Korpus bibliotekarstva
tudi v Manifestu (1995), ki poudarja, da mora | knjižnica | v lokalni skupnosti v tej vlogi med nalogami | M NS_Nkz_2011 185 |
prepoznavanja in estetskih užitkov uporablja tudi | knjižnica | pri gradnji knjižnične zbirke za kulturno rast | M NS_Nkz_2011 193 |
Podobno trdi Pintar (2002, str. 39): »Le če lahko | knjižnica | zagotavlja pravo mero splošnosti v dostopnosti | M NS_Nkz_2011 205 |
sistem poskrbi za prebivalce, saj mora druga | knjižnica | razviti zanje ustrezno obliko dostopnosti knjižničnih | M NS_Nkz_2011 220 |
gradnji kulture s komunikacijo. Po njegovem vsaka | knjižnica | odreja kulturno politiko, ker (ibid.)»Vsak dokument | M NS_Nkz_2011 224 |
skupni kulturi, na zunaj zelo podobne. Javna | knjižnica | je funkcionalno urejen javni prostor storitev | M NS_Nkz_2011 228 |
pomembno območje individualne svobode, ki jo | knjižnica | brani. Miller (2007, str. 65) pravi, da je individual | M NS_Nkz_2011 235 |
sta glavna usmerjevalca knjižnične dejavnosti; | knjižnica | ni usmerjena le v oblikovanje knjižnične zbirke | M NS_Nkz_2011 236 |
knjižnične zbirke in storitev, so usmeritev, v kateri | knjižnica | uresničuje javni interes na svojem področju. | M NS_Nkz_2011 241 |
uresničuje javni interes na svojem področju. Posamezna | knjižnica | naj bi imela v formalnem okviru možnosti za samostojno | M NS_Nkz_2011 242 |
dogovorom (Poglavje 4.1.). Vse gradivo, ki ga | knjižnica | izbere za knjižnično zbirko, nabavi s sredstvi | M NS_Nkz_2011 244 |
gradivo, ki je v interesu javnosti, ker je javna | knjižnica | nosilka javnega interesa, tistega, ki je izpostavljen | M NS_Nkz_2011 244 |
vir za izvajanje njenega programa in vsako leto | knjižnica | svoj program dopolni s premišljenim, razumnim | M NS_Nkz_2011 245 |
lahko, kot smo že ugotovili, bistveno prispeva | knjižnica, | še zlasti v manjših občinah, kjer drugega, vsem | M NS_Nkz_2011 272 |
poslanstva knjižnice: »Knjižnično zbirko mora / | knjižnica, | op. av./ upravljati v skladu z namenom oziroma | M NS_Nkz_2011 273 |
knjižnic, ki ga vodi Narodna in univerzitetna | knjižnica | (33. čl.).Tu lahko vsakdo preveri, kako so razviti | M NS_Nkz_2011 280 |
do leta 2011, naj bi do takrat vsaka splošna | knjižnica | (z vsemi krajevnimi knjižnicami) pri obsegu zbirke | M NS_Nkz_2011 307 |
2007-2009. Ljubljana: Narodna in univerzitetna | knjižnica, | Center za razvoj knjižnic. V letu 2009 država | M NS_Nkz_2011 317 |
nezanimive za kakšne skupine uporabnikov. Npr., ko | knjižnica | v predstavljanju poudarja sprostitveno vlogo | M NS_Nkz_2011 343 |
ter obsega knjižničnega gradiva, s katerim bo | knjižnica | uresničevala enakost in kakovost v zadovoljevanju | M NS_Nkz_2011 363 |
stopnjo kakovosti določajo kriteriji, ki naj bi jih | knjižnica | uveljavila v najvišji možni meri pri nakupa knjižničnega | M NS_Nkz_2011 380 |
razpis določa pogoje, ki jih mora izpolnjevati | knjižnica, | da lahko pridobi sredstva; med drugim se neposredno | M NS_Nkz_2011 407 |
podpisano izjavo zagotovilo, da bo v projekt | knjižnica | vključila izdaje vsaj 50 slovenskih založb in | M NS_Nkz_2011 407 |
projekta pojasnjeno, da so to stroški, ki jih | knjižnica | predvideva za celoten nakup knjižničnega gradiva | M NS_Nkz_2011 408 |
K razvoju pismenosti naj bi prispevala tudi | knjižnica, | ki ji Zakon o knjižničarstvu nalaga »spodbujanje | M NS_Nkz_2011 437 |
območne knjižnice. Ljubljanska in mariborska | knjižnica, | ki izstopata po številu izposojevališč, pa nabavljata | M NS_Nkz_2011 443 |
manjše povpraševanje. V kakšnih primerih upošteva | knjižnica | tudi značilnosti okolja izposojevališč in v izposojevališča | M NS_Nkz_2011 471 |
EUR na prebivalca. Glede na doseženo oceno je | knjižnica | prejela 95 %, 100 % ali 105 % te vrednosti na | M NS_Nkz_2011 488 |
do leta 2011, naj bi do takrat vsaka splošna | knjižnica | (z vsemi krajevnimi knjižnicami) pri obsegu zbirke | M NS_Nkz_2011 531 |
določilom. Slednja določajo, da naj bi vsaka | knjižnica | imela 275 enot prirasta knjižničnega gradiva | M NS_Nkz_2011 553 |
javne službe (2003, 12. čl.) določa, da mora | knjižnica | v letnem prirastu knjižničnega gradiva v izboru | M NS_Nkz_2011 566 |
službe (2003, 12. čl.) določa, da ima splošna | knjižnica | ustrezen izbor gradiva, kadar letni prirast gradiva | M NS_Nkz_2011 585 |
tiskanih in drugih medijih. Podobno razmerje naj bi | knjižnica | ohranjala v knjižnični zbirki po priporočilih | M NS_Nkz_2011 586 |
osrednji knjižnici Vzorec: Naključno izbrana | knjižnica, | ki je za 21 izposojevališč svoje mreže izbrala | M NS_Nkz_2011 609 |
izšli s finančno podporo države. - Skupaj je | knjižnica | kupila 169 enot na 1000 prebivalcev, med katerimi | M NS_Nkz_2011 612 |
področja humanistike. S projektnim nakupom je | knjižnica | pridobila 41,32 % enot in 1.883 naslovov.Med | M NS_Nkz_2011 613 |
okolju s 1.530 prebivalci (najmanjša krajevna | knjižnica) | , ki ima knjižnično zbirko že zgrajeno po določilih | M NS_Nkz_2011 616 |
knjižničnega gradiva. Primeri nam kažejo, da | knjižnica, | ki uresničuje obveznosti lokalne skupnosti in | M NS_Nkz_2011 628 |
Težave so realne in se z njimi srečuje marsikatera | knjižnica; | eden izmed direktorjev je zapisal v anketi: | M NS_Nkz_2011 629 |
direktorjev je zapisal v anketi: »Manjša splošna | knjižnica | na podeželju, ki pokriva veliko področje ‒ torej | M NS_Nkz_2011 629 |
tem zbirko zelo prilagajati, da ostane aktualna | knjižnica | (ne aktualna po obnavljanju gradiva, pač pa aktualna | M NS_Nkz_2011 629 |
uvodnih poglavjih, je vsaka publikacija, ki jo | knjižnica | izbere za knjižnično zbirko, v javnem interesu | M NS_Nkz_2011 657 |
kriterija v Razpisu, »zelo kakovostno«, je morala | knjižnica | kupiti 18 in več enot na 1000 prebivalcev; takih | M NS_Nkz_2011 661 |
najti med subvencioniranimi naslovi«, navaja ena | knjižnica, | žal pa ni navedla, koliko naslovov je izbrala | M NS_Nkz_2011 669 |
v pokrajini poskrbela kakšna druga osrednja | knjižnica. | Dostopnost teh naslovov v izposojevališčih je | M NS_Nkz_2011 683 |
nezadovoljivo, ko so imele manj od 5 % teh enot (1 | knjižnica) | v celotnem nakupu.Ocene naslovov so se gibala | M NS_Nkz_2011 737 |
krajev so se razvrstileod 156 krajev, zakatere je | knjižnica | kupila 1.016 enot (6,51 enot nakraj), do 2 krajev | M NS_Nkz_2011 764 |
(6,51 enot nakraj), do 2 krajev, za kateraje | knjižnica | pridobila dodatno 16 enot (8 enot na kraj).Skupajso | M NS_Nkz_2011 764 |
podrejamo pritiskom komercialnega značaja«. Nekatere | knjižnica | pa so navajale, da so upoštevale želje uporabnikov | M NS_Nkz_2011 790 |
Potrebne bi bile temeljite analize okolja, v katerem | knjižnica | deluje, vendar imamo premalo ustreznega znanja | M NS_Nkz_2011 799 |
hrambo domoznanskega gradiva, izbrani dar, ki ga | knjižnica | ne more predvideti, pa le morebitna dopolnitev | M NS_Nkz_2011 811 |
obliko in vsebino /.../«, je področje, ki mu mora | knjižnica | nameniti vso pozornost, pri čemer ji bo lahko | M NS_Nkz_2011 824 |
knjižnicah, na gotovo uporabnost gradiva. »Dokler bo | knjižnica | omejena s prostorom in sredstvi, bo prisiljena | M NS_Nkz_2011 830 |
okolja, v povprečju 4,03. Po njihovi oceni ima | knjižnica | visok vpliv na dobre medsebojne odnose v okolju | M NS_Nkz_2011 854 |
največkrat ocenjena kot področje, na katerega | knjižnica | nima vpliva. Zadnji področji nista izpostavljeni | M NS_Nkz_2011 858 |
npr. IFLA standardi), ki navaja, da mora dati | knjižnica | občanom raznolike informacije, poglede, mnenja | M NS_Nkz_2011 861 |
s skupnostjo in njenimi potrebami, za katere | knjižnica | zagotavlja gradivo za razmišljanje in aktivnost | M NS_Nkz_2011 863 |
Pravilnika ki določa: - Območna | knjižnica | za območno zbirko pridobiva, obdeluje, hrani | M NS_Nkz_2011 880 |
delovna mesta; če je bilo zaposlenih manj, je lahko | knjižnica | presegla število nakupa knjižničnega gradiva | M NS_Nkz_2011 885 |
virov je zmanjšala nakup drugega gradiva, nobena | knjižnica | ni presegla meje priporočenega nakupa.Nobena | M NS_Nkz_2011 894 |
nadeja večjega zanimanja prebivalcev. Tako ima ena | knjižnica | poudarjen izbor uradnih publikacij in naslovov | M NS_Nkz_2011 935 |
izposojevališčih za splošne potrebe prebivalcev. Ena | knjižnica | pa izstopa po dostopnosti, predvsem strokovnih | M NS_Nkz_2011 942 |
na njegov izvor (država, lokalna skupnost ali | knjižnica | sama), izbirajo najboljše gradivo za knjižnično | M NS_Nkz_2011 970 |
gradiva, če pa tako gradivo obstaja, mora imeti | knjižnica | profesionalne argumente, ki sprejemljivo pojasnjujejo | M NS_Nkz_2011 986 |
kar nekajkrat sreča s spoznanjem, da ima lahko | knjižnica | več nabavnih politik: kar kupuje za državna sredstva | M NS_Nkz_2011 991 |
3) na račun splošnosti. Ob pomanjkanju pa se | knjižnica | tudi težko uveljavlja kot avtoriteta pri zbiranju | M NS_Nkz_2011 1016 |
razpisom za projekt. V pripravi programa ima | knjižnica | več možnosti za predstavitev vsebine za prepoznane | M NS_Nkz_2011 1054 |
predvsem v pogojih nabavne politike, ki jih mora | knjižnica | upoštevati in sicer pri nakupu subvencionirane | M NS_Nkz_2011 1083 |
Pripomba v odgovorih na anketo ne kaže le to, da se | knjižnica | pri izbiri gradiva rada nasloni na gotovo uporabo | M NS_Nkz_2011 1085 |
tudi v tem pogledu bolj fleksibilni.« Splošna | knjižnica | vedno bolj postaja prostor druženja ‒ zlasti | M NS_Nkz_2011 1091 |
pravilnik je v bistvu »meter« ob katerega se je lahko | knjižnica | postavila in izmerila, kolikšna je«, »Po uvedbi | M NS_Nkz_2011 1104 |
gradiva velikokrat omejen na en sam izvod. Ker ima | knjižnica | štiri enote, je marsikateri naslov prisiljena | M NS_Nkz_2011 1106 |
spremljanje izvajanja nabavne politike, ker ima | knjižnica | za to nalogo odgovornega delavca. Če je za delavce | M NS_Nkz_2011 1114 |
uporabniki vsebino gradiva razberejo le iz CIPa, ker | knjižnica | publikaciji kot knjižničnemu gradivu ni dodala | M NS_Nkz_2011 1157 |
enot (14 knjižnic) in manj od 5 % teh enot (1 | knjižnica) | .Objektivnosti ocen nismo mogli preveriti. | M NS_Nkz_2011 1175 |
vprašljivo priporočanje ene vsebine, če se mora | knjižnica | ob pomanjkanju denarja za izpolnjevanje predpisanih | M NS_Nkz_2011 1210 |
knjižnično osebje. Oblika Razpisa je model, ki se mu | knjižnica | lahko prilagodi; ravna klišejsko, čeprav potrebuje | M NS_Nkz_2011 1221 |
vizija knjižničarstva je ta, da bi se morala | knjižnica | bolj posvetiti svojemu prvotnemu etimološkemu | M NS_Nkz_2011 1264 |
organizacije: svobode in enakosti. V tem spopadu mora | knjižnica | paziti, da se uresničuje ob pravicah večine, | M NS_Nkz_2011 1271 |
nadaljevanju navajamo, izhajajo iz možnosti, ki jih ima | knjižnica | za njuno uresničevanje s kakovostnim knjižničnim | M NS_Nkz_2011 1273 |
letnega prirasta knjižničnega gradiva, ki ga | knjižnica | pripravi na podlagi dokumenta o nabavni politiki | M NS_Nkz_2011 1303 |
občin in knjižnice). Videli smo, da mora vsaka | knjižnica | pri nabavni politiki upoštevati nacionalni javni | M NS_Nkz_2011 1308 |
npr. prebivalci s posebnimi potrebami) oblikuje | knjižnica | poseben izbor, po potrebi oblikuje poseben izbor | M NS_Nkz_2011 1310 |
promocija lokalnega gospodarstva, opozorjena | knjižnica | pa za svoje okolje sama izbere tista, ki v njenem | M NS_Nkz_2011 1321 |
2006, str. 8). Na Danskem, kjer ima splošna | knjižnica | osrednjo vlogo v skupnosti, je kulturno središče | M NS_Nkz_2011 1322 |
družbena področja (ne pa vede, za katero naj bi | knjižnica | nabavila gradivo, ker mora pri predstavljanju | M NS_Nkz_2011 1336 |
knjižničnem gradivu zaživi dogovorjen namen, ki ga bo | knjižnica | udejanjala tudi s spodbujanjem prebivalcev za | M NS_Nkz_2011 1337 |
pa tudi birokratske, ukrepe, ki jih bo uvedla | knjižnica, | da bo lahko uveljavljala splošno poslanstvo oziroma | M NS_Nkz_2011 1343 |
velikost knjižnice in njen status v mreži: 0 | knjižnica | namerno ne zbira knjižničnega gradiva določenega | M NS_Nkz_2011 1357 |
elektronskih virov in časopisja 2 najmanjša krajevna | knjižnica: | osnovni nivo predstavitve temeljnih predmetnih | M NS_Nkz_2011 1357 |
zahtevnosti: končana srednja šola 3 krajevna | knjižnica | (okolja s srednjimi šolami ali občinska središča | M NS_Nkz_2011 1357 |
predmetnimi področji in temami;. 4 osrednja | knjižnica: | študijski nivo: obsežna zbirka del znanih avtorjev | M NS_Nkz_2011 1358 |
področja, učenje jezikov); 5 osrednja območna | knjižnica: | raziskovalni nivo; podiplomski študij, splošne | M NS_Nkz_2011 1358 |
knjižničarskih pokrajin opravlja deset osrednjih splošnih | knjižnica, | da bi se enakomerno strokovno in učinkovito razvijala | M NS_Nkz_2011 1367 |
razlike med enotami. Kot splošno izobraževalna | knjižnica | enakovredno pokrivamo vsa področja znanosti, | M NS_Nkz_2011 1390 |
iz lastnih sredstev. Menim, da mora splošna | knjižnica | zadovoljevati tudi interese tistih, ki berejo | M NS_Nkz_2011 1395 |
potrebno upoštevati skupne naloge, ki jih osrednja | knjižnica | opravlja za svoje organizacijske enote. DEFINICIJE | M SSIK_2005 15 |
umetniške vsebine, navadno v obliki knjige. krajevna | knjižnica | Organizacijska enota, ki jo knjižnica ustanovi | M SSIK_2005 19 |
krajevna knjižnica Organizacijska enota, ki jo | knjižnica | ustanovi za izvajanje knjižnične dejavnosti na | M SSIK_2005 19 |
organizacijska enota Organizacijska enota je nesamostojna | knjižnica | v mreži (krajevna knjižnica, potujoča knjižnica | M SSIK_2005 19 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 5.098 5.198 5.298 5.398 5.498 5.598 5.698 5.798 5.898 5.998 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |