjižnice (     knjižnica,      upravna enota, enote knjižnice; nacionalna knjižnica  K 1997_4_AM 170
knjižnica, upravna enota, enote knjižnice; nacionalna      knjižnica;      knjižnica visokošolske ustanove; specialna knjižnica  K 1997_4_AM 170

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  301 401 501 601 701 801 901 1.001 1.101 1.201 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA