Korpus bibliotekarstva

knjižnica (5.898-5.997)


2 VISOKOŠOLSKE KNJIŽNICE CEK kot visokošolska      knjižnica      predstavlja pomemben del visokega šolstva.V povezavi  Z Ip_2006_BN_etal 19
Ekonomska fakulteta, 2006). Centralna ekonomska      knjižnica      (v nadaljevanju: CEK) je osrednja slovenska znanstvena  Z Ip_2006_BN_etal 34
osrednja slovenska znanstvena in visokošolska      knjižnica      za področje ekonomije in poslovnih ved.Ustanovljena  Z Ip_2006_BN_etal 34
vsem študentom in pedagogom (Centralna ekonomska      knjižnica,      2006).Velik izbor različnih informacijskih virov  Z Ip_2006_BN_etal 36
uporabljajo storitve knjižnice. V Sloveniji pa je      knjižnica      ustvarila mrežo povezav s sorodnimi knjižnicami  Z Ip_2006_BN_etal 59
pridobljenih virov ali za celostno predstavitev, kaj vse      knjižnica      nudi.Uporabniki s svojimi pripombami in idejami  Z Ip_2006_BN_etal 68
knjižnico v digitalnem okolju, vendar razmišljata, da      knjižnica      še zmeraj ostaja prostor, kjer se hrani in ureja  Z Ip_2006_BT 11
kjer se hrani in ureja baza znanja, tako da se      knjižnica      še pojavlja kot eno od osrednjih območij na univerzi  Z Ip_2006_BT 11
izkušnje predstavlja Moller (2006), ki poroča, da      knjižnica      postaja vedno bolj aktivna predvsem pri podpori  Z Ip_2006_BT 14
Montrealu (Ecole Polytechnique de Montreal) se      knjižnica      vključuje v podporo pegagoškemu procesu in raziskovanju  Z Ip_2006_BT 81
kaj si predstavljajo pod pojmom elektronska      knjižnica.     Elektronska knjižnica so baze podatkov na računalniški  Z Ip_2006_GA 8
pod pojmom elektronska knjižnica. Elektronska      knjižnica      so baze podatkov na računalniških mrežah ter  Z Ip_2006_GA 9
so baze podatkov na računalniških mrežah ter      knjižnica,      v katero fizično ni treba vstopiti.Od predmeta  Z Ip_2006_GA 9
kaj si predstavljajo pod pojmom elektronska      knjižnica.     Elektronska knjižnica so baze podatkov na računalniški  Z Ip_2006_GA 79
pod pojmom elektronska knjižnica. Elektronska      knjižnica      so baze podatkov na računalniških mrežah ter  Z Ip_2006_GA 80
so baze podatkov na računalniških mrežah ter      knjižnica,      v katero fizično ni treba vstopiti. Pričakovanja  Z Ip_2006_GA 80
izkušenj in analiz je oblikovan model, v katerem      knjižnica      aktivno sodeluje pri načrtovanju in izvajanju  Z Ip_2006_GN_etal 7
uspešnosti izobraževanja, ki ga izvaja visokošolska      knjižnica      - ob priznavanju težavnosti merjenja te storitve  Z Ip_2006_GN_etal 16
cilje zapisali tudi, da smo uporabnikom prijazna      knjižnica      in sodobni družboslovni informacijski center  Z Ip_2006_GN_etal 31
družbene vede s predstavitvami virov, ki jih      knjižnica      nudi.Z vse večjo avtomatizacijo knjižnice v devetdese  Z Ip_2006_GN_etal 33
pritegnemo. Poleg samostojnih oblik izobraževanja      knjižnica      tudi sodeluje v pedagoškem procesu na fakulteti  Z Ip_2006_GN_etal 55
raziskovanje, izvajamo predavanja na temo digitalna      knjižnica      oziroma zbirke podatkov kot sekundarni viri.  Z Ip_2006_GN_etal 59
obravnava sintezo, vrednotenje in uporabo informacij,      knjižnica      pa izobražuje o strategijah iskanja informacij  Z Ip_2006_GN_etal 64
z uporabniki, da izobraževanje, ki ga izvaja      knjižnica,      daje sadove.V literaturi je pogosta kritika merjenja  Z Ip_2006_GN_etal 188
storitev, informacijskih virov, ki jih je nudila      knjižnica      sama. Analiza objavljenih razpisov na strežniku  Z Ip_2006_JP 66
znanja. Statistični podatki pa opozarjajo, da      knjižnica      svoj pomen še zmeraj ni dovolj učinkovito uveljavila  Z Ip_2006_NS 17
vrednot pomagajo razvijati knjižničarji oziroma      knjižnica.     Pot, po kateri oblikujejo posamezniki identiteto  Z Ip_2006_NS 53
bolj demokratično usmerjena. Pri slednjem se      knjižnica      odloči za opredelitev informacije kot izdelka  Z Ip_2006_NS 56
razrešitve (učnega, raziskovalnega) problema,      knjižnica      pa demokratični okvir njegovega uspešnega razreševanja  Z Ip_2006_NS 82
aktivnimi oblikami izobraževanja, ki jih omogoča      knjižnica.      Težave pri uvajanju programa informacijske pismenosti  Z Ip_2006_NS 100
ustrezne vire strokovne pomoči, kamor se uvršča tudi      knjižnica,      in učinkovit sistem za merjenje uspeha, doseganje  Z Ip_2006_NS 123
in metode izobraževanja. Centralna medicinska      knjižnica      (CMK) je osrednja knjižnica za medicino in zadovoljuje  Z Ip_2006_OB_TN 4
Centralna medicinska knjižnica (CMK) je osrednja      knjižnica      za medicino in zadovoljuje širok spekter informacijskih  Z Ip_2006_OB_TN 4
iskanju relevantnih informacij. Tradicionalna      knjižnica      ima pri tem nalogo, da učinkovito organizira  Z Ip_2006_OB_TN 12
izobraževanja mora potekati v več fazah. Najprej mora      knjižnica      ugotoviti informacijske potrebe uporabnikov.  Z Ip_2006_OB_TN 23
Po uresničitvi oz. realizaciji programa mora      knjižnica      svoje izobraževalne oblike evalvirati. Evalvacija  Z Ip_2006_OB_TN 25
CENTRALNI MEDICINSKI KNJIŽNICI Centralna medicinska      knjižnica      (CMK) je osrednja biomedicinska knjižnica, zato  Z Ip_2006_OB_TN 33
medicinska knjižnica (CMK) je osrednja biomedicinska      knjižnica,      zato ne zadovoljuje samo informacijskih potreb  Z Ip_2006_OB_TN 33
in virov CMK. Glede na to, da je CMK osrednja      knjižnica      za področje biomedicine v Sloveniji, so izobraževanja  Z Ip_2006_OB_TN 39
izvajanja tečajev. 5 DISKUSIJA Vsaka visokošolska      knjižnica,      ki želi prispevati delež k izobraževalnim smotrom  Z Ip_2006_OB_TN 73
bibliotekarjem, v dveh primerih uči samo učitelj, ena      knjižnica      ponuja program tudi na spletni strani. Med pedagoškim  Z Ip_2006_PKH 32
izmenjavi programov, gradiv in izkušenj'. Samo ena      knjižnica      je odgovorila 'dobro je tako, kot je', vendar  Z Ip_2006_PKH 41
veščin Informacijsko opismenjevanje V središču je      knjižnica,      uporabnik se vključuje po potrebi, V središču  Z Ip_2006_PZa 63
oblikami izobraževanja uporabnikov, ki jim jih je      knjižnica      ponudila, najvišje ocenili navodila na spletu  Z Ip_2006_PZa 165
knjižnice visokih šol ali fakultet in univerzitetna      knjižnica.     Učitelji namreč bolje kot dejavnost univerzitetne  Z Ip_2006_PZa 175
Razpotnik, mag. Darija Rozman Izvleček Vsaka      knjižnica      mora imeti strokovno obdelano in urejeno zbirko  Z Ip_2006_RS_RD 0
spomladi 2006 izdala Narodna in univerzitetna      knjižnica      (NUK) v Ljubljani.Avtorji prvega tovrstnega izvirnega  Z Ip_2006_RS_RD 8
računalniškem katalogu. Avtorji poudarjajo, da se      knjižnica      sama odloči, kako podrobne vrstilce bo uporabljala  Z Ip_2006_RS_RD 60
prizadevanji in dejavnostmi pa tudi zares postajamo      knjižnica      prihodnosti, katere meje in obseg delovanja ne  Z Ip_2006_SJ 34
pomen in možnosti, ki jih ponuja ta virtualna      knjižnica      pri iskanju relevantnih informacij.Tudi tu so  Z Ip_2006_SJ 56
kakega od vsebinskih področij, ki ga bo pokrivala      knjižnica,      v kateri bo zaposlen. 2 DILEME IN REŠITVE PRI  Z JzBink_2007_KM 28
zaposlenimi učitelji in študenti približno 1:30, naša      knjižnica      premore šest računalniško opremljenih sedežev  Z JzBink_2007_KM 107
velike spremembe tudi v knjižnice. Današnja      knjižnica      je hibridna, združuje tradicionalne vire z digitalnimi  Z JzBink_2007_MJ 5
knjižnične enote, poiskati informacijo o tem, ali      knjižnica      poseduje določeno knjižno enoto, informacijo  Z JzBink_2007_MJ 40
podatkovne in elektronske zbirke, ki jih gradijo ali      knjižnica      ali zunanji ponudnik.Včasih označujemo tako knjižnico  Z JzBink_2007_MJ 220
Včasih označujemo tako knjižnico z imenom hibridna      knjižnica.     Digitalna knjižnica je zgodovinJUBILEJNI sko osnovana  Z JzBink_2007_MJ 221
knjižnico z imenom hibridna knjižnica. Digitalna      knjižnica      je zgodovinJUBILEJNI sko osnovana na razvoju  Z JzBink_2007_MJ 222
Oblike informacij, ki jih ponuja digitalna      knjižnica,      so raznolike. Vključujejo besedila, grafiko,  Z JzBink_2007_MJ 225
kreirana že neposredno v digitalni obliki. Digitalna      knjižnica      ima nekatere prednosti pred tradicionalno.Za  Z JzBink_2007_MJ 229
velikimi hitrostmi omrežij postaja digitalna      knjižnica      nekaj vsakdanjega, seveda pa zahteva digitalna  Z JzBink_2007_MJ 231
nekaj vsakdanjega, seveda pa zahteva digitalna      knjižnica      zaradi velike količine informacij še dodatne  Z JzBink_2007_MJ 231
bi zapustil spletno mesto. Prek portala lahko      knjižnica      ponudi uporabnikom veliko več kot le spletno  Z JzBink_2007_MJ 237
obveščajo uporabnika o novih virih na portalu. Če bo      knjižnica      znala ponuditi enostaven dostop do kvalitetnih  Z JzBink_2007_MJ 243
knjižnicam. S priključitvijo na hitre povezave, bi      knjižnica      uporabnikom lahko ponudila storitve, kot so tele  Z JzBink_2007_MJ 253
Digitalni vodni tisk je npr. uporabila Vatikanska      knjižnica      za zaščito digitaliziranega slikovnega materiala  Z JzBink_2007_MJ 328
materiala (Gladney et al., 1998). Vatikanska      knjižnica      je zgradila digitalno knjižnico, ki omogoča študentom  Z JzBink_2007_MJ 329
strahu pred nezadostno varnostjo na internem, je      knjižnica      vztrajala pri dodatni zaščiti (poleg omejenega  Z JzBink_2007_MJ 332
slovenske knjižnice (Štajerski samostani, UKM,      knjižnica      v Pleterjah itd.) kakor tudi v nekatere knjižnice  Z JzBink_2007_MT 60
bil prvi dan moje službe na FF-bibliotekarstvo-      knjižnica.     Sprejeta sem bila na podlagi razpisa, ki je bil  Z JzBink_2007_PKH 6
knjigo in preselila knjige v omaro. To je sedaj      knjižnica.      Prijavila sem se na tečaj COBISS-a v Mariboru  Z JzBink_2007_PKH 12
dogovorili, kakšna bo nabavna politika, koliko časa bo      knjižnica      odprta in kaj pričakujejo od bibliotekarja.   Z JzBink_2007_PKH 19
denarni fond za nakup referenčne zbirke. Oddelčna      knjižnica      je načeloma avtonomna enota, deluje pa v dobrobit  Z JzBink_2007_PKH 22
uspelo ta cilj doseči. Tako je bila bibliotekarska      knjižnica      prva na FF, ki je uvedla avtomatizirano izposojo  Z JzBink_2007_PKH 42
seje zgodilo oktobra leta 1998. 9. 2. 1999 je      knjižnica      Oddelka za bibliotekarstvo postala prva knjižnica  Z JzBink_2007_PKH 43
knjižnica Oddelka za bibliotekarstvo postala prva      knjižnica      na FF, kije imela dovolj gradiva v COBISS-u,  Z JzBink_2007_PKH 43
večanje prostorske stiske. Naslednje leto, 2004, je      knjižnica      pridobila nov skener, namenjen za skeniranje  Z JzBink_2007_PKH 56
opreme so uspešna. 2 PROSTORI Oktobra 1997 se je      knjižnica      preselila v nov prostor, sobo 530, na 26 kvadratnih  Z JzBink_2007_PKH 59
prostor, sobo 530, na 26 kvadratnih metrov. Tu je      knjižnica      še sedaj.Ima 6 čitalniških stolov in mizo, omare  Z JzBink_2007_PKH 60
Te številke interpretiramo takole: čeprav je      knjižnica      majhna, je strokovnega dela katalogizacije in  Z JzBink_2007_PKH 81
devetdesetih let prejšnjega stoletja, od 1996 pa tudi      knjižnica      oddelka.Knjižničarji slovenskih knjižnic nekaj  Z JzBink_2007_PKH 109
OBISK IN IZPOSOJA Najpomembnejši člen te enačbe (     knjižnica      = knjižničar + uporabniki + knjige) so uporabniki  Z JzBink_2007_PKH 146
dodatni pomoči, bi bili bolj uporabniško prijazna      knjižnica.     To bi bilo mogoče v okviru centralizacije in racionali  Z JzBink_2007_PKH 193
gostitelja je bila izbrana nizozemska Kraljeva      knjižnica.     Spomladi, leta 2004, je The European Library   Z JzBink_2007_ZM 111
Žumer, sodeluje pa tudi švicarska nacionalna      knjižnica.     Raziskava je vključevala pregled uporabe nabora  Z JzBink_2007_ZM 116
sihologije pri teh vsebinah. Področja so naslednja: 1.      knjižnica      kot okolje s poudarkom na psiholoških determinantah  Z JzBink_2007_ZV 51
učinkovitost pri delu. Zato, če je le možno, naj ima      knjižnica      različno dražljajsko obremenjena okolja. Gifford  Z JzBink_2007_ZV 75
stalno prisoten v življenju ljudi, zato se mu tudi      knjižnica      ne more izogniti.Raziskava o stresu med šolskimi  Z JzBink_2007_ZV 88
oblikovanje pričakovanj v delovnem okolju, kaj lahko      knjižnica      kot celota naredi, kakšne cilje lahko doseže  Z JzBink_2007_ZV 147
poseben in kompleksen sistem in zato ima šolska      knjižnica      prav posebno mesto.Ker je del vzgojno-izobraževalnega  Z JzBink_2007_ZV 155
uporabnika proti manjši učinkovitosti. 3.5 Digitalna      knjižnica      In na koncu še nekaj besed o digitalni knjižnici  Z JzBink_2007_ZV 265
relativno novem informacijskem okolju. Digitalna      knjižnica      omogoča uporabnikom dostop do informacij s pomočjo  Z JzBink_2007_ZV 266
ljubiteljski knjižničarji. Največja slovenska      knjižnica,      bivša Licejska biblioteka, ki se je v novi državi  Z Kp_2007_BS_SI 16
ukinitvi liceja v Ljubljani, leta 1850, je njegova      knjižnica      postala Študijska knjižnica za Kranjsko, leta  Z Kp_2007_BS_SI 36
1850, je njegova knjižnica postala Študijska      knjižnica      za Kranjsko, leta 1919 pa je tedaj že kot Državna  Z Kp_2007_BS_SI 36
leta 1919 pa je tedaj že kot Državna študijska      knjižnica      poleg vloge osrednje knjižnice za Slovenijo po  Z Kp_2007_BS_SI 36
Ta je leta 1938 dobila naziv Univerzitetna      knjižnica.     Potrebnih je bilo deset let intenzivnega angažiranja  Z Kp_2007_BS_SI 52
upravna, zdravniška, znanstvena, pa tudi samo      knjižnica.     Merilo za uvrščanje v eno od obeh glavnih skupin  Z Kp_2007_BS_SI 218
Hkrati so postavili zahtevo, da urejena šolska      knjižnica      postane eden od pogojev za verifikacijo vzgojno  Z Kp_2007_BS_SI 272
knjižnic v osnovnih in srednjih šolah. Šolska      knjižnica      je v Sloveniji že integralni del vzgojno-izobraževalnega  Z Kp_2007_BS_SI 381
službe in kasneje Knjižničarske novice, Šolska      knjižnica,      Obvestila COBISS oziroma Organizacija znanja  Z Kp_2007_KDE 29

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

◁ ◀  5.198 5.298 5.398 5.498 5.598 5.698 5.798 5.898 5.998 6.098 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA