Korpus bibliotekarstva
2 VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE CEK kot visokošolska | knjižnica | predstavlja pomemben del visokega šolstva.V povezavi | Z Ip_2006_BN_etal 19 |
Ekonomska fakulteta, 2006). Centralna ekonomska | knjižnica | (v nadaljevanju: CEK) je osrednja slovenska znanstvena | Z Ip_2006_BN_etal 34 |
osrednja slovenska znanstvena in visokošolska | knjižnica | za področje ekonomije in poslovnih ved.Ustanovljena | Z Ip_2006_BN_etal 34 |
vsem študentom in pedagogom (Centralna ekonomska | knjižnica, | 2006).Velik izbor različnih informacijskih virov | Z Ip_2006_BN_etal 36 |
uporabljajo storitve knjižnice. V Sloveniji pa je | knjižnica | ustvarila mrežo povezav s sorodnimi knjižnicami | Z Ip_2006_BN_etal 59 |
pridobljenih virov ali za celostno predstavitev, kaj vse | knjižnica | nudi.Uporabniki s svojimi pripombami in idejami | Z Ip_2006_BN_etal 68 |
knjižnico v digitalnem okolju, vendar razmišljata, da | knjižnica | še zmeraj ostaja prostor, kjer se hrani in ureja | Z Ip_2006_BT 11 |
kjer se hrani in ureja baza znanja, tako da se | knjižnica | še pojavlja kot eno od osrednjih območij na univerzi | Z Ip_2006_BT 11 |
izkušnje predstavlja Moller (2006), ki poroča, da | knjižnica | postaja vedno bolj aktivna predvsem pri podpori | Z Ip_2006_BT 14 |
Montrealu (Ecole Polytechnique de Montreal) se | knjižnica | vključuje v podporo pegagoškemu procesu in raziskovanju | Z Ip_2006_BT 81 |
kaj si predstavljajo pod pojmom elektronska | knjižnica. | Elektronska knjižnica so baze podatkov na računalniški | Z Ip_2006_GA 8 |
pod pojmom elektronska knjižnica. Elektronska | knjižnica | so baze podatkov na računalniških mrežah ter | Z Ip_2006_GA 9 |
so baze podatkov na računalniških mrežah ter | knjižnica, | v katero fizično ni treba vstopiti.Od predmeta | Z Ip_2006_GA 9 |
kaj si predstavljajo pod pojmom elektronska | knjižnica. | Elektronska knjižnica so baze podatkov na računalniški | Z Ip_2006_GA 79 |
pod pojmom elektronska knjižnica. Elektronska | knjižnica | so baze podatkov na računalniških mrežah ter | Z Ip_2006_GA 80 |
so baze podatkov na računalniških mrežah ter | knjižnica, | v katero fizično ni treba vstopiti. Pričakovanja | Z Ip_2006_GA 80 |
izkušenj in analiz je oblikovan model, v katerem | knjižnica | aktivno sodeluje pri načrtovanju in izvajanju | Z Ip_2006_GN_etal 7 |
uspešnosti izobraževanja, ki ga izvaja visokošolska | knjižnica | - ob priznavanju težavnosti merjenja te storitve | Z Ip_2006_GN_etal 16 |
cilje zapisali tudi, da smo uporabnikom prijazna | knjižnica | in sodobni družboslovni informacijski center | Z Ip_2006_GN_etal 31 |
družbene vede s predstavitvami virov, ki jih | knjižnica | nudi.Z vse večjo avtomatizacijo knjižnice v devetdese | Z Ip_2006_GN_etal 33 |
pritegnemo. Poleg samostojnih oblik izobraževanja | knjižnica | tudi sodeluje v pedagoškem procesu na fakulteti | Z Ip_2006_GN_etal 55 |
raziskovanje, izvajamo predavanja na temo digitalna | knjižnica | oziroma zbirke podatkov kot sekundarni viri. | Z Ip_2006_GN_etal 59 |
obravnava sintezo, vrednotenje in uporabo informacij, | knjižnica | pa izobražuje o strategijah iskanja informacij | Z Ip_2006_GN_etal 64 |
z uporabniki, da izobraževanje, ki ga izvaja | knjižnica, | daje sadove.V literaturi je pogosta kritika merjenja | Z Ip_2006_GN_etal 188 |
storitev, informacijskih virov, ki jih je nudila | knjižnica | sama. Analiza objavljenih razpisov na strežniku | Z Ip_2006_JP 66 |
znanja. Statistični podatki pa opozarjajo, da | knjižnica | svoj pomen še zmeraj ni dovolj učinkovito uveljavila | Z Ip_2006_NS 17 |
vrednot pomagajo razvijati knjižničarji oziroma | knjižnica. | Pot, po kateri oblikujejo posamezniki identiteto | Z Ip_2006_NS 53 |
bolj demokratično usmerjena. Pri slednjem se | knjižnica | odloči za opredelitev informacije kot izdelka | Z Ip_2006_NS 56 |
razrešitve (učnega, raziskovalnega) problema, | knjižnica | pa demokratični okvir njegovega uspešnega razreševanja | Z Ip_2006_NS 82 |
aktivnimi oblikami izobraževanja, ki jih omogoča | knjižnica. | Težave pri uvajanju programa informacijske pismenosti | Z Ip_2006_NS 100 |
ustrezne vire strokovne pomoči, kamor se uvršča tudi | knjižnica, | in učinkovit sistem za merjenje uspeha, doseganje | Z Ip_2006_NS 123 |
in metode izobraževanja. Centralna medicinska | knjižnica | (CMK) je osrednja knjižnica za medicino in zadovoljuje | Z Ip_2006_OB_TN 4 |
Centralna medicinska knjižnica (CMK) je osrednja | knjižnica | za medicino in zadovoljuje širok spekter informacijskih | Z Ip_2006_OB_TN 4 |
iskanju relevantnih informacij. Tradicionalna | knjižnica | ima pri tem nalogo, da učinkovito organizira | Z Ip_2006_OB_TN 12 |
izobraževanja mora potekati v več fazah. Najprej mora | knjižnica | ugotoviti informacijske potrebe uporabnikov. | Z Ip_2006_OB_TN 23 |
Po uresničitvi oz. realizaciji programa mora | knjižnica | svoje izobraževalne oblike evalvirati. Evalvacija | Z Ip_2006_OB_TN 25 |
CENTRALNI MEDICINSKI KNJIŽNICI Centralna medicinska | knjižnica | (CMK) je osrednja biomedicinska knjižnica, zato | Z Ip_2006_OB_TN 33 |
medicinska knjižnica (CMK) je osrednja biomedicinska | knjižnica, | zato ne zadovoljuje samo informacijskih potreb | Z Ip_2006_OB_TN 33 |
in virov CMK. Glede na to, da je CMK osrednja | knjižnica | za področje biomedicine v Sloveniji, so izobraževanja | Z Ip_2006_OB_TN 39 |
izvajanja tečajev. 5 DISKUSIJA Vsaka visokošolska | knjižnica, | ki želi prispevati delež k izobraževalnim smotrom | Z Ip_2006_OB_TN 73 |
bibliotekarjem, v dveh primerih uči samo učitelj, ena | knjižnica | ponuja program tudi na spletni strani. Med pedagoškim | Z Ip_2006_PKH 32 |
izmenjavi programov, gradiv in izkušenj'. Samo ena | knjižnica | je odgovorila 'dobro je tako, kot je', vendar | Z Ip_2006_PKH 41 |
veščin Informacijsko opismenjevanje V središču je | knjižnica, | uporabnik se vključuje po potrebi, V središču | Z Ip_2006_PZa 63 |
oblikami izobraževanja uporabnikov, ki jim jih je | knjižnica | ponudila, najvišje ocenili navodila na spletu | Z Ip_2006_PZa 165 |
knjižnice visokih šol ali fakultet in univerzitetna | knjižnica. | Učitelji namreč bolje kot dejavnost univerzitetne | Z Ip_2006_PZa 175 |
Razpotnik, mag. Darija Rozman Izvleček Vsaka | knjižnica | mora imeti strokovno obdelano in urejeno zbirko | Z Ip_2006_RS_RD 0 |
spomladi 2006 izdala Narodna in univerzitetna | knjižnica | (NUK) v Ljubljani.Avtorji prvega tovrstnega izvirnega | Z Ip_2006_RS_RD 8 |
računalniškem katalogu. Avtorji poudarjajo, da se | knjižnica | sama odloči, kako podrobne vrstilce bo uporabljala | Z Ip_2006_RS_RD 60 |
prizadevanji in dejavnostmi pa tudi zares postajamo | knjižnica | prihodnosti, katere meje in obseg delovanja ne | Z Ip_2006_SJ 34 |
pomen in možnosti, ki jih ponuja ta virtualna | knjižnica | pri iskanju relevantnih informacij.Tudi tu so | Z Ip_2006_SJ 56 |
kakega od vsebinskih področij, ki ga bo pokrivala | knjižnica, | v kateri bo zaposlen. 2 DILEME IN REŠITVE PRI | Z JzBink_2007_KM 28 |
zaposlenimi učitelji in študenti približno 1:30, naša | knjižnica | premore šest računalniško opremljenih sedežev | Z JzBink_2007_KM 107 |
velike spremembe tudi v knjižnice. Današnja | knjižnica | je hibridna, združuje tradicionalne vire z digitalnimi | Z JzBink_2007_MJ 5 |
knjižnične enote, poiskati informacijo o tem, ali | knjižnica | poseduje določeno knjižno enoto, informacijo | Z JzBink_2007_MJ 40 |
podatkovne in elektronske zbirke, ki jih gradijo ali | knjižnica | ali zunanji ponudnik.Včasih označujemo tako knjižnico | Z JzBink_2007_MJ 220 |
Včasih označujemo tako knjižnico z imenom hibridna | knjižnica. | Digitalna knjižnica je zgodovinJUBILEJNI sko osnovana | Z JzBink_2007_MJ 221 |
knjižnico z imenom hibridna knjižnica. Digitalna | knjižnica | je zgodovinJUBILEJNI sko osnovana na razvoju | Z JzBink_2007_MJ 222 |
Oblike informacij, ki jih ponuja digitalna | knjižnica, | so raznolike. Vključujejo besedila, grafiko, | Z JzBink_2007_MJ 225 |
kreirana že neposredno v digitalni obliki. Digitalna | knjižnica | ima nekatere prednosti pred tradicionalno.Za | Z JzBink_2007_MJ 229 |
velikimi hitrostmi omrežij postaja digitalna | knjižnica | nekaj vsakdanjega, seveda pa zahteva digitalna | Z JzBink_2007_MJ 231 |
nekaj vsakdanjega, seveda pa zahteva digitalna | knjižnica | zaradi velike količine informacij še dodatne | Z JzBink_2007_MJ 231 |
bi zapustil spletno mesto. Prek portala lahko | knjižnica | ponudi uporabnikom veliko več kot le spletno | Z JzBink_2007_MJ 237 |
obveščajo uporabnika o novih virih na portalu. Če bo | knjižnica | znala ponuditi enostaven dostop do kvalitetnih | Z JzBink_2007_MJ 243 |
knjižnicam. S priključitvijo na hitre povezave, bi | knjižnica | uporabnikom lahko ponudila storitve, kot so tele | Z JzBink_2007_MJ 253 |
Digitalni vodni tisk je npr. uporabila Vatikanska | knjižnica | za zaščito digitaliziranega slikovnega materiala | Z JzBink_2007_MJ 328 |
materiala (Gladney et al., 1998). Vatikanska | knjižnica | je zgradila digitalno knjižnico, ki omogoča študentom | Z JzBink_2007_MJ 329 |
strahu pred nezadostno varnostjo na internem, je | knjižnica | vztrajala pri dodatni zaščiti (poleg omejenega | Z JzBink_2007_MJ 332 |
slovenske knjižnice (Štajerski samostani, UKM, | knjižnica | v Pleterjah itd.) kakor tudi v nekatere knjižnice | Z JzBink_2007_MT 60 |
bil prvi dan moje službe na FF-bibliotekarstvo- | knjižnica. | Sprejeta sem bila na podlagi razpisa, ki je bil | Z JzBink_2007_PKH 6 |
knjigo in preselila knjige v omaro. To je sedaj | knjižnica. | Prijavila sem se na tečaj COBISS-a v Mariboru | Z JzBink_2007_PKH 12 |
dogovorili, kakšna bo nabavna politika, koliko časa bo | knjižnica | odprta in kaj pričakujejo od bibliotekarja. | Z JzBink_2007_PKH 19 |
denarni fond za nakup referenčne zbirke. Oddelčna | knjižnica | je načeloma avtonomna enota, deluje pa v dobrobit | Z JzBink_2007_PKH 22 |
uspelo ta cilj doseči. Tako je bila bibliotekarska | knjižnica | prva na FF, ki je uvedla avtomatizirano izposojo | Z JzBink_2007_PKH 42 |
seje zgodilo oktobra leta 1998. 9. 2. 1999 je | knjižnica | Oddelka za bibliotekarstvo postala prva knjižnica | Z JzBink_2007_PKH 43 |
knjižnica Oddelka za bibliotekarstvo postala prva | knjižnica | na FF, kije imela dovolj gradiva v COBISS-u, | Z JzBink_2007_PKH 43 |
večanje prostorske stiske. Naslednje leto, 2004, je | knjižnica | pridobila nov skener, namenjen za skeniranje | Z JzBink_2007_PKH 56 |
opreme so uspešna. 2 PROSTORI Oktobra 1997 se je | knjižnica | preselila v nov prostor, sobo 530, na 26 kvadratnih | Z JzBink_2007_PKH 59 |
prostor, sobo 530, na 26 kvadratnih metrov. Tu je | knjižnica | še sedaj.Ima 6 čitalniških stolov in mizo, omare | Z JzBink_2007_PKH 60 |
Te številke interpretiramo takole: čeprav je | knjižnica | majhna, je strokovnega dela katalogizacije in | Z JzBink_2007_PKH 81 |
devetdesetih let prejšnjega stoletja, od 1996 pa tudi | knjižnica | oddelka.Knjižničarji slovenskih knjižnic nekaj | Z JzBink_2007_PKH 109 |
OBISK IN IZPOSOJA Najpomembnejši člen te enačbe ( | knjižnica | = knjižničar + uporabniki + knjige) so uporabniki | Z JzBink_2007_PKH 146 |
dodatni pomoči, bi bili bolj uporabniško prijazna | knjižnica. | To bi bilo mogoče v okviru centralizacije in racionali | Z JzBink_2007_PKH 193 |
gostitelja je bila izbrana nizozemska Kraljeva | knjižnica. | Spomladi, leta 2004, je The European Library | Z JzBink_2007_ZM 111 |
Žumer, sodeluje pa tudi švicarska nacionalna | knjižnica. | Raziskava je vključevala pregled uporabe nabora | Z JzBink_2007_ZM 116 |
sihologije pri teh vsebinah. Področja so naslednja: 1. | knjižnica | kot okolje s poudarkom na psiholoških determinantah | Z JzBink_2007_ZV 51 |
učinkovitost pri delu. Zato, če je le možno, naj ima | knjižnica | različno dražljajsko obremenjena okolja. Gifford | Z JzBink_2007_ZV 75 |
stalno prisoten v življenju ljudi, zato se mu tudi | knjižnica | ne more izogniti.Raziskava o stresu med šolskimi | Z JzBink_2007_ZV 88 |
oblikovanje pričakovanj v delovnem okolju, kaj lahko | knjižnica | kot celota naredi, kakšne cilje lahko doseže | Z JzBink_2007_ZV 147 |
poseben in kompleksen sistem in zato ima šolska | knjižnica | prav posebno mesto.Ker je del vzgojno-izobraževalnega | Z JzBink_2007_ZV 155 |
uporabnika proti manjši učinkovitosti. 3.5 Digitalna | knjižnica | In na koncu še nekaj besed o digitalni knjižnici | Z JzBink_2007_ZV 265 |
relativno novem informacijskem okolju. Digitalna | knjižnica | omogoča uporabnikom dostop do informacij s pomočjo | Z JzBink_2007_ZV 266 |
ljubiteljski knjižničarji. Največja slovenska | knjižnica, | bivša Licejska biblioteka, ki se je v novi državi | Z Kp_2007_BS_SI 16 |
ukinitvi liceja v Ljubljani, leta 1850, je njegova | knjižnica | postala Študijska knjižnica za Kranjsko, leta | Z Kp_2007_BS_SI 36 |
1850, je njegova knjižnica postala Študijska | knjižnica | za Kranjsko, leta 1919 pa je tedaj že kot Državna | Z Kp_2007_BS_SI 36 |
leta 1919 pa je tedaj že kot Državna študijska | knjižnica | poleg vloge osrednje knjižnice za Slovenijo po | Z Kp_2007_BS_SI 36 |
Ta je leta 1938 dobila naziv Univerzitetna | knjižnica. | Potrebnih je bilo deset let intenzivnega angažiranja | Z Kp_2007_BS_SI 52 |
upravna, zdravniška, znanstvena, pa tudi samo | knjižnica. | Merilo za uvrščanje v eno od obeh glavnih skupin | Z Kp_2007_BS_SI 218 |
Hkrati so postavili zahtevo, da urejena šolska | knjižnica | postane eden od pogojev za verifikacijo vzgojno | Z Kp_2007_BS_SI 272 |
knjižnic v osnovnih in srednjih šolah. Šolska | knjižnica | je v Sloveniji že integralni del vzgojno-izobraževalnega | Z Kp_2007_BS_SI 381 |
službe in kasneje Knjižničarske novice, Šolska | knjižnica, | Obvestila COBISS oziroma Organizacija znanja | Z Kp_2007_KDE 29 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 5.198 5.298 5.398 5.498 5.598 5.698 5.798 5.898 5.998 6.098 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |