Korpus bibliotekarstva
zmožnosti oz. lastnosti so tudi pogoj za dobrega | bibliotekarja | v šolski knjižnici, kjer se (sedanji standard | K 1998_2_3_ZF 21 |
predmetnimi področji ni knjižničarstva oz. profila | bibliotekarja. | Z aktivnostmi v zvezi s kurikularno prenovo bi | K 1998_2_3_ZF 33 |
interakcije inteligentnih entitet z okoljem) usposablja | bibliotekarja | za razumevanje informacijskih potreb uporabnikov | K 1998_4_GJ 126 |
Komunikacijsko funkcijo imajo predvsem tista poglavja, ki | bibliotekarja | raziskovalca vodijo k iskanju znanstvenih publikacij | K 1998_4_GJ 131 |
bibliotekarski stroki. Izdelali smo sistem znanj | bibliotekarja | danes in jutri, ki naj jih vključujejo študijski | K 1998_4_MI 36 |
bibliotekarski strokovni priročnik Avgusta Pirjevca, | bibliotekarja | v Univerzitetni biblioteki v Ljubljani, Knjižnice | K 1998_4_MI1 20 |
razvoja. Načelo virtualne knjižnice, vloga | bibliotekarja | v njej (60 ur). Cilji: Seznanitev z načini povezovanj | K 1998_4_MI1 219 |
razvoja. Načelo virtualne knjižnice, vloga | bibliotekarja | v njej (60 ur). Cilji: Seznanitev z načini povezovanj | K 1998_4_MI1 396 |
izposojenih enot knjižničnega gradiva v letu zaposlitev | bibliotekarja, | manipulanta in voznika v bibliobusni službi za | K 1998_4_NS 106 |
komunikacijskih sredstvih ali pa osebno obiščejo | bibliotekarja | (Hahn, 1998 : 130). Druge ovire pri uporabi elektrons | K 1999_1_PA 88 |
kontaktu z referenčnim bibliotekarjem. Z vidika | bibliotekarja | tako usposabljanje uporabnikov zahteva le oblikovanje | K 1999_1_PA 137 |
VLOGA | BIBLIOTEKARJA | PRI RAZISKOVALNEM DELU V ŠOLI Milena Bon, Gimnazija | K 1999_2_3_BM 0 |
Poljane za izdelavo raziskovalnih nalog in vloga | bibliotekarja | pri tej pripravi.Bibliotekar seznani dijake z | K 1999_2_3_BM 0 |
jedrnato in razumljivo zapisala dva slovenska | bibliotekarja | (Urbanija, Nirdorfer, 1997). Žal iz različnih | K 1999_2_3_JP 120 |
uporabniki splošnoizobraževalnih knjižnic poleg | bibliotekarja, | ki bi poznal osnove znakovnega jezika, potrebovali | K 1999_2_3_MZJ 104 |
izobraževanja: potrebna je osebna zavzetost vsakega | bibliotekarja, | s pomočjo katere bo lahko osnove, pridobljene | K 1999_2_3_ZM 3 |
bodo neposredno uporabljali. Izobrazbeni profil | bibliotekarja | mora biti tako širok, da bo zadostil tako zahtevam | K 1999_2_3_ZM 26 |
to je lahko le osnova. Od vsakega posameznega | bibliotekarja | bo odvisno, koliko znanja si bo pridobil in kako | K 1999_2_3_ZM 65 |
kot profesija na eni strani zahteva od vsakega | bibliotekarja | več kot drugi poklici, na drugi strani pa bibliotekarsko | K 1999_2_3_ZM 67 |
delo. Osebna motiviranost vsakega posameznega | bibliotekarja, | da v svojem vsakdanjem delu doseže več od poprečja | K 1999_2_3_ZM 68 |
stroke, je tisto, kar bo naredilo nadpoprečnega | bibliotekarja. | K 1999_2_3_ZM 68 | |
pred predpisanim rokom (in komentar slovenskega | bibliotekarja: | Preegoistično, preome-jeno stališče!) oziroma | K 2000_3_KDE 234 |
na število bibliotekarjev, tako da na vsaka 2 | bibliotekarja | pride 1 od njih.Notranje razmerje med temi pomožnimi | K 2000_3_KDE 283 |
licenčne pogoje ter registrirati zadolženega | bibliotekarja | (ime, priimek, naslov, telefon, fax, naslov elektronske | K 2000_4_BR 79 |
torej vlogo svetovalcev. Spreminja se tudi vloga | bibliotekarja, | ki skupaj z učitelji, namesto podajalca snovi | K 2000_4_VZ_RU 264 |
ŽIVLJENJSKEM JUBILEJU MAKSA VESELKA Gregor Kocijan | Bibliotekarja, | romanista in prevajalca Maksa Veselka sem poznal | K 2001_3_KG 0 |
uresničljiv, saj npr. v medicinski knjižnici ne najdeš | bibliotekarja, | ki bi imel diplomo medicinske fakultete.Prav | K 2001_3_ZZ 314 |
literarnega zgodovinarja in kritika, pedagoga in | bibliotekarja. | Povsod je pustil vidne sledove, ki zaslužijo resno | K 2002_1_2_BB_KG 0 |
izpit med nazivoma za višjega knjižničarja in | bibliotekarja. | Kasneje se je kot logično nadaljevanje kariere | K 2002_3_KA 26 |
začela nastajati v obdobju romantike. Za prvega | bibliotekarja, | ki je v licejski knjižnici zbiral sloveniko, | K 2002_4_KDE 96 |
poznal delo svojega sodobnika, že omenjenega | bibliotekarja | K. R. Ungarja. 16 Zanimivo je, da M. Čop to svoje | K 2002_4_KDE 132 |
gotovo dejstvo, da niti G. Muys niti K. Stefan, | bibliotekarja, | ki sta v tem času vodila knjižnico, nista bila | K 2002_4_KDE 175 |
osnovi izvedene revizije leta 1865 ob upokojitvi | bibliotekarja | M. Kastelica.Odslej so bibliotekarji prevzemali | K 2003_1_2_KDE1 219 |
bibliografije ipd. - Za poklic glasbenega | bibliotekarja | je potrebno kontinuirano izobraževanje. V okviru | K 2003_3_CT 137 |
in objavlja prosta delovna mesta za glasbenega | bibliotekarja | v mesečni publikaciji Placement Service Job List | K 2003_3_CT 140 |
knjižničarje, za kvalifikacijo za poklic glasbenega | bibliotekarja | pa tudi izdelujejo standarde.V Sloveniji smo | K 2003_3_CT 153 |
trditvijo Žnideršiča, ki pravi: "Izobrazbeni profil | bibliotekarja | mora biti tako širok, da bo zadostil tako zahtevam | K 2003_3_GN_PKK 309 |
so zaposlovale le 49 strokovnih delavcev (dva | bibliotekarja | in 47 knjižničarjev)15 .Zato so knjižničarji | K 2003_3_KDE 87 |
referenčno zbirko in informacijskega svetovalca ali | bibliotekarja; | - odpiralni čas knjižnice se podaljša glede na | K 2003_3_NA 289 |
okolje. Potrebno je tudi opredeliti naloge | bibliotekarja | in visokošolskega učitelja na določenem strokovnem | K 2004_1_2_BN 167 |
katalogizatorja sta univerzitetna diplomirana | bibliotekarja, | 2 katalogizatorja imata drugo univerzitetno izobrazbo | K 2004_1_2_LT_ZM 144 |
Izvleček Prispevek obravnava pomen samopodobe | bibliotekarja | v komunikacijskem procesu. V komunikacijski proces | K 2004_3_KGD 0 |
komuniciranja. Analiza kaže, da je samopodoba | bibliotekarja | hierarhično urejena, strukturirana in torej sestavljena | K 2004_3_KGD 2 |
mesto med lastnosti učinkovitega in uspešnega | bibliotekarja. | Predno se poglobimo v relacije samopodobe znotraj | K 2004_3_KGD 7 |
specifičnih situacijah. 4 Struktura samopodobe | bibliotekarja | 4.1 Izoblikovanost samopodobe Kakšne so, na osnovi | K 2004_3_KGD 38 |
samopodoba razvita in visoko strukturirana. Na mesto | bibliotekarja | lahko namreč kandidirajo zgolj osebe z visokošolsko | K 2004_3_KGD 40 |
šele utrjuje, puščajo za seboj. Na delovno mesto | bibliotekarja | kandidirajo osebe, ki imajo, glede na njihovo | K 2004_3_KGD 41 |
organiziranost in strukturna področja samopodobe | bibliotekarja | (prirejeno po: Tam & Watkins, 1995) 4.3 Splošna | K 2004_3_KGD 45 |
dela Raziskave kažejo, da je slika o poklicu | bibliotekarja | v javnosti nespodbudna za odločanje za bibliotekarski | K 2004_3_KGD 53 |
stopnjo izobrazbe (ali pa celo z nižjo), delo | bibliotekarja | uvrščeno na nižji rang na plačilni listi.Tudi | K 2004_3_KGD 56 |
da ima učitelj višjo plačo od njegovega kolega | bibliotekarja, | ki dela v knjižnici.Sindikati, ki se zavzemajo | K 2004_3_KGD 57 |
bolezni, bodisi telesne bodisi duševne, lahko za | bibliotekarja | in njegovo okolje predstavlja takšno oviro, da | K 2004_3_KGD 65 |
in fizično kondicijo enako pomembna za poklic | bibliotekarja | kakor za kateri koli drug poklic, ki zahteva | K 2004_3_KGD 67 |
nazadnje pa je potrebno omeniti tudi možnosti dela | bibliotekarja, | ki se po težki bolezni ali okvari rehabilitiran | K 2004_3_KGD 70 |
praksi. Zato naj bodo merila pri zaposlovanju | bibliotekarja | njegove profesionalne odlike, ne pa njegova invalidnost | K 2004_3_KGD 72 |
pomemben dejavnik visoke in stabilne samopodobe za | bibliotekarja. | Razumevanje s svojimi kolegi, z nadrejenimi, učinkovit | K 2004_3_KGD 76 |
koristijo usluge izbrane knjižnice, zahtevajo od | bibliotekarja | visoko samopodobo na področju medosebnih odnosov | K 2004_3_KGD 77 |
seminarskem načrtu pri strokovnem spopolnjevanju | bibliotekarja. | 4.5.4.Odgovornosti v družini Tako kot odnosi | K 2004_3_KGD 98 |
samopodobo. Glede na to, da so na delovnem mestu | bibliotekarja | zaposlene predvsem ženske, se moramo zavedati | K 2004_3_KGD 100 |
Kopitar je v tem času napredoval do mesta prvega | bibliotekarja | takratne Dvorne biblioteke, predstojniki pa so | K 2004_4_GM 152 |
literarnemu zgodovinarju mu je bilo ponujeno mesto | bibliotekarja | v Narodni in univerzitetni knjižnici, ki se je | K 2005_1_2_BB_KG 5 |
Vsakdanje delo s slovensko kulturno dediščino je | bibliotekarja | Alfonza Gspana tako zasvojilo, da mu, kot sam | K 2005_1_2_BB_KG 16 |
Univerzitetne biblioteke, odločali predsednik UKO in dva | bibliotekarja, | uslužbenca Univerzitetne biblioteke.Obenem je | K 2005_1_2_KDE 226 |
konec avgusta 1945 je bil suspendiran z mesta | bibliotekarja | v Narodni in univerzitetni knjižnici in je umrl | K 2005_1_2_KDE1 225 |
Angestelte) in drugi delavci. Za opravljanje nalog | bibliotekarja | ni potrebna habilitacija.Bibliotekarji v slovenskih | K 2005_1_2_SI 487 |
začetku letošnjega leta, 27. januarja, izgubilo | bibliotekarja | Boža Gašparja, dolgoletnega vodjo Mestne knjižnice | K 2005_1_2_VJ 0 |
pripomogli k izboljšanju podobe visokošolskega | bibliotekarja | v očeh akademske sfere in posledično izboljšanju | K 2005_3_JBV 252 |
tehnologij. Izoblikuje se nova vloga "učečega | bibliotekarja" | kot informacijskega specialista, posrednika novih | K 2005_4_PZ_PZ 75 |
pa omejuje uporabnikovo kreativnost. Pomoči | bibliotekarja | se namreč povsem prepusti, zaupa v njegovo suverenost | K 2005_4_PZ_PZ 122 |
bibliotekar, 1975. leta je napredovala v višjega | bibliotekarja | specialista in v letu 1987 v bibliotekarskega | K 2005_4_TJ 4 |
gradiva Delo pri pridobivanju gradiva zahteva od | bibliotekarja | dobro poznavanje knjižnega trga in njegovih zakonitosti | K 2007_1_KDE1 60 |
najkrajšem možnem času. Obvezen priročnik vsakega | bibliotekarja | v nabavnem oddelku so katalogi dobavljivih knjig | K 2007_1_KDE1 81 |
Matoz, 2005) Tudi doživetje bralca (kritika, | bibliotekarja) | je zelo pogosto opisano, npr.: "Avtorica nas | K 2007_3_4_SA_HV_etal 89 |
6. junija 1961 je opravila strokovni izpit za | bibliotekarja. | Dne 27. marca 1972 ji je bila priznana strokovna | K 2007_3_4_SI 11 |
referenčne službe. Vprašanje, do kam sega pomoč | bibliotekarja | v posredovanju informacij uporabniku, je postalo | K 2007_3_4_SI 166 |
celotno mrežo informacijskih sistemov, predstavitev | bibliotekarja | kot organizatorja pretoka informacij za določeno | K 2007_3_4_SI 306 |
dvajsetletnem delu na mestu vodje, ravnatelja in sedaj | bibliotekarja | informatorja je v pokrajini in tudi širše dosegel | K 2007_3_4_ZBDS 74 |
knjižnice v splošno korist zahteva namreč od | bibliotekarja | samozatajevanje, saj ima zavezanost ustanovi | K 2007_5_KDE1 46 |
1832), teolog, leta 1822 imenovan za licejskega | bibliotekarja | v Olomucu. Leta 1823 je bil imenovan za direktorja | K 2007_5_KDE1 73 |
študijska dvorna komisija zadolžila univerzitetnega | bibliotekarja | Johana Wilhelma Ridlerja naj na osnovi izdane | K 2007_5_KDE1 81 |
pravilih, kar bo prepuščeno vpogledu in znanju | bibliotekarja" | . Tako je bilo treba iz samostanskih zbirk prevzeti | K 2007_5_KDE1 170 |
delo v njej po odhodu Franza Wildeja, prvega | bibliotekarja | in avtorja prvih katalogov, konec leta 1809 zastalo | K 2007_5_KDE1 295 |
Licejski knjižnici, leta 1850 je bil imenovan za | bibliotekarja | in leta 1865 po štiridesetletnem službovanju | K 2007_5_KDE1 313 |
provincijalni gimnazijski direktor za Ilirijo. Delo | bibliotekarja | v ljubljanski Licejski knjižnici je nastopil | K 2007_5_KDE1 344 |
znanstveno panogo, ki se z njim ukvarja. Dolžnost | bibliotekarja | pa je, da opozori raziskovalce na to. 4 Prim | K 2008_1_HJ 27 |
516. Nato je tu še poznejši zapisek licejskega | bibliotekarja | Gottfrieda Muysa, da je bila knjiga prestavljena | K 2008_1_HJ 120 |
v uvodu k standardu A, noben opis ne bo rešil | bibliotekarja | vseh dvomov, žal tudi slika ne; tiskar je lahko | K 2008_1_HJ 149 |
digitalnim aparatom z dovoljenjem in v navzočnosti | bibliotekarja. | 8 Zaključek Kot že rečeno, se pripravlja nov | K 2008_1_HJ 170 |
ustrezne predmete. Delo s starimi knjigami je za | bibliotekarja | lahko izredno lepo - za drugega pa spet zelo | K 2008_1_HJ 176 |
delovno mesto Knjižničarja ali delovno mesto | Bibliotekarja, | so različno vrednotene, kljub temu da je delovno | K 2008_2_3_FPS 66 |
plačnih razredih. Nazivi višješolskega sodelavca - | bibliotekarja | so povezani tudi z višjo stopnjo izobrazbe.Knjižničar | K 2008_2_3_FPS 79 |
področje. Če tej primerjavi dodamo še delovno mesto | bibliotekarja | z doktoratom iz plačne skupine G2 (kultura in | K 2008_2_3_FPS 98 |
napredovanj. 11 Nazivi višješolskega sodelavca - | bibliotekarja | so povezani z višjo stopnjo izobrazbe in izpolnjevanjem | K 2008_2_3_FPS 100 |
visokošolskih zavodih zahteva dobro izobraženega | bibliotekarja, | ki obvlada bibliotekarsko stroko in informacijsko | K 2008_4_SK_etal 55 |
uveljavljanje informacijskega opismenjevanja in | bibliotekarja | kot sodelavca pri tem našteje naslednje razloge | K 2008_4_SK_etal 63 |
znana bibliotekarska načela znanega indijskega | bibliotekarja | S. R. Ranganathana (Urbanija, 1996), ki so še | K 2009_1_2_KMa 19 |
naloge zaposlenih v visokošolski knjižnici, lika | bibliotekarja | ne oblikuje samo to, kaj dela, ampak predvsem | K 2010_1_2_VM_JP 16 |
katero gradivo bo ostalo v njeni zbirki. Od | bibliotekarja | zahteva strokovno presojo in odgovornost za zbirko | K 2010_3_LN 9 |
strukturirani ter ustrezno obsežni. Predolgi članki za | bibliotekarja | niso uporabni, saj potrebuje informacije hitro | K 2010_4_SA_etal 243 |
težko zamisliti, da bodo knjižnice zaposlile | bibliotekarja | na delovno mesto, kjer so potrebna temeljna znanja | K 2011_2_3_JP 10 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
◁ ◀ 1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |